Remont i modernizacja instalacji elektrycznych w budynku Akademii Sztuk Pięknych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont i modernizacja instalacji elektrycznych w budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Karmelickiej 16 objętych projektem - umowa nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-05-06
  • ZamawiającyAkademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00032013
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont i modernizacja instalacji elektrycznych w budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Karmelickiej 16 objętych projektem - umowa nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6750007570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Matejki 13

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-157

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 122992042

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i modernizacja instalacji elektrycznych w budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Karmelickiej 16 objętych projektem - umowa nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7101218-9c34-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000104/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont i modernizacja instalacji elektrycznej w budynku ASP im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Karmelickiej 16

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusz Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014- 2020, Osi Priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3. Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1. Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej– umowa POIS.01.03.01-00-0031/16-00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl. W przypadkach określonych w SWZ dopuszczalne jest również składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: zp@asp.krakow.pl.Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej - platformazakupowa.pl: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min.2 GB Ram, procesor Intel Pentium IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f)platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. - Minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne konieczne do przesyłania plików zapomocą poczty elektronicznej: a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB,procesor Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows, Mac Os, Linux, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Acrobat Reader. Szczegółowe informacje w zakresie wymagań techniczno - organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej opisano w rozdziale X SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków (dalej „ASP w Krakowie”) przetwarza dane zawarte wofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wymaganych dokumentach, oświadczeniach, dane znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (KRS, CEIDG RP, KRK) w celu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówieńPublicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.). Wśród tych informacji mogą pojawiać się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 - z dnia 27 kwietnia 2016 r. - w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/ 46/ WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (europa.eu) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” lub „Ogólne Rozporządzenie”, mają charakter danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia / złożyły ofertę, Zamawiający informuje,że: 1) Administratorem Danych (dalej: „Administrator”) jest Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków, NIP: 675-00-07-570 REGON: 000275783. 2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Administratora, e-mail:iod@asp.krakow.pl . 3) Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. Cel przetwarzania danych osobowych jest związany z prowadzeniem postępowania i realizacją umowy zawieranej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na: „Remont i modernizacja instalacji elektrycznych w budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Karmelickiej 16 objętych projektem „Kompleksowa termomodernizacja budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie - pl. Matejki 13, ul. Smoleńsk 9, ul. Karmelicka 16”- umowa nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00” znak postępowania: BZP-3942-6/2021 Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymaniaich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danychosobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązkuwynikającego z przepisu prawa, d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisyodrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Szczegółowe obowiązki informacyjnewynikające z rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - zostały wskazane wSpecyfikacji Warunków Zamówienia - rozdział XXV

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP-3942-6/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 615650,89 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i modernizacji instalacji elektrycznych w budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Karmelickiej 16. 2. Roboty będące przedmiotem zamówienia stanowią ostatni etap robót termomodernizacyjnych dla budynku Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie przy ul. Karmelickiej 16, objętych projektem „Kompleksowa termomodernizacja budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie - pl. Matejki 13, ul. Smoleńsk 9, ul. Karmelicka 16”- umowa nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00”.3. Zamówienie realizowane jest z udziałem środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1 „Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej”. 4. Budynek przy ul. Karmelickiej 16 w Krakowie jest wpisanym do gminnej ewidencji zabytków a także leży w obrębie układu urbanistycznego oraz zespołu zabudowy dawnej IV dzielnicy katastralnej m. Krakowa „Piasek” wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-1446/M decyzją z dnia 15.10.2015r. i podlega ochronie na mocy przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2020 poz.282 ze zmianami). Wobec tego Wykonawca musi podjąć wszelkie konieczne działania w celu zapewnienia ochrony i zabezpieczenia budynku przed uszkodzeniem i zniszczeniem.5. Zamawiający dysponuje dokumentami pozwalającymi na prowadzenie robót objętych zamówieniem w budynku przy ul. Karmelickiej 16. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, na którą składają się: projekt wykonawczy pn.: REMONT INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W BUDYNKU AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. JANA MATEJKI W KRAKOWIE PRZY UL. KARMELICKIEJ 16 W KRAKOWIE, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiORB) i przedmiar robót – stanowiące skompresowany załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności i robót budowlanych wynikających z ww. dokumentacji.7. Zakres robót objętych dokumentacją: 1) modernizacja rozdzielnic piętrowych2) modernizacja instalacji oświetlenia podstawowego3) instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego wraz z monitoringiem opraw4) modernizacja instalacji gniazd wtykowych5) instalacja przeciwprzepięciowa6) instalacja ochrony przeciwporażeniowej.8. Zakres robót budowalnych, opisanych dokumentacją, wskazaną w pkt 6, stanowiących przedmiot zamówienia, obejmuje:1) wymianę podrozdzielnic piętrowych (wymianę obudów rozdzielnic, wymianę aparatów zabezpieczających, połączenia wewnętrzne),2) wymianę opraw oświetleniowych na oprawy energooszczędne w technologii LED,3) zabudowę instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,4) uzupełnienie instalacji o nowe punkty świetlne w uzgodnieniu z użytkownikiem,5) obliczenia fotometryczne zmodernizowanej instalacji oświetlenia,6) wymianę osprzętu łączeniowego instalacji oświetlenia wraz z puszkami instalacyjnymi (w przypadku stwierdzenia ich złego stanu technicznego),7) wymianę osprzętu gniazd wtykowych wraz z puszkami instalacyjnymi (w przypadku stwierdzenia ich złego stanu technicznego) — obwody gniazd komputerowych DATA nie wchodzą w zakres zamówienia,8) montaż układów ochrony przeciwprzepięciowej w rozdzielnicach,9) montaż układów sygnalizacji napięcia zasilania w rozdzielnicach,10) montaż korytek instalacyjnych w zakresie wynikającym z projektu,11) wykuwanie bruzd i miejsc pod skrzynki,12) zaprawianie bruzd i innych wykuć i przekuć,13) szpachlowanie ścian i malowanie farbą emulsyjną w zakresie wynikającym z wykonanej pracy instalacyjnej tj. malowanie i szpachlowanie dotyczy wyłącznie napraw miejscowych w miejscach prowadzenia instalacji. Przedmiot zamówienia nie obejmuje malowania całych pomieszczeń objętych pracami. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie wszystkich robót tymczasowych i zabezpieczających – robót, które są wykonywane jako niezbędne do wykonania robót podstawowych, ale nie są przekazywane zamawiającemu i są usuwane po wykonaniu robót podstawowych. Zamawiający wymaga wykorzystania przy wykonaniu instalacji elektrycznych istniejących tras kablowych. Wszystkie elementy instalacji elektrycznych powinny być nowe, nie używane i powinny pochodzić z bieżącej produkcji. 9. Miejscem wykonywania robót objętych zamówieniem jest budynek, który stanowi siedzibę Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. Prace budowlane i instalacyjne objęte niniejszym postępowaniem będą wykonywane w czynnym budynku, chociaż wyłączonym w większości z użytkowania na wakacyjny okres wykonywania robót czyli od 15.06.2021 do 15.09.2021. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SWZ dla niniejszego postępowania

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, w zakresie robót malarskich w budynku objętym pracami instalacyjnymi wynikającymi z zamówienia podstawowego, gdzie wykonane zostanie tylko malowanie miejscowe. Po wykonaniu wszystkich prac będzie konieczne odmalowanie pomieszczeń po pracach remontowych. Ten zakres robót nie jest wydatkiem kwalifikowanym i nie podlega refundacji z POIŚ. Winien być sfinansowany ze środków ASP. Przewidywany maksymalny rozmiar robót: malowanie ścian (4300 m2) i sufitów (1450 m2) wraz z pracami przygotowawczymi i porządkowymi. Aktualna wartość szacunkowa przewidywanych robót wynosi: 77.250,00 zł netto została uwzględniona w wartości szacunkowej dla niniejszego postępowania. Udzielenie w.w. zamówień, których wykonanie jest konieczne w najbliższym czasie, będzie zależne od wygospodarowania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonanie instalacji elektrycznej

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na trwałość opraw oświetleniowych

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 4) Doświadczenie zawodowe osoby dedykowanej do pełnienia funkcji Kierownika robót elektrycznych przy realizacji robót budowlanych/instalacyjnych na obiektach budowlanych w kat. IX – XIX i kubaturze pow. 3000 m3

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej – w celu spełnienia warunku, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:a) posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:Należycie wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej dwie roboty budowlane, każda za kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), o zakresie uwzględniającym wykonanie instalacji elektrycznej lub remont bądź modernizację instalacji elektrycznej, z czego co najmniej jedną robotę, której przedmiotem było wykonanie instalacji elektrycznej lub remont bądź modernizacja instalacji elektrycznej w obiektach wpisanych do rejestru zabytków o którym mowa w ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 282 ze zmianami) lub rejestru zabytków prowadzonego przez organ ustanowiony w tym celu w państwie obcym bądź będących pod opieką konserwatora zabytków. Uwaga:W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówienia Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówienia Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.b) osoby zdolne do realizacji zamówienia tj. aby Wykonawca dysponował na czas realizacji zamówienia osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót: • posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, która w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 ze zmianami) oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1117) • posiadającą doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi – minimum pięć lat na stanowisku Kierownika Budowy/Kierownika robót w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 ze zmianami), z czego co najmniej jedna robota budowlana zrealizowana pod jego kierownictwem w tym czasie polegała na wykonaniu lub modernizacji bądź remoncie instalacji elektrycznej w budynku zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków, dla budynku zlokalizowanego w układzie urbanistycznym wpisanym do rejestru zabytków lub wpisanym do gminnej ewidencji zabytków. Pojęcie budowy, przebudowy, remontu należy definiować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zmianami). Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wskazane w opisie warunku, należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa w rozdziale 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U z 2020 roku poz.1333 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r., poz. 831). Zamawiający określając wymogi w zakresie uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia równoważne tzn. uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uznane na zasadach określonych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020r., poz. 220), które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót we wskazanej specjalności przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna okres od uzyskania ww. uprawień do dnia składania ofert, jako okres dokumentujący doświadczenie ww. osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, b) art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp, - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Jeżeli Wykonawca powołuje się na własne doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, w wykazie robót uwzględnia takie roboty budowlane realizowane wspólnie, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył; 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł i 00/100)2. Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019, poz. 310, z późn. zm.). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 Ustawy Pzp i obejmowała pełny okres związania ofertą.4. Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.98 ust. 6 Ustawy Pzp. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt.2 ppkt b)-d), Wykonawca składa w ofertą, oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Santander Bank w Krakowie nr rachunku 45 1500 1487 1214 8005 4502 0000 – z adnotacją – „Wadium do postępowania nr BZP-3942-6/2021”. Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty.Uwaga:Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego .7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Ustawy.10. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Pozostałe informacje dotyczące wadium zawiera rozdział XV SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumentpotwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawcówubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osobyuprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Pełnomocnictwozałączone do oferty, powinno zawierać w szczególności:a) wskazanie postępowania ozamówienie publiczne, którego dotyczy,b) mocodawców tj. wszystkich Wykonawcówubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniemadresu siedziby, c) osobę ustanowionego pełnomocnika d) jednoznacznie wskazywaćczynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania)2.Zamawiający będzie sprawdzać, czy nie zachodzą, wobec każdego z Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4),5) i 7) ustawy Pzp oraz spełnianie warunków udziału wpostępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.3. Wobec powyższego, oświadczenie o którym mowa w rozdz. VII pkt 1SWZ (zgodnie z art. 125 ust.1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. Oświadczenie to tymczasowo potwierdza brak podstaw wykluczenia orazspełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W odniesieniu do warunkówdotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz w zakresie opisanym w § 18 Projektowanych postanowień umowy, których treść stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-06 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający nie korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 ustawy Pzp, zatem nie ogranicza liczby Wykonawców. W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji,Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1-6, z zastrzeżeniem, że ich liczba nie może być mniejsza niż trzech

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia - 3 miesiące, z zastrzeżeniem, iż:1) rozpoczęcie robót nastąpi 15 czerwca 2021, 2) zakończenie robót do dnia 15 września 2021 roku.
2021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie robot ziemnych i fundamentów - Nowy Targ
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykonanie robot ziemnych i fundamentów dla osady 3ch domków i tarasów. Praca w okolicy Nowego Targu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI