Remont elewacji budynku internatu Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Człuchowie przy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont elewacji budynku internatu Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Człuchowie przy ul. Kusocińskiego 4
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-05-18
  • ZamawiającyPomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00138989
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji budynku internatu Ośrodka Szkolenia i Wychowania
w Człuchowie przy ul. Kusocińskiego 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy

1.3.) Oddział zamawiającego: PWK OHP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Grunwaldzka 56

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-241

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.pomorska@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl/nasze-jednostki/wojewodzkie-komendy-ohp/pomorskie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji budynku internatu Ośrodka Szkolenia i Wychowania
w Człuchowie przy ul. Kusocińskiego 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3074c38-c6d8-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064054/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont elewacji budynku internatu Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Człuchowie przy ul. Kusocińskiego 4. PWK ZOAiZP 271 02A 2022 postępowanie ponowione

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pomorskawkohp.bip.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pomorskawkohp.bip.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta - wymaganie - podpisana w formie elektronicznej

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PWK.ZOAiZP.271.02A.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Remont elewacji budynku internatu Ośrodka Szkolenia i Wychowania
w Człuchowie przy ul. Kusocińskiego 4 Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy poprzez docieplenie ścian budynku internatu Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Człuchowie w ramach zadania remontowego
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotowy budynek jest budynkiem internatu Ośrodka Szkolenia i Wychowania.
Wejście główne do budynku znajduje się od strony ul. Kusocińskiego. Od tej samej strony jest drugie wejście prowadzące bezpośrednio do stołówki. Są jeszcze 3 wejścia zlokalizowane od strony elewacji północnej oraz wejście bezpośrednio do kotłowni. Budynek posiada trzy kondygnacje nadziemne, wykonany jest w technologii tradycyjnej – murowany. Budynek wskutek wieloletniego użytkowania stracił swój pierwotny wystrój elewacji. Część elementów konstrukcji i wykończenia budynku wykazuje zużycie. Szczególnie dotyczy to elementów drewnianych dachu, obróbki blacharskiej, w tym rynien i rur spustowych oraz elewacji. Rynny i rury spustowe mają ślady zanieczyszczeń mikrobiologicznych, korozji, miejscami rynny nie posiadają spadku co powoduje zatrzymywanie wody i gromadzenie się nieczystości. Z informacji użytkownika i istniejącej powierzchni dachu stwierdza się za mały przekrój istniejących rynien, skutkiem czego woda opadowa przelewa się degradując konstrukcje drewniane oraz tworząc zacieki na elewacji. Rury spustowe posiadają uszkodzenia i są niekompletne. Wymagana jest wymiana rynien i rur spustowych w jednym systemie jako całość. Powłoki malarskie zabezpieczające elementy drewniane dachu i barierek są uszkodzone, widoczne są uszkodzenia mechaniczne oraz korozja biologiczna. Elewacja jest znacznie zabrudzona, głównie są to zanieczyszczenia mikrobiologiczne, którym sprzyja zwiększone ryzyko zalewania przez usterki rynien. Występują również uszkodzenia mechaniczne elewacji, które były naprawiane, lecz odbiegają strukturą i kolorem od pierwotnego stanu oraz widoczne są bledsze plamy w miejscach łączeń warstwy izolacyjnej. Urządzenia i elementy zamocowane na elewacji również mają ślady zanieczyszczeń mikrobiologicznych, korozji i uszkodzeń mechanicznych. Kable elektryczne biegnące po elewacji są prowadzone nieprawidłowo. Obróbka blacharska zabrudzona, miejscami uszkodzona, nieprawidłowo zamontowana, powoduje degradację innych elementów obiektu. Na dachu brakuje opierzeń kominów, attyk, okien połaciowych. Stolarka okienna i drzwiowa częściowo uszkodzona i wybrakowana, nadaje się do wymiany i regulacji, w szczególności okna połaciowe, przy których występują od wewnątrz zacieki na ścianach. Kostka betonowa przy wejściach do budynku oraz na opaskach jest zanieczyszczona oraz zapadnięta. W pomieszczeniach ślady zacieków

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca/cy, który/rzy spełnia/ją warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej i wykaże/żą, że:
nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia, z których każde obejmowało
swoim zakresem remont elewacji lub przebudowę lub remont dachu obiektu budowlanego,
o wartości jednostkowej każdego z zamówień równej lub wyższej niż 30 000 zł brutto.

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców lub powoływania się na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wymaga się, by warunek określony w pkt 1 spełniał samodzielnie co najmniej jeden z tych wykonawców lub tych podmiotów.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy skierują do jego
realizacji:
1) kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń należącego do Izby inżynierów i techników budownictwa i co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie
do dnia upływu terminu związania ofertą (z wyjątkiem przypadków, o których mowa w
art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy).
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku
następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w:
NBP nr 69 1010 1140 0153 5213 9120 0000,
z oznaczeniem: Wadium – nr referencyjny PWK.ZOAiZP.271.02A.2022 .
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt
3 ppkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia,
w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2–
4, musi wskazywać jako beneficjenta Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców
Pracy
7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2–
4, powinno być nieodwołalne i musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową
wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych
w art. 98 ust. 6 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy,
b) zmian osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji warunków umowy,
c) w przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących na przykład zmiana urzędowej stawki podatku VAT, stawki ZUS. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, stawki ZUS Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT lub ZUS. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w przypadku realizacji tej części zamówienia, której w dniu zmiany stawki podatku VAT, stawki ZUS, jeszcze nie dokonano,
d) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy
i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania
o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania,
e) zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy
w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy,
f) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ
na realizację umowy,
g) zmiany osoby realizującej zamówienie w imieniu Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia możliwa jest wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego lub na wniosek Zamawiającego,
h) dopuszcza się zmianę umowy w stosunku do treści oferty w przypadku gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie kwot wartości zamówień i konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. 2019. Poz. 2450) i jest mniejsza od 40% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
i) wszelkie zmiany spowodowane okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć i wartość zmiany umowy nie przekroczy 40% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
j) przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienia Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian,
k) wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
za zgodą obu stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy. 2. Adres Zamawiającego: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, Aleja Grunwaldzka 56, 80-241 Gdańsk.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych - Słupsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI