IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł. 2. Wadium wnosi sięprzed upływem terminy składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilkunastępujących formach: -pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przezpodmioty, o których mowa w art 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PolskiejAgencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 t.j.) 4. Wadium w formie poręczeń lubgwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych HufcówPracy w Gdańsku. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowyPomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku: NBP 35 1010 11400153 5213 9120 1000, z oznaczeniem: „Wadium – nr postępowania PWK.ZOAiZP.271.04.2020”. 6.Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą (w oryginale). Dokumentwadium winien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jegopóźniejszy zwrot wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. Dokument wadium winien byćoznaczony: „Wadium – Remont elewacji budynku OSiW Tczew – nr postępowaniaPWK.ZOAiZP.271.04.2020”. 7. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantowaćZamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium wprzypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych bezjakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne conajmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – takżeprzez ten okres. 8. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosekWykonawcy/Zamawiającego w następujących przypadkach: 1. Zmiany terminu zakończenia realizacji izgłoszenia gotowości do odbioru na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana tawynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jestprzez niego zawiniona. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania umowy maksymalnie o 30dni w przypadku zdarzeń losowych, których Wykonawca oraz Zamawiający nie mógł przewidzieć lub imzapobiec (np. braku uczestników z powodów zwolnień lekarskich itp.) w stosunku do pierwotnegoterminu realizacji zamówienia wynikającego z zawartej umowy. 3. Odstąpienia od realizacji części robót izwiązanego z tym wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego, zatwierdzony przez Projektanta iskonsultowany z Miejskim Konserwatorem Zabytków. 4. Zmiany technologii wykonania robót, a co zatym idzie wynagrodzenia Wykonawcy, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego pod warunkiem, żezmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego oraz została zatwierdzona przez Projektanta i skonsultowanaz Miejskim Konserwatorem Zabytków. 5. Wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowejna wykonanie robót zamiennych, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub Projektanta,skonsultowanych z Miejskim Konserwatorem Zabytków, bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacjiprojektowej założonego efektu użytkowego. 6. Zmiany podwykonawcy za zgodą Zamawiającego, (nowypodwykonawca musi spełniać takie same warunki jak podwykonawca pierwotny). 7. Zmiany zakresurobót powierzonych podwykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem wyrażeniazgody przez Zamawiającego na taką zmianę. 8. Zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy na któregozasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, wcelu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w/w.ustawy, pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lubWykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania oudzielenie zamówienia. 9. Zmiany przedstawiciela Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, podwarunkiem uzyskania zgody Zamawiającego oraz zastąpienia osoby Wykonawcy pełniącego samodzielnąfunkcję techniczną osobą o uprawnieniach budowlanych zgodnych z wymogami Specyfikacji. 10. Zmianosób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji warunków umowy. 11. Zmian unormowań prawnychpowszechnie obowiązujących na przykład: zmiana urzędowej stawki podatku VAT, stawki ZUS. Wprzypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, stawki ZUS Zamawiający dopuszcza możliwośćzmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT lub ZUS.Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w przypadku realizacji tej części zamówienia,której w dniu zmiany stawki podatku VAT, stawki ZUS, jeszcze nie dokonano. Zmiany powszechnieobowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 12. W innychsytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakterzmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia niewpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania, 13.Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawieenergii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy, 14. Zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy wgranicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, dopuszcza się zmianę umowy w stosunku do treścioferty w przypadku gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanychna podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotniew umowie, 15. Zmian organizacyjnych stron takich jak: - Zmiana reprezentacji lub siedziby firmy, -Ogłoszeniu upadłości - Ogłoszeniu o likwidacji - Zawieszeniu działalności - Wszczęciu postępowaniaukładowego w którym uczestniczy Wykonawca.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-10, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: