Remont i utrzymanie dróg w Nadleśnictwie Głogów w 2022 roku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont i utrzymanie dróg w Nadleśnictwie Głogów w 2022 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGłogów Małopolski
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-08-22
  • ZamawiającySkarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Głogów
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00294774
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont i utrzymanie dróg w Nadleśnictwie Głogów w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Głogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690028679

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 57

1.5.2.) Miejscowość: Głogów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-060

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: glogow@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glogow.krosno.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i utrzymanie dróg w Nadleśnictwie Głogów w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b34f53b0-149b-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_glogow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_glogow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Kontakt pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym odbywać się będzie za pośrednictwem dedykowanej Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_glogow. Szczegóły zawiera rozdział 8 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa RODO), stosownie do
wymogów wynikających z art. 13 ust. 1 i ust. 2 tego aktu prawnego informujemy, że
administratorem Państwa danych osobowych jest Nadleśnictwo Głogów z siedzibą 36-060 Głogów Małopolski, ul. Fabryczna 57.
Z administratorem można skontaktować się: osobiście w siedzibie Nadleśnictwa Głogów
telefonicznie pod numerem 178517428 lub 606439364, za pomocą poczty elektronicznej e-mail
pod adresem: glogow@krosno.lasy.gov.pl .
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować
się w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw za pomocą adresu:
e-mail: iod@comp-net.pl .
Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest dokonywane w celu prawidłowej realizacji
obowiązków ustawowych tj. przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego i zawarcia umowy z wybranym wykonawcą. Dane osobowe są przetwarzane na
podstawie prawnej art. 6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest
warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia
umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.42.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

LEŚNICTWO BÓR
1. Uzupełnienie nawierzchni drogi o nr inw. 220/396 w Leśnictwie Bór.
Remont punktowy polegający na:
- dostarczeniu kruszywa w ilości 206 ton frakcji 4-32,
- punktowe wykorytowanie miejsc przeznaczonych do uzupełnienia nawierzchni
- wbudowaniu kruszywa w punktach wskazanych przez Zamawiającego,
- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.
LEŚNICTWO WYSOKA
2. Uzupełnienie nawierzchni drogi o nr inw. 220/422 w Leśnictwie Wysoka.
A) Remont punktowy polegający na:
- dostarczeniu kruszywa w ilości 52 tony frakcji 4-32,
- punktowe wykorytowanie miejsc przeznaczonych do uzupełnienia nawierzchni
- wbudowaniu kruszywa w punktach wskazanych przez Zamawiającego,
- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.
B) Remont ciągły odcinków drogi o łącznej długości 300mb polegający na:
- dostarczeniu kruszywa w ilości 178 ton frakcji 4-63,
- wyrównaniu nawierzchni na odcinku 300mb i szerokości 3,5m,
- wbudowanie ciągłe kruszywa frakcji 4-63 na odcinku 300mb, szerokości 3,5m
wysokość warstwy 0,1m,
- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zakres prac dla pakietu opcjonalnego został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia.

Szczegółowe informacje dotyczące okoliczności skorzystania z opcji zostały zawarte w § 1 pkt 5
wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia
podstawowego,zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp –o
wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla zamówienia podstawowego oraz
opcjonalnego, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
– Cena – 60%
- Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – 40%.

W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać łącznie maksymalnie 100 pkt, co po
przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można
otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych
elementów (części) zamówienia ” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (cześći) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

LEŚNICTWO TURZA
1. Uzupełnienie nawierzchni drogi o nr inw. 220/410 w Leśnictwie Turza.
Remont polegający na:
- dostarczeniu kruszywa w ilości 108 ton frakcji 32-63,
- wyrównaniu nawierzchni na odcinku 100mb i szerokości 3,5m,
- uzupełnienie nawierzchni poprzez wbudowanie kruszywa frakcji 32-63,
- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.
2. Utrzymanie drogi leśnej DL13/7 w Leśnictwie Turza.
Utrzymanie polegający na:
- dostarczeniu kruszywa w ilości 72 ton frakcji 32-63, oraz 72 ton frakcji 4-32,
- dwustronne oczyszczenie rowów,
- wyrównaniu nawierzchni na odcinku 120mb i szerokości 3,5m,
- wbudowanie ciągłe kruszywa frakcji 32-63 na odcinku 120mb, szerokości 3,5m
wysokość warstwy 0,2m (warstwa dolna 0,1m kruszywem 32-63 i warstwa górna
0,1m kruszywem 4-32)
- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.
3. Utrzymanie drogi leśnej DL13/56 w Leśnictwie Turza.
Utrzymanie drogi polegające na:
- dostarczeniu kruszywa w ilości 77 ton frakcji 32-63, oraz 77 ton frakcji 4-32,
- wyrównaniu nawierzchni na odcinku 130mb i szerokości 3,5m,
- wbudowanie ciągłe kruszywa frakcji 32-63 na odcinku 130mb, szerokości 3,5m
wysokość warstwy 0,2m (warstwa dolna 0,1m kruszywem 32-63 i warstwa górna
0,1m kruszywem 4-32)
- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.
LEŚNICTWO KŁAPÓWKA
4. Uzupełnienie nawierzchni drogi leśnej DL11/42 w Leśnictwie Kłapówka.
Utrzymanie drogi polegające na:
- dostarczeniu kruszywa w ilości 166 ton frakcji 32-63,
- wyrównaniu nawierzchni na odcinku 150mb i szerokości 3,5m,
- wbudowanie kruszywa frakcji 32-63 na odcinku 150mb, szerokości 3,5m,
wysokość warstwy 0,2m,
- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.
5. Uzupełnienie nawierzchni drogi leśnej DL11/96 w Leśnictwie Kłapówka.
Utrzymanie drogi polegające na:
a) oczyszczenie rowu na odcinku długości 150mb,
b) dostarczeniu kruszywa w ilości 80 ton frakcji 4-63,
- punktowe wykorytowanie miejsc przeznaczonych do uzupełnienia nawierzchni
- wbudowaniu kruszywa w punktach wskazanych przez Zamawiającego,
- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.
LEŚNICTWO HUCISKO
6. Remont istniejącego przepustu Ø800 (wymiana) – długości 6m na drodze nr inw.
220/425
7. Remont istniejącego przepustu Ø600 (wymiana) – długości 6 m na drodze nr
inw. 220/402.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zakres prac dla pakietu opcjonalnego został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia.

Szczegółowe informacje dotyczące okoliczności skorzystania z opcji zostały zawarte w § 1 pkt 5
wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia
podstawowego,zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp –o
wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla zamówienia podstawowego oraz
opcjonalnego, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
– Cena – 60%
- Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – 40%.

W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać łącznie maksymalnie 100 pkt, co po
przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można
otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych
elementów (części) zamówienia ” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (cześći) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

LEŚNICTWO KRZYWA
1. Uzupełnienie nawierzchni drogi leśnej DL5/11 w Leśnictwie Krzywa.
Utrzymanie drogi leśnej polegające na:
a) wyrównanie i oczyszczenie rowów na odcinku 200mb
b) dostawa i wyrównanie nawierzchni piaskiem o łącznej długości 200mb
i szerokości 3,5m, średnia grubość warstwy 0,2m w ilości 224 tony,
c) dostarczeniu kruszywa w ilości 119 ton frakcji 32-63, oraz119 ton frakcji 4-32,
- wbudowanie ciągłe kruszywa na odcinkach o łącznej długości 200mb,
szerokości 3,5m, wysokość warstwy 0,2m (warstwa dolna 0,1m kruszywem 32-
63 i warstwa górna 0,1m kruszywem 4-32)
- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.
2. Utrzymanie drogi DL 5/14 w Leśnictwie Krzywa.
Utrzymanie drogi polegające na:
- dostarczeniu kruszywa w ilości 140 ton frakcji 32-63,
- wbudowaniu kruszywa w punktach wskazanych przez Zamawiającego,
- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.
3. Uzupełnienie nawierzchni drogi leśnej DL5/30 w Leśnictwie Krzywa.
Utrzymanie drogi leśnej polegające na:
a) remoncie istniejącego przepustu Ø600 dł.6m (wymiana),
b) wyrównaniu nawierzchni dostarczonym piaskiem o łącznej długości 500mb
i szerokości 3,5m, grubość warstwy 0,2-0,4 m w ilości 840 ton,
c) dostarczeniu kruszywa w ilości 298 ton frakcji 32-63, oraz 298 ton
frakcji 4- 32,
- wbudowanie ciągłe kruszywa na odcinku o długości 500mb, szerokości
3,5m, wysokość warstwy 0,2m (warstwa dolna 0,1m kruszywem 32-63
i warstwa górna 0,1m kruszywem 4-32)
- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zakres prac dla pakietu opcjonalnego został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia.

Szczegółowe informacje dotyczące okoliczności skorzystania z opcji zostały zawarte w § 1 pkt 5
wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia
podstawowego,zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp –o wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla zamówienia podstawowego oraz
opcjonalnego, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
– Cena – 60%
- Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – 40%.

W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać łącznie maksymalnie 100 pkt, co po
przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można
otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych
elementów (części) zamówienia ” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (cześći) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

LEŚNICTWO CZARNA
1. Uzupełnienie nawierzchni drogi nr inw.220/372 w Leśnictwie Czarna.
Remont odcinkowy polegający na:
- dostarczeniu kruszywa w ilości 619 ton frakcji 32-63, oraz 619 ton frakcji 4-32,
- wyrównaniu nawierzchni na długości 1040mb i szerokości 3,5m,
- wbudowanie kruszywa na odcinku o długości 1040mb, szerokości 3,5m,
wysokość warstwy 0,2m (warstwa dolna 0,1m kruszywem 32-63 i warstwa górna
0,1m kruszywem 4-32)
- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.
2. Uzupełnienie nawierzchni drogi leśnej DL6/75 w Leśnictwie Czarna.
Utrzymanie drogi leśnej polegające na:
- dostarczeniu kruszywa w ilości 208 ton frakcji 32-63, oraz 208 ton frakcji 4-32,
- wyrównaniu nawierzchni na długości 350mb i szerokości 3,5m,
- wbudowanie kruszywa na odcinku o długości 350mb, szerokości 3,5m,
wysokość warstwy 0,2m (warstwa dolna 0,1m kruszywem 32-63 i warstwa górna
0,1m kruszywem 4-32)
- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zakres prac dla pakietu opcjonalnego został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia.

Szczegółowe informacje dotyczące okoliczności skorzystania z opcji zostały zawarte w § 1 pkt 5
wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia
podstawowego,zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp –o wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla zamówienia podstawowego oraz
opcjonalnego, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
– Cena – 60%
- Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – 40%.

W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać łącznie maksymalnie 100 pkt, co po
przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można
otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych
elementów (części) zamówienia ” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (cześći) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

LEŚNICTWO BUDY
1. Remont nawierzchni drogi o nr inw. 220/358 w Leśnictwie Budy.
A) Remont polegający na:
- dostarczeniu kruszywa w ilości 388 ton frakcji 4-63,
- wyrównaniu nawierzchni na odcinku 650mb i szerokości 3,5m,
- wbudowanie ciągłe kruszywa frakcji 4-63 na odcinku 650m, grubości 0,1m,
- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.
B) Remont polegający na:
- dostarczeniu kruszywa w ilości 405 ton frakcji 32-63,
- wyrównaniu nawierzchni na odcinku 680mb i szerokości 3,5m,
- wbudowanie ciągłe kruszywa frakcji 32-63 na odcinku 680m, grubości 0,1m,
- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.
2. Remont nawierzchni drogi o nr inw. 220/354 w Leśnictwie Budy.
Remont polegający na:
- dostarczeniu kruszywa w ilości 208 ton frakcji 0-32,
- wbudowanie ciągłe kruszywa frakcji 0-32 na odcinkach 300mb, 30mb, 20mb,
szerokości 3,5m, wysokość warstwy 0,1m,
- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zakres prac dla pakietu opcjonalnego został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia.

Szczegółowe informacje dotyczące okoliczności skorzystania z opcji zostały zawarte w § 1 pkt 5
wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia
podstawowego,zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla zamówienia podstawowego oraz
opcjonalnego, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
– Cena – 60%
- Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – 40%.

W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać łącznie maksymalnie 100 pkt, co po
przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można
otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych
elementów (części) zamówienia ” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (cześći) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł);

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone poniżej
warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:

2.1 Dla części 1 zamówienia -
a) w zakresie doświadczenia
Zamawiający wymaga wykazania realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej charakterem
odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie budowy, przebudowy,
remontów dróg) co najmniej na wartość brutto 50 tys. zł, w okresie pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
b) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi
osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:
operator maszyn - min. 1 osoba
c) w zakresie urządzeń przeznaczonych do realizacji zamówienia
- koparka – min. 1 szt.
- spycharka – min. 1 szt.

2.2 Dla części 2 zamówienia -
a) w zakresie doświadczenia
Zamawiający wymaga wykazania realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej charakterem
odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie budowy, przebudowy,
remontów dróg) co najmniej na wartość brutto 50 tys. zł, w okresie pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
b) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi
osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:
operator maszyn - min. 1 osoba
c) w zakresie urządzeń przeznaczonych do realizacji zamówienia
- koparka – min. 1 szt.
- spycharka – min. 1 szt.

2.3 Dla części 3 zamówienia -
a) w zakresie doświadczenia
Zamawiający wymaga wykazania realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej charakterem
odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie budowy, przebudowy,
remontów dróg) co najmniej na wartość brutto 50 tys. zł, w okresie pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
b) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi
osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:
operator maszyn - min. 1 osoba
c) w zakresie urządzeń przeznaczonych do realizacji zamówienia
- koparka – min. 1 szt.
- spycharka – min. 1 szt.

2.4 Dla części 4 zamówienia -
a) w zakresie doświadczenia
Zamawiający wymaga wykazania realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej charakterem
odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie budowy, przebudowy,
remontów dróg) co najmniej na wartość brutto 50 tys. zł, w okresie pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
b) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi
osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:
operator maszyn - min. 1 osoba
c) w zakresie urządzeń przeznaczonych do realizacji zamówienia
- koparka – min. 1 szt.
- spycharka – min. 1 szt.

2.5 Dla części 5 zamówienia -
a) w zakresie doświadczenia
Zamawiający wymaga wykazania realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej charakterem
odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie budowy, przebudowy,
remontów dróg) co najmniej na wartość brutto 50 tys. zł, w okresie pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
b) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi
osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:
operator maszyn - min. 1 osoba
c) w zakresie urządzeń przeznaczonych do realizacji zamówienia
- koparka – min. 1 szt.
- spycharka – min. 1 szt.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp oraz
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie
publiczne tytułem środka karnego – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej
złożeniem;
b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej
grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie
oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór
oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ);
c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu
o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie
publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia
mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykazu robót budowlanych co najmniej na wartość brutto 50 tys. zł, wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin
składania ofert) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te
roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - w zakresie
niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego
w rozdz. 5 ust. 2 niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ);
b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2
niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ).
c) Wykazu urządzeń przeznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu,
określonego w rozdz. 5 ust. 2 niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do
SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Uzupełnianie, poprawianie lub wyjaśnianie podmiotowych środków dowodowych.
1) Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub
oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy,
Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie, chyba że:
a) oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jej złożenie, uzupełnienie lub
poprawienie lub
b) zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie, o którym mowa wyżej,
aktualne na dzień ich złożenia.
2) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia
o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub złożonych
podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych
w postępowaniu.
3) Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu lub podmiotowe środki dowodowe budzą wątpliwości
Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu
informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich
informacji lub dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, które roboty
budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia
stanowi załącznik nr 4 do SWZ),
2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdziale 7 ust. 2 pkt 2)
niniejszego SWZ, potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba
działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
4) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy,
5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody obu stron i zachowania
formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Wprowadzenie zmian do umowy może wynikać z następujących okoliczności:
1. Zmiana Terminu Wykonania Umowy
1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione
niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie tj.:
a) klęski żywiołowe mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla danej pory roku (nawalne
deszcze, podtopienia) uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych,
przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów.
1.2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które
spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie,
w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących
po stronie Wykonawcy.
1.3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1.1 – 1.2
termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do
zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres
trwania tych okoliczności.
2. Zmiany osobowe.
Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne
spełniające warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia,
według polityki kadrowej Wykonawcy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana może być
dokonana tylko na osoby spełniające wymogi SWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest
uzyskanie uprzedniej zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę.
3. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ,
b) zmiana obowiązującej stawki VAT,
c) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego,
d) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca
niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_glogow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace brukarskie
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje brygad oraz pracowników indywidualnych do prac brukarskich. Poszukuje również operatora koparko-ładowarki. Inwestycje to głównie zamówienia publiczne, drogi, chodniki. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie woj. podkarpackiego i małopolskiego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Głogów Małopolski: Budowa dróg na terenie gminy Głogów Małopolski
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa ul. Sportowej i ul. Maratońskiej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa strzelnicy przy Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI