Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont mieszkań Kałusa 18/1A, Kałusa 18/9, Kałusa 20/9, Kałusa 24/1, Kałusa 24/2 w Rudzie Śląskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273545647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 218
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-710
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322420133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpgm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgm.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont mieszkań Kałusa 18/1A, Kałusa 18/9, Kałusa 20/9, Kałusa 24/1, Kałusa 24/2 w Rudzie Śląskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc76517b-b6f7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056390
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.bip.mpgm.com.pl/przetargi.php?przetargi_menu_id=13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: TIR/04/RB/PN/20211.Wykonawcy we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak. 2.Forma komunikacji: w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającyma Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamowienia@mpgm.com.pl. 3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 4. Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały wRegulaminie korzystania z miniPortalu (dostępnym pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformyusług administracji publicznej ePUAP (dostępnych pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefaklienta/regulamin). 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz dokomunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innychinformacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwośćkomunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres podany przez nich wzłożonej ofercie, 8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz wszystkie niezbędne informacjeprzez miniPortal jako załącznik nr 6 do SWZ. 9. W przypadku przekazywania w postępowaniudokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającegokompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym plikuodpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.10. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznychskompresowanych (w tym oferta przetargowa), dopuszczone są jedynie formaty danych wskazanych wRozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (...) (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszczaprzesyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119z4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestMiejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. zo.o. z siedzibą w Rudzie Śląskiej przy ul. 1 Maja 218, 41-710 Ruda Śląska., tel.322420133; email:mpgm@mpgm.com.pl. 6. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszękontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@mpgm.com.pl. 7.Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleni zamówienia,prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lubobrony przed roszczeniami.8. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: ustawa z11.9.2019 r. –Prawo zamówień publicznych; ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych; ustawa z14.7.1983 r. onarodowym zasobie archiwalnym i archiwach;9. art. 6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędnedo wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 10. odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówieńpublicznych(Dz.U. z 2019r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawierozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowychwykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególnestanowią inaczej; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowanew sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;posiada Pani/Pan:•na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);• na podstawie art.18 RODO prawo żądaniaod administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);• prawo do wniesienia skargi doPrezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:• w związku zart. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;•prawo do przenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TIR/05/RB/PN/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont mieszkań Kałusa 18/1A, Kałusa 18/9, Kałusa 20/9, Kałusa 24/1, Kałusa 24/2 w Rudzie Śląskiej2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Miasto Ruda Śląska. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj. - przedmiar robót - załącznik nr 4a - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4b- opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4
4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45422100-2 - Stolarka drewniana
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1) cena ofertowa – waga 97% (waga kryterium wyrażona w procentach) 2)czas wykonania - waga 3% (waga kryterium wyrażona w procentach).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wykonania
4.3.6.) Waga: 3,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o którychmowa w art. 112 ust. 2 ustawy:3.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym Niedotyczy3.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej Nie dotyczy3.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa3.3.1. Wykonawca musi byćubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia na kwotę: 100 000 PLN. 3.4. Zdolność techniczna lubzawodowa:3.4.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonałnależycie co najmniej:*2 roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej,robotach tynkarskich i malarskich, wymianie stolarki drzwiowej i okiennej, wymianie instalacjiwod.-kan., o łącznej wartości co najmniej 50 000 zł brutto. Jeżeli Wykonawca powołuje się nadoświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.3.4.2.Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą/osobami zdolną/zdolnymi do wykonaniazamówienia tj. posiadającą/posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowaniarobotami budowlanymi w specjalności:- konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz zrzeszoną/nymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekstjednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 1117),lub spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12austawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 zpóźn. zm.) tj. osobą/osobami której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane nazasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art.20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierówbudownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.3.1.1. potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.1.2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.2.3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień nie-zbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzy-gotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniuniezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadkuwspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 4.1 składakażdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu izawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, oile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonejdo oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 3. Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosownepełnomocnictwo (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile poważnienie/pełnomocnictwo do występowaniaw imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicypodpiszą ofertę). Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu podtaką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się oddzieleniezamówienia. 4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkichWykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionegopełnomocnika). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się oddzielenie zamówienie przezWykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy składa każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstawwykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niemoże podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawywykluczenia. Powyższe oznacza, iż: *5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczeniamusi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; *5.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danegowarunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczeniezłożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przezpełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów. 6.Wszelka korespondencjaprowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Dopuszcza się, aby wadium zostałowniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia. *7.1. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, treśćdokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego cooznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazanew ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa wart. 98 ust. 6 ustawy, tj. działanialub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania ofertyprzez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie wsytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadachokreślonych w art. 118 usta-wy, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całościprzez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, naktórego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowaniazasobów w zakresie doświadczenia. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojeniainteresów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musiobejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa wart. 98 ust. 6ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 doSWZ.1.Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy