Remont ogólnobudowlany budynku nr 1 wraz z wymianą wszystkich instalacji w kompleksie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont ogólnobudowlany budynku nr 1 wraz z wymianą wszystkich instalacji w kompleksie K-8712 Książenice administrowanym przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Radomiu. (Przedmiotowe zamierzenie remontowe realizowane będzie w formie ,,zaprojektuj i wybuduj’’).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający42 Baza Lotnictwa Szkolnego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-01
  • Numer ogłoszenia556764-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 556764-N-2020 z dnia 2020-07-01 r.

42 Baza Lotnictwa Szkolnego: Remont ogólnobudowlany budynku nr 1 wraz z wymianą wszystkich instalacji w kompleksie K-8712 Książenice administrowanym przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Radomiu. (Przedmiotowe zamierzenie remontowe realizowane będzie w formie ,,zaprojektuj i wybuduj’’).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego, krajowy numer identyfikacyjny 14267631600000, ul. Sadków  9 , 26-603  Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 511 500, , e-mail zamowieniapubliczne42.blsz@ron.mil.pl, , faks 261 511 300.
Adres strony internetowej (URL): www.42blsz.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.42blsz.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.42blsz.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Tak
Adres:
42 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Sadków 9,26-600 Radom

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ogólnobudowlany budynku nr 1 wraz z wymianą wszystkich instalacji w kompleksie K-8712 Książenice administrowanym przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Radomiu. (Przedmiotowe zamierzenie remontowe realizowane będzie w formie ,,zaprojektuj i wybuduj’’).
Numer referencyjny: 16/PN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: II. Przedmiot i zakres robót budowlanych Przedmiotem niniejszej Specyfikacji Technicznej są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania „Remont ogólnobudowlany budynku nr 1 – Koszarowy wraz z wymianą wszystkich instalacji”na terenie k-8712 Książenice. Przedmiotowe zamierzenie remontowe realizowane będzie w formule – „zaprojektuj i wybuduj”.1. Roboty budowlane w zakresie przygotowania dokumentacji projektowej:sporządzić dokumentację projektową, budowlano-wykonawczą na elementy konstrukcyjne (więźba dachowa, stropodach nad piętrem) oraz wszystkie instalacje podlegające wymianie (elektryczna, wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, teletechniczna). Dokumentację projektową należy sporządzić w oparciu o inwentaryzację oraz ekspertyzę techniczną dotyczącą aktualnego stanu technicznego sporządzoną w Studio Architektury GAMMA Sp. z o.o., ul. Opolska 15, 15-549 Białystok, będące w posiadaniu inwestora,dokumentacja projektowa wymaga akceptacji i zatwierdzenia przez zamawiającego w zakresie sposobu i technologii wykonania,sporządzić przedmiar na całość robót wraz z kosztorysem ofertowym,sporządzić kosztorys powykonawczy.2. Roboty budowlane w zakresie przygotowania terenu pod budowę:Wykonawca zapewni wygrodzenie terenu oraz jego zabezpieczenie na czas prowadzenia robót budowlanych w sposób uniemożliwiający dostęp osób postronnych. Wykonawca urządzi zaplecze budowy dla osób zatrudnionych, zgodnie z odpowiednimi przepisami. Wykonawca zapewni możliwość doprowadzenia do budynku sieci niezbędnych do jego funkcjonowania, w trakcie trwania robót remontowych.3. Roboty budowlane - zewnętrzne:rozebranie schodów zewnętrznych wraz z opaską wokół budynku,roboty ziemne związane z wykonaniem pionowej izolacji przeciwwilgociowej fundamentów,oczyszczenie i naprawa ścian fundamentowych (otynkowanie), oraz wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej,wykonanie hydroizolację zewnętrznych ścian nośnych: np. poziome przepony,rozebranie drewnianej konstrukcji więźby dachowej (krokwie, łaty, warstwy stropodachu nad piętrem) zespolonej ze stropodachem nad piętrem wraz z rozbiórką połaci dachowej z blachy trapezowej, rynien i rur spustowych oraz innych obróbek blacharskich),rozbiórka zniszczonych trzonów kominowych i wymurowanie ich od nowa wraz z otynkowaniem, wykonaniem czap kominowych, zamontowaniem obróbek blacharskich i kratek na kanałach wentylacyjnych,wykonanie nowej konstrukcji więźby dachowej wraz ze stropodachem nad piętrem z drewna sosnowego klasy min. C27, zabezpieczonej środkami ognio- i grzybochronnymi do granicy trudnopalności,wykonanie nowego pokrycia połaci dachowej z blachodachówki stalowej powlekanej. Połacie dachowe zabezpieczyć na całej długości okapów nadrynnowo płotkami śnieżnymi. Rynny i rury spustowe stalowe powlekane, o średnicy dostosowanej do wielkości połaci.odprowadzenie wody deszczowej poprzez projektowane przy kanaliki deszczowe do zbiornika odparowująco–rozsączającego (Inwestor dopuszcza alternatywne sposoby gromadzenia wody deszczowej),wymiana termoizolacji stropu nad piętrem z wełny mineralnej do parametrów wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie ochrony cieplnej,wymiana stolarki okiennej wraz z podokiennikami oraz drzwi zewnętrznych, wejściowych o parametrach wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie ochrony cieplnej. Okna trzyszybowe białe, ze skrzydłami rozwierano-uchylnymi. Drzwi zewnętrzne w klasie odporności na włamanie min. RC2, oszklone szkłem bezpiecznym, min. na połowie powierzchni skrzydła, malowane w kolorze RAL, wyposażone w następujące elementy: zawiasy łożyskowane min. 3 szt. na skrzydło, 2 niezależne zamki na wkładkę atestowaną bębenkową. Skobel zamka rolkowy. Pochwyt dwustronny. Zestaw plombowniczy na plastelinę i plombę metalową; samozamykacz z ogranicznikiem otwarcia, dodatkowy ogranicznik (odbojnik) otwarcia (może być zamontowany w podeście schodów zewnętrznych).montaż stolarki okiennej z zastosowaniem uszczelnień ciepłochronnych od zewnętrznej i wewnętrznej strony ościeża. W trzech oknach kraty zgodne z „Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych”. Krata okienna otwierana, stalowa. Otwór w świetle muru 1500x900 mm. Obramowanie kraty z kątownika 50/50/6. Obramowanie powinno mieć kotwy do wmurowania o średnicy min. 10 mm, długości osadzenia min. 100 mm. Kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 480 mm na poziomych i pionowych krawędziach ościeżnic. Obramowanie skrzydła rozwieranego z kątownika 45/45/6. Wypełnienie kraty z prętów stalowych gładkich o średnicy nie mniejszej niż 12 mm i o oczku nie większym niż 80 mm w poziomie i 240 mm w pionie oraz siatką stalową o średnicy drutu nie mniejszej niż 1,5 mm i wielkości oczek nie większych niż 25x25 mm. Całość malowana proszkowo w kolorze z palety RAL.wymiana tynków zewnętrznych wraz z nałożeniem akrylowej lub silikonowej struktury elewacyjnej o uziarnieniu min. 1,5 mm, wzmocnionej siatką z włókna szklanego,wykonanie podokienników z blachy stalowej powlekanej,wykonanie nowych schodów zewnętrznych z systemowych bloczków betonowych o nawierzchni antypoślizgowej,wykonanie zadaszenia nad schodami zewnętrznymi z poliwęglanu litego, na konstrukcji stalowej zamontowanej do ściany budynku. Konstrukcja ocynkowana i malowana proszkowo. Powierzchnia zadaszenia ok. 8 m2,wykonanie nowej opaski wokół budynku z kostki brukowej na podbudowie z chudego betonu,wywóz gruzu i ziemi po wykopach z terenu budowy w miejsce wskazane przez Inwestora.4. Roboty budowlane – wewnętrznewymiana wszystkich podłóg i posadzek. Podłogi z paneli podłogowych w pomieszczeniach biurowych. W pomieszczeniach sanitarnych, korytarzach, klatce schodowej płytki ceramiczne barwione w masie (gresowe) o min. 4 klasie twardości,wymiana okładzin schodowych zewnętrznych. Okładziny schodowe z płytek ceramicznych gresowych ryflowanych (dopuszcza się zastosowanie innych okładzin po akceptacji przez Inwestora) o 5 klasie twardości,wymiana balustrad na schodach wewnętrznych. Nowe balustrady ze stali nierdzewnej. Wzór i stopień zagęszczenia nowej balustrady w uzgodnieniu i po akceptacji Inwestora. Balustrady winny odpowiadać przepisom rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania,wymiana parapetów okiennych. Nowe parapety z konglomeratów kamiennych o grubości 3 cm, wystające min. 4 cm poza lico wewnętrzne przyległych ścian,ewentualna wymiana warstw pod posadzkowych w poziomie parteru i piętra, wg potrzeb wynikających ze stanu technicznego, wraz z wywozem gruzu i utylizacją,wymiana izolacji przeciwwilgociowej poziomej w warstwach posadzkowych,wymiana i naprawa tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych kat. III, przyjmuje się wymianę tynków wewnętrznych na powierzchni 30 %,wykonanie sufitów z płyt gipsowo-kartonowych. Przegroda z płyt powinna spełniać odpowiednie parametry odporności ogniowej,dwukrotne szpachlowanie ścian i sufitów wraz z zamontowaniem narożników na całym obwodzie otworów okiennych i drzwiowych, krawędziach zewnętrznych ścian,wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej. Minimum 3 szt. drzwi stalowe malowane w kolorze RAL uzgodnionym z Inwestorem w klasie RC4, o szerokości w świetle ościeżnicy min 90 cm, wyposażone w następujące elementy: zawiasy łożyskowane min. 3 szt. na skrzydło, klamkę dwustronną bezpieczną, 2 niezależne zamki na wkładkę atestowaną bębenkową. Zestaw plombowniczy na plastelinę i plombę metalową; samozamykacz z ogranicznikiem otwarcia. Pozostałe drzwi typowe, pełne ze szkieletem drewnianym o szerokości w świetle ościeżnicy min. 90 cm, zawiasy min. 3 szt. na skrzydło, klamkę dwustronną bezpieczną, 1 zamek na wkładkę atestowaną bębenkową. Zestaw plombowniczy na plastelinę. Kolorystyka drzwi do uzgodnienia z Inwestorem,skucie oblicowania ścian z płytek ceramicznych wraz z naprawą lub wymianą podłoża,oblicowanie ścian z płytek ceramicznych, min. dwubarwnych na zaprawie klejowej cienkowarstwowej. Wszystkie krawędzie zewnętrzne zakończone narożnikami aluminiowymi, w kształcie i kolorze uzgodnionym z Inwestorem,naprawa rys, pęknięć i przekuć w ścianach i stropach,wykonanie wylewki cementowej (podkładu) pod posadzki z płytek ceramicznychwykonanie posadzek dwubarwnych z płytek ceramicznych,skucie tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach ,wykonanie tynków cementowo-wapiennych kat. III,wymiana kratek wentylacyjnej wraz z odgruzowaniem i oczyszczeniem przewodów kominowych,wymiana podłóg w pomieszczeniach biurowych na panele podłogowe wraz z olistwowaniem,dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, w korytarzach i klatce schodowej ściany pokryte tynkiem mozaikowym o średnicy 1,00 mm, do wysokości 1,50 m,montaż drzwi stalowych jednoskrzydłowych malowanych proszkowo w kolorze RAL, uzgodnionym z Inwestorem ,montaż sufitów podwieszanych w pomieszczeniach biurowych i sanitariatach,5. Roboty sanitarne (wod.-kan., c.o.):demontaż istniejącej instalacji wodociągowej – 100% (wraz zaworem głównym w budynku),demontaż instalacji centralnego ogrzewania (rur, grzejników raz z osprzętem) – 100 %,demontaż instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z wykuciami niezbędnych otworów w ścianach – 100 % do pierwszej studzienki kanalizacyjnej,wykonanie kompletnych instalacji wodociągowo-kanalizacyjnych wraz z montażem armatury łazienkowej i urządzeń sanitarnych, wg opracowanego przez wykonawcę projektu budowlano-wykonawczego, zatwierdzonego przez Inwestora,wykonanie instalacji hydrantowej, wg wymogów przepisów szczególnych,płukanie i dezynfekcja instalacji wodociągowej, potwierdzone wynikami badań,wykonanie kompletnej instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem armatury, wg opracowanego przez wykonawcę projektu budowlano-wykonawczego, zatwierdzonego przez Inwestora. Preferowana jest instalacja ze stali węglowej prasowanej z grzejnikami stalowymi, płytowymi. Zawory termostatyczne z funkcją przeciw zamrożeniową. Na powrotach zamontować zawory przelotowe.wykonanie próby szczelności instalacji wodociągowej i centralnego ogrzewania,uruchomienie instalacji.6. Roboty elektryczne:demontaż instalacji wewnętrznych wraz z osprzętem,demontaż rozdzielnic,demontaż instalacji odgromowej,wykonanie nowej instalacji elektrycznej, podtynkowej 230/400V,montaż instalacji wraz z instalacją oświetlenia awaryjnego,montaż opraw oświetleniowych odpowiednich do danego charakteru pomieszczenia; montaż nowego osprzętu (wyłączników, gniazd wtykowych, opraw oświetleniowych) w tym oświetlenia awaryjnego,montaż nowych rozdzielnic wraz z osprzętem modułowym,wykonanie nowej instalacji odgromowej wraz z uziomami oraz przeprowadzeniem niezbędnych pomiarów,pomiary izolacji instalacji elektrycznych oraz sprawdzenie poprawności działania zabezpieczeń.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71320000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-16

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca: a) przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dwóch (2) głównych robót związanych bezpośrednio z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości przedmiotu zamówienia o minimalnej wartości 1 000 000,00 zł brutto każda, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub są wykonywane należycie.Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa swoje oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;b) dysponuje lub będzie dysponować na okres realizacji zamówienia:projektantem (minimum 1 osoba) z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającym minimum 2-letnie doświadczenie w projektowaniu podobnych robót;projektantem (minimum 1 osoba) z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych posiadającym minimum 2-letnie doświadczenie w projektowaniu podobnych robót; projektantem (minimum 1 osoba) z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych posiadającym minimum 2-letnie doświadczenie w projektowaniu podobnych robót;projektantem (minimum 1 osoba) z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, posiadającym minimum 2-letnie doświadczenie w projektowaniu podobnych robót,kierownikiem budowy (minimum 1 osoba) z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót;kierownikiem robót (minimum 1 osoba) elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych posiadającym minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót;kierownikiem robót (minimum 1 osoba) instalacyjnych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych posiadającym minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót.UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie w/w specjalności, jeżeli którakolwiek z osób będzie posiadała więcej niż jedno z uprawnień wymaganych przez Zamawiającego.Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2018 poz. 2272).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) warunki, o którym mowa powyżej – musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania:1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy;3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.UWAGA:W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w ppkt 1), 2) i 3) składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (2) dwóch głównych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości przedmiotu zamówienia o minimalnej wartości 1 000 000,00 zł brutto każda, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub są wykonywane należycie. Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa swoje oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór Wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ;2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień , doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – Załącznik nr 10 do SIWZ (należy załączyć kserokopię wymaganych dokumentów).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (załącznik nr 5 do SIWZ).2.Formularz ofertowy (załącznik nr 3 do SIWZ).3. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego;4. Potwierdzenie wniesienia wadium;5. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (załącznik nr 9 do SIWZ) – gdy dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość 75 000,00 złotych brutto (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm./.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany (art. 144 ust. 1 – 1b, 1d i 1e ustawy Pzp). 2. Strony dopuszczają możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu:1) uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć;2) z powodu okoliczności siły wyższej.4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w szczególności następujących nieistotnych zmian, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie.5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT).6. Uzupełnianie, zmiany lub rozwiązanie niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-16, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie pisemnej w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 RODO - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) administratorem danych osobowych jest 42. Baza Lotnictwa Szkolnego w Radomiu z siedzibą w Radomiu przy ul. Sadków 9 nr tel.: 261 511 500, nr fax.: 261 511 300;2) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Remont ogólnobudowlany budynku nr 1 wraz z wymianą wszystkich instalacji w kompleksie K-8712 Książenice administrowanym przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Radomiu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;3) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych /t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm./.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątanie działki- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzątanie działki. Proszę o kontakt mailowy. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI