Remont i docieplenie budynków szkoły w Racławicach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont i docieplenie budynków szkoły w Racławicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRacławice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-27
  • ZamawiającyGMINA RACŁAWICE
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-12
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00440144
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont i docieplenie budynków szkoły w Racławicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RACŁAWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 32-222

1.5.2.) Miejscowość: Racławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-222

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41/306-72-30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugraclawice@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.raclawice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i docieplenie budynków szkoły w Racławicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39307a0c-6430-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00440144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00100476/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont i docieplenie budynków szkoły w Racławicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/raclawice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/raclawice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl - https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Racławice.
2. Obsługę Gminy Racławice prowadzi Urząd Gminy w Racławicach, Racławice 15, 32-222 Racławice kontakt: pod adresem e-mail gmina@raclawice.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy w Racławicach, Racławice 15, 32-222 Racławice
3. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych na adres: iod@raclawice.pl lub pocztą tradycyjną na adres urzędu.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na postawie art. 6 ust 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Remont i docieplenie budynków szkoły w Racławicach
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym osobom lub podmiotom.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 t.j.), zwaną „ustawą PZP”;
7. Ponadto dane publikowane będą na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/raclawice
8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą ww/ przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
9. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
10. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących - na podstawie art. 15 RODO,
b) sprostowania Pani/Pana danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO;
c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych - na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu
a) prawo do usunięcia danych osobowych - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RO.271.23.6

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i docieplenia budynków szkoły podstawowej w Racławicach.
Przedmiotowe budynki położone są na działkach o nr ewidencyjnym 635/4 i 636.
Budynki są jedno i dwukondygnacyjne z nieużytkowym poddaszem. Dla potrzeb zamówienia budynki zostały następująco oznaczone:
- Budynek szkoły – składa się z segmentów A, B i C
- Budynek sali gimnastycznej składa się z segmentów D i E
Lokalizację poszczególnych segmentów zawiera Zał. nr 10 do SWZ.

2. Zamówienie obejmuje:
• ocieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły i sali gimnastycznej,
• wymiana rynien i rur spustowych,
• wymianę stolarki okiennej w budynku szkoły i zaplecza sali gimnastycznej,
• montaż drzwi ewakuacyjnych oraz schodów ewakuacyjnych
• ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją.
• montaż drzwi ewakuacyjnych oraz zewnętrznych schodów ewakuacyjnych,
• wymiana posadzek w salach i pokojach ciągach komunikacyjnych budynku szkoły i sali gimnastycznej.
• konserwację pokrycia dachów,
• zabezpieczenie więźby dachowej
• odgrzybienie i remont tynków wewnętrznych w piwnicach.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót oraz STWIOR, które stanowią Załączniki nr 6 i 7.oraz zestawieniu okien i drzwi, które stanowią Załącznik nr 11 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie niżej wymienionych kryteriów oraz przypisanych im wag:

• Cena – waga 60%
• Deklarowany okres gwarancji – waga 40%

• według kryterium „cena oferty” ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:

C= (Cmin / Cob )x100 pkt
gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród cen ofert niepodlegających odrzuceniu
Cbo – cena badanej oferty


• według kryterium „Deklarowany okres gwarancji jakości wykonania” ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:

G= (Gob / Gmax )x100 pkt
gdzie:
Gmax – najdłuższy okres gwarancji za wykonane roboty budowlane, zamontowane urządzenia oraz wbudowane materiały (z wyłączeniem zbiorników oczyszczalni) wykonania spośród podanych w ofertach niepodlegających odrzuceniu – podany w miesiącach
Gob – okres gwarancji za wykonane roboty budowlane, zamontowane urządzenia oraz wbudowane materiały ( z wyłączeniem zbiorników oczyszczalni) badanej oferty – podany w miesiącach

Ocenę oferty stanowić będzie liczba punktów równa:
C x 0,60 + G x 0,40.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie

b) uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.

d) zdolności technicznej lub zawodowej

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1) wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie remontu obiektu o wartości robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł netto, polegającego między innymi na ociepleniu ścian zewnętrznych i wymianie stolarki okiennej
(okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert)

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wykaz robót budowlanych w zakresie remontu obiektu wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 4 do SWZ;

2) dysponuje minimum 1 osobą, która będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane, do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającej doświadczenie zawodowe minimum 5 lat po uzyskaniu uprawnień, posiadającej doświadczenie jako kierownik budowy przy realizacji przynajmniej jednej inwestycji o wartości robót minimum 1 000 000,00 zł, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich: kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 5 do SWZ;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
3. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.- a) Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust.1. pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia:
a) wykazu robót budowlanych, o których mowa w części XIV ustęp 1, pkt d, ppkt.1)
b) wykazu osób, o których mowa w części XIV ustęp 1 pkt d ppkt. 2)
c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania wskazanych przez Zamawiającego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych śroków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienia i każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenia oraz dokumenty dotyczące Wykonawcy składa każdy z nich.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Na zasadach określonych w umowie Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczkę, w wysokości 15% wynagrodzenia należnego Wykonawcy na poczet wykonania zamówienia objętego umową.
2. Zamawiający udzieli zaliczkę na pisemny wniosek Wykonawcy. W przypadku niezłożenia wniosku o zaliczkę w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy, zostanie ona wypłacona w wysokości 15% wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
3. Wykonawca we wniosku o udzielenie zaliczki wskaże, zakres robót, na których realizację wykorzysta zaliczkę oraz termin ich wykonania.
4. Termin rozliczenia zaliczki ustala się na dzień odbioru końcowego wykonanych robót.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta musi być złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej oraz podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem, lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/raclawice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-27 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-24

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI