Remont i przebudowa dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w II...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont i przebudowa dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w II półroczu 2018r z podziałem na 7 zadań
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiechów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-26
  • Numer ogłoszenia595004-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 595004-N-2018 z dnia 2018-07-26 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: Remont i przebudowa dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w II półroczu 2018r z podziałem na 7 zadań
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 29994322100000, ul. ul. Warszawska  11 , 32200   Miechów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 413 830 742, e-mail przetargimiechow@onet.eu, faks 413 831 832.
Adres strony internetowej (URL): www.zdpmiechow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.zdpmiechow.pl/art,114,przetargi.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.zdpmiechow.pl/art,114,przetargi.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy składać w formie pisemnej.
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie ul. Warszawska 11 32-200 Miechów, pok.nr 1-sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w II półroczu 2018r z podziałem na 7 zadań
Numer referencyjny: SE.261.5.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Remont i przebudowa dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w II półroczu 2018r z podziałem na 7 zadań: Zakres robót do wykonania: Zad. 1 Remont drogi powiatowej Raszówek –Zagorzany nr 1228K w miejscowości Raszówek, w km 0+000-0+800; 1. Roboty przygotowawcze - rozebranie zniszczonej konstrukcji drogi na gł.45cm - wykonanie robót ziemnych na rozmytych poboczach drogi - odwóz nadmiaru gruntu na odl. do 4km - profilowanie i zagęszczenie gruntu pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 2. Podbudowy - warstwy odsączające – zagęszczenie z piasku - zabezpieczenie geowłókniną koryta pod w-wy konstrukcyjne, separacja i zabezpieczenie antyerozyjne - wykonanie dolnej w-wy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego gr. 20cm - wykonanie górnej w-wy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego gr. 15cm 3. Nawierzchnia - wykonanie w-wy profilująco-wzmacniającej z betonu asfaltowego ścisłego dla ruchu KR2 wraz z oczyszczeniem i skropieniem asfaltem upłynnionym 4. Roboty wykończeniowe - plantowanie z zagęszczeniem poboczy gruntowych, zabezpieczenie krawędzi jezdni - utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym, łamanym obustronnie Zad.2 Remont drogi powiatowej Szreniawa-Przybysławice-Falniów-Jaksice-Szczepanowice nr 1174K w miejscowości Witowice, w km 7+172-7+582, w km 7+802-8+217; 1. Roboty przygotowawcze - naprawa uszkodzonych poboczy, polegająca na ścięciu i wyprofilowaniu do wymaganego spadku wraz z zagęszczeniem 2. Nawierzchnie - wykonanie w-wy profilująco-wzmacniającej z betonu asfaltowego dla ruchu KR2,wraz z oczyszczeniem i skropieniem asfaltem upłynnionym - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego dla ruchu KR2 3. Pobocza - wykonanie koryta w miejscu podmytej krawędzi jezdni - naprawa i zabezpieczenie podmytej krawędzi jezdni, kruszywem kamiennym gr.15cm - utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym, łamanym obustronnie gr. 8cm Zad.3 Remont drogi powiatowej Małoszów – Janowice nr 1214K w miejscowości Maciejów, w km 6+005-6+040, w km 6+400-6+415; w km 6+005-6+040 1. Roboty ziemne - rozebranie uszkodzonego korpusu drogowego z odwozem urobku 2. Odbudowa korpusu drogowego - zabezpieczenie korpusu drogowego poprzez wykonanie ławy betonowej oporowej w km 6+400-6+415 3. Roboty rozbiórkowe - rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej - rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego 4. Roboty ziemne - rozebranie korpusu drogowego z odwozem urobku - zagęszczenie nasypu - zabezpieczenie skarpy nasypu przy pomocy koszy kamiennych 5. Odbudowa korpusu drogowego - warstwa z niesortu wielkogabarytowego frakcji 80-120 mm, gr.1,5m - warstwa podbudowy pomocniczej z niesortu kamiennego, gr. 0,85m oraz materiału z rozbiórki podbudowy drogi - warstwa przepuszczalna z piasku - podbudowa z tłucznia w-wa dolna gr. 20cm - podbudowa z tłucznia w-wa górna gr. 10cm 6. Odtworzenie nawierzchni jezdni - wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno asfaltową - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm dla ruchu KR2 Zad.4 Remont drogi powiatowej Chodów-Dziadówki –Strzeżów II nr 1189K w miejscowości Chodów, w km 0+120-0+310; 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - naprawa uszkodzonych poboczy, polegająca na ścięciu i wyprofilowaniu do wymaganego spadku wraz z zagęszczeniem - rozebranie korpusu drogowego pod sączek drenarski - rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej 2. Odbudowa korpusu drogowego - odbudowa rozmytego korpusu drogowego z niesortu kamiennego - zabezpieczenie korpusu drogowego poprzez wykonanie ławy betonowej oporowej - wykonanie sączka drenarskiego z rury PCV - umocnienie skarp płytami betonowymi 3. Nawierzchnie - korekta zniszczonego profilu poprzecznego jezdni - wykonanie w-wy profilująco-wzmacniającej z betonu asfaltowego dla ruchu KR2, wraz z oczyszczeniem i skropieniem asfaltem upłynnionym - korekta spadku poprzecznego jezdni - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego dla ruchu KR2 4. Pobocza - utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym, łamanym obustronnie gr. 8cm Zad.5 Przebudowa drogi powiatowej nr 1185K Tunel-Charsznica odcinek długości 605m, km 0+000-0+155 i km 1+950-2+400; 1. Roboty ziemne - roboty ziemne/ przełomy - oczyszczenie rowów - ścięcie poboczy - wykonanie poszerzeń nawierzchni - roboty ziemne w obrębie przepustów - zasypanie wykopów, nasyp w obrębie remontowanego przepustu 2. Podbudowa - profilowanie pod konstrukcje (przełomy) - poszerzenia - w-wa odsączająca w konstr. przełomy gr. 15cm - poszerzenie nawierzchni - podbudowy z gruntu stabilizowanego, w-wa konstr. przełomów - poszerzenie nawierzchni - podbudowy z kruszyw łamanych - poszerzenie nawierzchni - ława pod remontowany przepust fi 60 - wykonanie poboczy z kruszywa stab. mechanicznie gr.10cm - w-wa wyrównawcza w ilości średnio 75kg/m2 3. Remont przepustów - wymiana uszkodzonych rur betonowych przepustu drogowego - wykonanie remontu murków czołowych - oczyszczanie rowów i przepustów z namułu przepust fi 0,6m - oczyszczanie rowów i przepustów z namułu przepust fi 1,0m lub 1,25m 4. Nawierzchnia - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego dla ruchu KR2 5. Roboty wykończeniowe - pobocza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie o gr.10cm - plantowanie powierzchni gruntu rodzimego - montaż barier stalowych w obrębie przepustów Zad.6 Przebudowa drogi powiatowej nr 1236K relacji Górka Kościejowska-Lelowice-Gruszów w m. Górka Kościejowska na dł. 0.998km od km 1+552 do km 2+550; 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - mechaniczne karczowanie pni drzew - mechaniczne karczowanie krzaków - rozebranie murka czołowego przepustu drogowego fi 60cm 2. Roboty ziemne - renowacja rowów drogowych - wykopy pod murek czołowy przepustu drogowego - wykopy pod przepusty zjazdowe - obustronne ścięcie poboczy na szerokości - profilowanie i zagęszczenie podłoża - koryta pod ławę z kruszywa - koryta pod utwardzenie poboczy obustronne - oczyszczenie przepustu drogowego fi 60cm - ława z kruszywa pod przepusty zjazdowe - wykonanie przepustów fi 50cm pod zjazdami - wykonanie murków czołowych na przepustach zjazdowych - wykonanie murka czołowego na przepuście drogowym fi 60cm 3. Nawierzchnia - rozjazdy i poszerzenia na łukach - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, w-wa ścieralna z betonu asfaltowego dla ruchu KR2 - rozjazdy i poszerzenia na łukach 4. Roboty wykończeniowe - utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym, obustronnie - nawierzchnia z kruszywa kamiennego łamanego, na zjazdach - plantowanie z zagęszczeniem poboczy do odpowiedniego spadku Zad.7 Wykonanie warstw profilująco-wzmacniających na drogach powiatowych położonych na terenie gminy Miechów. 1. Nawierzchnia (dr. 1190K m. Widnica, dr.1184K m. Pstroszyce Drugie, dr.1204K m. Jaksice, Kamieńczyce, Komorów, dr.1205K m. Wielki Dól) - wyrównanie istniejącej podbudowy poprzez: wykonanie w-wy profilująco-wzmacniającej z mieszanki mineralno-asfaltowej ścisłej dla ruchu KR2 wraz z oczyszczeniem i skropieniem asfaltem upłynnionym.

II.5) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233142-6
45233000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykaz wykonanych robót Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku składania oferty na jedno lub kilka zadań (części) jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: jedną robotę budowlaną związaną z budową, rozbudową, przebudową, odbudową lub remontem (poza remontami cząstkowymi) drogi lub dróg publicznych (realizowanych w ramach jednej inwestycji) o nawierzchni z betonu asfaltowego, klasy co najmniej L lub odpowiadającej tej klasie. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum 50 000,00 zł brutto. UWAGA! Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku składania oferty na jedno lub kilka zadań (części), jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami: • Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy co najmniej jednej zakończonej inwestycji związanej z budową, rozbudową, przebudową, odbudową drogi publicznej o nawierzchni z betonu asfaltowego, klasy co najmniej L lub odpowiadającej tej klasie. Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r. poz. 65) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa również dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów. (dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4), odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4, zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4., zaświadczenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4., oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785), 9.4.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót 9.4.2 a) - załącznik nr 8 SIWZ, Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 b) - załącznik nr 6 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „formularza oferty” – załącznik nr 1 do SIWZ. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to rozliczenie kosztorysowe. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić łącznie wszystkie dane z analizy przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wnioski wypływające z zalecanej do przeprowadzenia wizji lokalnej. Sam przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyceny robót do wykonania. 2.Oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.3 (załącznik nr 3 i 4 SIWZ), 3.Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a), 4.Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b), 5.Kosztorys ofertowy (załącznik 1c), 6.Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. , 7.Wykonawcy, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)”., 8.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Dołączenie druku do oferty nie zwalnia od złożenia oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o ofertach złożonych w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Składając ofertę należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, odpowiednio dla poszczególnych zadań: Zad.1- 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 groszy) Zad.2- 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 groszy) Zad.3- 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100 groszy) Zad.4- 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100 groszy) Zad.5- 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 groszy) Zad.6- 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 groszy) Zad.7- 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100 groszy)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-10, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zad. 1 Remont drogi powiatowej Raszówek –Zagorzany nr 1228K w miejscowości Raszówek, w km 0+000-0+800
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad. 1 Remont drogi powiatowej Raszówek –Zagorzany nr 1228K w miejscowości Raszówek, w km 0+000-0+800; 1. Roboty przygotowawcze - rozebranie zniszczonej konstrukcji drogi na gł.45cm - wykonanie robót ziemnych na rozmytych poboczach drogi - odwóz nadmiaru gruntu na odl. do 4km - profilowanie i zagęszczenie gruntu pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 2. Podbudowy - warstwy odsączające – zagęszczenie z piasku - zabezpieczenie geowłókniną koryta pod w-wy konstrukcyjne, separacja i zabezpieczenie antyerozyjne - wykonanie dolnej w-wy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego gr. 20cm - wykonanie górnej w-wy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego gr. 15cm 3. Nawierzchnia - wykonanie w-wy profilująco-wzmacniającej z betonu asfaltowego ścisłego dla ruchu KR2 wraz z oczyszczeniem i skropieniem asfaltem upłynnionym 4. Roboty wykończeniowe - plantowanie z zagęszczeniem poboczy gruntowych, zabezpieczenie krawędzi jezdni - utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym, łamanym obustronnie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233142-6, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zad.2 Remont drogi powiatowej Szreniawa-Przybysławice-Falniów-Jaksice-Szczepanowice nr 1174K w miejscowości Witowice, w km 7+172-7+582, w km 7+802-8+217
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.2 Remont drogi powiatowej Szreniawa-Przybysławice-Falniów-Jaksice-Szczepanowice nr 1174K w miejscowości Witowice, w km 7+172-7+582, w km 7+802-8+217; 1. Roboty przygotowawcze - naprawa uszkodzonych poboczy, polegająca na ścięciu i wyprofilowaniu do wymaganego spadku wraz z zagęszczeniem 2. Nawierzchnie - wykonanie w-wy profilująco-wzmacniającej z betonu asfaltowego dla ruchu KR2,wraz z oczyszczeniem i skropieniem asfaltem upłynnionym - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego dla ruchu KR2 3. Pobocza - wykonanie koryta w miejscu podmytej krawędzi jezdni - naprawa i zabezpieczenie podmytej krawędzi jezdni, kruszywem kamiennym gr.15cm - utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym, łamanym obustronnie gr. 8cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233142-6, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zad.3 Remont drogi powiatowej Małoszów – Janowice nr 1214K w miejscowości Maciejów, w km 6+005-6+040, w km 6+400-6+415;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.3 Remont drogi powiatowej Małoszów – Janowice nr 1214K w miejscowości Maciejów, w km 6+005-6+040, w km 6+400-6+415; w km 6+005-6+040 1. Roboty ziemne - rozebranie uszkodzonego korpusu drogowego z odwozem urobku 2. Odbudowa korpusu drogowego - zabezpieczenie korpusu drogowego poprzez wykonanie ławy betonowej oporowej w km 6+400-6+415 3. Roboty rozbiórkowe - rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej - rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego 4. Roboty ziemne - rozebranie korpusu drogowego z odwozem urobku - zagęszczenie nasypu - zabezpieczenie skarpy nasypu przy pomocy koszy kamiennych 5. Odbudowa korpusu drogowego - warstwa z niesortu wielkogabarytowego frakcji 80-120 mm, gr.1,5m - warstwa podbudowy pomocniczej z niesortu kamiennego, gr. 0,85m oraz materiału z rozbiórki podbudowy drogi - warstwa przepuszczalna z piasku - podbudowa z tłucznia w-wa dolna gr. 20cm - podbudowa z tłucznia w-wa górna gr. 10cm 6. Odtworzenie nawierzchni jezdni - wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno asfaltową - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm dla ruchu KR2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233142-6, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 20,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zad.4 Remont drogi powiatowej Chodów-Dziadówki –Strzeżów II nr 1189K w miejscowości Chodów, w km 0+120-0+310;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.4 Remont drogi powiatowej Chodów-Dziadówki –Strzeżów II nr 1189K w miejscowości Chodów, w km 0+120-0+310; 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - naprawa uszkodzonych poboczy, polegająca na ścięciu i wyprofilowaniu do wymaganego spadku wraz z zagęszczeniem - rozebranie korpusu drogowego pod sączek drenarski - rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej 2. Odbudowa korpusu drogowego - odbudowa rozmytego korpusu drogowego z niesortu kamiennego - zabezpieczenie korpusu drogowego poprzez wykonanie ławy betonowej oporowej - wykonanie sączka drenarskiego z rury PCV - umocnienie skarp płytami betonowymi 3. Nawierzchnie - korekta zniszczonego profilu poprzecznego jezdni - wykonanie w-wy profilująco-wzmacniającej z betonu asfaltowego dla ruchu KR2, wraz z oczyszczeniem i skropieniem asfaltem upłynnionym - korekta spadku poprzecznego jezdni - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego dla ruchu KR2 4. Pobocza - utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym, łamanym obustronnie gr. 8cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233142-6, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zad.5 Przebudowa drogi powiatowej nr 1185K Tunel-Charsznica odcinek długości 605m, km 0+000-0+155 i km 1+950-2+400;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.5 Przebudowa drogi powiatowej nr 1185K Tunel-Charsznica odcinek długości 605m, km 0+000-0+155 i km 1+950-2+400; 1. Roboty ziemne - roboty ziemne/ przełomy - oczyszczenie rowów - ścięcie poboczy - wykonanie poszerzeń nawierzchni - roboty ziemne w obrębie przepustów - zasypanie wykopów, nasyp w obrębie remontowanego przepustu 2. Podbudowa - profilowanie pod konstrukcje (przełomy) - poszerzenia - w-wa odsączająca w konstr. przełomy gr. 15cm - poszerzenie nawierzchni - podbudowy z gruntu stabilizowanego, w-wa konstr. przełomów - poszerzenie nawierzchni - podbudowy z kruszyw łamanych - poszerzenie nawierzchni - ława pod remontowany przepust fi 60 - wykonanie poboczy z kruszywa stab. mechanicznie gr.10cm - w-wa wyrównawcza w ilości średnio 75kg/m2 3. Remont przepustów - wymiana uszkodzonych rur betonowych przepustu drogowego - wykonanie remontu murków czołowych - oczyszczanie rowów i przepustów z namułu przepust fi 0,6m - oczyszczanie rowów i przepustów z namułu przepust fi 1,0m lub 1,25m 4. Nawierzchnia - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego dla ruchu KR2 5. Roboty wykończeniowe - pobocza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie o gr.10cm - plantowanie powierzchni gruntu rodzimego - montaż barier stalowych w obrębie przepustów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233142-6, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zad.6 Przebudowa drogi powiatowej nr 1236K relacji Górka Kościejowska-Lelowice-Gruszów w m. Górka Kościejowska na dł. 0.998km od km 1+552 do km 2+550;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.6 Przebudowa drogi powiatowej nr 1236K relacji Górka Kościejowska-Lelowice-Gruszów w m. Górka Kościejowska na dł. 0.998km od km 1+552 do km 2+550; 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - mechaniczne karczowanie pni drzew - mechaniczne karczowanie krzaków - rozebranie murka czołowego przepustu drogowego fi 60cm 2. Roboty ziemne - renowacja rowów drogowych - wykopy pod murek czołowy przepustu drogowego - wykopy pod przepusty zjazdowe - obustronne ścięcie poboczy na szerokości - profilowanie i zagęszczenie podłoża - koryta pod ławę z kruszywa - koryta pod utwardzenie poboczy obustronne - oczyszczenie przepustu drogowego fi 60cm - ława z kruszywa pod przepusty zjazdowe - wykonanie przepustów fi 50cm pod zjazdami - wykonanie murków czołowych na przepustach zjazdowych - wykonanie murka czołowego na przepuście drogowym fi 60cm 3. Nawierzchnia - rozjazdy i poszerzenia na łukach - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, w-wa ścieralna z betonu asfaltowego dla ruchu KR2 - rozjazdy i poszerzenia na łukach 4. Roboty wykończeniowe - utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym, obustronnie - nawierzchnia z kruszywa kamiennego łamanego, na zjazdach - plantowanie z zagęszczeniem poboczy do odpowiedniego spadku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233142-6, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zad.7 Wykonanie warstw profilująco-wzmacniających na drogach powiatowych położonych na terenie gminy Miechów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.7 Wykonanie warstw profilująco-wzmacniających na drogach powiatowych położonych na terenie gminy Miechów. 1. Nawierzchnia (dr. 1190K m. Widnica, dr.1184K m. Pstroszyce Drugie, dr.1204K m. Jaksice, Kamieńczyce, Komorów, dr.1205K m. Wielki Dól) - wyrównanie istniejącej podbudowy poprzez: wykonanie w-wy profilująco-wzmacniającej z mieszanki mineralno-asfaltowej ścisłej dla ruchu KR2 wraz z oczyszczeniem i skropieniem asfaltem upłynnionym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku usługowo-mieszkalnego - Tarnów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku usługowo-mieszkalnego w Tarnowie. Interesuje mnie postawienie do stanu surowego. Powierzchnia zabudowy około 300m2, całkowita około 600m2 (parter i piętro). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI