„Remont istniejących fragmentów dróg metodą powierzchniowego utrwalenia na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont istniejących fragmentów dróg metodą powierzchniowego utrwalenia na terenie Gminy Mszczonów w roku 2022r.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMszczonów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-04
  • ZamawiającyGmina Mszczonów
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-17
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00059987
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont istniejących fragmentów dróg metodą powierzchniowego utrwalenia na terenie Gminy Mszczonów w roku 2022r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mszczonów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148609

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Mszczonów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.miejski@mszczonow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mszczonow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont istniejących fragmentów dróg metodą powierzchniowego utrwalenia na terenie Gminy Mszczonów w roku 2022r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1186bc8-8f17-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026218/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remonty nawierzchni bitumicznych metodą powierzchniowego utrwalenia na drogach gminnych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).
2. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow
3. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .
4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow;
2) drogą elektroniczną: zamowienia.publiczne@mszczonow.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Gmina Mszczonów reprezentowana przez Burmistrza Mszczonowa” z siedzibą przy Placu Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, tel. 46 858 28 40 – zwanego dalej „Administratorem” lub „Zamawiającym”.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia pn: „Remont istniejących fragmentów dróg metodą powierzchniowego utrwalenia na terenie Gminy Mszczonów w roku 2022r.” na podstawie w art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych,
4) Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.
5) Administrator przetwarza dane w oparciu o następujące podstawy prawne:
-ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
-ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.),
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.),
- rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415),
-art. 6 ust. 1 lit. f RODO- w związku z uzasadnionymi interesami administratora polegającymi na ewentualnym dochodzeniu roszczeń.
oraz w związku z realizacją zawartej umowy art. 6 ust. 1 lit b RODO)
6) W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w pkt. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty lub organy uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;
b) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające;
c) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 6 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
d) podmioty uprawnione na podstawie odrębnych przepisów np. do prowadzenia kontroli, jak również zainteresowani w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej; ponadto odbiorcami danych mogą być również podmioty dostarczające lub utrzymujące infrastrukturę IT Administratora, podmioty i osoby świadczące usługi prawne, brokerskie, firmy archiwizujące dokumenty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.1.4.2022.JS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest remont istniejących fragmentów dróg metodą powierzchniowego utrwalenia wg wykazu o łącznej długości 8,293km w tym 7,293 km wykonane metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia emulsja, grysy 8-11 i 2-5 mm + wyrównanie 5 cm (destrukt lub tłuczeń), 0,4 km wykonane metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia emulsja, grysy 8-11 i 2-5 mm na istniejącej nawierzchni bitumicznej i powierzchniowego utrwalenia oraz 0,6 km wykonane metodą pojedynczego powierzchniowego utrwalenia emulsja i grysy 2-5 mm na istniejącej nawierzchni bitumicznej.

Wykaz dróg do remontów metodą powierzchniowego utrwalenia w 2022r.

1 Remonty wykonane metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia emulsja, grysy 8-11 i 2-5 mm + wyrównanie 5 cm (destrukt lub tłuczeń)
lp nazwa drogi długość (m) szerokość (m) powierzchnia (m2)
1 ulica Brzozowa w Kowiesach 315 3,5 1102,5
2 Ulica Klonowa w Zimnicach 325 3,5 1137,5
2 Ulica Klonowa w Zimnicach 90 3 270
3 Ulicy Strażacka w Grabcach Towarzystwo 520 3 1560
4 Ulicy Główna w Zdzieszynie 664 3,5 2324
5 Ulicy Spokojna w Lutkówce Drugiej 320 3 960
6 Ulica Słoneczna w Kaczkowie 280 3 840
7 Ulica Wspólna w Nosach Poniatkach 300 3 900
8 Ulicy Leśna w Wymysłowie 500 3,5 1750
9 Ulicy Żukowska we Wręczy 400 3 1200
10 Ulica Okrężna w Zbiroży 400 3,5 1400
11 Ulica Spokojna w Adamowicach 260 3,5 910
12 Ulicy Brzozowa w Gąbie i Michalinie 390 3 1170
13 Ulica Wiatrowska w Suszeńcu 250 3,5 875
14 Ulica Parkowa w Piekarach 165 3 495
15 Ulica Generała Sikorskiego w Mszczonowie - po kanalizacji 362 4 1448
16 Ulica Generała Andersa w Mszczonowie po kanalizacji 334 4 1336
17 Ulica Pogorzałki w Mszczonowie 326 3,5 1141
18 Ulica Ogrodowa w Grabcach Wręckich 280 3,5 980
19 Ulica Jodłowa i Świerkowa w Badowo Dańkach 400 3 1200
20 Ulica Racławicka w Mszczonowie 412 4 1648

2 Remonty wykonane metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia emulsja, grysy 8-11 i 2-5 mm na istniejącej nawierzchni bitumicznej i powierzchniowego utrwalenia

21 Ulica Wierzbowa w Nowym Dworku 400 3,5 1400

3. Remonty wykonane metodą pojedyńczego powierzchniowego utrwalenia emulsja i grysy 2-5 mm na istniejącej nawierzchni bitumicznej

22 Ulica Królewska w Strzyżach 300 3,5 1050
23 Ulica Główna w Gąbie 300 3,5 1050

2. Istniejący stan zagospodarowania: Obecnie fragmenty w/w dróg opisane od nr 1 – 20 mają nawierzchnie z kruszywa o łamanego, wymagającą wyrównania podłoża do zapewnienia spadków nawierzchni oraz zabiegu remontowego wykonania podwójnego powierzchniowego utrwalenia w celu poprawy standardu utrzymania drogi. Droga opisana nr 21 posiada istniejącą spękaną nawierzchnię wykonaną metodą potrójnego powierzchniowego utrwalenia wymagającą zabiegu remontowego wykonania podwójnego powierzchniowego utrwalenia na istniejącej nawierzchni. Drogi opisane nr 22-23 posiadają spękaną nawierzchnię bitumiczną wymagającą zabiegu remontowego wykonania pojedynczego powierzchniowego utrwalenia.
3. Zakres planowanych robót remontowych obejmuje:
Dla dróg 1-20
- wyrównanie istniejącej nawierzchni z destruktu lub z kruszywa łamanego C90/3 średnio 5cm w celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych.
- wykonanie ulepszenia nawierzchni jezdni metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia, emulsją asfaltową, grysami bazaltowymi o wymiarach 8-11 mm, 2-5 mm
- uporządkowanie terenu.
Dla drogi 21
- wykonanie ulepszenia nawierzchni jezdni metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia, emulsją asfaltową, grysami bazaltowymi o wymiarach 8-11 mm, 2-5 mm
- uporządkowanie terenu.
Dla dróg 22-23
- wykonanie ulepszenia nawierzchni jezdni metodą pojedynczego powierzchniowego utrwalenia, emulsją asfaltową, grysami bazaltowymi o wymiarach 2-5 mm
- uporządkowanie terenu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonania zawarte są w Przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia, mapie poglądowej z lokalizacją odcinków dróg do remontu oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) stanowiących załączniki nr 11 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, tj. „Remont istniejących fragmentów dróg metodą powierzchniowego utrwalenia na terenie Gminy Mszczonów”, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel - do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. W celu udzielenia zamówienia Zamawiający przeprowadzi postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, w którym Zamawiający i Wykonawca negocjować będą m.in. postanowienia umowy, w tym ceny jednostkowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) „cena wykonania zamówienia” – waga = 60%, – będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą oceniane wg wzoru:
K1 = (Cmin : Cx) x 60 pkt
K1 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wykonania zamówienia w ofercie niepodlegającej odrzuceniu,
Cx – cena oferty badanej.

Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady(G) –znaczenie 40% (40pkt )

Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.

Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady w części I nie może być krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy.
Oferty w kryterium okres gwarancji i rękojmi będą oceniane w następujący sposób:

3.Jeżeli zostanie zaoferowany 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi za wady oferta otrzyma 0pkt
4.Jeżeli zostanie zaoferowany 48 miesięczny okres gwarancji i rękojmi za wady oferta otrzyma 20pkt
5.Jeżeli zostanie zaoferowany 60 miesięczny okres gwarancji i rękojmi za wady oferta otrzyma 40pkt
Zamawiający wymaga na przedmiot zamówienia minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady.
W przypadku gdy:
− Wykonawca w formularzu oferty nie wpisze żadnego okresu gwarancji i rękojmi za wady Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela minimalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady tj. 36 miesięcy i taki zostanie przyjęty do umowy oraz przyzna 0 pkt (zero) pkt. za to kryterium.
− Wykonawca wpisze inny okres gwarancji i rękojmi za wady niż wymagany Zamawiający do obliczeń w zakresie okresu gwarancji przyjmie okres gwarancji zaokrąglając go w dół (do 36, 48 lub 60 miesięcy w zależności od bliższej wartości).
− Wykonawca wpisze w formularzu oferty okres gwarancji i rękojmi za wady poniżej 36 miesięcy Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
− Wykonawca poda okres w niepełnych miesiącach np. 36,5 miesięcy zostanie on przeliczony przez Zamawiającego na pełne miesiące w zaokrągleniu w dół.
− Wykonawca poda okres gwarancji w innej jednostce np. godziny, minuty czy dni Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jako niezgodną z SWZ
b) Oferta wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 40 pkt

2. Zgodnie z ww. kryteriami każda oferta zostanie oceniona według wzoru:
S = K1 + K2 gdzie:
S – łączna suma punktów przyznana danej ofercie we wszystkich kryteriach,
K1 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,
K2 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium okres rękojmi i gwarancji jakości,
Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

3. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
4. Oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska największą sumę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi potwierdzić, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. zł.

W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia, powyższy warunek Wykonawcy powinni spełnić łącznie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca musi wykazać, że:
a) Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień, w skład których wchodziło wykonanie nawierzchni metodą powierzchniowego utrwalenia drogi na łącznej powierzchni min. 4000 m2. Wykonawca, będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może posłużyć się nabytym doświadczeniem tylko i włącznie w przypadkach, kiedy dane roboty wykonał osobiście. Wynika to z zasady, że członek konsorcjum nie może wykazywać, iż nabył doświadczenie w realizacji całego zamówienia. Istotna jest jedynie część faktycznie przez niego zrealizowana
Zamawiający wymaga aby przy wykazywaniu przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia albo na zasadach określonych w artykule 118 ustawy Pzp, warunki określone w niniejszym pkt były spełnione samodzielnie przez jednego wykonawcę.
Powyższe oznacza, że w przypadku wykazania doświadczenia zakazuje się łączenia zamówień przez dwa lub więcej podmioty.
Ponadto wykonawca, będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może posłużyć się nabytym doświadczeniem tylko i wyłącznie w przypadkach, kiedy dane roboty wykonał osobiście. Istotna jest jedynie część faktycznie przez niego zrealizowana.

W przypadku gdy rozliczenie pomiędzy Wykonawcą/podmiotem, a Zamawiającym/odbiorcą za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień publikacji Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

b) Do wykonania powierzchniowego utrwalenia zamawiający wymaga dysponowania przez wykonawcę następującym sprzętem: kombajn drogowy (zestaw zespolony: skrapiarka plus rozsypywacz grysu), z elektronicznym sterowaniem i rejestracją rzeczywistego wydatku lepiszcza, zbiornikiem z podgrzewaniem do emulsji i zasobnikiem na grys, z szerokością roboczą: min. 0,3m, maks. 3m – 1 szt., szczotka mechaniczna – 1 szt., walec drogowy ogumiony – 1 szt.

c) Wykonawca zobowiązany jest wskazać do realizacji niniejszego zamówienia osobę odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w branży drogowej, która będzie jednocześnie pełniła funkcję kierownika budowy – posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej lub ważne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie prac, które będą przedmiotem zamówienia i za które będzie odpowiedzialny, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ponadto ww. osoba musi posiadać doświadczenie w pełnieniu min. 1 funkcji kierownika robót polegających na wykonaniu nawierzchni metodą powierzchniowego utrwalenia drogi na powierzchni min. 4000 m2, przy czym funkcja kierownika robót winna trwać do momentu odbioru końcowego tych robót. Ww. wymieniona osoba musi być tą samą osobą, co osoba, o której mowa w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do Formularza oferty.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-04 12:15

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-04 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge-Sochaczew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge. Zalała się woda z kwiatka. Komoda Areka S131-KOM4S. Blat o wymiarze 101 x 41,5. Grubość. 3,2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI