Remont obiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont obiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMińsk Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-07-19
  • ZamawiającySĄD REJONOWY W MIŃSKU MAZOWIECKIM
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00098647
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont obiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W MIŃSKU MAZOWIECKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324837

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Okrzei 14

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@minsk-mazowiecki.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.minsk-mazowiecki.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wymiar Sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont obiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-283d5f5b-d8d0-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014813/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane obejmujące swym zakresem dostosowanie budynku dla osób ze szczególnymi potrzebami

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej i wymaganiach technicznych opisano w Rozdziale III SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach postępowania, w tym w ofercie składanej przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w Sądzie Rejonowym w Mińsku Mazowieckim, a także w dokumentach podwykonawców oraz podmiotów trzecich udostępniających zasoby oraz w dokumentach związanych z realizacją udzielonego zamówienia jest Sąd Rejonowy w Mińsku Mazowieckim reprezentowany przez Dyrektora Sądu Rejonowego w Mińsku Mazowieckim, z siedzibą w Mińsku Mazowieckim, ul. Okrzei 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
Administrator informuje, że:
1. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) realizowany jest za pośrednictwem adresu mailowego: iod@minsk-mazowiecki.sr.gov.pl;
2. Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu udzielenia i realizacji zamówienia publicznego, na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych – zgodnie z art. 6 ust. 1 c RODO;
3. Pani / Pana dane będą przetwarzane jedynie przez upoważnionych pracowników Sądu Rejonowego w Mińsku Mazowieckim zaangażowanych w proces udzielenia i realizacji zamówienia publicznego oraz będą udostępniane organom i osobom uprawnionym na mocy przepisów prawa;
4. Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą do czasu zakończenia procesu udzielenia i realizacji zamówienia publicznego. Po zakończeniu procesu dane będą przechowywane przez okres określony w przepisach prawa oraz wewnętrznych procedurach archiwizacyjnych Sądu Rejonowego w Mińsku Mazowieckim;
5. przysługuje Pani / Panu, na zasadach określonych w RODO i przepisach prawa krajowego, prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
6. wskazane w ust. 5 prawa podlegają następującym ograniczeniom:
1) skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO) nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
2) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania;
7. przysługuje Pani / Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8. podanie danych w procesie udzielenia i realizacji zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym, jest niezbędne do skutecznego jego przeprowadzenia. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości udziału w procesie. Realizacja praw, o których mowa w ust. 5 możliwa jest za pośrednictwem adresu e-mail: iod@minsk-mazowiecki.sr.gov.pl pl lub przesyłając żądanie na adres siedziby Sądu.
9. Pani / Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celach związanych z automatycznym podejmowaniem decyzji, w tym w oparciu o profilowanie;
10. Pani / Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich, ani do organizacji międzynarodowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Adm.-261-59/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 243301,22 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane polegające na dostosowaniu obiektu dla osób zew szczególnymi potrzebami m.in:
-budowa pochylni,
-dostosowanie trzech toalet,
obniżenie tablic informacyjnych,
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisano w Rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.: zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwustu tysięcy złotych 00/100); w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie;
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, tożsame z przedmiotem zamówienia tj. roboty ogólnobudowlane wykonane w budynkach użyteczności publicznej, o wartości minimalnej 100.000,00 zł brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) oraz potwierdzi, że roboty zostały wykonane należycie;
w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie;
3) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą będącą kierownikiem robót budowlanych posiadającą:
a) uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
b) co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w zakresie kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
c) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie; w przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. 2020 r., poz. 220).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania
/ niespełniania, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy oraz podmiotowych środków dowodowych wymaganych w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Każdy wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ;
b) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.
2) Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia, tj.:
a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną odpowiadającą wymaganiom określonym w ust. 1 pkt 1); jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
b) wykazu robót budowlanych, wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających wymaganiom określonym w ust. 1 pkt 2), na wzorze stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ, wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości z podatkiem VAT, miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, a także załączenia dowodów, czy zostały one wykonane należycie. Dowodami w powyższym zakresie są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonywane; inne odpowiednie dokumenty – jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa
w tirecie pierwszym; jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył,
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także z informacją dotyczącą posiadania zaświadczenia o aktualnym wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, tj. datę ważności zaświadczenia, spełniających wymagania określone w ust. 1 pkt 3), na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ;
d) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w pkt 1 lit. b), a w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby – również oświadczenia tego podmiotu o aktualności informacji zawartych w jego oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 lit. b).
3) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą będącą kierownikiem robót budowlanych posiadającą:
a) uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
b) co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w zakresie kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
c) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie; w przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. 2020 r., poz. 220).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) W przypadku, o którym mowa w pkt 2), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o poniższych okolicznościach, w zakresie:
1) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy, przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy;
b) wstrzymania przez zamawiającego wykonania prac niewynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania wykonywania usługi w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez wykonawcę);
c) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć;
2) przedmiotu (zakresu) i sposobu realizacji umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności warunkujących ograniczenie / zmianę możliwości i/lub celowości wykonywania usługi w uzgodnionym zakresie i/lub we wskazany sposób;
3) wykonania prac związanych z realizacją zamówienia i/lub zmiany zastosowanej technologii wykonania zamówienia na lepszą (np. nowocześniejszą, mniej energochłonną), po zaakceptowaniu jej przez osoby upoważnione przez zamawiającego pod warunkiem, iż wynagrodzenie wykonawcy nie ulegnie zmianie.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 1) i 2) wynagrodzenie wykonawcy zostanie naliczone proporcjonalnie do wielkości zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-18

2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace dekarskie - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy podwykonawców do stałej współpracy przy pracach dekarskich. Specjalizujemy się głównie w zakresie termomodernizacji budynków. Zlecenia przez cały rok, warunki współpracy do uzgodnienia indywidualnie, w zależności od zakresu prac. Działamy na terenie Warszawy i okolic. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa materiałów brukowych na teren Gminy Stawiski.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Mińsk Mazowiecki: Pomoce i akcesoria medyczne
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1510N Kołodziejowy Grąd – Lipowiec w km 6+627 - 7+617”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W MIEJSCOWOŚCI SĘDÓW SPĘDOSZYN KOLONIA ”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI