Remont elewacji wraz z wykonaniem izolacji ścian piwnic, przebudową wejścia głównego,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont elewacji wraz z wykonaniem izolacji ścian piwnic, przebudową wejścia głównego, montażem windy w budynku nr 5 z podziałem na etapy robót – I ETAP Przebudowa wejścia głównego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAkademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-24
  • Numer ogłoszenia566032-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 566032-N-2020 z dnia 2020-07-24 r.

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte: Remont elewacji wraz z wykonaniem izolacji ścian piwnic, przebudową wejścia głównego, montażem windy w budynku nr 5 z podziałem na etapy robót – I ETAP Przebudowa wejścia głównego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-2020 ogłoszonego w ramach Osi Priorytetowej III, Szkolnictwo Wyższe dla Gospodarki i Rozwoju, Działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, krajowy numer identyfikacyjny 19006413600000, ul. ul. Śmidowicza  69 , 81-127  Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 261 262 537, e-mail a.parasinska@amw.gdynia.pl, faks 261 262 963.
Adres strony internetowej (URL): www.amw.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy: www.amw.gdynia.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.amw.gdynia.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.amw.gdynia.pl; https://platformazakupowa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę w formie papierowej należy złożyć: bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna AMW
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
AKADEMII MARYNARKI WOJENNEJ ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 10.00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji wraz z wykonaniem izolacji ścian piwnic, przebudową wejścia głównego, montażem windy w budynku nr 5 z podziałem na etapy robót – I ETAP Przebudowa wejścia głównego
Numer referencyjny: 68/ZP/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres prac został szczegółowo określony w załączonej dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót i obejmuje m.in.: 1) Wykonanie całości robót budowlanych, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem. Zakres robót budowlanych nie może być mniejszy niż określony w dokumentacji projektowej, wchodzącej w zakres przedmiotu zamówienia. 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, przekazanie jej do właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej oraz do Zamawiającego, w tym w formie elektronicznej w formacie pdf. Dokumentacja projektowa stanowiąca podstawę wykonania robót budowlanych wykonana przez P.H.U. ZP Ekoprojekt Zbigniew Proskura: 1) W zakresie przebudowy wejścia głównego, realizowanej częściowo w ramach projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami”: Projekt budowlano-wykonawczy budowy pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia oraz budową windy zewnętrznej oraz przebudową przyłączy sanitarnych do budynku nr 5 Akademii Marynarki Wojennej – załącznik do Decyzji Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku o pozwoleniu na budowę nr 60/z/2019/MCH (WI-III.7840.2.26.2019.MCH) z dnia 23.12.2019r. 2) W zakresie wykonania izolacji fundamentów: Projekt budowlano-wykonawczy remontu elewacji budynku 5 z łącznikiem i przybudówkami wraz z wymianą stolarki okiennej budynku Akademii Marynarki Wojennej - załącznik do Decyzji Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku o pozwoleniu na budowę nr 64/z/2018/MH (WI-III.7840.2.52.2018.MCH) z dnia 9.10.2018 r. 3) W zakresie infrastruktury podziemnej: Projekt budowlano-wykonawczy kanalizacji sanitarnej i deszczowej.Zakres prac: 1) Prace związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej od strony ul. Śmidowicza, w tym m.in.: a) wymiana przewodów kanalizacji deszczowej oraz nowe przewody projektowane z rur PVC, b) studnie rewizyjne z osadnikami, włazy żeliwne klasy D400, c) istniejące rury spustowe wyposażyć w czyszczaki i wpiąć do projektowanej kanalizacji deszczowej, d) przyłącze kanalizacji deszczowej z remontem studni w ul.Śmidowicza (w przypadku jej złego stanu technicznego) oraz usunięciem odcinka do kolektora sanitarnego. 2) Prace związane z wykonaniem kanalizacji sanitarnej i wodociągowej od strony ul. Śmidowicza, w tym m.in.: a) wymiana przewodów instalacji wodociągowej po istniejącej trasie, b) wymiana przewodów kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych; projektowana nowa instalacja po trasie istniejącej, z uwzględnieniem ocieplenia przewodów powyżej granicy przemarzania gruntu, c) studnie z PP600, włazy typu D400kN, d) przyłącze kanalizacji sanitarnej do kolektora sanitarnego ks500 w ul.Śmidowicza (w przypadku jej złego stanu technicznego) oraz usunięciem odcinka do kolektora sanitarnego, e) przejścia rur przez ścianę zewnętrzną uszczelnić za pomocą tej samej technologii wybranej przy uszczelnianiu ścian fundamentowych masą uszczelniającą i zaszpachlować zaprawą szybkowiążąca tego samego producenta. 3) Prace związane z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i termicznej fundamentów (dotyczy filarów podcieni i ścian ograniczających plac od strony południowej budynku): a) rozebranie istniejącej nawierzchni, b) wykonanie wykopu, c) oczyszczenie luźnych i niestabilnych fragmentów starych tynków i powłok oraz usunięcie zmurszałych spoin, d) oczyszczenie powierzchni murów, e) gruntowanie ręczne ścian preparatem do gruntowania, f) wyrównanie podłoży ścian pod izolacje, g) położenie warstw z zaprawy/masy uszczelniającej o gr. min 3mm, wg wybranej kompletnej technologii systemowej, h) w pierwszą warstwę masy, przed drugim procesem roboczym zatopić wkładkę zbrojącą, w-wa gr. min 3 mm, i) w podpiwniczonej części budynku, po pełnym związaniu i wyschnięciu izolacji, przyklejenie – od poziomu fundamentów do wysokości opaski wokół budynku - płyt izolacji termicznej (gr. 6 cm ze styropianu wodoodpornego EPS lub polistyrenu ekstrudowanego XPS –, osłonięcie ścian geowłókniną, j) zasypanie i zagęszczenie wykopów po wykonaniu izolacji, k) wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych, l) wymiana uziomu poziomego oraz przewodów uziemiających w obrębie realizowanych robót. 4) Prace związane z wykonaniem remontu części elewacji ze względu na projektowaną pochylnię w zakresie przebudowy wejścia głównego: a) portyk wejścia głównego: - uzupełnienie płytek z piaskowca oraz granitowych okładzin ściennych w miejscu zlikwidowanego murku (zachodniego) na podeście, - wykonanie kamiennych okładzin ściennych z zaimpregnowanego granitu gr. 2 cm pod parapetami okien po obu stronach wejścia głównego z wymianą parapetów zewnętrznych, b) renowacja powierzchni z lastryka: I - szlifowanie, polerowanie, impregnacja z krystalizacją w-wy lastryko na posadzkach w podcieniach i na schodach z uwzględnieniem wymiany wycieraczek stalowych przy wejściach bocznych; należy zwrócić uwagę na wykończenie stopnic,- renowacja wykończenia cokołu przy filarach podcieni, cokole w podcieniach oraz bocznych ściankach portalu wejścia głównego do budynku. 5) Wykonanie przebudowy schodów zewnętrznych z zastosowaniem nowych materiałów: demontaż balustrad ze stali nierdzewnej z należytą ostrożnością - do ponownego wykorzystania przez Zamawiającego, a) rozbiórka okładzin kamiennych w sposób umożliwiający wykorzystanie materiału przez Zamawiającego: czapy na murkach bocznych ~ 55 x 302 x 8 [cm] okładzina pionowa murków bocznych – płyty o gr 3 cm stopnica – płyty o gr 4 cm podstopnice – grubość płyty sprawdzić podczas prac rozbiórkowych, b) nowe okładziny granitowe schodów gr. min. 3 cm – klejone do schodów na wodoszczelnej, mrozoodpornej zaprawie klejowej gr do 1 cm; spoina miedzy płytkami – wodoszczelna, mrozoodporna np. dwuskładnikowa zaprawa spoinowa oparta na żywicy epoksydowej, powierzchnia płyt płomieniowana, impregnowana, c) nowe okładziny granitowe, impregnowane murków bocznych gr. min. 2 cm – klejone do murku na wodoszczelnej, mrozoodpornej zaprawie klejowej gr do 1 cm; spoina miedzy płytkami – wodoszczelna, mrozoodporna np. dwuskładnikowa zaprawa spoinowa oparta na żywicy epoksydowej, d) po wyprofilowaniu nowych schodów zewnętrznych należy odtworzyć w pełni balustradę „wschodnią” oraz częściowo – do nowo wybudowanej pochylni - balustradę „zachodnią” ze stali nierdzewnej; wszystkie wymiary oraz rzędne należy sprawdzić w naturze przed wytworzeniem zestawu, e) należy wykonać przed wejściem głównym, na pełną szerokość drzwi wycieraczkę metalową – systemową aluminiową zewnętrzną, wys. min. 20 mm, w ramie z kątownika aluminiowego, f) wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych nie nadających się do ponownego wykorzystania, g) złożenie odzyskanych materiałów w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6) Wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych – wszystkie wymiary oraz rzędne należy sprawdzić w naturze przed wytworzeniem zestawu: a) okładziny granitowe, impregnowane na ściankach konstrukcyjnych pochylni - gr. min. 2 cm – klejone na wodoszczelnej, mrozoodpornej zaprawie klejowej gr do 1 cm; spoina miedzy płytkami – wodoszczelna, mrozoodporna np. dwuskładnikowa zaprawa spoinowa oparta na żywicy epoksydowej, b) nawierzchnia pochylni – z kostki betonowej, bez fazy, kolorystyka spójna z kolorem kamienia okładziny w uzgodnieniu z Zamawiającym, c) balustrady ze stali nierdzewnej. 7) Wykonanie utwardzenia z płyt chodnikowych z betonu płukanego o wymiarach 35x35x5 lub 50x50x7 na podbudowie a) przeniesienie istniejących masztów flagowych – demontaż i ponowny montaż z uwzględnieniem fundamentów, b) wycinka istniejących krzewów (~80 m2), c) usunięcie w-w gruntu, d) wykonanie podbudowy z właściwym zagęszczeniem, e) wykonanie nawierzchni – rodzaj, układ i kolor płyt – w uzgodnieniu z Zamawiającym. 8) Przeniesienie dwóch postumentów z kotwicami (waga kotwic bez postumentów ~ 7 ton każda): a) demontaż – z zachowaniem ostrożności – kotwicy z uwzględnieniem jej dodatkowego podparcia, następnie płyty wierzchniej (o wymiarach 201 x 100 x 5 [cm]) oraz okładzin kamiennych cokołu (o wymiarach 187 x 92 x 20 [cm]), b) rozbiórka cokołu oraz fundamentu, c) odtworzenie fundamentu w nowym miejscu » wykonanie cokołu » obłożenie płytami kamiennymi - odwzorowanie stanu istniejącego z zachowaniem wielkości i grubości okładzin kamiennych, d) przeniesienie i trwałe zamocowanie kotwic. 9) Wymiana nawierzchni z betonowych płyt chodnikowych na płyty z betonu płukanego 35 x 35 x 5 (lub 50 x 50 x 7) z wymianą/dogęszczeniem podbudowy; rodzaj, układ i kolor płyt w uzgodnieniu z Zamawiającym. 10) Wymiana nawierzchni przed schodami do wejścia głównego z płyt kamiennych z wymianą podbudowy: a) powierzchnia płyt granitowych płomieniowana i impregnowana, b) powierzchnie: 200x200[cm] – wypełnienie z płyt granitowych jasno-szarych gr 5 cm - odwzorowanie stanu istniejącego, c) powierzchnie o szer. 20 [cm] – wypełnienie z płyt granitowych ciemno czarnych gr 5 cm – odwzorowanie stanu istniejącego, 11) Odtworzenie elementów małej architektury – istniejącego ogrodzenia oddzielającego tereny zielone, koszy na śmieci oraz zieleni istniejącej – odtworzenie i dogęszczenie trawników oraz krzewów, 12) Wszystkie powierzchnie kamienne należy zaimpregnować impregnatem oleofobowym, chroniącym przed wodą i olejami UWAGA:Budynek nr 5: 1) należy do kompleksu obiektów Akademii Marynarki Wojennej objętych ochroną konserwatorską i wpisanych do rejestru zabytków województwa pomorskiego pod nr 1859, 2) znajduje się na terenie zamkniętym na mocy decyzji Nr 264/MON Ministra Obron

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45220000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 180
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
180

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę/sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu trzech zadań remontu lub przebudowy w budynkach wpisanych do rejestru zabytków (z podaniem nr wpisu do rejestru obiektów zabytkowych) o wartości robót nie mniejszej niż 460.000,00 złotych brutto każde;Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami w nw. branżach na potwierdzenie czego złoży oświadczenia:a) 1 (jedna) osoba o uprawnieniach budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (załącznik nr 10).b) 1 (jedna) osoba o uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (załącznik nr 11).c) 1 (jedna) osoba posiadająca świadectwo kwalifikacji dozoru D w zakresie instalacji elektrycznych (załącznik nr 12). Wykonawca musi zapewnić kierowanie robotami budowlanymi przez osobę posiadająca kwalifikacje, o których mowa w art. 37c Ustawy o Ochronie Zabytków wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez tę osobę wymagań, o których mowa w art. 37 c. Wskazane wyżej osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenia z IIB o przynależności do IIB ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia.Wykonawca ma obowiązek wskazać i wyznaczyć kierownika budowyW przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów (załącznik nr 9).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)



III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych (załącznik nr 7) wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna trzy zadania polegające na wykonaniu remontu lub przebudowy w budynkach wpisanych do rejestru zabytków (z podaniem nr wpisu do rejestru obiektów zabytkowych) o wartości robót nie mniejszej niż 460.000,00 złotych brutto każde.2. Wykaz osób (załącznik nr 8) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami w nw. branżach na potwierdzenie czego złoży oświadczenia:a) 1 (jedna) osoba o uprawnieniach budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (załącznik nr 10).b) 1 (jedna) osoba o uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (załącznik nr 11).c) 1 (jedna) osoba posiadająca świadectwo kwalifikacji dozoru D w zakresie instalacji elektrycznych (załącznik nr 12). Wykonawca musi zapewnić kierowanie robotami budowlanymi przez osobę posiadająca kwalifikacje, o których mowa w art. 37c Ustawy o Ochronie Zabytków wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez tę osobę wymagań, o których mowa w art. 37 c. Wskazane wyżej osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenia z IIB o przynależności do IIB ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia.Wykonawca ma obowiązek wskazać i wyznaczyć kierownika budowy3. W przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów (załącznik nr 9).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wraz z wypełnioną tabelą elementów scalonych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 13).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający przewiduje konieczność złożenia wadium (dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty) w wysokości 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 45 ust. 3 Pzp).Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Oferty opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym należy składać na https://platformazakupowa.pl

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 20,00
Termin realizacji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 23 Zmiany w umowie2. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu Umowy określonego w ust. 1 niniejszego paragrafu. 3. Przewiduje się także możliwość:a) rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu Umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w Umowie. Roboty takie w dalszej części Umowy nazywane są „robotami zaniechanymi". Sposób wyliczenia wartości tych robót określa § 11 ust.3 niniejszej Umowy. 4. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na wykonanego przedmiotu umowy oraz kosztów eksploatacyjnych; b) powodujące poprawienie parametrów technicznych; c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów;d) wynikające z konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, czego Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie mógł przewidzieć zawierając niniejszą umowę;e) wynikające z wykonania robót zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w projekcie, skutkujących zwiększeniem bezpieczeństwa, podniesieniem funkcjonalności i efektywności rozwiązań projektowych, jeżeli rozwiązania zamienne odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu;5. Zmiany, o których mowa muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego lub/i w porozumieniu z Projektantem i Inspektorem Nadzoru. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach:a) zaszły zmiany w ustawie Prawo budowlane i rozporządzeniach wykonawczych, ustawach i rozporządzeniach (mających wpływ na przedmiot zamówienia), które nastąpiły po dniu podpisania Umowy,b) treści decyzji administracyjnych uzyskanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji Umowy związanych z przedmiotem Umowy,c) niemożności dotrzymania terminu wykonania Umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, d) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy,e) wystąpienia zmiany określającej sposób wykonania robót – w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ oraz nie będzie powodowało zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, ani konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia,f) zmiany technologii wykonania robót, a co za tym idzie wynagrodzenia Wykonawcy, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie przewidział na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie zamówienia bez zmiany technologii robót powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych,g) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części robót i związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie uwzględnił na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu robót, powodowałyby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na wniosek Wykonawcy, do przedłużenia terminu realizacji Umowy, w przypadku:a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,c) wystąpienia okoliczności, których Strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,d) konieczności udzielenia zamówienia polegającego odpowiednio na „powtórzeniu podobnych robót budowlanych” o czas niezbędny na ich realizacje lub dodatkowych robót budowlanych.9. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawierania Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy. 10. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do Umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.11. Strony dopuszczają możliwość zmian Umowy w następujących przypadkach:1) zmiana stron Umowy na zasadach Kodeksu cywilnego,2) zmiana banków lub numerów kont bankowych,3) zmiana osób, wskazanych do kontaktów po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, których mowa w § 3 Umowy,4) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, niezależnych od woli stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Jeżeli Wykonawca zamierza w treści oferty umieścić informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa należy je złożyć w oddzielnym zszytym pakiecie z zaznaczeniem ich lokalizacji w spisie załączników do oferty. Na każdym dokumencie stanowiącym tajemnicę przedsiębiorstwa musi widnieć napis „informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument niejawny, nie może być udostępniony innym uczestnikom postępowania”
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-10, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, ul. Inż. J. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia/; - inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pan/Pani /Michał Myszkowski, kontakt: m.myszkowski@amw.gdynia.pl, 261262529/ *; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 68/ZP/20 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Załącznik do SIWS Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI