,,Remont nawierzchni bitumicznych dróg na na terenie Gminy Wola Krzysztoporska"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,Remont nawierzchni bitumicznych dróg na na terenie Gminy Wola Krzysztoporska"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWola Krzysztoporska
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-11
  • ZamawiającyGMINA WOLA KRZYSZTOPORSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00039906
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Remont nawierzchni bitumicznych dróg na na terenie Gminy Wola Krzysztoporska"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLA KRZYSZTOPORSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Wola Krzysztoporska

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-371

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446163961

1.5.8.) Numer faksu: 446163960

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wola-krzysztoporska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wola-krzysztoporska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Remont nawierzchni bitumicznych dróg na na terenie Gminy Wola Krzysztoporska"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c27456b0-a408-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002025/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont dróg gminnych (patcher)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.bip.wola-krzysztoporska.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji orazprzekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną.2.Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ (wyłącznie pomocny przy składaniu ofert), ePUAP-u dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: przetargi@wola-krzysztoporska.pl.4.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp m.in. do formularza: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą (inna niż składanie ofert) w szczególności składanie zawiadomień, oświadczeń, wniosków lub przekazywanie informacji odbywa się:•drogą elektroniczną na adresmailowy:przetargi@wola-krzysztoporska.pl (jest to preferowany sposób komunikacji)•za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal Powyższy sposób komunikacji nie dotyczy składania ofert, które musi odbyć się za pośrednictwem miniPortalu.6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.7.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.9.Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania drogą elektroniczną.10. Informacje o postępowaniu dostępne są: Postępowanie o udzielenie zamówienia można wyszukać na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania oraz zostało zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego:www.bip.wola-krzysztoporska.pl.11.W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania tj. ZFP.271.1.6.2021.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Z uwagi na ograniczoną możliwość znaków, Zamawiający informuje, że w/w informacje zostały wskazane w rozdziale II SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Z uwagi na ograniczoną możliwość znaków, Zamawiający informuje, że w/w informacje zostały wskazane w rozdziale II SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZFP.271.1.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. 1.Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni bitumicznych (powierzchniowe utrwalania przy pomocy mieszanki - emulsji asfaltowej i grysów) dróg na terenie Gminy Wola Krzysztoporska.Zamówienie obejmuje wbudowanie mieszanki emulsyjno-grysowej na drogach na terenie Gminy Wola Krzysztoporska (w uszkodzonych miejscach) w ilości 500 ton, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może zmniejszyć do 450 ton ilość mieszanki do wbudowania. Remont dróg prowadzony będzie przy użyciu remonterów drogowych typu patcher.1.2. Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 5 do SWZ – Wytyczne ZamawiającegoZałącznik nr 6 do SIWZ – Szczegółowa specyfikacja technicznaZałącznik nr 7 do SIWZ - Przedmiary (pomocniczo)1.3. Specyfikacja Warunków Zamówienia, składa się nie tylko z zasadniczej części opisowej, ale także ze wszystkich tworzących ją załączników, łącznie z projektem umowy dotyczącym realizacji zamówienia objętego przedmiotem niniejszego postępowania.1.4. Specyfikacja Warunków Zamówienia, składa się nie tylko z zasadniczej części opisowej, ale także ze wszystkich tworzących ją załączników, łącznie z projektem umowy dotyczącym realizacji zamówienia objętego przedmiotem niniejszego postępowania.1.5. Przedmiary robót załączone są pomocniczo, stanowić mogą jedynie bazę do dalszych wyliczeń Wykonawcy przy kalkulacji ceny ofertowej, natomiast wykonawca szacuje cenę ofertową na podstawie własnej kalkulacji obmiarowej.1.6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wyceny na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji projektowej, własnej oceny z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych prac budowlanych do wykonania przedmiotowej inwestycji.1.7. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentami zamówienia, w tym SWZ i załącznikami oraz zaleceniami Zamawiającego/inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.1.8. Wynagrodzenie za tonę mieszanki ma charakter ryczałtowy, a jego zakres obejmuje wszystkie elementy konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45233142-6 roboty w zakresie naprawy dróg3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.6. GWARANCJAWykonawca udzieli zamawiającemu:- gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres 12 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru dla ostatniej partii zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpoczęcia realizacji partii zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:W okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył:- 1 robotę budowlaną polegającą na wbudowaniu remonterem drogowym typu patcher min. 300 ton mieszanki emulsyjno-grysowej.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych w w/w zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych w w/w zakresie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.3.Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz zofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust.1 SWZ;2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżelidotyczy);3) dowód wniesienia wadium ( jeżeli Zamawiający wymaga wniesienia wadium);4)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżelidotyczy) - z zastrzeżeniem ust.4; 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które robotybudowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oferta powinna być podpisanaprzez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacjiWykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formyorganizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celupotwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego RejestruSądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwegorejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeliZamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ileWykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.5. Oferta oraz pozostałeoświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzyzamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, codo treści oraz opisu kolumn i wierszy.6. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formieelektronicznej (opatrzona podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonejpodpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta winna być zaszyfrowana wraz zewszystkimi plikami stanowiącymi ofertę.7. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.8. Jeżeli dokumentyelektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierająinformacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca,w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiedniooznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiącytajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy tenplik zaszyfrować.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranejoferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy,stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygoremnieważności, zachowania formy pisemnej. 3. Szczegółowe postanowienia z umowy :1.Możliwości zmiany umowy reguluje art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, wszczególności, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ww. ustawy, zmiana umowy możliwa jest wnastępujących przypadkach:1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia do 450ton ilości mieszanki do wbudowania w ramach zamówienia.2) Zamawiający przewidujemożliwość zmiany terminu wykonania zamówienia - w przypadku wystąpienia zdarzeń dozaistnienia, których Wykonawca się nie przyczynił, których skutki uniemożliwiły wykonanieprzedmiotowej umowy zgodnie z pierwotnym terminem, m.in.:- działania siły wyższej,uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie;- przerwy wwykonywaniu robót budowlanych spowodowanej wyjątkowo niekorzystnymi warunkamiatmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie ze Specyfikacją technicznąrobót. Fakt ten musi być udokumentowany oraz potwierdzony pisemnie.3) Zamawiającyprzewiduje możliwości zmiany treści umowy, jeżeli nastąpi zmiana stawki podatku od towarów iusług (VAT), która będzie powodować zmianę kosztów wykonania po stronie Wykonawcy.Zmiana wynagrodzenia będzie dotyczyła wynagrodzenia za część robót wykonywanych po daciewejścia w życie przepisów stanowiących o zmianie stawki VAT.4) Zamawiający przewidujemożliwość zmiany terminu realizacji zamówienia z innych przyczyny niezależnych odZamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia prac, realizacjizamówienia wynikająca z wypadków losowych, siły wyższej, działania osób trzecich lub innychprzyczyn niezależnych od stron.2. Ponadto, w związku z występowaniem epidemii COVID-19,Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy o udzielenie zamówieniapublicznego w granicach i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 2 marca 2020 r. oszczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniemCOVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020r., poz. 1842 ze zm.).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem ,,Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę hali do magazynowania odpadów - Krzyżanówek
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę hali do magazynowania odpadów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI