IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
35,00 |
Zatrudnianie osoby niepełnosprawnej |
5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu o część lub całość wyłączonych robót, zgodnie z pozycjami w kosztorysie ofertowym.2. Strony dopuszczają inny, niż określony w umowie termin zakończenia robót, w następujących przypadkach:1) przerw w dostawie nośników energii przez okres dłuższy niż 8 godzin. Fakt ten musi zostać potwierdzony w protokole sporządzonym przez Wykonawcę i podpisanym przez Zamawiającego,2) ewentualnego zlecenia powtórzenia podobnych robót budowlanych co w zamówieniu podstawowym,3) wystąpienia opóźnień wynikających z siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót,4) nieudostępnienia do realizacji robót poszczególnych części obiektu budowlanego objętego przedmiotem zamówienia, przez ich bezpośrednich użytkowników,5) napotkania w realizacji zamówienia przeszkód, których pomimo dołożenia należytej staranności nie można było przewidzieć.3. Strony dopuszczają wprowadzenie zmian do umowy:1) w przypadku wejścia w życie nowych ogólnie obowiązujących przepisów prawnych wpływających na postanowienia niniejszej umowy,2) zmiany osób, o których mowa w § 6 i 7,3) zmiany osób realizujących przedmiot zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
18.12.2020, godzina:
08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanej dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1. administratorem pozyskanych danych osobowych jest:Zarząd Zasobów Mieszkaniowych Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (ZZM MSWiA)z siedzibą w Warszawie przy ul. Chełmskiej 8Atel. 22 / 433 19 01, fax: 22 / 851 67 95, e-mail: zzm@zzm.mswia.gov.pl;2. w ZZM MSWiA wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez: - e-mail: iod@zzm.mswia.gov.pl- pocztą tradycyjną na adres: ul. Chełmska 8A, 00 - 725 Warszawa;3. dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego archiwizacji na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.);4. podanie danych osobowych jest wymogiem wynikającym z ustawy Prawo zamówień publicznych, a w przypadku, złożenia oferty najkorzystniejszej także warunkiem zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych może skutkować wadliwością złożonej oferty i jej odrzuceniem;5. dane osobowe będą udostępniane wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa i nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;6. osoba, której dane dotyczą ma prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a w przypadku złożenia oferty najkorzystniejszej przez okres archiwizacji zawartej umowy na realizację zamówienia publicznego.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Remont lokali mieszkalnych - w Katowicach przy ul. Adamskiego 3A m. 11 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające ODPOWIEDNIO na remoncie lokali mieszkalnych przed ich ponownym zasiedleniem, usytuowanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych - z podziałem na 7 części:1) I część – w Katowicach przy ul. Adamskiego 3A m. 11,2) II część – w Lininie blok 33 m. 30,3) III część – w Warszawie przy ul. Zaruby 10 m. 9,4) IV część – w Warszawie przy ul. Zaruby 13 m. 25,5) V część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 10,6) VI część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 18,7) VII część - w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 42.2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w następujących załącznikach:I część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 8, STWiORB załącznik nr 9, rzut lokalu załącznik nr 10, II część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 11, STWiORB załącznik nr 12, rzut lokalu załącznik nr 13,III część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 14, STWiORB załącznik nr 15, rzut lokalu załącznik nr 16,IV część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 17, STWiORB załącznik nr 18, rzut lokalu załącznik nr 19,V część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 20, STWiORB załącznik nr 21, rzut lokalu załącznik nr 22,VI część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 23, STWiORB załącznik nr 24, rzut lokalu załącznik nr 25,VII część zamówienia przedmiar robót – załącznik nr 26, STWiORB załącznik nr 27, rzut lokalu załącznik nr 28.3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane w przedmiarach robót, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - odpowiednio dla każdej części otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 426 z późn. zm.).5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 5, § 20 ust. 2 i 3 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
35,00 |
Zatrudnianie osoby niepełnosprawnej |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Remont lokali mieszkalnych - w Lininie blok 33 m. 30 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające ODPOWIEDNIO na remoncie lokali mieszkalnych przed ich ponownym zasiedleniem, usytuowanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych - z podziałem na 7 części:1) I część – w Katowicach przy ul. Adamskiego 3A m. 11,2) II część – w Lininie blok 33 m. 30,3) III część – w Warszawie przy ul. Zaruby 10 m. 9,4) IV część – w Warszawie przy ul. Zaruby 13 m. 25,5) V część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 10,6) VI część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 18,7) VII część - w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 42.2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w następujących załącznikach:I część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 8, STWiORB załącznik nr 9, rzut lokalu załącznik nr 10, II część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 11, STWiORB załącznik nr 12, rzut lokalu załącznik nr 13,III część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 14, STWiORB załącznik nr 15, rzut lokalu załącznik nr 16,IV część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 17, STWiORB załącznik nr 18, rzut lokalu załącznik nr 19,V część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 20, STWiORB załącznik nr 21, rzut lokalu załącznik nr 22,VI część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 23, STWiORB załącznik nr 24, rzut lokalu załącznik nr 25,VII część zamówienia przedmiar robót – załącznik nr 26, STWiORB załącznik nr 27, rzut lokalu załącznik nr 28.3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane w przedmiarach robót, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - odpowiednio dla każdej części otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 426 z późn. zm.).5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 5, § 20 ust. 2 i 3 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 63
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
35,00 |
Zatrudnianie osoby niepełnosprawnej |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Remont lokali mieszkalnych - w Warszawie przy ul. Zaruby 10 m. 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające ODPOWIEDNIO na remoncie lokali mieszkalnych przed ich ponownym zasiedleniem, usytuowanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych - z podziałem na 7 części:1) I część – w Katowicach przy ul. Adamskiego 3A m. 11,2) II część – w Lininie blok 33 m. 30,3) III część – w Warszawie przy ul. Zaruby 10 m. 9,4) IV część – w Warszawie przy ul. Zaruby 13 m. 25,5) V część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 10,6) VI część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 18,7) VII część - w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 42.2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w następujących załącznikach:I część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 8, STWiORB załącznik nr 9, rzut lokalu załącznik nr 10, II część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 11, STWiORB załącznik nr 12, rzut lokalu załącznik nr 13,III część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 14, STWiORB załącznik nr 15, rzut lokalu załącznik nr 16,IV część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 17, STWiORB załącznik nr 18, rzut lokalu załącznik nr 19,V część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 20, STWiORB załącznik nr 21, rzut lokalu załącznik nr 22,VI część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 23, STWiORB załącznik nr 24, rzut lokalu załącznik nr 25,VII część zamówienia przedmiar robót – załącznik nr 26, STWiORB załącznik nr 27, rzut lokalu załącznik nr 28.3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane w przedmiarach robót, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - odpowiednio dla każdej części otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 426 z późn. zm.).5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 5, § 20 ust. 2 i 3 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
35,00 |
Zatrudnianie osoby niepełnosprawnej |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Remont lokali mieszkalnych - w Warszawie przy ul. Zaruby 13 m. 25 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające ODPOWIEDNIO na remoncie lokali mieszkalnych przed ich ponownym zasiedleniem, usytuowanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych - z podziałem na 7 części:1) I część – w Katowicach przy ul. Adamskiego 3A m. 11,2) II część – w Lininie blok 33 m. 30,3) III część – w Warszawie przy ul. Zaruby 10 m. 9,4) IV część – w Warszawie przy ul. Zaruby 13 m. 25,5) V część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 10,6) VI część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 18,7) VII część - w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 42.2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w następujących załącznikach:I część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 8, STWiORB załącznik nr 9, rzut lokalu załącznik nr 10, II część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 11, STWiORB załącznik nr 12, rzut lokalu załącznik nr 13,III część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 14, STWiORB załącznik nr 15, rzut lokalu załącznik nr 16,IV część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 17, STWiORB załącznik nr 18, rzut lokalu załącznik nr 19,V część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 20, STWiORB załącznik nr 21, rzut lokalu załącznik nr 22,VI część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 23, STWiORB załącznik nr 24, rzut lokalu załącznik nr 25,VII część zamówienia przedmiar robót – załącznik nr 26, STWiORB załącznik nr 27, rzut lokalu załącznik nr 28.3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane w przedmiarach robót, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - odpowiednio dla każdej części otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 426 z późn. zm.).5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 5, § 20 ust. 2 i 3 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
35,00 |
Zatrudnianie osoby niepełnosprawnej |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Remont lokali mieszkalnych - w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające ODPOWIEDNIO na remoncie lokali mieszkalnych przed ich ponownym zasiedleniem, usytuowanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych - z podziałem na 7 części:1) I część – w Katowicach przy ul. Adamskiego 3A m. 11,2) II część – w Lininie blok 33 m. 30,3) III część – w Warszawie przy ul. Zaruby 10 m. 9,4) IV część – w Warszawie przy ul. Zaruby 13 m. 25,5) V część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 10,6) VI część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 18,7) VII część - w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 42.2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w następujących załącznikach:I część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 8, STWiORB załącznik nr 9, rzut lokalu załącznik nr 10, II część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 11, STWiORB załącznik nr 12, rzut lokalu załącznik nr 13,III część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 14, STWiORB załącznik nr 15, rzut lokalu załącznik nr 16,IV część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 17, STWiORB załącznik nr 18, rzut lokalu załącznik nr 19,V część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 20, STWiORB załącznik nr 21, rzut lokalu załącznik nr 22,VI część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 23, STWiORB załącznik nr 24, rzut lokalu załącznik nr 25,VII część zamówienia przedmiar robót – załącznik nr 26, STWiORB załącznik nr 27, rzut lokalu załącznik nr 28.3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane w przedmiarach robót, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - odpowiednio dla każdej części otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 426 z późn. zm.).5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 5, § 20 ust. 2 i 3 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
35,00 |
Zatrudnianie osoby niepełnosprawnej |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Remont lokali mieszkalnych - w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 18 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające ODPOWIEDNIO na remoncie lokali mieszkalnych przed ich ponownym zasiedleniem, usytuowanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych - z podziałem na 7 części:1) I część – w Katowicach przy ul. Adamskiego 3A m. 11,2) II część – w Lininie blok 33 m. 30,3) III część – w Warszawie przy ul. Zaruby 10 m. 9,4) IV część – w Warszawie przy ul. Zaruby 13 m. 25,5) V część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 10,6) VI część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 18,7) VII część - w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 42.2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w następujących załącznikach:I część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 8, STWiORB załącznik nr 9, rzut lokalu załącznik nr 10, II część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 11, STWiORB załącznik nr 12, rzut lokalu załącznik nr 13,III część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 14, STWiORB załącznik nr 15, rzut lokalu załącznik nr 16,IV część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 17, STWiORB załącznik nr 18, rzut lokalu załącznik nr 19,V część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 20, STWiORB załącznik nr 21, rzut lokalu załącznik nr 22,VI część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 23, STWiORB załącznik nr 24, rzut lokalu załącznik nr 25,VII część zamówienia przedmiar robót – załącznik nr 26, STWiORB załącznik nr 27, rzut lokalu załącznik nr 28.3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane w przedmiarach robót, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - odpowiednio dla każdej części otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 426 z późn. zm.).5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 5, § 20 ust. 2 i 3 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
35,00 |
Zatrudnianie osoby niepełnosprawnej |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Remont lokali mieszkalnych - w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 42 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające ODPOWIEDNIO na remoncie lokali mieszkalnych przed ich ponownym zasiedleniem, usytuowanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych - z podziałem na 7 części:1) I część – w Katowicach przy ul. Adamskiego 3A m. 11,2) II część – w Lininie blok 33 m. 30,3) III część – w Warszawie przy ul. Zaruby 10 m. 9,4) IV część – w Warszawie przy ul. Zaruby 13 m. 25,5) V część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 10,6) VI część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 18,7) VII część - w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 42.2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w następujących załącznikach:I część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 8, STWiORB załącznik nr 9, rzut lokalu załącznik nr 10, II część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 11, STWiORB załącznik nr 12, rzut lokalu załącznik nr 13,III część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 14, STWiORB załącznik nr 15, rzut lokalu załącznik nr 16,IV część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 17, STWiORB załącznik nr 18, rzut lokalu załącznik nr 19,V część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 20, STWiORB załącznik nr 21, rzut lokalu załącznik nr 22,VI część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 23, STWiORB załącznik nr 24, rzut lokalu załącznik nr 25,VII część zamówienia przedmiar robót – załącznik nr 26, STWiORB załącznik nr 27, rzut lokalu załącznik nr 28.3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane w przedmiarach robót, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - odpowiednio dla każdej części otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 426 z późn. zm.).5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 5, § 20 ust. 2 i 3 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
35,00 |
Zatrudnianie osoby niepełnosprawnej |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: