Remont nawierzchni boiska przyszkolnego - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Połczynie-

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont nawierzchni boiska przyszkolnego - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Połczynie-Zdroju.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPołczyn-Zdrój
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-07
  • ZamawiającyGMINA POŁCZYN-ZDRÓJ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00082410
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Remont nawierzchni boiska przyszkolnego - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Połczynie-Zdroju.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜GMINA POŁCZYN-ZDRÓJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 330920860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Plac Wolności 3-4

1.5.2.) Miejscowość: ˜Połczyn-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜78-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: ˜+48 94 3666100

1.5.8.) Numer faksu: ˜+48 94 3666105

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜urzad@polczyn-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.polczyn-zdroj.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Remont nawierzchni boiska przyszkolnego - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Połczynie-Zdroju.

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-d90c3a00-cd10-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00001576/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa boiska w Szkole Podstawowej nr 1 w Połczynie-Zdroju

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜http://umig.polczynzdroj.ibip.pl/public/?id=229023

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązaniepodmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnychformatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a takżeoświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciuminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal - adresZamawiającego e-PUAP :/umpz/skrytka oraz poczty elektronicznejhttp://umig.polczynzdroj.ibip.pl/public/?id=229023

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z mini Portału oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Połczyn-Zdrój, Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój ;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: abi@polczyn-zdroj.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem nr GG.271.1.8.2021 o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym z fakultatywnymi negocjacjami.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜GG.271.1.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych realizowanych w ramach inwestycji p.n. „Remont nawierzchni boiska przyszkolnego - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Połczynie-Zdroju, ul. Grunwaldzka 34, działka 488/1, obręb 003”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Należy wykonać roboty drogowe polegające na remoncie (wymianie) nawierzchni boiska przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Połczynie-Zdroju w następującym zakresie: - rozebranie zniszczonej nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej wraz z jej utylizacją, - rozebranie podbudowy gruntu stabilizowanego, - wykonanie wewnętrznych chodników z kostki betonowej na podsypce piaskowo- cementowej gr. 6 cm, - ustawienie obrzeży betonowych i krawężników3., - wykonanie wewnętrznej nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, - likwidacja zsypu do budynku głównego szkoły podstawowej, - dowiezienie ziemi urodzajnej bez nasadzeń, - wykonanie geodezyjnej mapy powykonawczej. 3. Do obowiązków wykonawcynależeć będzie wykonanie powyższych drogowych robót budowlanych, przeprowadzenieprocedur odbiorowych i zrealizowanie obowiązków umownych w okresie udzielonej gwarancji wodniesieniu do zatwierdzonego harmonogramu prowadzenia poszczególnych robót i etapówprac.4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, objętych niniejszym SWZ,który jest konieczny z punktu widzenia warunków umowy, przepisów prawa i wiedzy technicznejoraz sztuki budowlanej. 5. Realizacja powyższego zakresu zamówienia winna być wykonana woparciu o obowiązujące przepisy, przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach.6.Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, zabezpieczenie terenubudowy, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robótwymaganych specyfiką zakresu przedmiotowych robót remontowych oraz ewentualnewykonanie rysunków powykonawczych przeprowadzonych robót.7. Cały zakres robótwykonawca wykona z materiałów własnych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnieniewymagań ilościowych i jakościowych materiałów dostarczonych na teren budowy oraz za ichwłaściwe składowanie i wbudowanie. 8. Zamawiający dopuszcza materiały i urządzeniarównoważne w stosunku do wskazanych w projekcie, spełniające Polskie Normy i polskieaprobaty techniczne. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanymprzez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały i urządzenia spełniająwymagania określane przez zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233140-2 - Roboty drogowe

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: ˜Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP do 50 % wartości udzielonego zamówienia w zakresie wykonania usług lub robót budowlanych polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, które są zgodne z przedmiotem zamówienia a będą polegały na realizacji zadania szczegółowo określonego w STWiOR i przedmiarach robót (pomocniczo) i obejmującego w zakresie wszystkich pozycji kosztorysowych.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena ofertowa (C) - waga kryterium 60 %, 2) Okres rękojmi (R) - 20%, 3) Termin realizacji(T) - waga kryterium 10 %, 4) Klauzule społeczne (K) - waga kryterium 10 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres rękojmi

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Klauzule społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100).4) zdolności technicznej lub zawodowej : 4.1. Wykonawca posiada lub zapewni o możliwości dysponowania następującą kadrą techniczną: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnymi do wykonania zamówienia: kierownik budowy – wskazana osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami drogowymi, Uwaga: przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). Ocena przedmiotowego warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/ nie spełnia w oparciu o w/w dokumenty. 4.2. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał oraz prawidłowo ukończył co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z budową, przebudową lub remontem dróg o nawierzchni z kostki betonowej o wartości co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto każde. UWAGA: 1. Dowodami, o których mowa są: a) referencje (poświadczenia), b) inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. c) W przypadku gdy Zamawiający - Gmina Połczyn-Zdrój jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie robót budowlanych zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.2. Przez wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 3. Przez jedno zadanie należy rozumieć robotę budowlaną (wykonanie), zrealizowaną w oparciu o jedną umowę cywilnoprawną. 4. W przypadku złożenia przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów zawierających dane podane w innych walutach niż w złoty polski, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu lub ostatniego kursu sprzed dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu – w przypadku, gdyby w tym dniu kurs nie był podawany. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych oferty.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców .4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i InformacjioDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji;2)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, żewykonawca niezalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 ustawy,wystawionego niewcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania zopłacaniem podatków lubopłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentówpotwierdzających, żeodpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniualbo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatnościnależnych podatków lubopłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie wsprawie spłat tychnależności;3) Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostkiorganizacyjnej ZakładuUbezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwejplacówki terenowejKasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca niezalega zopłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1ustawy,wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zaleganiazopłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem alboinnymdokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednioprzedupływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przedupływemterminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczeniaspołecznelub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawiespłat tychnależnościJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicamiRzeczypospolitejPolskiej, zamiast zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowegopotwierdzającego, żewykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, zaświadczenia albo innegodokumentupotwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczeniaspołeczne lubzdrowotne, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z CentralnejEwidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione wkraju, wktórym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nienaruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczeniespołecznelub zdrowotne, b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami niezarządzalikwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jestzawieszonaani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej proceduryprzewidzianej wprzepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa w ust. 5powinny byćwystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którymwykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.5, lub gdydokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1pkt 1, 2 i 4,art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lubw częścidokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osobyalbo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,złożonepod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkanianie maprzepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lubadministracyjnym,notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym zewzględu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis ust. 2 stosuje się.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniemich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostaływykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzoneprzez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty -załącznik nr 5 do SWZ;2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -załącznik nr 8 do SWZ;3) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 300.000,00 zł (słownie:trzysta tysięcy złotych 00/100).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależnościdotej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencjiikonsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębnąofertę,ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albooświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lubinformacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku odopuszczenie doudziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tejsamej grupykapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ.2) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertystanowiącymzał. nr 1 do SWZ, 3) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunkówpolega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 120ustawy Prawozamówień publicznych, zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcędokumentów, któreokreślają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innegopodmiotu, - sposóbwykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przywykonywaniu zamówieniapublicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przywykonywaniu zamówieniapublicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawcapolega w odniesieniu dowarunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacjizawodowych oraz doświadczeniazrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4)Pełnomocnictwo, podpisane przezosoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego zwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należyzałączyć do oferty w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdyz wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia orazspełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które robotybudowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treścioferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. Każdazmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygoremnieważności. 2. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będąmogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpieniaZamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okolicznościnie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nichzawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedlepierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lubniemożność osiągnięcia celu umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do: 2.1.wystąpienia zmian legislacyjnych powszechnie obowiązujących przepisów prawa, orazprzepisów wewnętrznych obowiązujących u Zamawiającego, a dotyczących realizacjiumowy;2.2. wystąpienia zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymilub terenowymi, w szczególności wystąpienie: niewypałów i niewybuchów, wykopaliskaarcheologiczne nieprzewidywane w SWZ;2.3. zmiany obowiązującej stawki VAT. W sytuacji, gdyzmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronieWykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równąróżnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Z kolei w sytuacji, gdy zmianastawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy,Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicękwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę;2.4. gwałtownej dekoniunktury lubkryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej; 2.5. konieczności uwzględnienia wpływuewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy;2.6. warunkówatmosferycznych i klimatycznych uniemożliwiających realizację Przedmiotu Umowy w stopniuwiększym niż można byłoby to racjonalnie przewidywać; w szczególności wystąpieniautrzymujących się niskich temperatur i pokrywy śnieżnej, rozmiękczenia gruntu uniemożliwiająceporuszanie się sprzętu i innych niesprzyjających warunków atmosferycznych a w szczególności,suszy, pożaru, podtopień, powodzi, huraganu, śnieżycy, gradacji owadów;2.7. klęsk żywiołowychi ekologicznych oraz siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, oraz inne zmianyniezależne od woli stron w tym niesprzyjające nastroje społecznie (np. wojny, strajki).2.8.wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie opisem w SWZ oraz STWiOR, 2.9. zmian technologicznych – o ile są korzystne dla Zamawiającego i spowodowane są w szczególności: a) pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót,b) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, 2.10. odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji warunków terenu budowy, w szczególności napotkania nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, 2.11. konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,2.12. wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/. ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal - adres Zamawiającego e-PUAP : /umpz/skrytka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji ogrzewania - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania29-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji ogrzewania. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI