Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Mościckiego 14 w Ciechanowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Ciechanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130341967
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okrzei 14
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236725980
1.5.8.) Numer faksu: 236723818
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@tbsciechanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tbsciechanow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminy Miejskiej Ciechanów
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Mościckiego 14 w Ciechanowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b7d429c-b7f2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.tbsciechanow.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/;https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego za pośrednictwem miniPortalu (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia o zamówieniu lub numerem referencyjnym, a także identyfikatorem postępowania dostępnym na miniPortalu. (BZP lub numerem referencyjnym (ID) postępowania).Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres podany przez nich w złożonej ofercie. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą pocztyelektronicznej, email: oferty@tbsciechanow.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Dane osobowe będą przetwarzane w celu: przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty, udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej, archiwizacji postępowania. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: prawo dostępu do danych (art. 15), prawo sprostowania danych (art. 16),prawo do usunięcia danych (art. 17),prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: prawo do usunięcia danych osobowych, „prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.W celu zapewnienia, że wykonawca spełnia wymogi RODO, składa on stosowne oświadczenie, którego treść została zawarta w Formularzu oferty. Wykonawca składa jednocześnie oświadczenie, iż osoby, których dane przekazał do Zamawiającego zapoznane są z klauzulą określoną (załącznik nr 7 do SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TBS-01/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Mościckiego 14 w Ciechanowie. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Mościckiego 14 w Ciechanowie w zakresie szczegółowo określonym w przedmiarze robót. Przedmiar robót został opracowany na podstawie wizji lokalnej i projektu budowlanego budowy budynku przy ul. Mościckiego 14 w Ciechanowie. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakres robót dotyczący remontu elewacji obejmuje m.in:ustawienie rusztowań zewnętrznych z zabezpieczeniem siatkowym;rozbiórkę rur spustowych do ponownego wbudowania;osłona okien i drzwi balkonowych i posadzek balkonowych folią polietylenową;oczyszczenie, odgrzybienie i zmycie ścian zewnętrznych budynku;przyklejenie warstwy siatki na ścianach , spodach balkonowych i loggie;ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym;wykonanie na ścianach, spodach balkonów i loggie wyprawy z tynku silikatowego „baranek” gr. do 2 mm w kolorystyce I-III grupa w uzgodnieniu z Zamawiającym;wykonanie na ścianach cokołu wyprawy z tynku żywicznego mozaikowego;wykonanie dwóch napisów ul. Mościckiego 14;impregnacja desek okapu dachu preparatami olejowymi np. drewnochron; zakres robót remontu balkonów i loggie balkonowych obejmuje m.in: ustawienie rusztowań zewnętrznych z zabezpieczeniem siatkowym do 15 m; rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 15 m; rozebranie posadzki betonowej; wykonanie nowych obróbek z blachy stalowej powlekanej; wykonania izolacji przeciwwilgociowej z papy zgrzewalnej gr. 5,20mm z wywinięciem na ścianę budynku do wysokości 10cm;wykonanie nowych nowego podłoża betonowego z betonu B20 z zachowaniem należytego spadku wynoszącym od 1,5-2%;położeniem płytek gressowych mrozoodpornych oznaczonych symbolem A1, B1, antypoślizgowych o współczynniku nie mniejszym niż R11;zastosowanie fug wodoszczelnych i mrozoodpornych; przyklejenie płyt styropianowych do spodów loggie balkonowych gr. 5 cm; oczyszczenie i dwukrotne malowanie farbami olejnymi balustrad z zabezpieczeniem wypełnień płyt poliwęglanowych oraz obróbki blacharskie w murkach oporowych; Zakres robót na remont opaski wokół budynku obejmuje m.in. rozebranie opaski z płyt betonowych;rozebranie obrzeży betonowych ;wykonanie podsypki cementowo-piaskowej;przełożenie opaski z płytek betonowych z ich częściową wymianą.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7