Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont i przebudowa klatki schodowej i pomieszczeń piętra w budynku STRÓŻÓWKI w zespole pałacowym Buchholtza w Supraślu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych im. Artura Grottgera
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki
1.5.2.) Miejscowość: Supraśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 71 83 216
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp.lp@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpsuprasl.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Publiczna szkoła artystyczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i przebudowa klatki schodowej i pomieszczeń piętra w budynku STRÓŻÓWKI w zespole pałacowym Buchholtza w Supraślu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6661166-88ba-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016769/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont i przebudowa klatki schodowej i pomieszczeń piętra w budynku STRÓŻÓWKI w zespole pałacowym Buchholtza w Supraślu.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
brak3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
aplikacje do obsługi formatów plików, które nadają się do przygotowania ofert lub prac konkursowych, korzystają z formatów plików, których nie można obsługiwać za pomocą żadnych innych aplikacji otwartoźródłowych lub ogólnie dostępnych, lub są one objęte licencją i nie mogą zostać udostępnione do pobierania lub zdalnego wykorzystania przez zamawiającego (art. 65 ust. 1 pkt 2 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: brak
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OBOWIĄZEK INFORMACYJNY DLA OFERENTÓW W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGOZgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO) informuję, iż:1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych im. Artura Grottgera, ul. Plac Kościuszki 1, 16-030 Supraśl, tel. 85 718 32 16, email: lpsuprasl@gmail.com.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisząc na adres: inspektor@ochronadanych.hub.pl.3. Celem przetwarzania danych jest prawidłowe przeprowadzenie postępowania związanego z ogłoszonym zamówieniem publicznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Dane osobowe przetwarzane będą:a) w celu prawidłowego przeprowadzenia postępowania: zbieranie ofert, wszelkiego rodzaju kontakty z oferentami, publikowanie ofert na stronie Zamawiającego, opublikowanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty – czyli wypełnienie obowiązków prawnych oraz realizacja zadań publicznych Szkoły (art. 6 ust 1 lit c) oraz art. 6 ust 1 lit e) RODO)b) w celach dowodowych związanych z ewentualną obsługą roszczeń wynikających z przeprowadzonego postępowania – na podstawie art. 6 ust 1 lit f) RODO5. Dane będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów. 6. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty umocowane na podstawie przepisów prawa lub wspierające realizację celów w ramach podpisanych umów ze Szkołą.7. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, otrzymywania ich kopii oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa przysługuje prawo do: sprostowania danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.8. Przysługuje Państwu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.9. Podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne do udziału w postępowaniu ofertowym a brak ich podania skutkuje brakiem możliwości udziału w postępowaniu.10. Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku przetwarzaniem danych osobowych niezbędnych do udziału w ogłoszonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, informujemy, iż zgodnie z art. 8a Ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych:1. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 ust 1 RODO) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania2. Skorzystanie z prawa do sprostowania danych (art. 16 RODO) nie będzie skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy co do istotnych warunków zamówienia. 3. W przypadku gdy osoba fizyczna zwróci się z żądaniem dostępu do danych (art. 15 ust 1-3 RODO), Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania. 4. Powyższe uprawnienia dotyczą wyłącznie oferentów będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą oraz osób fizycznych reprezentujących osoby prawne.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PLSP.ZP.1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 0 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont i przebudowa pomieszczeń klatki schodowej i I piętra w budynku Stróżówki z zespole Pałacowym Buchholtza w Supraślu, budynku objętym ochroną konserwatorską wpisem do rejestru zabytków (A-434) województwa podlaskiego, położonego w Supraślu, Pl. Kościuszki 1, dz. nr ewid gr. 1979.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 80gwarancja - 20
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4