„Remont elewacji budynku Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Tczewie, ul. Sobieskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont elewacji budynku Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Tczewie, ul. Sobieskiego 10, 83-110 Tczew”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOchotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-26
  • Numer ogłoszenia578008-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 578008-N-2020 z dnia 2020-08-26 r.

Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda: „Remont elewacji budynku Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Tczewie, ul. Sobieskiego 10, 83-110 Tczew”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, 80-241 Gdańsk, Aleja Grunwaldzka 56

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda, krajowy numer identyfikacyjny 00103674400000, ul. Aleja Grunwaldzka  56 , 80-241  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 017 916, e-mail pomorska@ohp.pl, faks 583 017 916.
Adres strony internetowej (URL): www.pomorska.ohp.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Budżetowa podległa MRPiPS
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Http://pomorskawkohp.bip.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Remont elewacji budynku Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Tczewie, ul. Sobieskiego 10, 83-110 Tczew”
Numer referencyjny: PWK.ZOAiZP.271.04a.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: . Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych elewacji budynku Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Tczewie przy ul. Sobieskiego 10 wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków pod pozycją nr 576 jako Szkoła Rzemieślniczo-Przemysłowa.Zakres prac obejmuje remont następujących elementów:- Tynki zewnętrzne oraz cokół- Elementy ścian z cegieł licowych- Podokienniki z cegieł otynkowane- Elementy dekoracyjne z cegieł – lizeny, detale architektoniczne- Stolarka drzwiowa- Dach i obróbki blacharskie- Gzyms pod ostatnią kondygnacją- Rynny, rury spustowe- Ściany II piętra- Inne elementy zakresu remontu elewacji

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45443000-4
45453000-7
45111300-1
45262500-6
45421130-4
45261910-6
45421160-3
45450000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  3   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
3

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: W okresieostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie remontów elewacjibudynków w obiektach objętych ochroną konserwatorską lub zabytkowych, o wartości bruttominimum 100 000 zł każda z załączeniem dowodów poświadczających, że roboty te zostały wykonanew sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegaćsię wykonawcy, którzy skierują do jego realizacji jedną osobę do kierowania robotami budowlanymi zuprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, należącą doodpowiedniej Izby, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie (kierowanie robotami budowlanymi) przy zabytkach nieruchomych wpisanych dorejestru zabytków, która odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkachnieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz przepisamiwykonawczymi do tej ustawy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniuZamawiający żąda następujących dokumentów: - zaświadczenia właściwego naczelnika urzęduskarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert, lub innego dokumentupotwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawiespłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenia właściwej terenowejjednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego UbezpieczeniaSpołecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniemskładek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarłporozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkamilub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniena raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; - odpis zwłaściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczeniaokreślonych w art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie inieodpłatnie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS,CEIDG); - oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, októrych mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r.poz. 1170 z późn. zm.); - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.4.3 składa dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkaniapotwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniejniż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lubw kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, októrych mowa w pkt 8.5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiedniowykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób,złożonym przed notariuszem lub przed właściwym – ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkaniawykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób – organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego, złożone nie wcześniej niż odpowiednio 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert; - Zamawiający wymaga, aby w sytuacji gdy oferta wykonawcy,który wykazując się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu polegał na zasobach innychpodmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, została uznana za najkorzystniejszą,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczącychzdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykaz robótbudowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ichrodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, wszczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź innedokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeliz uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów – inne dokumenty; 2. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacjizamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakościlub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, atakże zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymiosobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł. 2. Wadium wnosi sięprzed upływem terminy składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilkunastępujących formach: -pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przezpodmioty, o których mowa w art 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PolskiejAgencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 t.j.) 4. Wadium w formie poręczeń lubgwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych HufcówPracy w Gdańsku. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowyPomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku: NBP 35 1010 11400153 5213 9120 1000, z oznaczeniem: „Wadium – nr postępowania PWK.ZOAiZP.271.04.2020”. 6.Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą (w oryginale). Dokumentwadium winien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jegopóźniejszy zwrot wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. Dokument wadium winien byćoznaczony: „Wadium – Remont elewacji budynku OSiW Tczew – nr postępowaniaPWK.ZOAiZP.271.04.2020”. 7. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantowaćZamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium wprzypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych bezjakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne conajmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – takżeprzez ten okres. 8. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosekWykonawcy/Zamawiającego w następujących przypadkach: 1. Zmiany terminu zakończenia realizacji izgłoszenia gotowości do odbioru na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana tawynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jestprzez niego zawiniona. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania umowy maksymalnie o 30dni w przypadku zdarzeń losowych, których Wykonawca oraz Zamawiający nie mógł przewidzieć lub imzapobiec (np. braku uczestników z powodów zwolnień lekarskich itp.) w stosunku do pierwotnegoterminu realizacji zamówienia wynikającego z zawartej umowy. 3. Odstąpienia od realizacji części robót izwiązanego z tym wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego, zatwierdzony przez Projektanta iskonsultowany z Miejskim Konserwatorem Zabytków. 4. Zmiany technologii wykonania robót, a co zatym idzie wynagrodzenia Wykonawcy, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego pod warunkiem, żezmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego oraz została zatwierdzona przez Projektanta i skonsultowanaz Miejskim Konserwatorem Zabytków. 5. Wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowejna wykonanie robót zamiennych, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub Projektanta,skonsultowanych z Miejskim Konserwatorem Zabytków, bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacjiprojektowej założonego efektu użytkowego. 6. Zmiany podwykonawcy za zgodą Zamawiającego, (nowypodwykonawca musi spełniać takie same warunki jak podwykonawca pierwotny). 7. Zmiany zakresurobót powierzonych podwykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem wyrażeniazgody przez Zamawiającego na taką zmianę. 8. Zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy na któregozasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, wcelu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w/w.ustawy, pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lubWykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania oudzielenie zamówienia. 9. Zmiany przedstawiciela Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, podwarunkiem uzyskania zgody Zamawiającego oraz zastąpienia osoby Wykonawcy pełniącego samodzielnąfunkcję techniczną osobą o uprawnieniach budowlanych zgodnych z wymogami Specyfikacji. 10. Zmianosób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji warunków umowy. 11. Zmian unormowań prawnychpowszechnie obowiązujących na przykład: zmiana urzędowej stawki podatku VAT, stawki ZUS. Wprzypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, stawki ZUS Zamawiający dopuszcza możliwośćzmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT lub ZUS.Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w przypadku realizacji tej części zamówienia,której w dniu zmiany stawki podatku VAT, stawki ZUS, jeszcze nie dokonano. Zmiany powszechnieobowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 12. W innychsytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakterzmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia niewpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania, 13.Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawieenergii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy, 14. Zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy wgranicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, dopuszcza się zmianę umowy w stosunku do treścioferty w przypadku gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanychna podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotniew umowie, 15. Zmian organizacyjnych stron takich jak: - Zmiana reprezentacji lub siedziby firmy, -Ogłoszeniu upadłości - Ogłoszeniu o likwidacji - Zawieszeniu działalności - Wszczęciu postępowaniaukładowego w którym uczestniczy Wykonawca.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych - Słupsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI