Remont odtworzeniowy wymiany pokrycia dachowego przy ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont odtworzeniowy wymiany pokrycia dachowego przy ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-26
  • ZamawiającyMiasto Zielona Góra - Urząd Miasta Zielona Góra
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00450125
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont odtworzeniowy wymiany pokrycia dachowego przy ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielona Góra - Urząd Miasta Zielona Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 22

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-424

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.zielona-gora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zielona-gora.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont odtworzeniowy wymiany pokrycia dachowego przy ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bed1997-1700-4739-8919-086a314ca5a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450125

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206753/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.40 Remont odtworzeniowy wymiany pokrycia dachowego przy ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0bed1997-1700-4739-8919-086a314ca5a0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, z zastrzeżeniem pkt 25 SWZ w zakresie składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/) za pośrednictwem Formularzy do komunikacji (w zakładce Formularze).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DO-ZP.271.70.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont odtworzeniowy wymiany pokrycia dachowego przy ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41.
2. Roboty, których dotyczy przedmiot zamówienia, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie wymiany pokryć dachowych blachą wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi w tym:
1) wymiana pokrycia dachowego (485,10m2),
2) ochrona odgromowa,
3) roboty odtworzeniowe (obudowa okien połaciowych i klapy dymowej),
4) roboty remontowe (kominy wentylacyjne),
5) rusztowania,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
W tym:
1) roboty rozbiórkowe i zabezpieczające,
2) wymiana pokrycia dachowego z blachy oc.,
3) wymiana okien połaciowych,
4) wymiana klapy dymowej,
5) wymiana płyt w sufitach (przy oknach i klapie dymowej),
6) roboty odtworzeniowe (szpachlowanie i malowanie),
7) montaż instalacji odgromowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SWZ oraz
w dokumentach, o których mowa w pkt 3.5.SWZ.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarem robót zawartymi w załączniku nr I.5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty i oświadczenia niezbędne do przeprowadzenia postępowania, w tym potwierdzające brak podstaw do wykluczenia (podmiotowe środki dowodowe):
1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę:
1) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik załącznika nr I.1 do SWZ;
2) wypełnione i podpisane oświadczenie potwierdzające niepodleganie wykluczeniu wg załącznika nr I.2 do SWZ, z zachowaniem pkt 6.3 SWZ;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentu w przypadku wskazania przez niego w pkt 1e) formularza oferty (wg załącznika nr I.1 do SWZ) danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, z których możliwe jest uzyskanie tego dokumentu przez Zamawiającego;
4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, którego umocowanie nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1.3) SWZ;
5) dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.3) lub 6.1.4) SWZ określające zakres umocowania do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o ile ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie;
6) szczegółowy opis/ wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego, o którym mowa w pkt 3.7 SWZ, o ile Wykonawca ofertuje rozwiązania (produkty) równoważne.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców (współpartnerów) wchodzących w skład np. konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu
i spełniać następujące wymagania:
1) współpartnerzy (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy pzp) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich współpartnerów;
3) wszelka korespondencja dokonywana będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem);
4) wypełniając formularz oferty (załącznik nr I.1 do SWZ), jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika – lidera lub jednego ze współpartnerów;
5) w przypadku złożenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, dokument ten powinien być wystawiony na wszystkich współpartnerów łącznie, a nie ich pełnomocnika lub jednego ze współpartnerów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z dokumentami zamówienia (załącznik nr I.4 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w niniejszym postępowaniu pod wskazanym w pkt 2.6. SWZ adresem strony internetowej prowadzonego postępowania;

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-26 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający: Miasto Zielona Góra – Urząd Miasta Zielona Góra , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, tel. (+48) 68 45 64 100, faks: (+48) 68 45 64 455, adres strony internetowej: http://www.zielona-gora.pl/. Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.
Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
a) 45.26.12.10-9 - Wykonywanie pokryć dachowych (główny kod);
b) 45.26.19.00-3 -Naprawa i konserwacja dachów;
c) 45.11.13.00-1 -Roboty rozbiórkowe;
d) 45.42.11.32-8 -Instalowanie okien;
e) 45.42.10.00-4 -Roboty w zakresie stolarki budowlanej;
f) 45.31.23.10-3 -Ochrona odgromowa;
g) 45.31.23.11-0 -Montaż instalacji piorunochronnej;
h) 45.41.00.00-4 -Tynkowanie;
i) 45.43.00.00-0 -Pokrywanie podłóg i ścian;
j) 45.44.21.00-8 -Roboty malarskie;
k) 45.26.25.22-6 -Roboty murarskie;
l) 45.26.21.00-2 -Roboty przy wznoszeniu rusztowań;
m) 45.11.12.20-6 -Roboty w zakresie usuwania gruzu.
Podstawy wykluczenia - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
1. Niewykluczeni na podstawie:
1.1 art. 108 ust. 1 ustawy pzp, z zachowaniem przepisów art. 110 ust. 2 ustawy pzp, w związku z brakiem podstaw do wykluczenia
1.2. art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.), z uwagi na nw. okoliczności, w okresie ich trwania, tj.:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę firmie prace elewacyjne
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję ekipy do elewacji. Inwestycje to budynki mieszkalne oraz użyteczności publicznej. Możliwość podjęcia pracy od zaraz. Lokalizacja: woj. lubuskie i wielkopolskie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Świadczenie usług transportu pacjentów
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zielona Góra: LA.261.27.2024 Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zielona Góra: Remont drogi woj. nr 278 na odc. Bojadła – Kartno
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Komisariat Policji w Praszce – rozbudowa istniejącej siedziby, ul. Piłsudskiego 35, dz. Nr 17
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont pomieszczeń szatni krytej Pływalni Olimpijczyk w Aleksandrowie Łódzkim
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI