Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Brzozowa w Zygodowicach oraz drogi gminnej ul....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Brzozowa w Zygodowicach oraz drogi gminnej ul. Słoneczna w Tomicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTomice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Tomice
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-21
  • Numer ogłoszenia587651-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 587651-N-2020 z dnia 2020-09-21 r.

Gmina Tomice: Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Brzozowa w Zygodowicach oraz drogi gminnej ul. Słoneczna w Tomicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tomice, krajowy numer identyfikacyjny 07218212000000, ul. ul. Wadowicka  51 , 34-100  Tomice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 8233598 , e-mail gmina@tomice.pl, faks 33 8233598.
Adres strony internetowej (URL): https://tomice.pl
Adres profilu nabywcy: https://tomice.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.tomice.pl, http://bip.malopolska.pl/ugtomice

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://tomice.pl, http://bip.malopolska.pl/ugtomice

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście za pośrednictwem posłańca, za pośrednictwem operatora pocztowego
Adres:
Urząd Gminy Tomice, ul. Wadowicka 51, 34-100 Tomice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Brzozowa w Zygodowicach oraz drogi gminnej ul. Słoneczna w Tomicach
Numer referencyjny: RRG.271.14.2020.TK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: „Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Brzozowa w Zygodowicach oraz drogi gminnej ul. Słoneczna w Tomicach” w następujących zakresach:ZAKRES I: Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Brzozowa w Zygodowicach: 1) Odwodnienie – Zygodowice, ul. Brzozowa: Mechaniczne ścinanie poboczy – 170,00 m2; Roboty ziemne (mechaniczne) - renowacja rowów odwadniających – 45,00 m3; 2) Nawierzchnia – Zygodowice, ul. Brzozowa: Wyrównanie istniejącej podbudowy z destruktu kruszywem łamanym – 545,00 m2; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mieszanka asfaltowa - 545,00 m2; Wykonanie nawierzchni poboczy z destruktu – 136,00 m2; Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową – pobocza - 136,00 m2; 3) Odwodnienie – Zygodowice, ul. Brzozowa - Boczna: Mechaniczne ścinanie poboczy – 68,00 m2; Roboty ziemne (mechaniczne) - renowacja rowów odwadniających – 25,50 m3;4)Nawierzchnia – Zygodowice, ul. Brzozowa - Boczna: Wyrównanie istniejącej podbudowy z destruktu kruszywem łamanym – 250,00 m2; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mieszanka asfaltowa - 250,00 m2; Wykonanie nawierzchni poboczy z destruktu – 68,00 m2; Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową – pobocza - 68,00 m2;ZAKRES II: Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Słoneczna w Tomicach: 1) Roboty przygotowawcze; Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym – 0,227 km; Oznakowanie na czas budowy – 1 kpl. 2) Remont odwodnienia - rowy: Mechaniczne koszenie porostów ze skarp i dna – 150 m2; Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy do 2,0 m - 150 m2; Oczyszczenie korytek betonowych – 176,5 m; Rozebranie ścieków z elementów betonowych, podsypka cementowo-piaskowa, elementy betonowe grubości 10·cm - ścieki do ponownego ułożenia – 10 m; Ścieki z elementów betonowych, na podsypce cementowo-piaskowej, grubość prefabrykatów 15·cm - ścieki z rozbiórki do ponownego montażu – 10 m. 3) Remont odwodnienia – czyszczenie przepustów: Oczyszczanie przepustów z namułu, przepusty Fi 0,3 m – 8,50 m; Oczyszczanie przepustów z namułu, przepusty Fi·0,4·m – 7,50 m. 4) Remont nawierzchni jezdni i poboczy: Mechaniczne ścinanie poboczy – 275,48 m2; Mechaniczne cięcie nawierzchni jezdni – 39,7 m; Frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km, nawierzchnia gr. do 4·cm – 55,05 m2; Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych – 533,61 m2; Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 533,61 m2; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, mieszanka mineralno-asfaltowa, mechanicznie w ilości 50kg/m2 – 26,68 t; Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna - wyprofilowanie istn. nawierzchni zjazdów – 87,00 m2; Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 620,61 m2; Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa wiążąca - 620,61 m2; Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 620,61 m2; Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa ścieralna - 620,61 m2; Ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – pobocza – 275,48 m2; Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna - uzupełnienie poboczy frezem asfaltowym - 275,48 m2; Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, grys kamienny – pobocza - 275,48 m2. 5) Urządzenia bezpieczeństwa i regulacje: Demontaż i ponowny montaż istniejących progów zwalniających – 1 kpl.; Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, kratki ściekowe uliczne – 1 szt.; Przebrukowanie istniejących dojść z kostki brukowej – 3,0 m2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w rozdziale IV niniejszej SIWZ (przedmiar robót), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR).

II.5) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233142-6
45232452-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy. Termin przekazania placu budowy: do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie wymagane
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie wymagane
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia:A. Dla Zakresu I: - 1 robota budowlana polegająca na zrealizowaniu remontu, budowy lub przebudowy drogi w zakresie ułożenia masy mineralno - bitumicznej za kwotę min. 60.000,00 PLN (brutto).B. Dla Zakresu II: - 1 robota budowlana polegająca na zrealizowaniu remontu, budowy lub przebudowy drogi w zakresie ułożenia masy mineralno - bitumicznej za kwotę min. 60.000,00 PLN (brutto).W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich – warunki określone w pkt. 6.2.3.1 winny być spełnione przez co najmniej jednego wykonawcę lub podmiot trzeci.2) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. Wszczególności Wykonawca będzie dysponował osobami na stanowisku: Kierownik budowy - Uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 471 ze zm.) Uprawnienia budowlane (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania. 2) Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 471 ze zm.), samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (ustawa z dnia 22 grudnia 2005 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 220). 3) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – warunki określone w pkt 6.2 SIWZ winni spełniać łącznie z zastrzeżeniem punktu 6.2.3.1 SIWZ; 4) Wykonawca - zgodnie z art. 22a ustawy - może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych; 5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi lub roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawieart. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, na załączniku zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – Zakres I – II. 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na załączniku zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ – Zakres I – II. 3) Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy – Zakres I – II.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
formularz oferty; wycena ofertowa; pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy wsprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dokument potwierdzający dysponowanie niezbędnymi zasobami innych podmiotów, (jeżeli dotyczy); oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia 20,00
Wysokość kary umownej 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy dotyczące: 1) Wskazania innego podwykonawcy; 2) Rezygnacji z podwykonawców; 3) Wskazanie innego zakresu podwykonawstwa; 4) Wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa; 5) Zmiany ustawowej stawki procentowej podatku VAT – obecnie obowiązująca stawka podatku VAT wynosi 23%; 6) Zmiany dotyczącej terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających prawidłowe, zgodne ze sztuką budowlaną, wykonanie robót; 7) Zmiany ilości poszczególnych robót objętych kosztorysem ofertowym w ramach całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy; 8) Zmiany osób pełniących funkcje techniczne na budowie (kierownik budowy)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-06, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1) Osoba do kontaktu: Tomasz Kręcioch, tel. 33 823 35 98 wew.15, e-mail: dzialalnosc.gmina@tomice.pl; 2) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz od podwykonawców przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, wymaganych od wykonawcy; 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym w terminie, jak dla dokumentów, o których mowa w sekcji III.4; 5) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Brzozowa w Zygodowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Brzozowa w Zygodowicach" w zakresie: 1) Odwodnienie – Zygodowice, ul. Brzozowa: Mechaniczne ścinanie poboczy – 170,00 m2; Roboty ziemne (mechaniczne) - renowacja rowów odwadniających – 45,00 m3; 2) Nawierzchnia – Zygodowice, ul. Brzozowa: Wyrównanie istniejącej podbudowy z destruktu kruszywem łamanym – 545,00 m2; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mieszanka asfaltowa - 545,00 m2; Wykonanie nawierzchni poboczy z destruktu – 136,00 m2; Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową – pobocza - 136,00 m2; 3) Odwodnienie – Zygodowice, ul. Brzozowa - Boczna: Mechaniczne ścinanie poboczy – 68,00 m2; Roboty ziemne (mechaniczne) - renowacja rowów odwadniających – 25,50 m3; 4) Nawierzchnia – Zygodowice, ul. Brzozowa - Boczna: Wyrównanie istniejącej podbudowy z destruktu kruszywem łamanym – 250,00 m2; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mieszanka asfaltowa - 250,00 m2; Wykonanie nawierzchni poboczy z destruktu – 68,00 m2; Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową – pobocza - 68,00 m2;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233142-6, 45232452-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia 20,00
Wysokość kary umownej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Słoneczna w Tomicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Słoneczna w Tomicach" w zakresie: 1) Roboty przygotowawcze; Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym – 0,227 km; Oznakowanie na czas budowy – 1 kpl. 2) Remont odwodnienia - rowy: Mechaniczne koszenie porostów ze skarp i dna – 150 m2; Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy do 2,0 m - 150 m2; Oczyszczenie korytek betonowych – 176,5 m; Rozebranie ścieków z elementów betonowych, podsypka cementowo-piaskowa, elementy betonowe grubości 10·cm - ścieki do ponownego ułożenia – 10 m; Ścieki z elementów betonowych, na podsypce cementowo-piaskowej, grubość prefabrykatów 15·cm - ścieki z rozbiórki do ponownego montażu – 10 m. 3) Remont odwodnienia – czyszczenie przepustów: Oczyszczanie przepustów z namułu, przepusty Fi 0,3 m – 8,50 m; Oczyszczanie przepustów z namułu, przepusty Fi·0,4·m – 7,50 m. 4) Remont nawierzchni jezdni i poboczy: Mechaniczne ścinanie poboczy – 275,48 m2; Mechaniczne cięcie nawierzchni jezdni – 39,7 m; Frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km, nawierzchnia gr. do 4·cm – 55,05 m2; Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych – 533,61 m2; Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 533,61 m2; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, mieszanka mineralno-asfaltowa, mechanicznie w ilości 50kg/m2 – 26,68 t; Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna - wyprofilowanie istn. nawierzchni zjazdów – 87,00 m2; Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 620,61 m2; Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa wiążąca - 620,61 m2; Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 620,61 m2; Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa ścieralna - 620,61 m2; Ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – pobocza – 275,48 m2; Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna - uzupełnienie poboczy frezem asfaltowym - 275,48 m2; Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, grys kamienny – pobocza - 275,48 m2. 5) Urządzenia bezpieczeństwa i regulacje: Demontaż i ponowny montaż istniejących progów zwalniających – 1 kpl.; Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, kratki ściekowe uliczne – 1 szt.; Przebrukowanie istniejących dojść z kostki brukowej – 3,0 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233142-6, 45232452-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia 20,00
Wysokość kary umownej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI