Remont nawierzchni dróg i parkingów na terenie wsi popegeerowskich Parlin, Parlinek,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont nawierzchni dróg i parkingów na terenie wsi popegeerowskich Parlin, Parlinek, Dąbrowa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbrowa
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-06-17
  • ZamawiającyGMINA DĄBROWA
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00343969
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont nawierzchni dróg i parkingów na terenie wsi popegeerowskich Parlin, Parlinek, Dąbrowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-306

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug-dabrowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug-dabrowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni dróg i parkingów na terenie wsi popegeerowskich Parlin, Parlinek, Dąbrowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d687479-1d88-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084655/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont nawierzchni dróg i parkingów na terenie wsi popegeerowskich Parlin, Parlinek, Dąbrowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych określa Rozdział XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), zwanego dalej „RODO” informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Dąbrowa reprezentowana przez Wójta Gminy;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować pod adresem e-mail: iod@ug-dabrowa.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz nie krócej niż przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz umów o dofinansowanie;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia str. 6 przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

a. Plac przy OSP Parlin, dz. 258, miejscowość Parlin, gm. Dabrowa:
 Oczyszczenie istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego,
 Profilowanie warstwa kruszywa łamanego gr. śr. 6 cm,
 Ułożenie ulepszonej warstwy profilowej, pełniącej funkcję warstwy ścieralnej, na istniejącej nawierzchni placu.
b. Remont drogi wewnętrznej, zlokalizowanej na dz. 119 w miejscowości Parlin, gm. Dabrowa wraz ze wzmocnieniem drogi dojazdowej na plebanię:
 Rozbiórka fragmentów istniejących nawierzchni w obrębie skrzyżowań,
 Ułożenie warstw podbudowy i nawierzchni w miejscu rozbiórek,
 Ułożenie warstwy profilowej, pełniącej funkcje warstwy ścieralnej, na istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi wewnętrznej,
 Ułożenie warstwy profilowej z kruszywa na istniejącej nawierzchni z kruszywa,
 Ułożenie warstwy ścieralnej na warstwie profilowej,
 Wykonanie poboczy z kruszywa, wzdłuż jezdni drogi wewnętrznej.
c. Nawierzchnia placu przy świetlicy wiejskiej, zlokalizowanej na dz. 145, 146, 119 w miejscowości Parlin, gm. Dąbrowa:
 Lokalne zbiórki istniejącej nawierzchni z kruszywa,
 Oczyszczenie istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego,
 Profilowanie warstwa kruszywa łamanego gr. śr. 5 cm,
 Ułożenie ulepszonej warstwy profilowej, pełniącej funkcję warstwy ścieralnej, na istniejącej nawierzchni placu,
 Wykonanie warstw podbudowy i nawierzchni w miejscu rozbieranej nawierzchni z kruszyw łamanego,
 Przełożenie i dowiązanie wysokościowe istniejącej nawierzchni fragmentu chodnika.
d. Wzmocnienie nawierzchni jezdni przy garażach, zlokalizowanej na dz. 380 w miejscowości Dąbrowa, gm. Dąbrowa:
 Profilowanie poprzez rozbiórkę i uzupełnienie wierzchniej warstwy istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego,
 Regulacja wysokościowa fragmentu chodnika poprzez jego rozbiórkę i odtworzenie po istniejącym śladzie,
 Ułożenie ulepszonej warstwy profilowej, pełniącej funkcję warstwy ścieralnej, na istniejącej nawierzchni placu.
e. Remont fragmentu al. Lipowej i placu, zlokalizowanych na dz. 187/4 w miejscowości Dąbrowa, gm. Dąbrowa:
 Rozbiórkę fragmentów istniejących krawężników,
 Rozbiórkę fragmentów istniejących nawierzchni,
 Frezowanie istniejącej nawierzchni na włączeniu w ul. Kasztanową,
 Fizyczne rozdzielenie jezdni ul. Kasztanowej i placu poprzez ułożenie rzędu z kostki betonowej wzdłuż krawędzi jezdni,
 Wymianę ogrodzenia U-12a,
 Odtworzenie z regulacją wysokościową nawierzchni zjazdu i dojścia pieszego z kostki betonowej,
 Ułożenie dodatkowej warstwy profilowej, pełniącej funkcję warstwy ścieralnej, na istniejącej nawierzchni placu i jezdni ul. Kasztanowej.
f. Ulepszenie nawierzchni placu przy świetlicy wiejskiej zlokalizowanego na dz. 87/3 w miejscowości Dąbrowa, gm. Dąbrowa:
 Profilowanie i oczyszczenie istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego,
 Ustawienie oporników betonowych,
 Ułożenie ulepszonej warstwy profilowej, pełniącej funkcję warstwy ścieranej, na istniejącej nawierzchni placu.
g. Remont odcinka drogi gminnej nr 140161C ul. Wiśniowa w miejscowości Dąbrowa:
 Rozbiórka jezdni na włączeniu do drogi powiatowej – wymiana istniejącej nawierzchni jezdni (rozbiórka obejmuje usunięcie bitumicznej warstwy ścieralnej praz podbudowy z kruszywa łamanego),
 Wykonanie lokalnie robót rozbiórkowych (oczyszczających) celem wypełnienia powstałych ubytków w nawierzchni jezdni.
h. Remont drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. 58, w miejscowości Parlinek, gm. Dabrowa:
 Rozbiórka fragmentów istniejącej nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
 Ułożenie warstw podbudowy i nawierzchni w miejscu rozbiórek,
 Frezowanie istniejącego powierzchniowego utrwalenia na pozostałym odcinku,
 Ułożenie warstwy profilowej z kruszywa na istniejącej nawierzchni z kruszywa usunięciu powierzchniowego utrwalenia,
 Ułożenie warstwy ścieralnej na warstwie profilowej,
 Wykonanie poboczy z kruszywa, wzdłuż jezdni drogi wewnętrznej.
i. Remont drogi wewnętrznej, zlokalizowanej na dz. 108 w miejscowości Parlinek, gm. Dąbrowa:
 Rozbiórka istniejącej nawierzchni wraz z podbudowa na odcinku w km 0+080,000+0125,00,
 Ułożenie warstw podbudowy i nawierzchni w miejscu rozbiórek,
 Frezowanie istniejącego powierzchniowego utrwalenia o obrębie skrzyżowania oraz wzdłuż krawędzi chodnika na szerokości 0,8 m,
 Ułożenie warstwy profilowej z betonu asfaltowego, pełniącej funkcję warstwy ścieranej.
j. Remont drogi wewnętrznej, zlokalizowanej na dz. 151/1 w miejscowości Parlinek, gm. Dąbrowa:
 Rozbiórkę fragmentów istniejącej nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
 Ułożenie warstw podbudowy i nawierzchni w miejscu rozbiórek,
 Frezowanie istniejącego powierzchniowego utrwalenia na pozostałym odcinku,
 Ułożenie warstwy profilowej z kruszywa na istniejącej nawierzchni z kruszywa usunięciu powierzchniowego utrwalenia,
 Ułożenie warstwy ścieranej na warstwie profilowej,
 Wykonanie poboczy z kruszywa, wzdłuż jezdni drogi wewnętrznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiące załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wymagane jest wykazanie co najmniej 2 roboty budowlanej polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto każda robota.
Załącznik nr 7 do SWZ
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia, co najmniej
- kierownikiem budowy – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
Załącznik nr 8 do SWZ
3. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) Pieniądzu,
2) Gwarancjach bankowych,
3) Gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Gminy Dąbrowa Bank Spółdzielczy w Dąbrowie Nr rachunku: 51 8170 1021 0060 0343 2000 0020
z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) Musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie pzp,
2) Z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,
3) Powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,
4) Termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),
5) W treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,
6) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Dąbrowa, ul. Kasztanowa 16, 88-306 Dąbrowa.
7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający zobowiązuje się do przekazania zaliczki w wysokości 2% wynagrodzenia w terminie 7 dni od dnia przekazania placu budowy, na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury zaliczkowej.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki zmiany umowy zostały zawarte w Załączniku nr 6 do SWZ Projekt umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://plarformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-17 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Dąbrowa: „Budowa kanalizacji w Gminie Dąbrowa”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Dąbrowa: Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrowa
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa z przebudową budynku OSP Bieździadów oraz budowa remizy strażackiej OSP Dobieszczyzna
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont dachu budynku administracyjnego w Areszcie Śledczym w Bytomiu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI