Remont łaźni obozowiska poligonowego na terenie Akademickiego Ośrodka Szkoleniowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont łaźni obozowiska poligonowego na terenie Akademickiego Ośrodka Szkoleniowego Akademii Marynarki Wojennej w Czernicy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-09-22
  • ZamawiającyAkademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00335718
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont łaźni obozowiska poligonowego na terenie Akademickiego Ośrodka Szkoleniowego Akademii Marynarki Wojennej w Czernicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont łaźni obozowiska poligonowego na terenie Akademickiego Ośrodka Szkoleniowego Akademii Marynarki Wojennej w Czernicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b654db77-2dd2-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058297/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie remontu łaźni obozowiska poligonowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto
w rozdziale 38 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 57/ZP/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont łaźni obozowiska poligonowego na terenie Akademickiego Ośrodka Szkoleniowego Akademii Marynarki Wojennej w Czernicy
1) Prace demontażowe i rozbiórkowe
a) Prace wewnątrz budynku
b) Prace na zewnątrz budynku
2) Prace zasadnicze przy remoncie budynku:
a) Remont dachu
b) Remont elewacji
c) Remont w zakresie wnętrz
Podstawowe dane metryczne budynku:
Długość budynku 17, 65 m
Szerokość budynku 6, 35 m
Powierzchnia zabudowy 118, 07 m²
Wysokość budynku 4, 40 - 4,60 m od poziomu terenu do szczytu
ścianki kolankowej
Kubatura: 458 m3
Szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ, przedmiarach i załącznikach graficznych

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie remontu budynków o wartości maksymalnej ( nie większej niż ) 1 400 000 PLN.
Warunkiem udzielenia tego zamówienia będzie fakt, że dotychczasowy wykonawca zrealizuje roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością, że zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, a także że zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca musi posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym tj. być wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w okresie co najmniej związania ofertą w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000.000,00 zł.

4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
1. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu robót budowlanych wykonanych (załącznik nr 8) tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie co najmniej trzech robót polegających na wykonaniu prac remontowych, budowlanych z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, w tym jedna o wartości minimum 1.000.000,00 zł.
2. Wykonawca musi dysponować osobami, (załącznik nr 9) skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które posiadają uprawnienia budowlane:
a) 1 (jedna) osoba wyznaczoną do kierowania robotami budowlanymi o uprawnieniach budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z minimum 10-o letnim doświadczeniem zawodowym (Załącznik nr 10);
b) 1 (jedna) osoba o uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej w za-kresie instalacji elektrycznych, posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne: typu „D” + pomiary do 1kV, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci grupy 1 pkt. 2, 4 i 10 na stanowisku dozoru oraz posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne: typu „E” + pomiary do 1kV, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń
i sieci grupy 1 pkt. 2, 4 i 10 na stanowisku eksploatacji (Załącznik nr 11).
c) 1 (jedna) osoba o uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej w za-kresie instalacji sanitarnych (Załącznik nr 12).

wskazane wyżej osoby o uprawnieniach budowlanych muszą posiadać aktualne zaświadczenia IIB o przynależności do IIB ważne w okresie trwania przedmiotu
zamówienia

Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia
w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załącznik nr 5).
- Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4).
- Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby- sporządzony według wzoru (załącznik nr 7) – jeżeli dotyczy;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik - sporządzone według wzoru (załącznik nr 6).
- Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby z art. 125 ust. 5 ustawy (załącznik nr 16 - jeżeli dotyczy);
- Oświadczenia o dysponowaniu osobami (załącznik nr 10 – 12).
- Wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie (załącznik nr 8).
- Wykaz osób (załącznik nr 9).
- Polisę OC.
- Odpis z KRS lub CEiDG.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- Formularz ofertowy- sporządzony według wzoru (załącznik nr 1)
- Oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia
z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 17 - jeżeli dotyczy);
- Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik - jeżeli dotyczy;
- Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy ;
- Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 13).
- Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 14-jeżeli dotyczy)
- Dowód wniesienia wadium.
- Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji (załącznik nr 15).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający przewiduje konieczność złożenia wadium (dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty) w wysokości:
17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100).
Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp).
Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Załącznik nr 3 do SWZ- projekt umowy &23

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-22 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygady cieśli, zbrojarzy - Lębork
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygady cieśli, zbrojarzy Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI