Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych – wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach – ROM V
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH ZAKŁAD BUDŻETOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271176358
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Filaretów 31
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 227-40-91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbm.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mzbm.tychy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych – wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach – ROM V
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6ae3542-7cc3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000764/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remonty komunalnych zasobów mieszkaniowych gminy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mzbmtychy.bip.gov.pl/publiccontracts/view/306713.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Oferty należy składać za pomocą portalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: pocztą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@mzbm.tychy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usługdrogą elektroniczną, tj.: pocztą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@mzbm.tychy.pl oraz przyużycie miniportalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Ofertę, a także oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1 Pzp, składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:1.w formieelektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisemelektronicznym)lub2.w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1.1. Administratorem danychosobowych jest Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, z siedzibą przy ul. Filaretów31.1.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można sięskontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych pisemnie na adres e-mail:iod@mzbm.tychy.pl.1.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOwcelu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.1.4.Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 74 Ustawy.1.5. Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresieniezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie przewidzianym przepisamiprawa.1.6. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, mogą one być przechowywanejedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim napodstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitychrzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwówzakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.1.7. Obowiązek podania danychosobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy/Podwykonawcy/Podmiotu, na zasoby któregopowołuje się Wykonawca, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym zudziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z Ustawy.1.8. W odniesieniu do udostępnionych danych osobowychdecyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.1.9. Osobaudostępniająca dane posiada: 1.9.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychjej dotyczących, 1.9.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz niemoże naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), 1.9.3. na podstawie art. 18 RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie mazastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względyinteresu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), 1.9.4. prawo do wniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jejdotyczących narusza przepisy RODO. 1.10. Osobie udostępniającej dane nie przysługuje: 1.10.1. wzwiązku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 1.10.2. prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 1.10.3. na podstawie art. 21 RODOprawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniadanych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1.11. Wykonawca/Podwykonawca/Podmiot na zasobyktórego powołuje się Wykonawca składa oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązkówinformacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DTE-340/13-14/03/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym przy al. Bielskiej 64/48
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. skorzystania z wykonania prac budowlanych w zakresie rozszerzonym.2. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia niniejszej umowy.3. W wyniku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w ust. 1, wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 3 ulegnie zmniejszeniu o wynagrodzenie za zakres rozszerzony, o którym mowa w § 3 pkt. b). Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia. 4. O terminie wykonania robót w zakresie rozszerzonym Wykonawca zostanie poinformowany na piśmie na 7 dni przed planowanym rozpoczęciem prac.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert na podstawie kryteriów opisanych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena ofert na podstawie kryteriów opisanych w SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym przy ul. Czereśniowa 11/11.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. skorzystania z wykonania prac budowlanych w zakresie rozszerzonym.2. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia niniejszej umowy.3. W wyniku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w ust. 1, wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 3 ulegnie zmniejszeniu o wynagrodzenie za zakres rozszerzony, o którym mowa w § 3 pkt. b). Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia. 4. O terminie wykonania robót w zakresie rozszerzonym Wykonawca zostanie poinformowany na piśmie na 7 dni przed planowanym rozpoczęciem prac.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert na podstawie kryteriów opisanych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płątności
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rekojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena ofert na podstawie kryteriów opisanych w SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10