„Remont i malowanie elewacji drewnianej oraz remont posadzki w kościele pw. św. Jana...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont i malowanie elewacji drewnianej oraz remont posadzki w kościele pw. św. Jana Chrzciciela w Kuninie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGoworowo
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-07-25
  • ZamawiającyParafia Rzymskokatolicka pw. Świętego Jana Chrzciciela w Kuninie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-10
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00404673
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont i malowanie elewacji drewnianej oraz remont posadzki w kościele pw. św. Jana Chrzciciela w Kuninie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Świętego Jana Chrzciciela w Kuninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 040036515

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kunin 21

1.5.2.) Miejscowość: Goworowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-440

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297693710

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@goworowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goworowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka samofinansująca się nie będąca jednostką budżetową lub samorządowym zakładem budżetowym

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Goworowo

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582352751

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Ostrołęcka 21

1.11.4.) Miejscowość: Goworowo

1.11.5.) Kod pocztowy: 07-440

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.11.9.) Numer telefonu: 297693710

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: ug@goworowo.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://goworowo.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont i malowanie elewacji drewnianej oraz remont posadzki w kościele pw. św. Jana Chrzciciela w Kuninie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c44fd06-b881-4916-9581-f0b8e227a2c5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404673

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00335232/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Remont i malowanie elewacji drewnianej oraz remont posadzki w kościele pw. św. Jana Chrzciciela w Kuninie”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c44fd06-b881-4916-9581-f0b8e227a2c5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, http://goworowo.pl/tematy/przetargi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały określone w rozdziale IX.
Specyfikacji Warunków zamówienia pn. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie
komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i
odbierania komunikacji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w dziale XXXIII Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.4.2024.MR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z wnioskiem, złożonym przez Gminę Goworowo w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, planowana do realizacji inwestycja przewiduje wykonanie remontu i malowania elewacji drewnianej oraz remontu posadzki w kościele pw. św. Jana Chrzciciela w Kuninie. Kościół pw. św. Jana Chrzciciela w Kuninie posiada całkowicie drewnianą konstrukcję, która od dawna nie była gruntownie remontowana bądź konserwowana. Planowane prace obejmą zewnętrzny etap elewacji oraz posadzkę wewnątrz budynku. W zakresie elewacji przewiduje się m.in. wymianę drewnianych elementów konstrukcyjnych, wymianę jednostronnego odeskowania ścian, impregnację ogniochronną drewnianych zewnętrznych elementów ścian w kolorze modrzew oraz czyszczenie i lakierowanie stolarki. W zakresie remontu posadzek przewiduje się cyklinowanie istniejących powierzchni drewnianych oraz dwukrotne ułożenie warstwy lakieru o podwyższonej wytrzymałości.
Szczegółowy zakres zamówienia w zakresie remontu elewacji przewiduje wymianę drewnianych elementów konstrukcyjnych, demontaż istniejącej szalówki i montaż nowej szalówki drewnianej na elewacji, wykonanie impregnacji ognioochronnej i grzybobójczej wraz z czyszczeniem na sucho z wykończeniem lakierem półmatem lub lakierobejcą w kolorze modrzew, oczyszczenie oraz dwukrotne lakierowanie stolarki. Na ścianie południowej poddasza nieużytkowego należy także wykonać wzmocnienie rusztu do mocowania szalówki zewnętrznej deskami z demontażu. W zakresie remontu posadzek przewiduje się cyklinowanie istniejących powierzchni drewnianej posadzki z desek, odkurzanie, czyszczenie i szpachlowanie ubytków szpachlą do drewna, zmieszaną z płynem drzewnym z cyklinowania (ubytki w bardzo małej ilości do 0,5% posadzki) oraz dwukrotne ułożenie warstwy lakieru do podłóg w kolorze bezbarwnym o podwyższonej wytrzymałości i strukturze matowej lub półmatowej.
Z uwagi na charakter obiektu nie ma możliwości czasowego wyłączenia go z użytkowania, a wszelkie prowadzone prace nie mogą zaburzać jego funkcjonowania. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zabezpieczenia prowadzonych prac wewnętrznych, powierzchni elewacji po zdjęciu odeskowania, a przed montażem nowego odeskowania, składowanych materiałów i narzędzi, wejść do obiektu oraz zwrócenia szczególnej uwagi na bezpieczeństwo osób postronnych w trakcie przybywania i wychodzenia wiernych z kościoła.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją projektową i poleceniami Inspektora nadzoru. Zamawiający oczekuje, że przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi przy zastosowaniu metod budowlano-montażowych spełniających obowiązujące wymagania. Zamawiający oczekuje, że wszelkie roboty zostaną wykonane przy wykorzystaniu materiałów spełniających wymagania obowiązujących przepisów, norm przy zachowaniu standardu i jakości robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria, którym zostały
przypisane odpowiednio wagi punktowe:
1) Cena – 60 pkt (jako cenę oferty uznaje się wartość brutto),
2) Okres gwarancji – 40 pkt (okres gwarancji w miesiącach).
2. Sposób wyliczenia punktacji w poszczególnych kryteriach:
1) Cena = (najniższa zaoferowana wartość brutto / wartość brutto oferty badanej) x 60 pkt
2) Okres gwarancji = (okres gwarancji badanej oferty / najdłuższy okres gwarancji) x 40 pkt.
3) Okres gwarancji, podany w miesiącach w formularzu ofertowym, nie może być krótszy niż 36 miesięcy i dłuższy niż 60 miesięcy.
4) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, Zamawiający ofertę odrzuci. W
przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie
oferuje gwarancji, i ofertę odrzuci.
5) Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona do 2 miejsca po przecinku z zachowaniem zaokrągleń
matematycznych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował roboty budowlane, polegające na budowie/przebudowie/ remoncie/renowacji lub inne zakresem zbliżone roboty budowlane obiektu o charakterze sakralnym (miejsce kultu religijnego) lub obiektu użyteczności publicznej, podlegającego ochronie konserwatorskiej, o łącznej wartości minimum 200 000,00 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – załącznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SWZ),
2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być udzielone, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; zastosowanie ma art. 58 Ustawy Pzp (jeżeli dotyczy),
3) oświadczenia, o których mowa w dziale V pkt 2 SWZ, jako własne oświadczenie Wykonawcy pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
4) oświadczenia, o których mowa w dziale V pkt 2 SWZ, dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wymagane przez Zamawiającego inne dokumenty złożone w ofertach zostaną włączone do dokumentacji przetargowej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określono w rozdziale VII Specyfikacji Warunków Zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia) określają wszelkie możliwości
zmiany umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-25 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Portal e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-25 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac hydraulicznych - Garwolin, Mińsk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania28-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma poszukuje hydraulików/ ekipy do prac hydraulicznych. Poszukuję hydraulików z okolic m. Garwolin, Mińsk Mazowiecki. Rozpoczęcie prac planowane w połowie grudnia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa parku sportu w Stoczku Łukowskim
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Goworowo: „Przebudowa drogi gminnej nr 250403W na odcinku Kunin - Borki, gmina Goworowo”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Goworowo: „Odbiór i utylizacji wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Goworowo”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa kluczowych dróg gminnych na terenie Gminy Ciechocin - Etap I
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa parku sportu w Stoczku Łukowskim
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI