Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont nawierzchni tłuczniowych 2021/2022 – roboty utrzymaniowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178754636
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz zamawiającego - Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000650614
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Joselewicza 4
1.11.4.) Miejscowość: Rzeszów
1.11.5.) Kod pocztowy: 35-064
1.11.6.) Województwo: podkarpackie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.11.9.) Numer telefonu: 178754636
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bip.erzeszow.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni tłuczniowych 2021/2022 – roboty utrzymaniowe
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8dd0234-a9a4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.erzeszow.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (składanie i wysyłanie dokumentów / oświadczeń/ wyjaśnień / zawiadomień / informacji) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem pocztyelektronicznej przetargi@erzeszow.pl . 2. OFERTY wraz z dokumentami o których mowa w sekcji V pkt5.11 ogłoszenia składa się za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku” dostępnego na ePUAP (nazwa odbiorcy - Gmina Miasto Rzeszów, adres skrzynki ePuapuzupełni się automatycznie) udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowaniaoferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto naePUAP, na którym jest dostęp do „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. 4.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).5. Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty wynosi 150MB.6. Identyfikator postępowania dla postępowania dostępny jest na "Liście wszystkich postępowań"na miniPortalu.7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów luboświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).8. Oferta musibyć sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej w formacie danych zgodnym z formatamiwyszczególnionymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawiesposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lub konkursie – zaleca się sporządzenie oferty w formatach .doc, .docx, .pdf . Ofertęnależy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonejkwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanymlub podpisem osobistym przez osobę/y uprawnioną/e.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-I.271.19.60.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni tłuczniowych na terenie Rzeszowa poprzez remonty cząstkowe materiałem kamiennym oraz wykonanie nawierzchni (podbudowy) z materiału kamiennego:a) Rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego lub naturalnego grubość warstwy do 15 cm - wywóz gruzu do 25 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego lub do utylizacji – 450 m2,b) Rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego lub naturalnego grubość warstwy powyżej 15 do 30 cm - wywóz gruzu do 25 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego lub do utylizacji – 450 m2,c) Koryta wykonywane mechanicznie, głębokość do 15·cm, wraz z profilowaniem, zagęszczeniem podłoża oraz transportem urobku do 25 km - na miejsce wskazane przez zamawiającego lub do zagospodarowania przez Wykonawcę – 450 m2,d) Koryta wykonywane mechanicznie, głębokość powyżej 15 cm do 35·cm wraz z profilowaniem, zagęszczeniem podłoża oraz transportem urobku do 25 km - na miejsce wskazane przez zamawiającego lub do zagospodarowania przez Wykonawcę – 450 m2,e) Koryta wykonywane mechanicznie, głębokość powyżej 35 cm do 55·cm, wraz z profilowaniem, zagęszczeniem podłoża oraz transportem urobku do 25 km - na miejsce wskazane przez zamawiającego lub do zagospodarowania przez Wykonawcę – 450 m2,f) Profilowanie i zagęszczanie nawierzchni drogi mechanicznie (równiarka, koparka) – 450m2,g) Wykonanie i zagęszczenie warstwy odcinającej z piasku, mechanicznie gr. warstwy 10 cm – 650 m2,h) Przełożenie płyt drogowych na podsypce piaskowej grubości 10 cm - materiał inwestora – 30 m2,i) Ułożenie płyt drogowych na podsypce piaskowej grubości 10 cm - materiał inwestora – 30 m2,j) Ułożenie płyt drogowych na podsypce piaskowej grubości 10 cm (nowe płyty) – 26 m2,k) Wykonanie nawierzchni materiałem inwestora o gr. do 10 cm z mechanicznym rozłożeniem rozściełaczem i zagęszczeniem walcem 10-tonowym – 1300 m2,l) Wykonanie nawierzchni materiałem inwestora o gr. do 10 cm z ręcznym rozłożeniem (koparką lub równiarką) i zagęszczeniem walcem 10-tonowym – 1300 m2,m) Nawierzchnie (podbudowa) z kamienia tłuczonego (z kruszywa łamanego), warstwa dolna, po uwałowaniu gr. 10·cm z mechanicznym rozłożeniem i zagęszczeniem walcem 10-tonowym - 1700 m2,n) Nawierzchnie (podbudowa) z kamienia tłuczonego (z kruszywa łamanego), warstwa dolna, po uwałowaniu gr. 15·cm z mechanicznym rozłożeniem i zagęszczeniem walcem 10-tonowym – 1700 m2,o) Nawierzchnie z kamienia tłuczonego (z kruszywa łamanego), warstwa górna, po uwałowaniu gr. 10·cm z mechanicznym rozłożeniem i zagęszczeniem walcem 10-tonowym – 1700 m2,p) Nawierzchnie z kamienia tłuczonego (z kruszywa łamanego), warstwa górna, po uwałowaniu gr. 15·cm z mechanicznym rozłożeniem i zagęszczeniem walcem 10-tonowym – 1700 m2,q) Rozłożenie gruzu pochodzącego z rozbiórki nawierzchni i elementów dróg z mechanicznym zagęszczeniem - materiał Zamawiającego – 600 m3,r) Uzupełnienie poboczy, ubytków lub kolein w nawierzchni tłuczniowej, kamieniem łamanym z mechaniczne zagęszczenie tłucznia z zaklinowaniem, głębokość wybojów do 7 cm – 3900 m2,s) Uzupełnienie poboczy, ubytków lub kolein w nawierzchni tłuczniowej, kamieniem łamanym z mechaniczne zagęszczenie tłucznia z zaklinowaniem, głębokość wybojów do 10 cm – 3900 m2,t) Uzupełnienie poboczy, ubytków lub kolein w nawierzchni tłuczniowej, kamieniem łamanym z mechanicznym zagęszczeniem i zaklinowaniem, głębokość do 15 cm – 3900 m2,u) Uzupełnienie poboczy, ubytków lub kolein w nawierzchni materiałem zamawiającego z transportem do 25 km, ręcznym rozłożeniem i mechanicznym zagęszczeniem o grubości średnio 7 cm – 3900 m2,v) Uzupełnienie poboczy, ubytków lub kolein w nawierzchni materiałem zamawiającego z transportem do 25 km, ręcznym rozłożeniem i mechanicznym zagęszczeniem, materiał zamawiającego – 500 m3,w) Aktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej (pliki DXF, DGN) oraz papierowej na żądanie zamawiającego – 3 szt.,x) Karczowanie pni wraz z wywiezieniem – 44 szt.,y) Mechaniczne ścianie drzew do śr. 10 cm (nie wymagające pozwolenia na wycinkę) wraz z wywiezieniem – 30 szt.,z) Mechaniczne karczowanie (drzew owocowych, krzaków, żywopłotów) – 100 m2,ź) Transport materiałów budowlanych tzn. kostki, płytek betonowych, płyt ażurowych, płyt drogowych, gruzu lub wraz z załadunkiem i rozładunkiem do 25 km – 600 m3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wszystkie prace wskazane w przedmiarze robót w pozycjach od 1 do 27.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Rodzaj i maksymalna wartość opcji: Wszystkie prace wskazane w przedmiarze robót w poz. nr 1 – 27 do kwoty: 609 655,00 zł netto. 8.2. Okoliczności skorzystania z opcji: Po realizacji zamówienia w zakresie podstawowym (wyczerpaniu środków przewidzianych na realizację pozycji wg kolumny „Podstawowa ilość jednostek”) zamawiający skorzysta z prawa opcji; warunkiem będzie posiadanie środków finansowych na realizację usług (szczegółowe warunki prawa opcji zawiera § 2 wzoru umowy).4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Określenie przedmiotu: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni tłuczniowych na terenie Rzeszowa poprzez remonty cząstkowe materiałem kamiennym oraz wykonanie nawierzchni (podbudowy) z materiału kamiennego.Zakres robót budowlanych: Wszystkie prace wskazane w przedmiarze robót w pozycjach od 1 do 27.Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienie zostanie udzielone w jednym lub w kilku zamówieniach, w przypadku, gdy zaistnieje taka potrzeba i Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację - do kwoty 609 655,00 zł netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10