Remont gloriety na terenie Cmentarza Oficerów Armii Radzieckiej przy alei Karkonoskiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont gloriety na terenie Cmentarza Oficerów Armii Radzieckiej przy alei Karkonoskiej we Wrocławiu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2021-04-07
  • ZamawiającyZarząd Cmentarzy Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00017456
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont gloriety na terenie Cmentarza Oficerów Armii Radzieckiej przy alei Karkonoskiej we Wrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Cmentarzy Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930588625

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Strzelecki 19/21

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-224

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zck.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont gloriety na terenie Cmentarza Oficerów Armii Radzieckiej przy alei Karkonoskiej we Wrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f92d27ed-8561-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000218/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont Panteonu na Cmentarzu Oficerów Armii Radzieckiej we Wrocławiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zck-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zck-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale 10 ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:3.1 drogą elektroniczną: adres email: biuro@zck.wroc.pl;3.2 poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://zck-wroc.pzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.4. Zgodnie z 67 ustawy Pzp Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:4.1 Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. 4.2 Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Zarządu Cmentarzy Komunalnych ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.4.3 Instrukcja rejestracji konta na Platformie Przetargowej Zarządu Cmentarzy Komunalnych znajduje się pod linkiem: https://zck-wroc.pzp.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html4.4 Instrukcja dotycząca udziału w postępowaniu, w tym sposób złożenia oferty/ zmiany oferty/ wycofania oferty i prowadzenia korespondencji miedzy Zamawiającym za Wykonawca na Platformie Przetargowej Zarządu Cmentarzy Komunalnych, znajduje się pod linkiem: https://zck-wroc.pzp.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html4.5 Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Platformy Przetargowej Zarządu Cmentarzy Komunalnych dla Wykonawców znajdują się na stronie internetowej: https://zck-wroc.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html4.6 Zainteresowany złożeniem oferty Wykonawca winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w Regulaminie Platformy Zakupowej znajdującej się na stronie internetowej: https://zck-wroc.pzp.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html 4.7 Przystąpienie do postępowania jest równoznaczne z akceptacją warunków korzystania z Platformy Przetargowej Zarządu Cmentarzy Komunalnych i najaktualniejszej wersji Regulaminu Platformy Zakupowej.4.8 Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku w godz. 8.ºº - 16ºº.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy:1. Tożsamość i dane kontaktowe AdministratoraAdministratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Cmentarzy Komunalnych we Wrocławiu, 50-224 Wrocław pl. Strzelecki 19/21 tel. 71/ 328 70 20, biuro@zck.wroc.pl2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych i realizacji Państwa praw jest możliwy pod adresem poczty elektronicznej: iod@zck.wroc.pl .3. Cel i podstawa prawna przetwarzania danychPaństwa dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z potrzebą wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie zamówienia lub organizacji konkursu realizowanych w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązki prawne ciążące na administratorze), a także innych krajowych lub unijnych przepisów odnoszących się do zamówień i konkursów, przedmiotu umowy oraz ochrony danych osobowych, w szczególności na podstawie przepisów: Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019,. ze zm.)/Pzp/, oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy.ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164).Pełna informacja dotycząca RODO znajduje się w rozdziale 23 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TT-28-01/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont, wykonanie prac naprawczych okładzin kamiennych konstrukcji gloriety w związku ze stwierdzonymi usterkami polegającymi na odspajaniu się wykładzin w poziomie belki pięcio-przęsłowej zwieńczenia górnego.2. Szczegółowy zakres zamówienia określa:1) Ocena techniczna budowlana sporządzona dnia 05.04.2019 przez mgr inż. Budownictwa Wojciecha Jakszyckiego;2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;3) rysunki: nr 1 widok i nr 2 przekrój poziomy;3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.6. Na przedmiot umowy, Wykonawca udziela 5 letniej gwarancji. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po odbiorze końcowym. Gwarancja obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie.7. Na przedmiot umowy przysługuje 5 letnia rękojmia. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym po odbiorze końcowym.8. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt.15 ustawy Pzp9. