Remont nawierzchni na skrzyżowaniu ulic Małachowskiego z Piłsudskiego w Będzinie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont nawierzchni na skrzyżowaniu ulic Małachowskiego z Piłsudskiego w Będzinie oraz ulicy bocznej Miłosza
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBędzin
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-13
  • ZamawiającyMiasto Będzin
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00321933
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont nawierzchni na skrzyżowaniu ulic Małachowskiego z Piłsudskiego
w Będzinie oraz ulicy bocznej Miłosza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Będzin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 20

1.5.2.) Miejscowość: Będzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2679238

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.bedzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni na skrzyżowaniu ulic Małachowskiego z Piłsudskiego
w Będzinie oraz ulicy bocznej Miłosza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49db8d2a-2506-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016845/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont dróg i chodników

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umbedzin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umbedzin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wpostępowaniu o udzieleniu
zamówienia komunikacja między
ZamawiającymaWykonawcamiodbywasię przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi
zamówień.Ofertę,oświadczenie, o którychmowa wart. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego należy złożyć pod
rygoremnieważności wformie elektronicznej lubw postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lubpodpisemosobistym. Szczegóły dotyczącekomunikacji zostały opisane w części XXVI
SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest: Prezydent Miasta Będzina z siedzibą 42 - 500Będzin ul. 11 Listopada 20;- Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować wsprawach
związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:◦ pod adresem poczty
elektronicznej:iod@um.bedzin.pl;◦ pisemnie na adres siedziby Administratora;- Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego,- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. –Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;-
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede
wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji
kancelaryjnej,jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów
zakładowych, chybaże przepisy szczególne stanowią inaczej;- obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp; - c.d. w kolejnej Sekcji

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzjenie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada
Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących(1);• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych(2);• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO(3);• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- nie
przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.1) Wyjaśnienie:
Zgodnie z art. 75 PZP, w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe sąprzetwarzane
przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,zamawiający może
żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,mających na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzieleniezamówienia.2)
Wyjaśnienie:Zgodnie z art. 76 PZP , skorzystanie przez osobę, której dane osobowe sąprzetwarzane, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa wart. 16 RODO, nie
może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.3) Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP , w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa,o którym mowa w art. 18
ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowychzawartych w protokole postępowania lub załącznikach do
tego protokołu, od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie
zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodząprzesłanki, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.15.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont nawierzchni na skrzyżowaniu ulic Małachowskiego z Piłsudskiego w Będzinie, w tym:
• roboty ziemne,
• profilowanie koryta pod jezdnie,
• ułożenie krawężnika 12x20x100 na ławie betonowej,
• wykonanie podbudowy betonowej,
• ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej,
• regulacja pionowa studzienek,
• remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232453-2 - Roboty budowlane w zakresie upustów

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ulicy Miłosza boczna w Będzinie, w tym:
• roboty ziemne,
• profilowanie koryta pod jezdnie,
• ułożenie krawężnika 15x30x100 na ławie betonowej,
• wykonanie podbudowy kamiennej,
• ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej,
• regulacja pionowa studzienek.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232453-2 - Roboty budowlane w zakresie upustów

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

część I warunek zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Wymaga się wykazania wykonania co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości min. 120 000,00zł brutto każda. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się roboty w zakresie budowy lub przebudowy lub rozbudowy drogi lub ulicy w rozumieniu art. 4 pkt 2) i pkt 3) ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.
2. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, osoba taka musi posiadać min. 5 lat doświadczenia w kierowaniu minimum dwoma robotami budowlanymi o wartości powyżej 100 000,00 zł brutto każda.
Warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00zł,
4.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 140 000,00 zł.
część II Warunek zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Wymaga się wykazania wykonania co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości min. 140 000,00zł brutto każda. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się roboty w zakresie budowy lub przebudowy lub rozbudowy drogi lub ulicy w rozumieniu art. 4 pkt 2) i pkt 3) ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych
2. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń,
Osoba taka musi posiadać min. 5 lat doświadczenia w kierowaniu minimum dwoma robotami budowlanymi o wartości powyżej 100 000,00 zł brutto każda.
Warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 120 000,00zł,
4.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 150 000,00 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać sięoudzielenie zamówienia publicznego.
Wtakimprzypadku Wykonawcy występujący wspólniesązobowiązanido ustanowienia
pełnomocnikadoreprezentowania ich w postępowaniualbo do reprezentowania ich w
postępowaniu izawarciaumowy w sprawiezamówienia publicznego. Wszelka korespondencja
będzieprowadzona przezZamawiającegowyłącznie z pełnomocnikiem. 2. W odniesieniu
dowarunkówdotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia
wykonawcywspólnieubiegający się oudzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
zwykonawców,którzy wykonająroboty budowlane /usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.3. Wprzypadku, o którymmowa w pkt.2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzieleniezamówieniadołączająodpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
robotybudowlane/usługi wykonająposzczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy. Zmiany Umowy dopuszczalne będą w
granicachwyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówieńpublicznych, w tym art. 455ust.1
oraz ust.2tej ustawy oraz określonych w niniejszej Umowie. Szczegółoweinformacje
natematzmian umowyzostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych
stanowiących załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy składać na Platformie do elektronicznej obsługi zamówieńpublicznych dostępnej pod adresem https://umbedzin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-13 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-12

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję podwykonawcy do wykonania przyłączy elektrycznych zew - Chorzów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy podwykonawczej do wykonania przyłączy elektrycznych zew. Prace na terenie Aglomeracji Śląskiej. Budynki użyteczności publicznej. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie mailowym.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI