Remont dyżurek oddziałowych oraz korytarzy w oddziałach mieszkalnych w budynkach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont dyżurek oddziałowych oraz korytarzy w oddziałach mieszkalnych w budynkach penitencjarnych na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Karny nr 1 w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-02
  • Numer ogłoszenia557677-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 557677-N-2020 z dnia 2020-07-02 r.

Zakład Karny nr 1 w Łodzi: Remont dyżurek oddziałowych oraz korytarzy w oddziałach mieszkalnych w budynkach penitencjarnych na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny nr 1 w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 32006400000000, ul. ul. Beskidzka  54 , 91-612  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 6750415, 6750415, e-mail zk_lodz_1@sw.gov.pl, faks 426 750 500.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Zakład Karny Nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54 91-612 Łódź
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zp.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zakład Karny Nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54 91-612 Łódź

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dyżurek oddziałowych oraz korytarzy w oddziałach mieszkalnych w budynkach penitencjarnych na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi
Numer referencyjny: DKW.2232.12.2020.GP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Remont dyżurek oddziałowych oraz korytarzy w oddziałach mieszkalnych w budynkach penitencjarnych na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi”.2. Opis przedmiotu zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), który stanowi załącznik nr 1a i załącznik 1b do SIWZ.Ponadto w ramach niniejszego zadania inwestycyjnego Wykonawca:a) wykona niezbędną dokumentację projektową zgodnie z wymaganiami Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień, zezwoleń, decyzji niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i z uwzględnieniem wymogów z nich wynikających, o ile będą wymagane.b) wykona na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej roboty budowlane objęte umową,c) załączy do projektu specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, kosztorysy ofertowe, przedmiary robót.3. Do obowiązków Wykonawcy należy m. in.:1) zapoznanie się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w szczególności z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, zapoznanie się z terenem i specyfiką robót. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania wszelkich zezwoleń niezbędnych dla realizacji niniejszej umowy, o ile będą wymagane;2) zapewnienie odpowiednich zasobów technicznych oraz personelu posiadającego zdolności, doświadczenie, wiedzę oraz wymagane uprawnienia, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia;3) sporządzenie i przedstawienie Zamawiającemu w terminie do 7 dni od podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego;4) terminowe wykonanie i przekazanie do eksploatacji przedmiotu umowy oraz złożenia oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy;5) zorganizowanie placu budowy we własnym zakresie i na własny koszt, zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji przedmiotu umowy. Dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku;6) Wykonawca realizujący zamówienie poniesie za zużyte media w wysokości 1% w części 1a i 0,5% w części 1b wartości złożonej oferty.7) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż. i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami;8) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami oraz przy okazji realizacji umowy, w tym także z działaniem urządzeń i ruchem pojazdów;9) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót;10) usunięcie oraz zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; zgodnie z przepisami prawa, w szczególności z następującymi ustawami: ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1396 ze zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2020 r., poz. 797 ze zm.). Przepisy prawa Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie.11) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa, w tym Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze;12) przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji projektowej w formie papierowej (w 2 egz) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD;13) usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia oraz nieodpłatnego usunięcia wad i usterek podczas trwania okresu gwarancji.14) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.15) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach organizacyjnych, technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym jakość robót lub termin zakończenia robót;16) organizowanie na bieżąco konsultacji roboczych z Zamawiającym (osobami przez niego upoważnionymi) w celu uściślenia przyjętych rozwiązań projektowych. Jeżeli w toku wykonywania przedmiotu umowy Wykonawca stwierdzi zaistnienie okoliczności, które dają podstawę do oceny, że umowa nie zostanie wykonana w terminie, niezwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego o wyżej wymienionym fakcie, wskazując przyczyny lub prawdopodobny czas opóźnienia. Zamawiający jest upoważniony do prowadzenia kontroli zgodności robót z umową, obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa budowlanego. Zgłaszanie robót objętych Umową do odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru;17) wykonywanie prac przez osoby zaakceptowane przez Zamawiającego (względy ochronne jednostki); przed przystąpieniem do robót przekazanie Zamawiającemu - imiennego wykazu osób biorących udział w robotach (imię ojca, nr dokumentu tożsamości, rodzaj zatrudnienia), wykazu pojazdów wjeżdżających na teren zakładu; osoby wykonujące przedmiot umowy muszą cieszyć się nieposzlakowaną opinią; wstęp tych osób na teren jednostki będzie możliwy jedynie za okazaniem przepustki, wydanej przez Zamawiającego;18) przestrzeganie (oraz zagwarantowanie przestrzegania przez pracowników i współpracowników wykonawcy) przepisów obowiązujących na terenie jednostki, w tym zasad poruszania się po jednostce, zabezpieczenia narzędzi, zakazu kontaktowania się z osobami osadzonymi, zakazu wnoszenia na teren jednostki przedmiotów niebezpiecznych i przedmiotów niedozwolonych zgodnie z § 4 ust. 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 sierpnia 2010 r. w sprawie szczegółowego trybu działań funkcjonariuszy Służby Więziennej podczas wykonywania czynności służbowych (Dz. U. nr 147 poz. 984);19) poddanie się kontroli zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o Służbie Więziennej (t. j. Dz. U. z 2020 poz. 848 ze zm);20) zachowanie w tajemnicy (oraz zagwarantowanie przestrzegania tajemnicy przez pracowników i współpracowników Wykonawcy) wszelkich informacji pozyskanych w toku realizacji niniejszej Umowy oraz przed jej zawarciem. Wykonawca zobowiązuje się wykorzystywać pozyskane informacje wyłącznie w celu realizacji niniejszej Umowy, z zastrzeżeniem możliwości uzgodnienia przez Strony na piśmie w trakcie współpracy również innych celów wykorzystywania informacji. Informacje zachowane zostaną w całkowitej tajemnicy i nie będą ujawniane przez Wykonawcę w całości lub w części jakimkolwiek innym osobom lub podmiotom bez uprzedniej wyraźnej pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, jak również nie będą wykorzystywane do żadnych innych celów poza tymi, które zostały uzgodnione w trakcie współpracy pomiędzy Stronami. Informacje mogą zostać ujawnione, z zastrzeżeniem postanowień niniejszej Umowy, gdy jest to wymagane na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku, o którym mowa wyżej, Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego o takim wymogu przed ujawnieniem informacji;21) stałe współpracowanie z osobą wyznaczoną ze strony Zamawiającego do nadzoru realizacji inwestycji;22) angażowania odpowiedniej liczby osób, posiadających niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie do wykonywania powierzonych im robót i innych czynności w ramach wykonania Umowy;23) dostarczania materiałów i urządzeń zgodnych z postanowieniami Umowy;24) zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcom, jeżeli Wykonawca dopuszcza podwykonawców do udziału w realizacji Umowy. (przedstawi potwierdzenie przelewu zapłaty podwykonawcą i protokołem określającym zakres wykonanych dostaw lub usług).25) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów czy fragmentów instalacji.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, obowiązującymi przepisami prawa, warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i prawa budowlanego, wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych oraz z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.5. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego, a także muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach użyteczności publicznej.6. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć na każde żądanie Zamawiającego certyfikaty na znak bezpieczeństwa CE, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na zastosowane wyroby.7. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych oraz min. 24 miesięcznej rękojmi za wady, licząc od daty odbioru końcowego robót na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Wykonawca w ofercie cenowej powinien podać oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady określony w miesiącach. Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.8. Wykonawca w ofercie cenowej powinien podać oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady określony w miesiącach. Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.9. Na zainstalowane urządzenia wymaga się gwarancji zgodnie z kartami gwarancyjnymi producentów, jednak nie mniej niż 24 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu Umowy.10. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty cenowej. Koszty zapoznania się z terenem budowy ponosi Wykonawca. Warunkiem dokonania oględzin jest uprzednie złożenie do Dyrektora Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi pisemnego wniosku o wstęp na teren jednostki w celu przeprowadzenia wizji lokalnej. Wzór wniosku o wstęp na teren jednostki w celu dokonania wizji stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.11. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym należy ująć wszystkie roboty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające z SIWZ, PFU, jak również inne – według oceny Wykonawcy - niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.12. W wycenie realizacji zadania należy uwzględnić wszystkie prace towarzyszące umożliwiające prawidłową i zgodną z normami i zasadami sztuki budowlanej realizację zadania. Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie ma charakter ryczałtowy, a ryzyko wynikające z nie doszacowania lub niewłaściwego oszacowania inwestycji ponosi Wykonawca.13. Zamawiający w formularzu ofertowym żąda podania ceny ofertowej stanowiącej wynagrodzenie ryczałtowe brutto Wykonawcy, które obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ oraz Programie Funkcjonalno – Użytkowym i innych udostępnionych przez Zamawiającego dokumentach zawierających opis przedmiotu zamówienia - z uwzględnieniem wszelkich kosztów niezbędnych do wykonania zamówienia jak również prac uznanych przez wykonawcę za konieczne do wykonania. W związku z powyższym zamawiający nie jest upoważniony do wskazania stawki podatku VAT. Na wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zastosowywania odpowiedniej stawki VAT w wycenie wartości przedmiotu zamówienia.14. Zamawiający przyjął zasadę wynagrodzenia ryczałtowego.15. Wynagrodzenie ryczałtowe o którym mowa w pkt 14 obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją robót w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Rozliczenie pomiędzy Stronami za wykonane roboty nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę oraz zatwierdzonego protokołu odbioru częściowego / końcowego robót. Wynagrodzenie ryczałtowe będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy odpowiednio po wykonaniu odbiorów częściowych robót (ustalonych w harmonogramie między stronami), potwierdzonych protokołem odbioru, w terminie 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do zapłaty wynagrodzenia jest przedłożenie protokołu odbioru robót.16. W związku z ustawą o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prawnym, Zakład Karny Nr 1 w Łodzi akceptuje faktury elektroniczne.17. Informacje uzupełniające:1) Zamawiający informuje, że każdorazowe wejście wykonawcy (wszystkich jego pracowników) na teren jednostki następować będzie po uprzednim dokonaniu odprawy na bramie głównej tutejszej jednostki organizacyjnej. Przedstawiciele wykonawcy (pracownicy), celem realizacji zlecenia, mają prawo wstępu na teren nieruchomości zamawiającego (także wjazdu samochodem dostawczym), po uprzednim okazaniu dokumentu tożsamości, po zdeponowaniu na bramie posiadanych przy sobie przedmiotów niedozwolonych (takich jak telefon komórkowy, broń, amunicja, pamięć przenośna, alkohol, środki odurzające, zegarki typu smartwatch albo posiadające kartę SIM, umożliwiające rejestrowanie dźwięku lub obrazu itp.) i po przeprowadzonej kontroli przy pomocy urządzeń technicznych, kontroli odzieży i ubrania, kontroli bagażu i przedmiotów, kontroli przy użyciu psa specjalnego, a także w uzasadnionych przypadkach kontroli osobistej. Kontroli poddawane będą także pojazdy, a także ich ładunek. Wejście na teren jednostki może nastąpić od godz. 8, wyjście z terenu jednostki – do godz. 18. Proces wejścia pracowników na teren jednostki oraz wyjście z jednostki zostanie zaprezentowane Wykonawcom podczas przeprowadzonej wizji lokalnej.2) Przed pierwszym wprowadzeniem na budowę Zamawiający przekaże pracownikom Wykonawcy „przepustki” umożliwiające poruszanie się pracowników po udostępnionej części terenu jednostki. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany na dwa dni przed planowanym „wprowadzeniem” na budowę „do przedłożenia” Zamawiającemu niezbędnych „dokumentów”, tj.: pisemnego wykazu pracowników (imię i nazwisko, nr dowodu osobistego/paszportu), zdjęć pracowników (zdjęcia typu dowodowego) wykonanych na jednolitym jasnym tle. Dokumenty te powinny być przekazane w wersji elektronicznej na adres poczty elektronicznej Zamawiającego. Na teren zakładu nie będą wpuszczane osoby znajdujące się pod wpływem alkoholu, środków odurzających jak również osoby, które odmówią poddania się czynnościom kontrolnym.3) Zamawiający informuje, że z uwagi na charakter jednostki organizacyjnej jaką jest Zamawiający – z uwagi na potrzebę zapewnienia bezpieczeństwa na terenie jednostki – Wykonawca realizujący roboty będzie miał ograniczone możliwości teletechniczne. Posiadanie na terenie budowy telefonu komórkowego będzie możliwe tylko po wyrażeniu na to zgody przez dyrektora Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi. Ewentualna zgoda będzie zależeć od przedstawionego przez Wykonawcę uzasadnienia.4) Zamawiający informuje, że z uwagi na charakter jednostki organizacyjnej jaką jest Zamawiający – w czasie realizacji umowy – Zamawiający będzie zmuszony do przeprowadzenia kontroli generalnej na terenie jednostki. Wykonawca robót może zostać poinformowany na koniec dnia pracy – że w dniu następnym – z uwagi na potrzebę przeprowadzenia kontroli nie będzie mógł wykonywać robót budowlanych. Zamawiający przewiduje, że taka sytuacja może mieć miejsce kilka razy. Ponadto przez cały okres realizacji umowy zamawiający będzie również uprawniony do dokonywania bez wcześniejszego uprzedzenia czynności kontroli ochronnych terenu budowy – również przy użyciu psa specjalnego. Czynności takie mogą wymagać kilkunastominutowego wstrzymania robót budowlanych w miejscu kontroli.5) Zamawiający informuje, że z uwagi na uwarunkowania przestrzenne terenu będącego w dyspozycji Zamawiającego – na terenie budowy będą ograniczone możliwości magazynowania dużych ilości materiałów budowlanych. Z uwagi na te utrudnienia Wykonawca musi przewidzieć wieloetapowe dostawy takich materiałów w celu zapewnienia płynności frontu robót. Analogicznie - materiały pochodzące z rozbiórki (gruz i inne) będą musiały być na bieżąco wywożone z terenu jednostki. Zamawiający informuje również, że wymiary (w świetle otworów) bramy wjazdowej i śluzy bramowej, przez które realizowane będą dostawy są następujące: brama – szerokość x wysokość: 3,6m x 3,6m ; śluza bramowa – długość: 15,00 m. Wykonawca musi uwzględnić, że wymiary pojazdów realizujących dostawy muszą być mniejsze od przytoczonych powyżej.6) Zamawiający informuje, że będzie wymagał od Wykonawcy sporządzenia i przekazania Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych wykazu wszystkich narzędzi budowlanych jakie będą używane i pozostawiane na budowie. Wykaz ten musi być na bieżąco uaktualniany przez Wykonawcę przy wnoszeniu nowych oraz wynoszeniu już niepotrzebnych narzędzi. Na koniec każdego dnia pracy Zamawiający będzie kontrolował budowę pod względem, utrzymania porządku na budowie, prawidłowego zabezpieczenia sprzętu w tym będzie sprawdzana zgodność sprzętu z wykazem.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-23

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2.3.1 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca przedłoży dokumenty w odpowiedzi na skierowane przed udzieleniem zamówienia, podczas toczącego się postępowania, wezwanie Zamawiającego z oznaczonym terminem złożenia dokumentów, nie krótszym niż 5 dni od daty otrzymania wezwania. Dokumenty winny być aktualne na dzień ich składania Zamawiającemu:1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży następujące dokumenty w odpowiedzi na skierowane przed udzieleniem zamówienia, podczas toczącego się postępowania, wezwanie Zamawiającego z oznaczonym terminem złożenia dokumentów, nie krótszym niż 5 dni od daty otrzymania wezwania. Dokumenty winny być aktualne na dzień ich złożenia Zamawiającemu:4.2 W zakresie spełnienia warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:1) W celu wskazania spełnienia ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.zp.sw.gov.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, każdy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej proszę nie składać wraz z ofertą !!
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie minimalnego 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-17, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Remont dyżurek oddziałowych w pawilonie "B".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1. OPIS OGÓLNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAPrzedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie trzech dyżurek oddziałowych w pawilonie "B". 2.2. CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY OKREŚLAJĄCE WIELKOŚĆ I USYTUOWANIE OBIEKTU.Dyżurki usytuowane są w budynku pawilonu „B” po jednej na każdej kondygnacji o powierzchni ~16,5m2, wysokości 2,95m i kubaturze ~48,7m3 tj.: parter, pierwsze piętro i drugie piętro. Składają się z trzech pomieszczeń: 1. biurowe ~11,5m2; (pomieszczenie pełnienie służby)2. higieniczno-sanitarne ~3,5m2; (pomieszczenie kuchenne)3. higieniczno-sanitarne ~1,5m2; (toaleta)2.3. AKTUALNE UWARUNKOWANIA WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAPrace wykonywane będą na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi. Należy przewidzieć specyfikę pracy na terenie zakładu karnego, co wiąże się z koniecznością wykonywania wszelkich czynności związanych z zachowaniem bezpieczeństwa takich jak m.in. poddania się przed wejściem i wyjściem na jego teren kontroli, szczegółowego zgłaszania urządzeń i maszyn niezbędnych do wykonywania prac, wykonywania prac w lokalizacjach w których stale lub czasowo przebywają osoby pozbawione wolności, oraz wcześniejszego awizowania listy pracowników oraz dostaw. 2.4. OGÓLNE WŁAŚCIWOŚCI FUNKCJONALNO – UŻYTKOWERemont pomieszczeń ma na celu poprawę warunków pełnienia służby oraz dostosowanie instalacji teletechnicznej do aktualnych potrzeb, oraz usuniecie zbędnych instalacji. Pomieszczenia należy wykończyć zgodnie z przedstawionym, uzgodnionym i zaakceptowanym przez zamawiającego projektem.2.5. SZCZEGÓŁOWE WŁASNOŚCI FUNKCJONALNO – UŻYTKOWEZakres remontu pomieszczeń obejmuje wyrównywanie powierzchni ścian oraz sufitów gładzią (łączny metraż ok140m²). Montaż sufitu podwieszanego typu armstrong wraz z montażem paneli led o mocy 40W 15 szt (łączny metraż ok 51m²), malowanie (łączny metraż ok140m²), wymianę glazury w kącikach sanitarnych płytkami o wymiarach 20x25cm (łączny metraż ok 88,5m²), ułożenie terakoty na podłogach pomieszczeń płytkami o wymiarach 33,3x33,3cm (łączny metraż ok51m²), wymianę parapetów wewnętrznych, wymianę instalacji elektrycznej (łącznie około 75 punktów, modernizację rozdzielnic elektrycznych wraz z oprzyrządowaniem, montaż przycisków napadowych w dyżurkach oddziałów,remont istniejącej instalacji telefonicznej i domofonowej na każdym piętrze, likwidacja nieużytkowanego systemu przyzywowego, wymiana i przeniesienie przycisków sterowania kontrolą dostępu (8 przycisków na 1 oddziale), wymianę instalacji centralnego ogrzewania (rur C.O. o łącznej długości ok 90 m, wymianę grzejników na panelowe Typ 22 o rozmiarze 60cm i przyłączu 55cm 3 szt oraz 70cm i przyłączu 55cm 3szt) oraz armatury sanitarnej zwykłej, doprowadzenie cwu do armatury około 80 mb, montaż umywalek wraz z armaturą mocowaną bezpośrednio do umywalki z wysoką wylewką 3szt, podtynkowy zestaw WC 3szt), montaż systemu klimatyzacji w trzech pomieszczeniach na trzech kondygnacjach z trzema jednostkami wewnętrznymi sterowanymi niezależnie oraz centralną jednostką zewnętrzną umocowaną na dachu budynku przystosowaną do klimatyzowania pomieszczeń o łącznej kubaturze min150m³), montaż stolarki drzwiowej (drzwi klasy RC3 o rozmiarze 80cm 3szt oraz 60cm 6szt drewnianych wraz z ościeżnicami metalowymi). zlewozmywak jednokomorowy bez ociekacza. Kolor farb z palety RAL, wzór glazury, terakoty, stolarki okiennej, drzwiowej i meblowej zostanie ustalonym przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy. Podane wymiary mają charakter orientacyjny i wymagają uzgodnień w przedziale ~10%2.6. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI UŻYTKOWEJŁączna powierzchnia remontowanych pomieszczeń to ok.51m². Trzy pomieszczenia po ok. 17m² rozlokowane w jednym budynku na trzech piętrach. 3. OPIS WYMAGAŃ ZAMAWIAJĄCEGO W STOSUNKU DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.3.1. WYMAGANIA OGÓLNE.Wyroby budowlane stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, muszą spełniać wymagania polskich przepisów, a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z regulacjami ustawy o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane deklaracje zgodności. Wyroby budowlane (tylko I gatunek) wytwarzane wg zasad określonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych będą wymagały przedstawienia certyfikatów, że spełniają one oczekiwane parametry. Wszystkie rozwiązania architektoniczno-budowlane muszą spełniać aktualne warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać budynki oraz ich usytuowanie. 3.1.1. Wymogi zawartości dokumentacji projektowej.Wykonawca opracuje dokumentację, której zakres będzie uzależniony od konieczności uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych.3.1.2. Zgodność dokumentacji projektowej z programem funkcjonalno – użytkowym.Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub braków w programie funkcjonalno - użytkowym, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. Dane określone w Programie będą uważane za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji.Przedstawiony w program funkcjonalno-użytkowy opis jest tylko materiałem wyjściowym dla Wykonawcy do sporządzenia własnych opracowań wykonania zadania. Zamawiający dopuszcza zmiany w stosunku do przedstawionej koncepcji, pod warunkiem akceptacji przez Zamawiającego rozwiązań alternatywnych oraz uzyskania przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych uzgodnień z zainteresowanymi stronami. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji podanych rozwiązań koncepcyjnych poprzez wykonanie własnych obliczeń konstrukcyjnych dla zadań wchodzących w skład Kontraktu. 3.1.3. Przygotowanie terenu budowy.Teren prac posiada przyłącza: wody, kanalizacji i elektroenergetyczne. Punkty podłączenia wskaże Zamawiający. Wywozu gruzu i odpadów budowlanych Wykonawca zapewni na koszt własny.Teren budowy nie może całkowicie, w sposób uniemożliwiający korzystania z nich, zajmować istniejących dróg wewnętrznych wokół obiektu, jak również nie może utrudniać dostępu służbom ratowniczym i użytkownikom do już funkcjonujących obiektów. 3.1.4. Wymagania ogólne.Wszystkie rozwiązania architektoniczno-budowlane muszą spełniać aktualne warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać budynki oraz ich usytuowanie.4. OGÓLNE WARUNKI WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH4.1. OGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONANIA ROBÓT4.1.1. Ogólne wymagania dotyczące Wykonawcy Robót.Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za jakość ich wykonania oraz zgodność ze Specyfikacją Techniczną oraz sztuką budowlaną.Do obowiązków Wykonawcy Robót należy przed przystąpieniem do robót opracowanie i przedstawienie do aprobaty, w którym przedstawia się zamierzony sposób wykonania robót, możliwości techniczne, kadrowe i organizacyjne, gwarantujące wykonanie robót zgodnie ze specyfikacjami technicznymi. W przypadku realizacji prac w ramach pozwolenia na budowę, Wykonawca zapewni uprawnionego kierownika budowy.4.1.2. Ogólne zasady wykonania Robót. Wykonawca będzie odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją oraz poleceniami Zamawiającego. Następstwa jakiegokolwiek błędu spowodowanego przez Wykonawcę w wytyczeniu i wyznaczaniu robót zostaną, jeśli wymagać tego będzie Zamawiający, poprawione przez Wykonawcę na własny koszt.Sprawdzenie wytyczenia robót lub wyznaczenia wysokości przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za ich dokładność. Pozostałe wymagania Zamawiający określi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.4.1.3. Przekazanie placu budowy.Przekazanie pomieszczeń nastąpi w ciągu 14 dni od złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę. Realizacja przebudowy nastąpi etapami (fragmentami) w uzgodnieniu z Zamawiającym. Na wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę wykonanych prac oraz przekazanych obiektów i materiałów, do chwili wystawienia przez Zamawiającego Protokołu Przejęcia Końcowego Robót. Uszkodzenie lub zniszczone elementy, materiały, urządzenia, znaki geodezyjne itp. Wykonawca naprawi, odtworzy i utrwali na własny koszt.4.1.4. Zabezpieczenie placu budowy.W przypadku pozwolenia na budowę, Wykonawca obwieści publicznie przed ich rozpoczęciem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz w sposób uzgodniony z Zamawiającym. Umieści w miejscach oraz ilościach określonych przez Zamawiającego, tablice informacyjne, których treść i forma będą zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Tablice informacyjne będą utrzymywane przez Wykonawcę w dobrym stanie przez cały okres realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy – robót w okresie trwania realizacji kontraktu, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywał tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenia, poręcze, oświetlenie, sygnały i znaki ostrzegawcze oraz wszystkie inne środki niezbędne do ochrony robót, pracowników,  społeczności i innych.Koszt zabezpieczenia terenu prac nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączona w cenę umowną.4.1.5. Ochrona środowiska w czasie wykonywania robót.Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszystkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. W okresie trwania i wykańczania robót Wykonawca będzie utrzymywać teren wraz z wykopami w stanie bez wody stojącej. Będzie podejmować wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół terenu prac oraz będzie unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub własności społecznej i innych przyczyn powstałych w następstwie jego sposobu działania. Stosując się to tych wymogów, będzie miał szczególny wzgląd na lokalizację baz, warsztatów, magazynów, składowisk i dróg dojazdowych, środki ostrożności i zabezpieczenia zbiorników i cieków wodnych substancjami toksycznymi, zanieczyszczeniem powietrza pyłami i gazami, możliwością powstania pożaru.4.1.6. Ochrona przeciwpożarowa.Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz będzie utrzymywał ważny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, wymagany przez odpowiednie przepisy na terenie prac i innych pomieszczeń wykorzystywanych w trakcie trwania prac oraz w maszynach i pojazdach. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym sposobem realizacji robót lub przez personel Wykonawcy.4.1.7. Materiały szkodliwe dla otoczenia.Materiały, które w sposób trwały są szkodliwe dla otoczenia, nie będą dopuszczone do użycia. Nie dopuszcza się do użycia materiałów wywołujących szkodliwe promieniowanie o stężeniu większym od dopuszczalnego odpowiednimi przepisami. Wszystkie materiały odpadowe użyte do robót, będą miały aprobatę techniczna lub certyfikaty dopuszczenia wydane przez uprawnioną jednostkę, jednoznacznie określającą brak szkodliwego oddziaływania tych materiałów na środowisko. Materiały, które są szkodliwe dla otoczenia tylko robót, a po zakończeniu robót ich szkodliwość zanika (np. materiały pylaste), mogą być użyte pod warunkiem przestrzegania wymagań technologicznych ich wbudowania. Jeśli wymagają tego odpowiednie przepisy, Zamawiający powinien otrzymać zgodę na użycie tych materiałów od właściwych organów administracji państwowej.4.1.8. Ochrona własności publicznej i prywatnej.Wykonawca odpowiada za ochronę obiektów, instalacji, urządzeń znajdujących się na powierzchni ziemi oraz pod ziemią na terenie objętym pracami budowlanymi. Wykonawca uzyska od odpowiednich władz będących ich właścicielem potwierdzenie informacji dotyczących mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed ich uszkodzeniem w czasie trwania prac, przy obecności właściciela tych obiektów, instalacji lub urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji lub urządzeń podziemnych i naziemnych na terenie budowy oraz powiadomić Zamawiającego oraz władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia instalacji lub urządzeń, Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego i władze lokalne oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy niezbędnej do dokonania napraw. Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia urządzeń i instalacji nadziemnych i podziemnych w dokumentach dostarczonych mu przez Zamawiającego.4.1.9. Bezpieczeństwo i higiena pracy.Podczas realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać o to, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz niespełniających wymagań sanitarnych. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszystkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych na budowie oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego. Uznaje się, że wszystkie koszty związane z wypełnieniem wymagań bezpieczeństwa określonych powyżej, są uwzględnione w Umowie. W przypadku, kiedy wystąpi obowiązek sporządzenia planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia go Zamawiającemu niezwłocznie.4.1.10. Ochrona i utrzymanie robót.Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót, za wszystkie materiały i urządzenia używane do robót, od daty rozpoczęcia robót do chwili wystawienia przez Zamawiającego Protokołu Przejęcia Końcowego Robót. Wykonawca będzie utrzymywać roboty do czasu odbioru ostatecznego. Utrzymanie powinno być prowadzone w taki sposób, aby obiekty budowlane oraz wszelkie ich elementy, były w zadawalającym stanie przez cały czas prowadzenia robót, do momentu odbioru ostatecznego. Jeśli wykonawca w jakimkolwiek czasie zaniedba utrzymanie, to na polecenie Zamawiającego roboty budowlane mogą zostać wstrzymane, a wykonawca powinien rozpocząć roboty utrzymaniowe nie później niż 24 godziny po otrzymaniu polecenia od Zamawiającego.4.1.11. Stosowanie się do przepisów prawa.Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz przepisy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z robotami. Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót.Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie wykorzystania opatentowanych urządzeń lub metod. Ponadto w sposób ciągły będzie informować Zamawiającego w swoich działaniach, przedstawiając kopie zezwoleń i inne odnośne dokumenty.4.1.12. Materiały.Zamawiający może wymagać przedstawienia próbek do oceny i zatwierdzenia.Co najmniej na trzy tygodnie przed zaplanowanym wykorzystaniem jakichkolwiek materiałów przeznaczonych do Robót, Wykonawca przedstawi szczegółowe informacje dotyczące proponowanego źródła wytwarzania, zamawiania lub doboru materiałów, odpowiednie świadectwa badań oraz próbki do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać bliską zgodność z określonymi wymaganiami. Rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego poziomu tolerancji. Zatwierdzenie przez Zamawiającego pewnych materiałów z danego źródła nie oznacza automatycznie, że wszystkie materiały z danego źródła uzyskają zatwierdzenie. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia badań materiałów w celu udokumentowania, że materiały uzyskane z dopuszczonego źródła, w sposób ciągły spełniają wymagania Specyfikacji technicznych w czasie postępu Robót.4.2. PRZEPISY PRAWNE I NORMY ZWIĄZANE Z PROJEKTOWANIEM I WYKONANIEM ZAMÓWIENIAWykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne, ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej, ustawy z dnia 15 maja 2015 roku o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2017 r., poz. 1567) , ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2018 poz. 1202 z późn. zm., rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75/2002r, pózn. zm.), norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 4.3. KONTROLA JAKOŚCI ROBÓTWykonawca jest odpowiedzialny, za jakość Robót i dostarczy Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegóły swojego Programu zapewnienia, jakości. Przedstawi on w nim zamierzony sposób Wykonywania Robót, możliwości techniczne, kadrowe i organizacyjne, gwarantujące wykonanie Robót zgodnie z Dokumentacją techniczną oraz poleceniami i ustaleniami przekazanymi przez Zamawiającego. Celem kontroli, jakości Robót będzie zapewnienie osiągnięcia założonej, jakości Robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę Robót i jakości materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, sprzęt, zaopatrzenie i wszelkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz Robót. Wykonawca będzie przeprowadzać pomiary i badania materiałów oraz Robót z częstotliwością zapewniającą stwierdzenie, że Roboty wykonano zgodnie z wymaganiami zawartymi w Dokumentacji Technicznej. Przed wykonaniem badań, jakości materiałów przez Wykonawcę, Zamawiający może dopuścić do użycia tylko te materiały, które posiadają:• certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący na to, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi i przepisami aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych,• deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w pkt. powyżej.4.4. DOKUMENTY BUDOWYW przypadku prowadzenia robót w oparciu o pozwolenie na budowę Dziennik budowy jest wymaganym dokumentem prawnym obowiązującym Zamawiającego i Wykonawcę w okresie od przekazania Wykonawcy terenu Budowy do końca okresu gwarancyjnego. Odpowiedzialność za prowadzenie Dziennika zgodnie z obowiązującymi przepisami spoczywa na Wykonawcy. Zapisy w dzienniku budowy będą wykonywane na bieżąco i będą dotyczyć przebiegu robót, stanu bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz technicznej i gospodarczej strony budowy. Każdy zapis w dzienniku budowy będzie opatrzony datą jego zapisu, podpisem osoby dokonującej wpisu z podaniem danych personalnych i stanowiska służbowego. Zapisy będą wykonywane w sposób czytelny technika trwałą w porządku chronologicznym bezpośrednio jeden pod drugim, bez przerw.Załączone do dziennika Budowy protokoły i inne dokumenty będą oznaczone kolejnymi numerami załącznika i opatrzone datą i podpisem Wykonawcy. 4.5. ODBIÓR ROBÓT Do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest przygotować następującedokumenty:• w przypadku pozwolenia na budowę dokumentację projektową z naniesionymi zmianami oraz dziennik budowy,• specyfikacje techniczne,• atesty jakościowe wbudowanych materiałów.Strony dokumentów dotyczących, jakości materiałów zostaną podpisane i opieczętowane, opatrzone klauzulą informującą o ich wbudowaniu.1. Część informacyjna Programu Funkcjonalno-Użytkowego5.1. Informacje ogólne Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne, ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej, ustawy z dnia 15 maja 2015 roku o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2017 r., poz. 1567) , ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2018 poz. 1202 z późn. zm., rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75/2002r, pózn. zm.), norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 5.2. Podstawę niniejszego opracowania stanowią:• Wytyczne nr 2/2013 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 4 czerwca 2013 roku w sprawie wymagań dla zabezpieczeń techniczno-ochronnych w jednostkach organizacyjnych Służby Więziennej,• Wytyczne Zamawiającego,• Wizja lokalna,• Przepisy i normy branżowe.5.3 Dokumenty i oświadczenie Zamawiającego stwierdzające jego prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane Prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane dla przedmiotowego budynku posiada Inwestor – Zakład Karny Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54. Stosowny dokument zostanie przekazany Wykonawcy wraz z podpisaną Umową.5.4 Przepisy i normyPrzepisy i normyUstawa z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 poz. 1202 z późn. zm).Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 108 poz. 953).Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie wraz z późniejszymi zmianami. (tekst ujednolicony: Dz.U. z 2015r, Nr 0, poz.1422).Ustawa z dnia 12 lipca 2017 r. o zmianie ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2017 r., poz. 1567) Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczneUstawa z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznejWytyczne nr 2/2013 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 4 czerwca 2013 roku w sprawie wymagań dla zabezpieczeń techniczno-ochronnych w jednostkach organizacyjnych Służby Więziennej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie minimalnego 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Remont korytarzy w oddziałach mieszkalnych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. CZĘŚĆ OPISOWA2.1. OPIS OGÓLNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAPrzedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia robót budowlanych oraz wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu sufitu podwieszanego wraz z oświetleniem oraz wykonanie nawierzchni podłogi z wykładziny PCV. 2.2. CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY OKREŚLAJĄCE WIELKOŚĆ I USYTUOWANIE OBIEKTU.Korytarze usytuowane są w budynku „B” i „A”. 2.3. AKTUALNE UWARUNKOWANIA WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAPrace wykonywane będą na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi. Należy przewidzieć specyfikę pracy na terenie zakładu karnego, co wiąże się z koniecznością wykonywania wszelkich czynności związanych z zachowaniem bezpieczeństwa takich jak m.in. poddania się przed wejściem i wyjściem na jego teren kontroli, szczegółowego zgłaszania urządzeń i maszyn niezbędnych do wykonywania prac, wykonywania prac w lokalizacjach w których stale lub czasowo przebywają osoby pozbawione wolności, oraz wcześniejszego awizowania listy pracowników oraz dostaw. 2.4. OGÓLNE WŁAŚCIWOŚCI FUNKCJONALNO – UŻYTKOWERemont korytarzy ma na celu poprawę warunków pełnienia służby oraz warunków bytowych osadzonych.2.5. SZCZEGÓŁOWE WŁASNOŚCI FUNKCJONALNO – UŻYTKOWE Przedmiot zamówienia jest dostawa i montaż sufitu podwieszanego typu Armstrong Microlook 600x600 wraz z oświetleniem spełniającym wymogi określone w polskich normach dla ciągów komunikacyjnych lub równoważnego dla n/w czterech lokalizacji: Montaż na wysokości pozwalającej (około 265cm) na zakrycie infrastruktury technicznej biegnącej pod stropem. Wysokość montażu uzgodniona zostanie indywidualnie dla każdej lokalizacji. Ewentualne kolizje techniczne będą korygowane w trakcie realizacji prac. Przedmiot zamówienia jest wykonanie podłogi z wykładziny PCV Tarkett IQ Granit lub równoważnej dla n/w czterech lokalizacji: Przygotowanie podłoża poprzez usunięcie starej wykładziny (wykonawca w całości odbiera urobek wynikający z prac demontażowych o raz pozostałości zbędne po montażu), wykonanie niezbędnych napraw (systemem wylewanym lub masą naprawczą), wyszlifowanie powierzchni, zagruntowanie, montaż listew, przyklejenie wykładziny do podłoża wraz z zakładką na ścianie o wysokości 10 cm liczonej od końca górnej krawędzi łuku, zgodnie z zaleceniami producenta.2.6. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI UŻYTKOWEJ 3. OPIS WYMAGAŃ ZAMAWIAJĄCEGO W STOSUNKU DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.3.1. WYMAGANIA OGÓLNE.Wyroby budowlane stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, muszą spełniać wymagania polskich przepisów, a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z regulacjami ustawy o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane deklaracje zgodności. Wyroby budowlane (tylko I gatunek) wytwarzane wg zasad określonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych będą wymagały przedstawienia certyfikatów, że spełniają one oczekiwane parametry. Wszystkie rozwiązania architektoniczno-budowlane muszą spełniać aktualne warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać budynki oraz ich usytuowanie. 3.1.1. Wymogi zawartości dokumentacji projektowej.Wykonawca opracuje dokumentację, której zakres będzie uzależniony od konieczności uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych jeżeli jest to wymagane.3.1.2. Zgodność dokumentacji projektowej z programem funkcjonalno – użytkowym.Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub braków w programie funkcjonalno - użytkowym, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. Dane określone w Programie będą uważane za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji.Przedstawiony w program funkcjonalno-użytkowy opis jest tylko materiałem wyjściowym dla Wykonawcy do sporządzenia własnych opracowań wykonania zadania. Zamawiający dopuszcza zmiany w stosunku do przedstawionej koncepcji, pod warunkiem akceptacji przez Zamawiającego rozwiązań alternatywnych oraz uzyskania przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych uzgodnień z zainteresowanymi stronami. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji podanych rozwiązań koncepcyjnych poprzez wykonanie własnych obliczeń konstrukcyjnych dla zadań wchodzących w skład Kontraktu. 3.1.3. Przygotowanie terenu budowy.Teren prac posiada przyłącza: wody, kanalizacji i elektroenergetyczne. Punkty podłączenia wskaże Zamawiający. Wywozu gruzu i odpadów budowlanych Wykonawca zapewni na koszt własny.Teren budowy nie może całkowicie, w sposób uniemożliwiający korzystania z nich, zajmować istniejących dróg wewnętrznych wokół obiektu, jak również nie może utrudniać dostępu służbom ratowniczym i użytkownikom do już funkcjonujących obiektów. 3.1.4. Wymagania ogólne.Wszystkie rozwiązania architektoniczno-budowlane muszą spełniać aktualne warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać budynki oraz ich usytuowanie.4. OGÓLNE WARUNKI WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH4.1. OGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONANIA ROBÓT4.1.1. Ogólne wymagania dotyczące Wykonawcy Robót.Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za jakość ich wykonania oraz zgodność ze Specyfikacją Techniczną oraz sztuką budowlaną.Do obowiązków Wykonawcy Robót należy przed przystąpieniem do robót opracowanie i przedstawienie do aprobaty, w którym przedstawia się zamierzony sposób wykonania robót, możliwości techniczne, kadrowe i organizacyjne, gwarantujące wykonanie robót zgodnie ze specyfikacjami technicznymi. W przypadku realizacji prac w ramach pozwolenia na budowę, Wykonawca zapewni uprawnionego kierownika budowy.4.1.2. Ogólne zasady wykonania Robót. Wykonawca będzie odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją oraz poleceniami Zamawiającego. Sprawdzenie wytyczenia robót lub wyznaczenia wysokości przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za ich dokładność. Pozostałe wymagania Zamawiający określi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.4.1.3. Przekazanie placu budowy.Przekazanie pomieszczeń nastąpi w ciągu 14 dni od złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę. Realizacja przebudowy nastąpi etapami (fragmentami) w uzgodnieniu z Zamawiającym. Na wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę wykonanych prac oraz przekazanych obiektów i materiałów, do chwili wystawienia przez Zamawiającego Protokołu Przejęcia Końcowego Robót. Uszkodzenie lub zniszczone elementy, materiały, urządzenia itp. Wykonawca naprawi, odtworzy i utrwali na własny koszt.4.1.4. Zabezpieczenie placu budowy.W przypadku pozwolenia na budowę, Wykonawca obwieści publicznie przed ich rozpoczęciem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz w sposób uzgodniony z Zamawiającym. Umieści w miejscach oraz ilościach określonych przez Zamawiającego, tablice informacyjne, których treść i forma będą zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Tablice informacyjne będą utrzymywane przez Wykonawcę w dobrym stanie przez cały okres realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy – robót w okresie trwania realizacji kontraktu, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywał tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenia, poręcze, oświetlenie, sygnały i znaki ostrzegawcze oraz wszystkie inne środki niezbędne do ochrony robót, pracowników,  społeczności i innych.Koszt zabezpieczenia terenu prac nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączona w cenę umowną.4.1.5. Ochrona środowiska w czasie wykonywania robót.Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszystkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. W okresie trwania i wykańczania robót Wykonawca będzie utrzymywać teren wraz z wykopami w stanie bez wody stojącej. Będzie podejmować wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół terenu prac oraz będzie unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub własności społecznej i innych przyczyn powstałych w następstwie jego sposobu działania. Stosując się to tych wymogów, będzie miał szczególny wzgląd na lokalizację baz, warsztatów, magazynów, składowisk i dróg dojazdowych, środki ostrożności i zabezpieczenia zbiorników i cieków wodnych substancjami toksycznymi, zanieczyszczeniem powietrza pyłami i gazami, możliwością powstania pożaru.4.1.6. Ochrona przeciwpożarowa.Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz będzie utrzymywał ważny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, wymagany przez odpowiednie przepisy na terenie prac i innych pomieszczeń wykorzystywanych w trakcie trwania prac oraz w maszynach i pojazdach. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym sposobem realizacji robót lub przez personel Wykonawcy.4.1.7. Materiały szkodliwe dla otoczenia.Materiały, które w sposób trwały są szkodliwe dla otoczenia, nie będą dopuszczone do użycia. Nie dopuszcza się do użycia materiałów wywołujących szkodliwe promieniowanie o stężeniu większym od dopuszczalnego odpowiednimi przepisami. Wszystkie materiały odpadowe użyte do robót, będą miały aprobatę techniczna lub certyfikaty dopuszczenia wydane przez uprawnioną jednostkę, jednoznacznie określającą brak szkodliwego oddziaływania tych materiałów na środowisko. Materiały, które są szkodliwe dla otoczenia tylko robót, a po zakończeniu robót ich szkodliwość zanika (np. materiały pylaste), mogą być użyte pod warunkiem przestrzegania wymagań technologicznych ich wbudowania. Jeśli wymagają tego odpowiednie przepisy, Zamawiający powinien otrzymać zgodę na użycie tych materiałów od właściwych organów administracji państwowej.4.1.8. Ochrona własności publicznej i prywatnej.Wykonawca odpowiada za ochronę obiektów, instalacji, urządzeń znajdujących się na powierzchni ziemi oraz pod ziemią na terenie objętym pracami budowlanymi. Wykonawca uzyska od odpowiednich władz będących ich właścicielem potwierdzenie informacji dotyczących mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed ich uszkodzeniem w czasie trwania prac, przy obecności właściciela tych obiektów, instalacji lub urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji lub urządzeń podziemnych i naziemnych na terenie budowy oraz powiadomić Zamawiającego oraz władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia instalacji lub urządzeń, Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego i władze lokalne oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy niezbędnej do dokonania napraw. Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia urządzeń i instalacji nadziemnych i podziemnych w dokumentach dostarczonych mu przez Zamawiającego.4.1.9. Bezpieczeństwo i higiena pracy.Podczas realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać o to, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz niespełniających wymagań sanitarnych. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszystkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych na budowie oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego. Uznaje się, że wszystkie koszty związane z wypełnieniem wymagań bezpieczeństwa określonych powyżej, są uwzględnione w Umowie. W przypadku, kiedy wystąpi obowiązek sporządzenia planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia go Zamawiającemu niezwłocznie.4.1.10. Ochrona i utrzymanie robót.Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót, za wszystkie materiały i urządzenia używane do robót, od daty rozpoczęcia robót do chwili wystawienia przez Zamawiającego Protokołu Przejęcia Końcowego Robót. Wykonawca będzie utrzymywać roboty do czasu odbioru ostatecznego. Utrzymanie powinno być prowadzone w taki sposób, aby obiekty budowlane oraz wszelkie ich elementy, były w zadawalającym stanie przez cały czas prowadzenia robót, do momentu odbioru ostatecznego. Jeśli wykonawca w jakimkolwiek czasie zaniedba utrzymanie, to na polecenie Zamawiającego roboty budowlane mogą zostać wstrzymane, a wykonawca powinien rozpocząć roboty utrzymaniowe nie później niż 24 godziny po otrzymaniu polecenia od Zamawiającego.4.1.11. Stosowanie się do przepisów prawa.Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz przepisy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z robotami. Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót.Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie wykorzystania opatentowanych urządzeń lub metod. Ponadto w sposób ciągły będzie informować Zamawiającego w swoich działaniach, przedstawiając kopie zezwoleń i inne odnośne dokumenty.4.1.12. Materiały.Zamawiający może wymagać przedstawienia próbek do oceny i zatwierdzenia.Co najmniej na trzy tygodnie przed zaplanowanym wykorzystaniem jakichkolwiek materiałów przeznaczonych do Robót, Wykonawca przedstawi szczegółowe informacje dotyczące proponowanego źródła wytwarzania, zamawiania lub doboru materiałów, odpowiednie świadectwa badań oraz próbki do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać bliską zgodność z określonymi wymaganiami. Rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego poziomu tolerancji. Zatwierdzenie przez Zamawiającego pewnych materiałów z danego źródła nie oznacza automatycznie, że wszystkie materiały z danego źródła uzyskają zatwierdzenie. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia badań materiałów w celu udokumentowania, że materiały uzyskane z dopuszczonego źródła, w sposób ciągły spełniają wymagania Specyfikacji technicznych w czasie postępu Robót.4.2. PRZEPISY PRAWNE I NORMY ZWIĄZANE Z PROJEKTOWANIEM I WYKONANIEM ZAMÓWIENIAWykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne, ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej, ustawy z dnia 15 maja 2015 roku o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2017 r., poz. 1567) , ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2018 poz. 1202 z późn. zm., rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75/2002r, pózn. zm.), norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 4.3. KONTROLA JAKOŚCI ROBÓTWykonawca jest odpowiedzialny, za jakość Robót i dostarczy Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegóły swojego Programu zapewnienia, jakości. Przedstawi on w nim zamierzony sposób Wykonywania Robót, możliwości techniczne, kadrowe i organizacyjne, gwarantujące wykonanie Robót zgodnie z Dokumentacją techniczną oraz poleceniami i ustaleniami przekazanymi przez Zamawiającego. Celem kontroli, jakości Robót będzie zapewnienie osiągnięcia założonej, jakości Robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę Robót i jakości materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, sprzęt, zaopatrzenie i wszelkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz Robót. Wykonawca będzie przeprowadzać pomiary i badania materiałów oraz Robót z częstotliwością zapewniającą stwierdzenie, że Roboty wykonano zgodnie z wymaganiami zawartymi w Dokumentacji Technicznej. Przed wykonaniem badań, jakości materiałów przez Wykonawcę, Zamawiający może dopuścić do użycia tylko te materiały, które posiadają:• certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący na to, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi i przepisami aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych,• deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w pkt. powyżej.4.4. DOKUMENTY BUDOWYW przypadku prowadzenia robót w oparciu o pozwolenie na budowę Dziennik budowy jest wymaganym dokumentem prawnym obowiązującym Zamawiającego i Wykonawcę w okresie od przekazania Wykonawcy terenu Budowy do końca okresu gwarancyjnego. Odpowiedzialność za prowadzenie Dziennika zgodnie z obowiązującymi przepisami spoczywa na Wykonawcy. Zapisy w dzienniku budowy będą wykonywane na bieżąco i będą dotyczyć przebiegu robót, stanu bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz technicznej i gospodarczej strony budowy. Każdy zapis w dzienniku budowy będzie opatrzony datą jego zapisu, podpisem osoby dokonującej wpisu z podaniem danych personalnych i stanowiska służbowego. Zapisy będą wykonywane w sposób czytelny technika trwałą w porządku chronologicznym bezpośrednio jeden pod drugim, bez przerw.Załączone do dziennika Budowy protokoły i inne dokumenty będą oznaczone kolejnymi numerami załącznika i opatrzone datą i podpisem Wykonawcy. 4.5. ODBIÓR ROBÓT Do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest przygotować następującedokumenty:• w przypadku pozwolenia na budowę dokumentację projektową z naniesionymi zmianami oraz dziennik budowy,• specyfikacje techniczne,• atesty jakościowe wbudowanych materiałów.Strony dokumentów dotyczących, jakości materiałów zostaną podpisane i opieczętowane, opatrzone klauzulą informującą o ich wbudowaniu.1. Część informacyjna Programu Funkcjonalno-Użytkowego5.1. Informacje ogólne Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne, ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej, ustawy z dnia 15 maja 2015 roku o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2017 r., poz. 1567) , ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2018 poz. 1202 z późn. zm., rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75/2002r, pózn. zm.), norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 5.2. Podstawę niniejszego opracowania stanowią:• Wytyczne nr 2/2013 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 4 czerwca 2013 roku w sprawie wymagań dla zabezpieczeń techniczno-ochronnych w jednostkach organizacyjnych Służby Więziennej,• Wytyczne Zamawiającego,• Wizja lokalna,• Przepisy i normy branżowe.5.3 Dokumenty i oświadczenie Zamawiającego stwierdzające jego prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane Prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane dla przedmiotowego budynku posiada Inwestor – Zakład Karny Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54. Stosowny dokument zostanie przekazany Wykonawcy wraz z podpisaną Umową.5.4 Przepisy i normyPrzepisy i normyUstawa z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 poz. 1202 z późn. zm).Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 108 poz. 953).Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie wraz z późniejszymi zmianami. (tekst ujednolicony: Dz.U. z 2015r, Nr 0, poz.1422).Ustawa z dnia 12 lipca 2017 r. o zmianie ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2017 r., poz. 1567) Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczneUstawa z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznejWytyczne nr 2/2013 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 4 czerwca 2013 roku w sprawie wymagań dla zabezpieczeń techniczno-ochronnych w jednostkach organizacyjnych Służby Więziennej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie minimalnego 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię osobę do malowania płotu - Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię osobę do malowania płotu. Termin realizacji maj, czerwiec 2024. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI