Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont korytarzy, remont 4 toalet i remont 3 pokoi biurowych w budynku Urzędu Gminy Łagiewniki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łagiewniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jedności Narodowej 21
1.5.2.) Miejscowość: Łagiewniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-210
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 89 39 455/316
1.5.8.) Numer faksu: 74 89 40 130
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lagiewniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont korytarzy, remont 4 toalet i remont 3 pokoi biurowych w budynku Urzędu Gminy Łagiewniki.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e8ce23a-8717-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000948/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Remont korytarzy, remont 4 toalet i remont 3 pokoi biurowych w budynku Urzędu Gminy Łagiewniki.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lagiewniki3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lagiewniki
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ rozdział VIII i XI
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Zgodnie z SWZ rozdział XI
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ rozdział XXIII
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont korytarzy, remont 4 toalet i remont 3 pokoi biurowych w budynku Urzędu Gminy Łagiewniki.Zakres:Dział 1 poziom parteru:- roboty przygotowawcze;- przyklejenie tapety na ścianach typu "Raufaza" powyżej istniejącej lamperii (1,50m) z tynku mozaikowego;- malowanie emulsyjne ścian powyżej istniejącej lamperii (1,50m) z tynku mozaikowego i sufitów;- wymiana opraw świetlówkowych 2x40 W - na Lampy sufitowe - Panel LED 36W LEDOLUX SQR 60x60cm NTDział 2 Korytarz I piętra- wymiana opraw świetlówkowych 2x40 W - na Lampy sufitowe - Panel LED 36W LEDOLUX SQR 60x60cm NT;Dział 3 Korytarz II piętra- roboty przygotowawcze;- skucie istniejących cokolików betonowych;- miejscowe skucie posadzki;- wykucie z muru istniejacych ościeżnic;- wykucie otworów w ścianach - poszrzenie otworu dla ościeżnic regulowanych o szer. 80 cm;- wymiana ościeżnic i skrzydeł drzwiowych;- gruntowanie ścian i sufitów;- ułożenie gładzi na ścianach i sufitach z obsadzeniem narożników metalowych;- wymiana parapetu podokiennego z lastryka na granitowy (granit strzegomski);- przyklejenie tapety na ścianach typu "Raufaza";- malowanie emulsyjne ścian i sufitów;- przygotowanie podłoża i ułożenie terakoty i cokolików;- montaż 5 narożników wypukłych aluminiowych szarych l= 1,50m;- wymiana progów na poszerzone aluminiowe ze spadkiem;- wymiana grzejnika żeliwnego żeberkowego na płytowy stalowy;- wymiana opraw świetlówkowych 2x40 W - na Lampy sufitowe - Panel LED 36W LEDOLUX SQR 60x60cm NT;Dział 4 Toalety poziom Ip i poziom IIpKompleksowy remont istniejących toalet - 2 toalety na Ipiętrze i 2 toalety na II piętrze.- demontaż osprzętu;- skucie glazury i terakoty;- wymiana stolarki drzwiowej wraz z poszerzeniem otworów z 70 na 80 ościeżnice regulowane i skrzydła drzwiowe;- wykonanie podejść (1 szt Ip i 1 szt. IIp) do zaworu czerpalnego do celów porządkowych;- ułożenie glazury do wys. ok. 2,0 m;- ułożenie terakoty;- wykonanie gładzi na ścianach i sufitach;- wymiana grzejnika żeliwnego żeberkowego na płytowy stalowy;- wymiana gniazd wtykowych i wyłączników pojedynczych 230V;- montaż wyposażenia toalet: baterie umywalkowe stojące i baterie ścienne czerpalne (2 szt), kompakt WC, umywalka, lustro z półka i podświetleniem,dystrybutor mydła, pojemnik na ręczniki papierowe w listkach, kosz na śmieci duży - 30 l, kosz na śmieci mały - 3 l, uchwyt na papiertoaletowy, szczotka do WC.- wymiana opraw oświetleniowych na plafony łazienkowe typu led;- wymiana wentylatorów wywiewnych sprzężonych z oświetleniem.Dział 5 Remont pokoi biurowych nr 25, nr 26, nr 27, poziom II piętro.- zerwanie posadzki z parkietu;- skucie podłoża;- wylewka samopoziomujaca;- gruntowanie ścian i sufitów;- ułożenie gładzi na ścianach i sufitach z obsadzeniem narożników metalowych;- wymiana parapetu podokiennego z lastryka na granitowy (granit strzegomski);- malowanie emulsyjne ścian i sufitów;- przygotowanie podłoża i ułożenie terakoty i cokolików;- wymiana grzejnika żeliwnego żeberkowego na płytowy stalowy;- wymiana opraw świetlówkowych 2x40 W - na Lampy sufitowe - Panel LED 36W LEDOLUX SQR 60x60cm NT;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zgodnie z treścią SWZ:
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych przez zamawiającego kryteriach:PŁ = C + Ggdzie:PŁ - łączna liczba punktów.C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Cena.G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji i rekojmi na wykonany przedmiot zamóiwenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4