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, o wartości szacunkowej 128 289,83 zł. Zakres powyższego zamówienia weszłyby roboty budowlane związane z ewentualną koniecznością naprawy pozostałych okładzin kamiennych panteonu, nieprzewidziane do wykonania w ramach niniejszego zamówienia, tj. na jego słupach i cokołach. Zamówienie to zostanie ewentualnie zawarte w oparciu o wyjściowe ceny ustalone w wysokości proporcjonalnej do cen ofertowych w zależności od wielkości zakresu robót w porównaniu do zakresu objętego postępowaniem przetargowym z uwzględnieniem wskaźników wzrostu cen towarów i usług.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium: cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:2.3.1 posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 150 000,00 zł;2.3.2 jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że 2.4.1 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia polegające na montowaniu okładzin kamiennych w ilości nie mniejszej niż 100 m2 każde, o wartości min. 130 000 zł brutto każde zamówienie.2.4.2 dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co Zamawiający rozumie osoby spełniające następujące wymagania:dysponuje kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;2 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ;2. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;3. dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.4 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego to jest kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 7 SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga żadnych przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Brak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1 pieniądzu; 3.2 gwarancjach bankowych;3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;3.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w PKO BP SA numer rachunku dla podmiotów krajowych: 59 1020 5226 0000 6702 0416 5114, dla podmiotów zagranicznych: kod IBAN-SWIFT: PL 59 1020 5226 0000 6702 0416 5114 BPKOPLPW, z adnotacją „Wadium – nr postępowania: TT-28-01/2021”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:5.1 musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp. 5.2 z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;5.3 powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;5.4 termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5.5 w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;5.6 beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zarząd Cmentarzy Komunalnych, pl. Strzelecki 19/21, 50-224 Wrocław5.7 w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który wygra przetarg, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zwane dalej zabezpieczeniem, w wysokości 5 % wartości zamówienia wraz z podatkiem VAT;2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:3.1 pieniądzu;3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;3.3 gwarancjach bankowych;3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Dokumenty związane z wniesieniem zabezpieczenia należytego wykonania umowy muszą być dostarczone Zamawiającemu przed wyznaczonym terminem podpisania umowy. Beneficjentem takich dokumentów musi być Zarząd Cmentarzy Komunalnych z siedzibą: pl. Strzelecki 19/21, 50-224 Wrocław. Poręczenia lub gwarancje muszą zawierać w swojej treści zobowiązania gwaranta/poręczyciela do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na każde pisemne żądanie Zamawiającego, zapłaty Zamawiającemu. 5. Zamawiający zwraca 70% wartości zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, zaś pozostałe 30% pozostawione na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady zwrócone zostanie nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.6. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w PKO BP SA numer rachunku dla podmiotów krajowych: 59 1020 5226 0000 6702 0416 5114 , dla podmiotów zagranicznych: kod IBAN-SWIFT: PL 59 1020 5226 0000 6702 0416 5114 BPKOPLPW, z adnotacją „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy – nr postępowania: TT-28-01/2021”. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed wyznaczonym terminem podpisania umowy.7. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.8. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.9. W przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy i wygaśnięcia ważności gwarancji/poręczenia Wykonawca ma obowiązek przedstawić nowy dokument gwarancji/ poręczenia, a w razie jego nie przedstawienia Zamawiający ma prawo potrącić z wynagrodzenia za wykonanie umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości podanej w umowie, na co Wykonawca wyraża zgodę.10. W przypadku nienależytego wykonania umowy zabezpieczenie lub jego część niezbędna do pokrycia kosztów usunięcia wad będzie wykorzystane przez Zamawiającego do zgodnego z umową wykonania tych prac, na co Wykonawca wyraża zgodę. Zamawiający przeznaczając na ten cel zabezpieczenie będzie miał również prawo do wykorzystania odsetek wynikających z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa: a) zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.c) zmiany osób upoważnionych do realizacji umowy wskazanych w § 9,d) terminów realizacyjnych (rozpoczęcia i zakończenia robót określonych umową) w przypadku zaistnienia okoliczności na które Wykonawca nie miał wpływu (warunki atmosferyczne, kataklizmy, akty wandalizmu, itp.),e) wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 455 Ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zck-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-06

2021-03-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę osiedla domów jednorodzinnych SSO bez dachu - Siechnice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę osiedla domów jednorodzinnych SSO bez dachu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI