Remont drogi powiatowej nr 3145L Tarzymiechy – Stary Zamość – Białobrzegi w km. od...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont drogi powiatowej nr 3145L Tarzymiechy – Stary Zamość – Białobrzegi w km. od 3+162,00 do 7+372,91.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZamość
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-27
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Zamościu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00052393
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 3145L Tarzymiechy – Stary Zamość – Białobrzegi w km. od 3+162,00 do 7+372,91.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczebrzeska 69

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 639 63 32

1.5.8.) Numer faksu: 84 639 63 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdp.zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.zamosc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

ZDP jako jednostka organizacyjna powiatu wykonuje zadania zarządcy dróg powiatowych w granicach administracyjnych Powiatu Zamojskiego.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej nr 3145L Tarzymiechy – Stary Zamość – Białobrzegi w km. od 3+162,00 do 7+372,91.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b198af2-b307-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002062/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont drogi Nr 3145L Tarzymiechy - Stary Zamość - Białobrzegi gm. Stary Zamość

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.zdp.zamosc.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Oferta musi byćsporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .odtiopatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z załącznikiem nr 1 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TT.III.3430/10/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi powiatowej nr 3145L Tarzymiechy – Stary Zamość – Białobrzegi w km. od 3+162,00 do 7+372,91: Podstawowy zakres robót: - roboty przygotowawcze - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - odwodnienie - jezdnia - zjazdy- oznakowanie pionowe, poziome i elementy BRD- pobocza- roboty wykończeniowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Podany w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu napodstawie pkt VI SWZ, 2. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału wpostępowaniu w zakresie: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiającynie stawia warunku w tym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający niestawia warunku w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawiawarunku w tym zakresie 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie spełniony,jeśli Wykonawca wykaże, że: a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnichpięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wrazz podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodówdotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposóbnależyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej iprawidłowo ukończone; w załączonych dokumentach poświadczających należy potwierdzićwykonanie co najmniej jednego zadania o charakterze i zakresie porównywalnym do zamówieniana „budowę, przebudowę lub remont drogi w technologii mas bitumicznych” o wartości min.2,00 mln zł brutto. – załącznik Nr 5 Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni w/wpoświadczenia (referencje). b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniuzamówienia; Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel,posiadający wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalizacji do pełnieniasamodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w celu obsadzania niżej podanychstanowisk. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na każde stanowisko. Podwzględem doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełniać niżej podane wymagania -załącznik Nr 6 do niniejszej SWZ. Kierownik budowy - Całkowite doświadczenie 5 lat, jakokierownik podobnych robót 3 lata, 1 osoba. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dniw/w załącznika. c) wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celurealizacji zamówienia wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi zasobami; Wykonawcama dysponować niżej podanymi w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu -załącznik Nr 7 do niniejszej SWZ. Koparka podsiębierna - 2 szt.; Walec statyczny samojezdny10 t - 2 szt.; Walec statyczny samojezdny ogumiony - 2 szt.; Walec wibracyjny samojezdny - 2szt.; Ubijak spalinowy - 2 szt.; Samochód samowyładowczy 5 t - 2 szt.; Samochódsamowyładowczy 10-15t - 2 szt.; Rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt.; Równiarka - 1 szt.;Wykonawca może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowanyprzez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. Zamawiający wezwiewykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni w/w załącznika. Jeżeli Wykonawca wskaże osobę, która ma miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi wykazać, że osoba ta legitymujesię kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeśli takiew tym kraju obowiązują, z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodówregulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadachprzewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacjizawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2018.2272) oraz wustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierówbudownictwa (Dz. U. z 2019.1117 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofertoświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wgwzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ . 2) Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dniawezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: a) wykazu wykonanychrobót (załącznik nr 5 do SWZ). b) wykazu osób (załącznik nr 6 do SWZ), skierowanych przezwykonawcę do realizacji zamówienia– minimum jedna osoba z uprawnieniami zatrudniona na umowę opracę. c) wykaz sprzętu ( załącznik nr 7 do SWZ) d) zaświadczenie właściwego naczelnika urzęduskarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadkuzalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożeniadokumentów potwierdzających, że przed terminem składania ofert wykonawca dokonał płatnościnależnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie wsprawie spłat tych należności, e) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostkiorganizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwej placówki terenowej Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek naubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zgodnie z art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniejniż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenielub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożeniadokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonałpłatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lubgrzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofertoświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wgwzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ . 2) Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dniawezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: a) wykazu wykonanychrobót (załącznik nr 5 do SWZ). b) wykazu osób (załącznik nr 6 do SWZ), skierowanych przezwykonawcę do realizacji zamówienia– minimum jedna osoba z uprawnieniami zatrudniona na umowę opracę. c) wykaz sprzętu ( załącznik nr 7 do SWZ) d) zaświadczenie właściwego naczelnika urzęduskarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadkuzalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożeniadokumentów potwierdzających, że przed terminem składania ofert wykonawca dokonał płatnościnależnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie wsprawie spłat tych należności, e) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostkiorganizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwej placówki terenowej Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek naubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zgodnie z art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniejniż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenielub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożeniadokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonałpłatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lubgrzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcymogą wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedyustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówieniaalbo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. 2) W przypadku wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w punkcie VII SWZ,składa każdy z wykonawców. 3) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających sięwspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawiezamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4) W przypadku, októrym mowa w pkt VIII.1 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególniwykonawcy. (117 ust. 4 pzp)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Podane we wzorze umowy - zał. nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-27 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia stanowią dofinansowanie z Funduszu Dróg Samorządowych, Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji, o której mowa w art. 310 ustawy prawo zamówień publicznych.
2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI