„Remont Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMogilno
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-10-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-29
  • Numer ogłoszenia590968-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 590968-N-2020 z dnia 2020-09-29 r.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej: „Remont Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, krajowy numer identyfikacyjny 92361545000000, ul. ul. 900-Lecia  3 , 88-300  Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523152351, e-mail kwatermistrz@pspmogilno.pl, faks 523152651.
Adres strony internetowej (URL): http://www.kppspmogilno.binp.info/kppspmogilno/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.kppspmogilno.binp.info

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą, osobiście, kurierem
Adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie, ul. 900-lecia 3, 88-300 Mogilno, I piętro, sekretariat, pokój nr 2

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Remont Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie”
Numer referencyjny: PT.2370.01.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest remont Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie przy ul. 900-lecia 3.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: - część I „Przebudowa wiaty wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia gospodarcze na terenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie” - część II „Remont wewnętrznej części budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie wraz z remontem ogrodzenia i bramy” 3. Szczegółowy opis I części zamówienia: „Przebudowa wiaty wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia gospodarcze na terenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie”. Zadanie polega na przebudowie wiaty i zmianie sposobu użytkowania na pomieszczenia gospodarcze. W wyniku przebudowy wydzielone zostaną trzy pomieszczenia gospodarcze. Zostanie wstawiona nowa stolarka drzwiowa, kosztem jednego otworu okiennego. Nowo powstałe pomieszczenia będą przeznaczone dla strażaków. Wiata przylega bezpośrednio do istniejącego budynku Komendy Straży Pożarnej. Główna konstrukcja nośna dachu wykonana jest ze stalowych płatwi, a ściany wykonane są z pustaków gazobetonowych.4. Szczegółowy opis II części zamówienia: „Remont wewnętrznej części budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie wraz z remontem ogrodzenia i bramy”.Celem przedmiotu zamówienia jest remont 5 pomieszczeń wraz z montażem instalacji systemu powiadamiania i alarmowania (wyświetlacze) na placu komendy, w garażu oraz na klatce schodowej komendy, a także wymiana ogrodzenia, bram.Budynek jest trzykondygnacyjny, usytuowany jest przy ul. 900-lecia 3 w Mogilnie. Pomieszczenia objęte remontem znajdują się na pierwszym oraz drugim piętrze i są połączone klatką schodową łącząca oba piętra. Budynek przeznaczony jest do celów socjalnych z podziałem na kuchnię, siłownię, salę konferencyjną, sanitariaty oraz pomieszczenia pomocnicze.Wszystkie dane zawarte poniżej wynikają z pomiarów i oględzin wykonanych przez Zamawiającego. Ich celem jest przedstawienie możliwie przybliżonego zakresu prac remontowych, jakie mają zostać wykonane w ramach umowy. Powierzchnia pomieszczeń objętych remontem to ok. 200 m2. Wysokość użytkowa kondygnacji 350 cm. 1) KUCHNIA JRG:a) skuwanie płytek ze wskazanych ścian i parapetu, skuwanie glazury z posadzki, demontaż lamp sufitowych, opcjonalnie demontaż sufitu podwieszanego i montaż nowego z płyt kasetonowych - 25m2, demontaż gniazd i przełączników, uzupełnienie ubytków, przygotowanie podłoża pod nowe płytki i pod malowanie, licowanie płytek ściennych i cokołu, ułożenie terakoty na posadzce – 25m2, wykonanie zabudowy istniejącej instalacji CO przebiegającej nad posadzką z terakoty – wykończenie listwą aluminiową na długości 5m. Pozostałe narożniki wykończone poprzez szlifowanie płytek, bez użycia dodatkowych narożników np. PCV. Wymiana glazury ściennej do wysokości min 208-210 cm oraz położenie pasa o szerokości 1 m i długości 5m na jednej ze ścian. Łączna powierzchnia płytek 22,5 m2. Wzór, wielkość, kolor do uzgodnienia z zamawiającym. Fugowanie przy pomocy masy niepowodującej powstawanie plam i wykwitów, o właściwościach hydrofobowych, oraz wykonaną z użyciem technologii, zapobiegającej rozwojowi grzybów i pleśni. Wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji co najmniej 3 wzory płytek ściennych, podłogowych, dekorów i parapetów o wysokich parametrach odporności na ścieranie i uszkodzenia mechaniczne. Malowanie sufitu, ścian (co najmniej dwa razy do uzyskania jednolitego koloru). Farba odporna na ścieranie i poplamienie, dedykowana do pomieszczeń kuchennych. Powierzchnia sufitu 25m2, ścian 13m2. Szpachlowanie, malowanie wnęki okiennej oraz demontaż obecnego i montaż nowego parapetu z konglomeratu o wymiarach 305 x 37 cm x 2 cm. Montaż gniazd i przełączników we wskazanych miejscach wraz z wymianą instalacji elektrycznej, doprowadzenie dwóch instalacji elektrycznych zasilającej gniazda elektryczne wykonanych z przewodu miedzianego płaskiego 3x2,5 750V YDYp – 90m. Zasilanie instalacji elektrycznej należy poprowadzić od skrzynki bezpiecznikowej usytuowanej na remontowanej klatce schodowej. Montaż paneli LED nadtynkowych 4 szt. o wymiarach 59,5cm x 59,5cm Szerokość ramki: 2,5cm Grubość/wysokość: 1cm Ilość lumenów: 3200Lm Moc: 40W. Kolor elementu z diodami: śnieżnobiały Kolor ramki: srebrny, aluminium. Temperatura światła: biały neutralny 4500K. Kąt świecenia: ok. 120° Ochrona IP: IP20 Temperatura pracy: -15 do +50st C Brak emisji promieniowania UV oraz podczerwieni, wymiana instalacji zasilającej w/w lampy oraz włącznik długość przewodu miedzianego 3x1,5 750V YDYp 20 metrów. Zakup i montaż 2 głośników sufitowych białych okrągłych szt. 2 min 15W oraz podłączenie do istniejącej instalacji radiowęzła – długość przewodu zasilającego 10 m.b) Wykonanie, montaż kuchni na wymiar zgodnie z zaleceniami zamawiającego. Kupno oraz montaż AGD.- Zabudowa kuchenna z płyty meblowej laminowanej o grubości 18mm z frontami wykonanymi z płyty MDF oklejonymi folią PVC w kolorze uzgodnionym ze zleceniodawcą, z uchwytem jednopunktowym w kolorze stali nierdzewnej lub szczotkowanego aluminium. Front okuty zawiasem puszkowym prostym ze spowalniaczem. Długość zabudowy kuchennej ok 4,8mb. Zabudowa składająca się z szafek górnych i dolnych w konfiguracji uzgodnionej z zamawiającym. Montaż pod szafkami górnymi oświetlenia led na całej długości szafek, w listwie aluminiowej, uruchamianie odbywać się będzie za pomocą włącznika zbliżeniowego zamocowanego w listwie led wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji elektrycznej.- Stół kuchenny z oskrzynią i nogami metalowymi, pomalowanymi farbą proszkową w kolorze zbliżonym do kolorystyki mebli kuchennych, blat stołu wykonany z blatu kuchennego o grubości 38mm o wymiarach 2500x1000 w kolorze blatu roboczego kuchennego.- Szafki gospodarcze z płyty meblowej laminowanej o grubości 18mm w kolorze uzgodnionym ze zleceniodawcą, z półką, zamykane na klucz, z frontem wykonanym z płyty MDF oklejonym folią PVC w kolorze uzgodnionym ze zleceniodawcą, z uchwytem jednopunktowym w kolorze stali nierdzewnej lub szczotkowanego aluminium. Front okuty zawiasem puszkowym prostym ze spowalniaczem. Każda szafka o wymiarach ok 470x470x400, 36 sztuk. Po 12 szafek w jednym segmencie, każdy segment będzie się składał z trzech szafek poziomo oraz czterech pionowo. - 2 płyty gazowe pod zabudowę czteropalnikowe ze stali nierdzewnej lub szczotkowanego aluminium z żeliwnymi rusztami, z zapalarką zintegrowaną z pokrętłem, z zabezpieczeniem przeciwwypływowym.- Kuchenka mikrofalowa do zabudowy o wymiarach wysokości 38.8cm, szerokości 59.9cm , głębokości 40cm.- 2 piekarniki elektryczne w kolorze stali nierdzewnej lub szczotkowanego aluminium, o pojemności minimum 77l, o wymiarach 595x595x575, pracujące na napięciu 230V.- Lodówka wolnostojąca w kolorze stali nierdzewnej lub szczotkowanego aluminium o wymiarach (WxSxG) [cm] 186 x 59.5 x 68.2, pełny no Frost.- 2 okapy w kolorze stali nierdzewnej lub szczotkowanego aluminium do powieszenia na ścianie o szerokości dostosowanym do płyty gazowej (ok. 600mm) z możliwością podłączenia do wentylacji.- Zlewozmywak dwukomorowy zrobiony ze stali nierdzewnej do zabudowy wraz z baterią. Dostawa i instalacja nowego wyposażenia: zlewozmywaka dwukomorowego wraz wpuszczanego w blat wraz z kompletną armaturą, wężykami, syfonami, płyty gazowej wraz z badaniem szczelności gazowej przez uprawnioną osobę wraz z wydaniem zaświadczenia o szczelności instalacji gazowej, montaż okapu kuchennego wraz z podłączeniem do otworu wentylacyjnego, wykonanie zasilania 230 V dla w/w okapu.2) KORYTARZ 1 PIĘTRODemontaż 8 lamp oświetleniowych oraz urządzeń alarmowych (głośniki wyświetlacze), montaż sufitu podwieszanego kasetonowego na konstrukcji stelażowej wykonanej z profili metalowych, kolor kasetonów biały – 36m2. Montaż nowego oświetlenia typu led w kasetonach. 8 Lamp typu plafon o wymiarach 59,5cm x 59,5cm Szerokość ramki: 2,5cm Grubość/wysokość: 1cm Ilość lumenów: 3200Lm Moc: 40W. Kolor elementu z diodami: śnieżnobiały Kolor ramki: srebrny, aluminium. Temperatura światła: biały neutralny 4500K. Kąt świecenia: ok. 120° Ochrona IP: IP20 Temperatura pracy: -15 do +50st C Brak emisji promieniowania UV oraz podczerwieni. Wymiana 3 opraw oświetleniowych instalacji alarmowej 24V. Oprawa z tworzywa sztucznego okrągła lub kwadratowa koloru białego, Barwa światła 4000K Strumień świetlny 960lm, wskaźnik oddawania barw >80, zasilanie 24V DC, moc 12W, klasa energetyczna A, klasa ochronności I, stopień szczelności (IP) IP44, liczba cykli on/off 30000, trwałość 30000h, współczynnik mocy >0.9, wymiary fi 260 mm. Wymiana i montaż instalacji elektrycznej zasilającej w/w lampy, włączniki 5 szt. oraz gniazda elektryczne w ilości 3 szt. instalacja oświetleniowa wykonana z przewodu miedzianego płaskiego 3x1,5 750V YDYp – 30 m, instalacja zasilająca gniazda elektryczne wykonana z przewodu miedzianego płaskiego 3x2,5 750V YDYp – 20 m. Zasilanie instalacji elektrycznej należy poprowadzić od skrzynki bezpiecznikowej usytuowanej na remontowanej klatce schodowej. Wykonawca dokona obniżenia urządzeń zamocowanych na ścianach i suficie oraz przedłużenie instalacji elektrycznych ich zasilającej, które poprzez obniżenie sufitu będą kolidować z konstrukcją sufitu. Ściany, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania farbami emulsyjnymi łącznie z szpachlowaniem nierówności gipsem, usunięciem pęknięć oraz luźnych części powierzchni tynku. Przygotowanie do malowania, malowanie ścian (co najmniej dwa razy do uzyskania jednolitego koloru). Kolor farby na ściany do uzgodnienia z zamawiającym. Farba odporna na ścieranie i poplamienie. Powierzchnia ścian do malowania 40 m2. Lamperia - oczyszczenie, uzupełnienie ubytków przygotowanie powierzchni do nałożenia oraz nałożenie cienkowarstwowego tynku mozaikowego od poziomu cokolika na wysokość 145cm powierzchnia 48m2. Kolor, struktura, gęstość mozaiki na lamperie do uzgodnienia z zamawiającym. Lamperia mozaikowa na korytarzu podziału bojowego należy połączyć z lamperią mozaikową klatki schodowej komendy. Montaż 11 listew ściennych narożnikowych metalowych (narożnik Stal Nierdzewna 40x40mm; 1,45m). Zakup i montaż 3 głośników sufitowych białych okrągłych szt. 2 min 15W oraz podłączenie do istniejącej instalacji radiowęzła – długość przewodu zasilającego 20 m. Po zakończeniu prac wykonawca zamontuje wcześniej zdemontowany osprzęt na ścianach oraz zamontuje nowy osprzęt.3) KORYTARZ II PIĘTRODemontaż 7 lamp oświetleniowych oraz urządzeń alarmowych (głośniki wyświetlacze), montaż sufitu podwieszanego kasetonowego na konstrukcji stelażowej wykonanej z profili metalowych, kolor kasetonów biały – 29 m2. Montaż nowego oświetlenia typu led w kasetonach. 8 Lamp typu plafon o wymiarach 59,5cm x 59,5cm Szerokość ramki: 2,5cm Grubość/wysokość: 1cm Ilość lumenów: 3200Lm Moc: 40W. Kolor elementu z diodami: śnieżnobiały Kolor ramki: srebrny, aluminium. Temperatura światła: biały neutralny 4500K. Kąt świecenia: ok. 120° Ochrona IP: IP20 Temperatura pracy: -15 do +50st C Brak emisji promieniowania UV oraz podczerwieni. Wymiana 2 opraw oświetleniowych instalacji alarmowej 24 V. Oprawa z tworzywa sztucznego okrągła lub kwadratowa koloru białego, Barwa światła 4000K Strumień świetlny 960lm, wskaźnik oddawania barw >80, zasilanie 24V DC, moc 12W, klasa energetyczna A, klasa ochronności I, stopień szczelności (IP) IP44, liczba cykli on/off 30000, trwałość 30000h, współczynnik mocy >0.9, wymiary fi 260 mm. Wymiana i montaż instalacji elektrycznej zasilającej w/w lampy, włączniki 4 szt. oraz gniazd elektrycznych w ilości 3 szt. instalacja oświetleniowa wykonana z przewodu miedzianego płaskiego 3x1,5 750V YDYp – 30 m, instalacja zasilająca gniazda elektryczne wykonana z przewodu miedzianego płaskiego 3x2,5 750V YDYp – 20 m. Zasilanie instalacji elektrycznej należy poprowadzić od skrzynki bezpiecznikowej usytuowanej na remontowanym 2 piętrze. Wykonawca dokona obniżenia urządzeń zamocowanych na ścianach i suficie oraz przedłużenie instalacji elektrycznych ich zasilającej, które poprzez obniżenie sufitu będą kolidować z konstrukcją sufitu. Ściany, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania farbami emulsyjnymi łącznie z szpachlowaniem nierówności gipsem, usunięciem pęknięć oraz luźnych części powierzchni tynku. Przygotowanie do malowania, malowanie ścian (co najmniej dwa razy do uzyskania jednolitego koloru). Kolor farby na ściany do uzgodnienia z zamawiającym. Farba odporna na ścieranie i poplamienie. Powierzchnia ścian do malowania 44m2. Lamperia - oczyszczenie, uzupełnienie ubytków przygotowanie powierzchni do nałożenia oraz nałożenie cienkowarstwowego tynku mozaikowego od poziomu cokolika na wysokość 145cm powierzchnia 49m2 Kolor, struktura, gęstość mozaiki na lamperie do uzgodnienia z zamawiającym. Lamperia mozaikowa na korytarzu podziału bojowego należy połączyć z lamperią mozaikową klatki schodowej komendy. Montaż 6 listew ściennych narożnikowych metalowych (narożnik Stal Nierdzewna 40x40mm; 1,45m). Usunięcie drzwi i futryny pomieszczenia suszarni. Dostawa i montaż nowych drzwi drewnianych, na wzór stylu i kolorystki drzwi istniejących w większości pomieszczeń komendy wraz z ościeżnicami i opaskami. Drzwi wyposażone w klamkę oraz zamek na klucz patentowy. Zakup i montaż 3 głośników sufitowych białych okrągłych szt. 2 min 15W oraz podłączenie do istniejącej instalacji radiowęzła – długość przewodu zasilającego 20 m. Po zakończeniu prac wykonawca zamontuje wcześniej zdemontowany osprzęt na ścianach.4) KLATKA SCHODOWADemontaż 1 lampy oświetleniowej oraz urządzeń alarmowych (głośniki, oświetlenie alarmowe), montaż sufitu podwieszanego kasetonowego na konstrukcji stelażowej wykonanej z profili metalowych, kolor kasetonów biały – 11 m2. Montaż nowego oświetlenia typu led w kasetonach. 2 lampy typu plafon o wymiarach 59,5cm x 59,5cm Szerokość ramki: 2,5cm Grubość/wysokość: 1cm Ilość lumenów: 3200Lm Moc: 40W. Kolor elementu z diodami: śnieżnobiały Kolor ramki: srebrny, aluminium. Temperatura światła: biały neutralny 4500K. Kąt świecenia: ok. 120° Ochrona IP: IP20 Temperatura pracy: -15 do +50st C Brak emisji promieniowania UV oraz podczerwieni. Wymiana jednej oprawy oświetleniowej alarmowej 24 V. Oprawa z tworzywa sztucznego okrągła lub kwadratowa koloru białego, Barwa światła 4000K Strumień świetlny 960lm, wskaźnik oddawania barw >80, zasilanie 24V DC, moc 12W, klasa energetyczna A, klasa ochronności I, stopień szczelności (IP) IP44, liczba cykli on/off 30000, trwałość 30000h, współczynnik mocy >0.9, wymiary fi 260 mm. Wymiana i montaż instalacji elektrycznej zasilającej w/w lampy, włączniki schodowe 2 szt., instalacja oświetleniowa wykonana z przewodu miedzianego płaskiego 3x1,5 750V YDYp – 25 m. Zasilanie instalacji elektrycznej należy poprowadzić od skrzynki bezpiecznikowej usytuowanej na remontowanej klatce schodowej. Wykonawca dokona obniżenia urządzeń zamocowanych na ścianach i suficie oraz przedłużenie instalacji elektrycznych ich zasilającej, które poprzez obniżenie sufitu będą kolidować z konstrukcją sufitu. Ściany, zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania farbami emulsyjnymi łącznie z szpachlowaniem nierówności powierzchni tynku. Położenie gładzi gipsowej na ścianach z elementów prefabrykowanych i betonów. Przygotowanie do malowania, malowanie ścian (co najmniej dwa razy do uzyskania jednolitego koloru). Kolor farby na ściany do uzgodnienia z zamawiającym. Farba odporna na ścieranie i poplamienie. Powierzchnia ścian do malowania 20m2. Lamperia - oczyszczenie, uzupełnienie ubytków przygotowanie powierzchni do nałożenia oraz nałożenie cienkowarstwowego tynku mozaikowego od poziomu cokolika na wysokość 145cm powierzchnia 23m2. Kolor, struktura, gęstość mozaiki na lamperie do uzgodnienia z zamawiającym. Lamperia mozaikowa na korytarzu podziału bojowego należy połączyć z lamperią mozaikową klatki schodowej. Wykonanie zabudowy pod schodami w celu utworzenia nowego zamykanego drzwiami pomieszczenia magazynowego. Ściany wykonane z płyt kartonowo-gipsowych o wymiarach wys. 2,45 m, dł. 1,8 m, szer. 1,4. Montaż oświetlenia oraz włącznika. Ułożenie dwóch kabli skrętki ośmiożyłowej od pomieszczenia serwerowni do pomieszczenia d-cy zmian – dł. ok. 50m. Po zakończeniu prac wykonawca zamontuje wcześniej zdemontowany osprzęt na ścianach.5) SALA KONFERENCYJNASkuwanie glazury z posadzki 93 m2, ułożenie terakoty na posadzce – 93 m2. Wzór, wielkość, kolor do uzgodnienia z zamawiającym. Demontaż 20 lamp oświetleniowych, montaż sufitu podwieszanego kasetonowego na konstrukcji stelażowej wykonanej z profili metalowych, kolor kasetonów biały – 93 m2. Montaż nowego oświetlenia typu led w kasetonach. 20 lamp typu plafon o wymiarach 59,5cm x 59,5cm Szerokość ramki: 2,5cm Grubość/wysokość: 1cm Ilość lumenów: 3200Lm Moc: 40W. Kolor elementu z diodami: śnieżnobiały Kolor ramki: srebrny, aluminium. Temperatura światła: biały neutralny 4500K. Kąt świecenia: ok. 120° Ochrona IP: IP20 Temperatura pracy: -15 do +50st C Brak emisji promieniowania UV oraz podczerwieni. Montaż 2 głośników sufitowych wraz z podłączeniem do instalacji radiowęzła. Montaż nagłośnienia radiowęzłowego składającego się ze wzmacniacza o mocy min. 150W z Bluetooth, odtwarzającego Mp3/USB/SD, radiem FM oraz pilotem do jego obsługi, z możliwością podłączenia do komputera poprzez gniazdo wysuwane, umiejscowione w podłodze, (miejsce zamocowania gniazda wskaże zamawiający, dł. kabla 5m), głośniki sufitowe białe okrągłe szt. 10 min 15W. Montaż wzmacniacza na półce podsufitowej. Wymiana i montaż instalacji elektrycznej zasilającej w/w lampy, włączniki oraz gniazd elektrycznych w ilości 25 szt. Instalacja oświetleniowa wykonana z przewodu miedzianego płaskiego 3x1,5 750V YDYp – 80m, instalacja zasilająca gniazda elektryczne wykonana z przewodu miedzianego płaskiego 3x2,5 750V YDYp – 70m. Zasilanie instalacji elektrycznej należy poprowadzić od skrzynki bezpiecznikowej usytuowanej na remontowanym korytarzu 2 piętra. Wykonawca dokona obniżenia urządzeń zamocowanych na ścianach i suficie oraz przedłużenie instalacji elektrycznych ich zasilającej, które poprzez obniżenie sufitu będą kolidować z konstrukcją sufitu. Ściany, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania farbami emulsyjnymi łącznie z szpachlowaniem nierówności gipsem, usunięciem pęknięć oraz luźnych części powierzchni tynku. Przygotowanie do malowania, malowanie ścian (co najmniej dwa razy do uzyskania jednolitego koloru). Kolor farby na ściany do uzgodnienia z zamawiającym. Farba odporna na ścieranie i poplamienie. Powierzchnia ścian do malowania 57 m2. Szpachlowanie, malowanie wnęki okiennej oraz montaż dwóch parapetów z konglomeratu o wymiarach 305 x 37 cm x 2 cm. Lamperia - oczyszczenie, uzupełnienie ubytków przygotowanie powierzchni do nałożenia oraz nałożenie cienkowarstwowego tynku mozaikowego od poziomu płytki na wysokość 155cm powierzchnia 51m2. Kolor, struktura, gęstość mozaiki na lamperie do uzgodnienia z zamawiającym. Demontaż przegrodzenia istniejącego wraz z demontażem ścianki działowej. Wykonanie zabudowy filaru płytą kartonowo-gipsową, pokrycie mozaiką na wysokość 155 cm, pozostała część pomalowana farbą ścienną. Po zakończeniu prac wykonawca zamontuje wcześniej zdemontowany osprzęt na ścianach.Montaż w podwieszanym suficie projektora multimedialnego wraz z niezbędną instalacją do połączenia z laptopem znajdującym się na wyposażeniu KP PSP w Mogilnie we wskazanym miejscu poprzez gniazdo wykorzystywane do połączenia z nagłośnieniem świetlicy. Montaż ekranu projekcyjnego elektrycznego o wymiarach 150" 332x187cm, 16:9 z pilotem z możliwością zamocowania na suficie bądź na ścianie (miejsce zamontowania wskaże zamawiający). Wykonawca wykona podłączenia tegoż ekranu do instalacji 230V.Montaż telewizora 40 cali będącego na stanie KP PSP w Mogilnie na ścianie we wskazanym miejscu wraz z podłączeniem go do instalacji 230V oraz antenowej.Zakup 50 szt. krzeseł konferencyjnych - tapicerka odporna na ścieranie w kolorze czarnym, stalowa rama w kolorze czarnym, spełniające atesty i normy (PN-EN 16139, PN-EN 1728, PN-EN 1022). Wymiary zamawianego produktu: Wysokość 82 cm, Szerokość 54 cm, Głębokość 59 cm, Wysokość do siedziska 45 cm, Głębokość siedziska 42 cm, Wysokość oparcia 36 cm, Waga produktu 5kg, Maksymalne obciążenie 160 kg. Zakup 9szt. stołów z oskrzynią, blatem o wymiarach 190x90 o grubości 36mm lub 38mm, w kolorze uzgodnionym ze zleceniodawcą. Wysokość całkowita stołów 75,5cm.6) POMIESZCZENIA GARAŻOWEMontaż nad bramą wyjazdową wyświetlacza numeryczno-dźwiękowego alarmowego połączonego instalacją 3x1,5 750V YDYp-25m z wyświetlaczem na klatce schodowej 1 piętra. Urządzenie musi być kompatybilne z istniejącą instalacją alarmową.7) REMONT OGRODZENIAa) Wymiana ogrodzenia lewa strona.Rozebranie ogrodzenia drewnianego oraz betonowego z przęseł przenośnych – dł. 39m. Rozebranie istniejącego fundamentu z bloczków betonowych oraz wymurowanie w jego miejsce nowego fundamentu o dł. 24m na wysokość 5 bloczków. Montaż ogrodzenia z siatki panelowej 58,5 m2 na słupkach stalowych obsadzonych na gotowych cokołach. Panele oraz słupki ocynkowane malowane proszkowo na kolor zielony.b) Remont ogrodzenia frontPrzygotowanie podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą, poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie 52,8 m2, Następnie dwukrotne gruntowanie emulsją 52,8 m2. Nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskiej, pod wyprawy elewacyjne z tynku mineralnego – 31,8 m2. Położenie tynku elewacyjnego cienkowarstwowego mozaikowego lub piaskowego na cokole fundamentowym. Założenie nakrywy z elementów kamiennych lub betonowych o grubości 2 cm – 12 cm i szerokości do 50 cm – koloru czerwonego na całej długości murka – 27 m.Malowanie 17 słupków ogrodzenia farbą olejną, kolor do uzgodnienia z zamawiającym.8) BRAMY WJAZDOWE NA TEREN KP PSP W MOGILNIEDemontaż dwóch bram wjazdowych na teren komendy, wykonanie oraz montaż dwóch nowych bram wjazdowych. Szczegół dotyczące projektu bramy w załączonej dokumentacji projektowej. 5. Szczegółowy opis robót dla obu części znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.6. Przedmiar stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ jest tylko dokumentem pomocniczym i nie może być jedyną podstawą dokonania wyceny. Podstawę do wykonania prac objętych zadaniem stanowi cała dokumentacja projektowa. Elementy robót nie ujęte w przedmiarach robót lub nie wycenione, a wynikające wprost z dokumentacji projektowej Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez jakichkolwiek roszczeń wykonawcy z tego tytułu.7. Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), dopuszcza składanie materiałów równoważnych. Wszelkie materiały pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji materiałów równoważnych. 8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą z dnia07 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz.1186). Prace muszą być wykonane zgodnie z warunkami technicznymi i wymogami oraz normami przy tego typu robotach. Wszystkie materiały wykorzystane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.9. Zamawiający wymaga przeprowadzenie przez wykonawcę wizji lokalnej w uzgodnionym z zamawiającym terminie do dnia składania ofert. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia prac remontowych w dni robocze, w okresie pn. – pt., w godzinach 700-1700. Zamawiający nie wyklucza możliwości prowadzenia prac w innych godzinach, o ile będzie dysponował osobami, które mogą w tym czasie pozostać w pomieszczeniach razem z pracownikami wykonawcy11. Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania porządku na placu budowy, zabezpieczenia zgromadzonych materiałów, zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, zabezpieczenia istniejącej zieleni oraz umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placów budowy. 12. Materiały użyte do wykonania robót zapewnia Wykonawca.

II.5) Główny kod CPV: 45211350-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-24
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-24

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), polegającą na remoncie, budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, z podaniem rodzaju i wartości tego zamówienia oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie oraz terminowo, zgodnie z określającymi je warunkami technicznymi i prawidłowo ukończone. Uszczegółowienie: Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:- zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie,- zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.b) Wykonawca musi dysponować osobami: − Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane branży konstrukcyjno-budowlanej. Kierownik ten powinien być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;− Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych. Kierownik ten powinien być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;− Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i sieci elektrycznych. Kierownik ten powinien być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku funkcji przez jedną osobę. Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o wykształceniu, zakresie wykonywanych czynności, kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu tych osób oraz o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 9 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.b) wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-14, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa wiaty wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia gospodarcze na terenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie polega na przebudowie wiaty i zmianie sposobu użytkowania na pomieszczenia gospodarcze. W wyniku przebudowy wydzielone zostaną trzy pomieszczenia gospodarcze. Zostanie wstawiona nowa stolarka drzwiowa, kosztem jednego otworu okiennego. Nowo powstałe pomieszczenia będą przeznaczone dla strażaków.Wiata przylega bezpośrednio do istniejącego budynku Komendy Straży Pożarnej. Główna konstrukcja nośna dachu wykonana jest ze stalowych płatwi, a ściany wykonane są z pustaków gazobetonowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45211350-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Remont wewnętrznej części budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie wraz z remontem ogrodzenia i bramy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem przedmiotu zamówienia jest remont 5 pomieszczeń wraz z montażem instalacji systemu powiadamiania i alarmowania (wyświetlacze) na placu komendy, w garażu oraz na klatce schodowej komendy, a także wymiana ogrodzenia, bram.Budynek jest trzykondygnacyjny, usytuowany jest przy ul. 900-lecia 3 w Mogilnie. Pomieszczenia objęte remontem znajdują się na pierwszym oraz drugim piętrze i są połączone klatką schodową łącząca oba piętra. Budynek przeznaczony jest do celów socjalnych z podziałem na kuchnię, siłownię, salę konferencyjną, sanitariaty oraz pomieszczenia pomocnicze.Wszystkie dane zawarte poniżej wynikają z pomiarów i oględzin wykonanych przez Zamawiającego. Ich celem jest przedstawienie możliwie przybliżonego zakresu prac remontowych, jakie mają zostać wykonane w ramach umowy. Powierzchnia pomieszczeń objętych remontem to ok. 200 m2. Wysokość użytkowa kondygnacji 350 cm. 1) KUCHNIA JRG:a) skuwanie płytek ze wskazanych ścian i parapetu, skuwanie glazury z posadzki, demontaż lamp sufitowych, opcjonalnie demontaż sufitu podwieszanego i montaż nowego z płyt kasetonowych - 25m2, demontaż gniazd i przełączników, uzupełnienie ubytków, przygotowanie podłoża pod nowe płytki i pod malowanie, licowanie płytek ściennych i cokołu, ułożenie terakoty na posadzce – 25m2, wykonanie zabudowy istniejącej instalacji CO przebiegającej nad posadzką z terakoty – wykończenie listwą aluminiową na długości 5m. Pozostałe narożniki wykończone poprzez szlifowanie płytek, bez użycia dodatkowych narożników np. PCV. Wymiana glazury ściennej do wysokości min 208-210 cm oraz położenie pasa o szerokości 1 m i długości 5m na jednej ze ścian. Łączna powierzchnia płytek 22,5 m2. Wzór, wielkość, kolor do uzgodnienia z zamawiającym. Fugowanie przy pomocy masy niepowodującej powstawanie plam i wykwitów, o właściwościach hydrofobowych, oraz wykonaną z użyciem technologii, zapobiegającej rozwojowi grzybów i pleśni. Wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji co najmniej 3 wzory płytek ściennych, podłogowych, dekorów i parapetów o wysokich parametrach odporności na ścieranie i uszkodzenia mechaniczne. Malowanie sufitu, ścian (co najmniej dwa razy do uzyskania jednolitego koloru). Farba odporna na ścieranie i poplamienie, dedykowana do pomieszczeń kuchennych. Powierzchnia sufitu 25m2, ścian 13m2. Szpachlowanie, malowanie wnęki okiennej oraz demontaż obecnego i montaż nowego parapetu z konglomeratu o wymiarach 305 x 37 cm x 2 cm. Montaż gniazd i przełączników we wskazanych miejscach wraz z wymianą instalacji elektrycznej, doprowadzenie dwóch instalacji elektrycznych zasilającej gniazda elektryczne wykonanych z przewodu miedzianego płaskiego 3x2,5 750V YDYp – 90m. Zasilanie instalacji elektrycznej należy poprowadzić od skrzynki bezpiecznikowej usytuowanej na remontowanej klatce schodowej. Montaż paneli LED nadtynkowych 4 szt. o wymiarach 59,5cm x 59,5cm Szerokość ramki: 2,5cm Grubość/wysokość: 1cm Ilość lumenów: 3200Lm Moc: 40W. Kolor elementu z diodami: śnieżnobiały Kolor ramki: srebrny, aluminium. Temperatura światła: biały neutralny 4500K. Kąt świecenia: ok. 120° Ochrona IP: IP20 Temperatura pracy: -15 do +50st C Brak emisji promieniowania UV oraz podczerwieni, wymiana instalacji zasilającej w/w lampy oraz włącznik długość przewodu miedzianego 3x1,5 750V YDYp 20 metrów. Zakup i montaż 2 głośników sufitowych białych okrągłych szt. 2 min 15W oraz podłączenie do istniejącej instalacji radiowęzła – długość przewodu zasilającego 10 m.b) Wykonanie, montaż kuchni na wymiar zgodnie z zaleceniami zamawiającego. Kupno oraz montaż AGD.- Zabudowa kuchenna z płyty meblowej laminowanej o grubości 18mm z frontami wykonanymi z płyty MDF oklejonymi folią PVC w kolorze uzgodnionym ze zleceniodawcą, z uchwytem jednopunktowym w kolorze stali nierdzewnej lub szczotkowanego aluminium. Front okuty zawiasem puszkowym prostym ze spowalniaczem. Długość zabudowy kuchennej ok 4,8mb. Zabudowa składająca się z szafek górnych i dolnych w konfiguracji uzgodnionej z zamawiającym. Montaż pod szafkami górnymi oświetlenia led na całej długości szafek, w listwie aluminiowej, uruchamianie odbywać się będzie za pomocą włącznika zbliżeniowego zamocowanego w listwie led wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji elektrycznej.- Stół kuchenny z oskrzynią i nogami metalowymi, pomalowanymi farbą proszkową w kolorze zbliżonym do kolorystyki mebli kuchennych, blat stołu wykonany z blatu kuchennego o grubości 38mm o wymiarach 2500x1000 w kolorze blatu roboczego kuchennego.- Szafki gospodarcze z płyty meblowej laminowanej o grubości 18mm w kolorze uzgodnionym ze zleceniodawcą, z półką, zamykane na klucz, z frontem wykonanym z płyty MDF oklejonym folią PVC w kolorze uzgodnionym ze zleceniodawcą, z uchwytem jednopunktowym w kolorze stali nierdzewnej lub szczotkowanego aluminium. Front okuty zawiasem puszkowym prostym ze spowalniaczem. Każda szafka o wymiarach ok 470x470x400, 36 sztuk. Po 12 szafek w jednym segmencie, każdy segment będzie się składał z trzech szafek poziomo oraz czterech pionowo. - 2 płyty gazowe pod zabudowę czteropalnikowe ze stali nierdzewnej lub szczotkowanego aluminium z żeliwnymi rusztami, z zapalarką zintegrowaną z pokrętłem, z zabezpieczeniem przeciwwypływowym.- Kuchenka mikrofalowa do zabudowy o wymiarach wysokości 38.8cm, szerokości 59.9cm , głębokości 40cm.- 2 piekarniki elektryczne w kolorze stali nierdzewnej lub szczotkowanego aluminium, o pojemności minimum 77l, o wymiarach 595x595x575, pracujące na napięciu 230V.- Lodówka wolnostojąca w kolorze stali nierdzewnej lub szczotkowanego aluminium o wymiarach (WxSxG) [cm] 186 x 59.5 x 68.2, pełny no Frost.- 2 okapy w kolorze stali nierdzewnej lub szczotkowanego aluminium do powieszenia na ścianie o szerokości dostosowanym do płyty gazowej (ok. 600mm) z możliwością podłączenia do wentylacji.- Zlewozmywak dwukomorowy zrobiony ze stali nierdzewnej do zabudowy wraz z baterią. Dostawa i instalacja nowego wyposażenia: zlewozmywaka dwukomorowego wraz wpuszczanego w blat wraz z kompletną armaturą, wężykami, syfonami, płyty gazowej wraz z badaniem szczelności gazowej przez uprawnioną osobę wraz z wydaniem zaświadczenia o szczelności instalacji gazowej, montaż okapu kuchennego wraz z podłączeniem do otworu wentylacyjnego, wykonanie zasilania 230 V dla w/w okapu.2) KORYTARZ 1 PIĘTRODemontaż 8 lamp oświetleniowych oraz urządzeń alarmowych (głośniki wyświetlacze), montaż sufitu podwieszanego kasetonowego na konstrukcji stelażowej wykonanej z profili metalowych, kolor kasetonów biały – 36m2. Montaż nowego oświetlenia typu led w kasetonach. 8 Lamp typu plafon o wymiarach 59,5cm x 59,5cm Szerokość ramki: 2,5cm Grubość/wysokość: 1cm Ilość lumenów: 3200Lm Moc: 40W. Kolor elementu z diodami: śnieżnobiały Kolor ramki: srebrny, aluminium. Temperatura światła: biały neutralny 4500K. Kąt świecenia: ok. 120° Ochrona IP: IP20 Temperatura pracy: -15 do +50st C Brak emisji promieniowania UV oraz podczerwieni. Wymiana 3 opraw oświetleniowych instalacji alarmowej 24V. Oprawa z tworzywa sztucznego okrągła lub kwadratowa koloru białego, Barwa światła 4000K Strumień świetlny 960lm, wskaźnik oddawania barw >80, zasilanie 24V DC, moc 12W, klasa energetyczna A, klasa ochronności I, stopień szczelności (IP) IP44, liczba cykli on/off 30000, trwałość 30000h, współczynnik mocy >0.9, wymiary fi 260 mm. Wymiana i montaż instalacji elektrycznej zasilającej w/w lampy, włączniki 5 szt. oraz gniazda elektryczne w ilości 3 szt. instalacja oświetleniowa wykonana z przewodu miedzianego płaskiego 3x1,5 750V YDYp – 30 m, instalacja zasilająca gniazda elektryczne wykonana z przewodu miedzianego płaskiego 3x2,5 750V YDYp – 20 m. Zasilanie instalacji elektrycznej należy poprowadzić od skrzynki bezpiecznikowej usytuowanej na remontowanej klatce schodowej. Wykonawca dokona obniżenia urządzeń zamocowanych na ścianach i suficie oraz przedłużenie instalacji elektrycznych ich zasilającej, które poprzez obniżenie sufitu będą kolidować z konstrukcją sufitu. Ściany, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania farbami emulsyjnymi łącznie z szpachlowaniem nierówności gipsem, usunięciem pęknięć oraz luźnych części powierzchni tynku. Przygotowanie do malowania, malowanie ścian (co najmniej dwa razy do uzyskania jednolitego koloru). Kolor farby na ściany do uzgodnienia z zamawiającym. Farba odporna na ścieranie i poplamienie. Powierzchnia ścian do malowania 40 m2. Lamperia - oczyszczenie, uzupełnienie ubytków przygotowanie powierzchni do nałożenia oraz nałożenie cienkowarstwowego tynku mozaikowego od poziomu cokolika na wysokość 145cm powierzchnia 48m2. Kolor, struktura, gęstość mozaiki na lamperie do uzgodnienia z zamawiającym. Lamperia mozaikowa na korytarzu podziału bojowego należy połączyć z lamperią mozaikową klatki schodowej komendy. Montaż 11 listew ściennych narożnikowych metalowych (narożnik Stal Nierdzewna 40x40mm; 1,45m). Zakup i montaż 3 głośników sufitowych białych okrągłych szt. 2 min 15W oraz podłączenie do istniejącej instalacji radiowęzła – długość przewodu zasilającego 20 m. Po zakończeniu prac wykonawca zamontuje wcześniej zdemontowany osprzęt na ścianach oraz zamontuje nowy osprzęt.3) KORYTARZ II PIĘTRODemontaż 7 lamp oświetleniowych oraz urządzeń alarmowych (głośniki wyświetlacze), montaż sufitu podwieszanego kasetonowego na konstrukcji stelażowej wykonanej z profili metalowych, kolor kasetonów biały – 29 m2. Montaż nowego oświetlenia typu led w kasetonach. 8 Lamp typu plafon o wymiarach 59,5cm x 59,5cm Szerokość ramki: 2,5cm Grubość/wysokość: 1cm Ilość lumenów: 3200Lm Moc: 40W. Kolor elementu z diodami: śnieżnobiały Kolor ramki: srebrny, aluminium. Temperatura światła: biały neutralny 4500K. Kąt świecenia: ok. 120° Ochrona IP: IP20 Temperatura pracy: -15 do +50st C Brak emisji promieniowania UV oraz podczerwieni. Wymiana 2 opraw oświetleniowych instalacji alarmowej 24 V. Oprawa z tworzywa sztucznego okrągła lub kwadratowa koloru białego, Barwa światła 4000K Strumień świetlny 960lm, wskaźnik oddawania barw >80, zasilanie 24V DC, moc 12W, klasa energetyczna A, klasa ochronności I, stopień szczelności (IP) IP44, liczba cykli on/off 30000, trwałość 30000h, współczynnik mocy >0.9, wymiary fi 260 mm. Wymiana i montaż instalacji elektrycznej zasilającej w/w lampy, włączniki 4 szt. oraz gniazd elektrycznych w ilości 3 szt. instalacja oświetleniowa wykonana z przewodu miedzianego płaskiego 3x1,5 750V YDYp – 30 m, instalacja zasilająca gniazda elektryczne wykonana z przewodu miedzianego płaskiego 3x2,5 750V YDYp – 20 m. Zasilanie instalacji elektrycznej należy poprowadzić od skrzynki bezpiecznikowej usytuowanej na remontowanym 2 piętrze. Wykonawca dokona obniżenia urządzeń zamocowanych na ścianach i suficie oraz przedłużenie instalacji elektrycznych ich zasilającej, które poprzez obniżenie sufitu będą kolidować z konstrukcją sufitu. Ściany, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania farbami emulsyjnymi łącznie z szpachlowaniem nierówności gipsem, usunięciem pęknięć oraz luźnych części powierzchni tynku. Przygotowanie do malowania, malowanie ścian (co najmniej dwa razy do uzyskania jednolitego koloru). Kolor farby na ściany do uzgodnienia z zamawiającym. Farba odporna na ścieranie i poplamienie. Powierzchnia ścian do malowania 44m2. Lamperia - oczyszczenie, uzupełnienie ubytków przygotowanie powierzchni do nałożenia oraz nałożenie cienkowarstwowego tynku mozaikowego od poziomu cokolika na wysokość 145cm powierzchnia 49m2 Kolor, struktura, gęstość mozaiki na lamperie do uzgodnienia z zamawiającym. Lamperia mozaikowa na korytarzu podziału bojowego należy połączyć z lamperią mozaikową klatki schodowej komendy. Montaż 6 listew ściennych narożnikowych metalowych (narożnik Stal Nierdzewna 40x40mm; 1,45m). Usunięcie drzwi i futryny pomieszczenia suszarni. Dostawa i montaż nowych drzwi drewnianych, na wzór stylu i kolorystki drzwi istniejących w większości pomieszczeń komendy wraz z ościeżnicami i opaskami. Drzwi wyposażone w klamkę oraz zamek na klucz patentowy. Zakup i montaż 3 głośników sufitowych białych okrągłych szt. 2 min 15W oraz podłączenie do istniejącej instalacji radiowęzła – długość przewodu zasilającego 20 m. Po zakończeniu prac wykonawca zamontuje wcześniej zdemontowany osprzęt na ścianach.4) KLATKA SCHODOWADemontaż 1 lampy oświetleniowej oraz urządzeń alarmowych (głośniki, oświetlenie alarmowe), montaż sufitu podwieszanego kasetonowego na konstrukcji stelażowej wykonanej z profili metalowych, kolor kasetonów biały – 11 m2. Montaż nowego oświetlenia typu led w kasetonach. 2 lampy typu plafon o wymiarach 59,5cm x 59,5cm Szerokość ramki: 2,5cm Grubość/wysokość: 1cm Ilość lumenów: 3200Lm Moc: 40W. Kolor elementu z diodami: śnieżnobiały Kolor ramki: srebrny, aluminium. Temperatura światła: biały neutralny 4500K. Kąt świecenia: ok. 120° Ochrona IP: IP20 Temperatura pracy: -15 do +50st C Brak emisji promieniowania UV oraz podczerwieni. Wymiana jednej oprawy oświetleniowej alarmowej 24 V. Oprawa z tworzywa sztucznego okrągła lub kwadratowa koloru białego, Barwa światła 4000K Strumień świetlny 960lm, wskaźnik oddawania barw >80, zasilanie 24V DC, moc 12W, klasa energetyczna A, klasa ochronności I, stopień szczelności (IP) IP44, liczba cykli on/off 30000, trwałość 30000h, współczynnik mocy >0.9, wymiary fi 260 mm. Wymiana i montaż instalacji elektrycznej zasilającej w/w lampy, włączniki schodowe 2 szt., instalacja oświetleniowa wykonana z przewodu miedzianego płaskiego 3x1,5 750V YDYp – 25 m. Zasilanie instalacji elektrycznej należy poprowadzić od skrzynki bezpiecznikowej usytuowanej na remontowanej klatce schodowej. Wykonawca dokona obniżenia urządzeń zamocowanych na ścianach i suficie oraz przedłużenie instalacji elektrycznych ich zasilającej, które poprzez obniżenie sufitu będą kolidować z konstrukcją sufitu. Ściany, zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania farbami emulsyjnymi łącznie z szpachlowaniem nierówności powierzchni tynku. Położenie gładzi gipsowej na ścianach z elementów prefabrykowanych i betonów. Przygotowanie do malowania, malowanie ścian (co najmniej dwa razy do uzyskania jednolitego koloru). Kolor farby na ściany do uzgodnienia z zamawiającym. Farba odporna na ścieranie i poplamienie. Powierzchnia ścian do malowania 20m2. Lamperia - oczyszczenie, uzupełnienie ubytków przygotowanie powierzchni do nałożenia oraz nałożenie cienkowarstwowego tynku mozaikowego od poziomu cokolika na wysokość 145cm powierzchnia 23m2. Kolor, struktura, gęstość mozaiki na lamperie do uzgodnienia z zamawiającym. Lamperia mozaikowa na korytarzu podziału bojowego należy połączyć z lamperią mozaikową klatki schodowej. Wykonanie zabudowy pod schodami w celu utworzenia nowego zamykanego drzwiami pomieszczenia magazynowego. Ściany wykonane z płyt kartonowo-gipsowych o wymiarach wys. 2,45 m, dł. 1,8 m, szer. 1,4. Montaż oświetlenia oraz włącznika. Ułożenie dwóch kabli skrętki ośmiożyłowej od pomieszczenia serwerowni do pomieszczenia d-cy zmian – dł. ok. 50m. Po zakończeniu prac wykonawca zamontuje wcześniej zdemontowany osprzęt na ścianach.5) SALA KONFERENCYJNASkuwanie glazury z posadzki 93 m2, ułożenie terakoty na posadzce – 93 m2. Wzór, wielkość, kolor do uzgodnienia z zamawiającym. Demontaż 20 lamp oświetleniowych, montaż sufitu podwieszanego kasetonowego na konstrukcji stelażowej wykonanej z profili metalowych, kolor kasetonów biały – 93 m2. Montaż nowego oświetlenia typu led w kasetonach. 20 lamp typu plafon o wymiarach 59,5cm x 59,5cm Szerokość ramki: 2,5cm Grubość/wysokość: 1cm Ilość lumenów: 3200Lm Moc: 40W. Kolor elementu z diodami: śnieżnobiały Kolor ramki: srebrny, aluminium. Temperatura światła: biały neutralny 4500K. Kąt świecenia: ok. 120° Ochrona IP: IP20 Temperatura pracy: -15 do +50st C Brak emisji promieniowania UV oraz podczerwieni. Montaż 2 głośników sufitowych wraz z podłączeniem do instalacji radiowęzła. Montaż nagłośnienia radiowęzłowego składającego się ze wzmacniacza o mocy min. 150W z Bluetooth, odtwarzającego Mp3/USB/SD, radiem FM oraz pilotem do jego obsługi, z możliwością podłączenia do komputera poprzez gniazdo wysuwane, umiejscowione w podłodze, (miejsce zamocowania gniazda wskaże zamawiający, dł. kabla 5m), głośniki sufitowe białe okrągłe szt. 10 min 15W. Montaż wzmacniacza na półce podsufitowej. Wymiana i montaż instalacji elektrycznej zasilającej w/w lampy, włączniki oraz gniazd elektrycznych w ilości 25 szt. Instalacja oświetleniowa wykonana z przewodu miedzianego płaskiego 3x1,5 750V YDYp – 80m, instalacja zasilająca gniazda elektryczne wykonana z przewodu miedzianego płaskiego 3x2,5 750V YDYp – 70m. Zasilanie instalacji elektrycznej należy poprowadzić od skrzynki bezpiecznikowej usytuowanej na remontowanym korytarzu 2 piętra. Wykonawca dokona obniżenia urządzeń zamocowanych na ścianach i suficie oraz przedłużenie instalacji elektrycznych ich zasilającej, które poprzez obniżenie sufitu będą kolidować z konstrukcją sufitu. Ściany, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania farbami emulsyjnymi łącznie z szpachlowaniem nierówności gipsem, usunięciem pęknięć oraz luźnych części powierzchni tynku. Przygotowanie do malowania, malowanie ścian (co najmniej dwa razy do uzyskania jednolitego koloru). Kolor farby na ściany do uzgodnienia z zamawiającym. Farba odporna na ścieranie i poplamienie. Powierzchnia ścian do malowania 57 m2. Szpachlowanie, malowanie wnęki okiennej oraz montaż dwóch parapetów z konglomeratu o wymiarach 305 x 37 cm x 2 cm. Lamperia - oczyszczenie, uzupełnienie ubytków przygotowanie powierzchni do nałożenia oraz nałożenie cienkowarstwowego tynku mozaikowego od poziomu płytki na wysokość 155cm powierzchnia 51m2. Kolor, struktura, gęstość mozaiki na lamperie do uzgodnienia z zamawiającym. Demontaż przegrodzenia istniejącego wraz z demontażem ścianki działowej. Wykonanie zabudowy filaru płytą kartonowo-gipsową, pokrycie mozaiką na wysokość 155 cm, pozostała część pomalowana farbą ścienną. Po zakończeniu prac wykonawca zamontuje wcześniej zdemontowany osprzęt na ścianach.Montaż w podwieszanym suficie projektora multimedialnego wraz z niezbędną instalacją do połączenia z laptopem znajdującym się na wyposażeniu KP PSP w Mogilnie we wskazanym miejscu poprzez gniazdo wykorzystywane do połączenia z nagłośnieniem świetlicy. Montaż ekranu projekcyjnego elektrycznego o wymiarach 150" 332x187cm, 16:9 z pilotem z możliwością zamocowania na suficie bądź na ścianie (miejsce zamontowania wskaże zamawiający). Wykonawca wykona podłączenia tegoż ekranu do instalacji 230V.Montaż telewizora 40 cali będącego na stanie KP PSP w Mogilnie na ścianie we wskazanym miejscu wraz z podłączeniem go do instalacji 230V oraz antenowej.Zakup 50 szt. krzeseł konferencyjnych - tapicerka odporna na ścieranie w kolorze czarnym, stalowa rama w kolorze czarnym, spełniające atesty i normy (PN-EN 16139, PN-EN 1728, PN-EN 1022). Wymiary zamawianego produktu: Wysokość 82 cm, Szerokość 54 cm, Głębokość 59 cm, Wysokość do siedziska 45 cm, Głębokość siedziska 42 cm, Wysokość oparcia 36 cm, Waga produktu 5kg, Maksymalne obciążenie 160 kg. Zakup 9szt. stołów z oskrzynią, blatem o wymiarach 190x90 o grubości 36mm lub 38mm, w kolorze uzgodnionym ze zleceniodawcą. Wysokość całkowita stołów 75,5cm.6) POMIESZCZENIA GARAŻOWEMontaż nad bramą wyjazdową wyświetlacza numeryczno-dźwiękowego alarmowego połączonego instalacją 3x1,5 750V YDYp-25m z wyświetlaczem na klatce schodowej 1 piętra. Urządzenie musi być kompatybilne z istniejącą instalacją alarmową.7) REMONT OGRODZENIAa) Wymiana ogrodzenia lewa strona.Rozebranie ogrodzenia drewnianego oraz betonowego z przęseł przenośnych – dł. 39m. Rozebranie istniejącego fundamentu z bloczków betonowych oraz wymurowanie w jego miejsce nowego fundamentu o dł. 24m na wysokość 5 bloczków. Montaż ogrodzenia z siatki panelowej 58,5 m2 na słupkach stalowych obsadzonych na gotowych cokołach. Panele oraz słupki ocynkowane malowane proszkowo na kolor zielony.b) Remont ogrodzenia frontPrzygotowanie podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą, poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie 52,8 m2, Następnie dwukrotne gruntowanie emulsją 52,8 m2. Nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskiej, pod wyprawy elewacyjne z tynku mineralnego – 31,8 m2. Położenie tynku elewacyjnego cienkowarstwowego mozaikowego lub piaskowego na cokole fundamentowym. Założenie nakrywy z elementów kamiennych lub betonowych o grubości 2 cm – 12 cm i szerokości do 50 cm – koloru czerwonego na całej długości murka – 27 m.Malowanie 17 słupków ogrodzenia farbą olejną, kolor do uzgodnienia z zamawiającym.8) BRAMY WJAZDOWE NA TEREN KP PSP W MOGILNIEDemontaż dwóch bram wjazdowych na teren komendy, wykonanie oraz montaż dwóch nowych bram wjazdowych. Szczegół dotyczące projektu bramy w załączonej dokumentacji projektowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45211350-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ogródka gastronomicznego wraz powierzchnią rekreacyjną - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ogródka gastronomicznego wraz powierzchnią rekreacyjną z sezonowym kinem letnim na potrzeby rozbudowy hotelu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI