Remont drogi powiatowej nr 2188K w km od 0+000 do 5+200 w miejscowości Tenczynek

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont drogi powiatowej nr 2188K w km od 0+000 do 5+200 w miejscowości Tenczynek i Rudno, powiat krakowski, gmina Krzeszowice.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBatowice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-12-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatu Krakowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-21
  • Numer ogłoszenia624596-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 624596-N-2019 z dnia 2019-11-21 r.

Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego: Remont drogi powiatowej nr 2188K w km od 0+000 do 5+200 w miejscowości Tenczynek i Rudno, powiat krakowski, gmina Krzeszowice.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 35157927000000, ul. Karola Wojtyły   106 , 32-086  Batowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126 221 010, , e-mail sekretariat@zdpk.krakow.pl, , faks 12-622-10-12.
Adres strony internetowej (URL): www.zdpk.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/zdpkrakowskiego,m,316723,zamowienia-publiczne-o-wartosci-powyzej-30-000-euro.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać w zamkniętej kopercie.
Adres:
Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, 32-086 Batowice, ul. Karola Wojtyły 106, pok. 20 (punkt obsługi klienta).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 2188K w km od 0+000 do 5+200 w miejscowości Tenczynek i Rudno, powiat krakowski, gmina Krzeszowice.
Numer referencyjny: ZP/271/97/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi powiatowej nr 2188K w km od 0+000 do 5+200 w miejscowości Tenczynek i Rudno, powiat krakowski, gmina Krzeszowice.” 2. Zakres robót obejmuje : Projektowane przedsięwzięcie polega na remoncie drogi powiatowej nr 2188 K w m. Rudno i Tenczynek w ramach dokumentacji p.n. "Remont drogi powiatowej nr 2188K Krzeszowice – Tenczynek - Rudno w km 0+000 - 5+200 polegający na frezowaniu istniejącej nawierzchni warstwy ścieralnej i wiążącej z miejscową wymianą podbudowy; odtworzeniu sfrezowanych warstw jezdni, remoncie istniejącego pobocza, peronów przystankowych oraz odtworzeniu zabezpieczenia rowów płytami ażurowymi -zlokalizowany na działkach w miejscowości Rudno o numerach ewid. 539, 214, 148, 80/3, 540/1, 911/1, 911/3, 910, 909/6, 743/2 oraz w miejscowości Tenczynek na działkach o numerach ewid. 1822/2, 1820/2, 1818/2, 1912, 1913, 848/1, 1822/1, 1821, 1820/1, 1819, 1818/1, 1817/4 ". 3. Wykonawca w cenie ofertowej musi uwzględnić : 1) koszty wykonania podbudowy w miejscach wskazanych jak również niewskazanych w dokumentacji, a wynikających z ujawnionych braków nośności i zidentyfikowanych braków właściwej podbudowy, tak aby uzyskać gwarancję braku pęknięć ułożonej nawierzchni w okresie udzielonej gwarancji. Po przeprowadzonym remoncie droga musi spełniać parametry dla kategorii ruchu KR3; 2) odtworzenie dróg po których będzie się odbywał ruch pojazdów budowy do stanu sprzed budowy; 3) wykonanie linii krawędziowych na całym odcinku drogi obustronnie i innych oznakowań poziomych wg SOR w technologii grubowarstwowych; 4) wszelkie naprawy uszkodzeń urządzeń BRD wynikające z ich użytkowania, które mogą wystąpić w okresie gwarancji i nie wynikają z winy Zamawiającego ani celowego działania celowego osób trzecich (akty wandalizmu); tj. trwałość akumulatorów, lamp, źródeł światła, działanie czynników atmosferycznych, soli drogowej, zieleni, itd… 5) koszt wymiany 8 szt. wiat. Należy zastosować wiaty o konstrukcji stalowej o wymiarze ok. 4,1 x 1,4 (z ewentualnym dostosowaniem wymiarów do lokalizacji w granicach działki inwestora), wypełnione poliwęglanem litym, lakierowane proszkowo (kolor niebieski), dach w kształcie łuku. W obrębie wiat należy wykonać nawierzchnię z kostki gr.6 cm, konstrukcja podbudowy jak dla chodników. 6) remont przystanków polegający na wymianie nawierzchni istniejącego przystanku/peronu oraz zmianie oznakowania; remont obejmuje część z lokalizowaną w granicach działki inwestora. Perony powinny być wykonane z kostki, pow. peronu ok. 40 m2 . 7) konstrukcje przepustów należy wyremontować, w razie ubytków odtworzyć i oczyścić konstrukcje betonowe, tj. murki czołowe, zabezpieczenie narzutem kamiennym wlotów i wylotów, 8) karczowanie krzewów i samosiejek na odcinku stanowiącym ok. 50% długości drogi; (zamówienie nie obejmuje wycinki drzew). 9) wykonanie ulepszonego podłoża o gr. 40 cm. Zamawiający nie wskazuje metody wykonania. Będzie ona przedmiotem ustaleń w zależności od sytuacji pogodowej i warunków hydrologicznych; 10) w sytuacji wykonywania poboczy frezowiną, pobocza należy skropić emulsją zgodnie z opisem na przekrojach. Nadmiar destruktu, którego nie można zabudować na placu budowy będzie własnością Zamawiającego z dowozem przez Wykonawcę do 5 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego; 11) budowę sygnalizacji świetlnej opartej o 2 panele fotowoltaiczne i wyciszoną turbinę wiatrową. Zmawiający nie określa rodzaju urządzenia, a jedynie ich lokalizację i ilości na rysunku; Urządzenia mają działać w trybie ciągłym przez całą dobę. Przerwy w działaniu urządzeń w przypadku niewłaściwego doboru elementów zasilania układu lub słaba jakość światła oznaczać będą nienależyte wykonanie zamówienia, chyba że przy opisie danego urządzenia zapisano w SIWZ inaczej. 12) na czas wymiany podbudowy należy zapewnić tymczasowy ciąg pieszy wraz z wykonaniem oświetlenia ulicznego oświetleniem zasilania fotowoltaicznego lub ulicznego na odcinku od kościoła w Tenczynku do Stawu Wrońskiego po działkach wskazanych przez Zamawiającego o następujących lub zbliżonych parametrach: • podbudowa z kruszywa łamanego na gruncie rodzimym; • długość do 1 km; • szerokość do 1,5 m; • nawierzchnia z nieuszkodzonej kostki, nieuszkodzonych płyt chodnikowych lub betonu (do uzgodnienia z Zamawiającym); • krawężniki i obrzeża nowe betonowe lub kamienne; • demontaż i montażu ogrodzeń z siatki na pełnym odcinku do przebudowy w ilości ok. 500 m, o wysokości do 2,00 m. Tymczasowy ciąg pieszy na czas budowy nie przewiduje odwodnienia. Materiał z budowy tego ciągu będzie stanowił własność Zamawiającego. Zamawiający może podjąć decyzję o ew. rozbiórce tego elementu organizacji ruchu tymczasowego i dokona jego rozbiórki samodzielnie w razie konieczności, nawet po zakończeniu robót budowlanych. 13) zamontowanie nowych płyty ażurowych w ramach remontu istniejących umocnień rowu . Dotychczasowe umocnienia usunie Zamawiający. 14) w zakresie oświetlenia przejścia dla pieszych należy wycenić następujące elementy: • ramię nośne w kształcie litery U z dowolnego materiału (stal, aluminium); • panele fotowoltaiczne 2 x ok. 0,8m2 powierzchni aktywnej; • 2 lampy o mocy co najmniej 40 W LED każda; • turbina wiatrowa wyciszona o wysokiej efektywności wzbudzania; • możliwość podłączenia do drogowej instalacji oświetleniowej kablem z pobliskiego słupa oświetlenia ulicznego w odległości do 20 m. 15) wymagania w zakresie radarowych wyświetlaczy prędkości : • wyświetlacz diodowy wysokiej jakości, wymiary minimalne: 70 cm x 70 cm, • wyświetlanie prędkości pojazdu zbliżającego się do wyświetlacza w kolorze czerwonym, gdy prędkość zostanie przekroczona oraz zielonym gdy prędkość pojazdu będzie zgodna z przepisami, • wskazywanie pod informacją o prędkości treści: ZWOLNIJ lub DZIĘKUJĘ • ograniczenie wyświetlania wartości dla zakresu: 20-100 km/h • wskazywanie symbolu wykrzyknika w trójkątnej obwódce w kolorze czerwonym w sytuacji przekroczenia prędkości ponad 90 km/h, • dokładność wykonanego pomiaru: 1km/h, • wymiar obudowy min. 70x70cm, • napięcie zasilania: 12V, z panelu słonecznego oraz wprowadzenie zasilania do sieci elektryczno – energetycznej, • zasięg działania: do 300 m, • obudowa z profilu zamkniętego, najlepiej stalowy o przekroju poprzecznym w kształcie prostokąta lub konstrukcja rurowa zapewniająca odpowiednią sztywność i wytrzymałość. Konstrukcja musi być ocynkowana ogniowo w przypadku obudów stalowych i umożliwiać przymocowanie do fundamentu betonowego. Wysokość konstrukcji musi pozwolić na umieszczenie tablicy min. 2.2 m ponad poziom jezdni. Urządzenia elektryczne umieszczane są na konstrukcji. Przy umieszczaniu konstrukcji wsporczej urządzeń elektrycznych obowiązują zasady, oznaczenia i zabezpieczenia tych urządzeń określone w przepisach i zaleceniach dotyczących urządzeń elektroenergetycznych, • wysokość litery wyświetlającej prędkość: min. 30 cm, • moduł statystyk do zapisu informacji o ilości pojazdów w obu kierunkach i ich prędkości, oraz oprogramowanie dla Android i Windows do analizy statystyk z generatorem tabel i wykresów, • możliwość odczytu danych z wyświetlacza metodą przewodową i bezprzewodową Bluetooth lub/i Wi-Fi, • moduł zasilania solarnego zawierający min 2 akumulatory o łącznej pojemności min. 40Ah (litowo-jonowe) umieszczane w jednolitej obudowie radaru, wewnętrzny regulator. Zapewniona praca ciągła przy całkowitym zaćmieniu przez min 120 godz., • słupek o średnicy od 88-114 mm z wysięgnikiem w celu zabudowy modułu solarnego i radaru, • montaż konstrukcji w lokalizacjach wskazanych w projekcie oraz fundament pod słupek zapewniający właściwą stateczność wyświetlacza prędkości na podstawie typowej organizacji ruchu dostarczonej przez Zamawiającego; • obsługa oraz serwisowanie dostarczonego urządzenia w okresie gwarancji. 16) coroczne przeglądanie, a w razie konieczności gwarancyjne odnawianie oznakowania poziomego na całym remontowanym odcinku drogi; 17) zlokalizowanie zaplecza placu budowy przy stawie w Tenczynku, wraz z jego tymczasowym utwardzeniem i ew. oświetleniem lub zlokalizowaniem placu budowy w innej uzgodnionej lokalizacji. Materiał z budowy będzie stanowił własność Zamawiającego. Po uporządkowaniu placu budowy plac ma zostać odtworzony do stanu pierwotnego, w zakresie nawierzchni i otoczenia. W razie uszkodzenia dróg dojazdowych przez pojazdy budowy należy odtworzyć podbudowę i nawierzchnie bitumiczne tych dróg do czasu zgłoszenia zadania do odbioru.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1
45233000-9
45233120-6
45233220-7
45233222-1
45233261-6
45233290-8
45233292-2
45233300-2
45233294-6
45213311-6
44132000-4
45316110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże że: 1) W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 2 000 000, 00 zł brutto polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi obejmujące wykonanie warstw jezdnych drogi z betonu asfaltowego. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży „Wykaz robót”- załącznik nr 4 SIWZ wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2) Dysponuje kierownikiem budowy/kierownikiem robot drogowych, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami drogowymi (uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej). Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży wykaz osób załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 3 SIWZ. (W przypadku wykazania osób udostępnionych Wykonawcy przez inne podmioty należy dołączyć do w/w załącznika pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia tych osób) 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - załącznik nr 4 SIWZ, wraz z załączeniem dowodów, określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane w należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie robót, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w niniejszym punkcie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Formularz oferty wg. załączonego wzoru. 2. kopia dowodu wpłaty lub poręczeń bądź gwarancji zabezpieczenia wadium. 3. Załącznik nr 7 do SIWZ - Podwykonawcy (jeżeli dotyczy) 4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: 100 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych , - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz..U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Jeżeli wadium wnoszone będzie w poręczeniach lub w gwarancjach (oryginały tych dokumentów należy złożyć w punkcie obsługi klienta pok. nr 20), w treści tych dokumentów musi być zawarte zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zarządu Dróg Powiatu Krakowskiego,- GETIN NOBLE BANK S.A. O/ w Krakowie. Nr konta 38 1560 0013 2281 8759 8000 0010. 5. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu za prawidłowo wniesione uznaje się wadium zaksięgowane na wskazanym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Kopię dowodu wpłaty lub poręczeń bądź gwarancji zabezpieczenia wadium należy dołączyć do oferty. 7. Wykonawca , którego oferta nie będzie zabezpieczona prawidłowo wniesionym wadium zostanie wykluczony. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 11 pkt 1. 9. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa brutto 50,00
Okres gwarancji i rękojmi 20,00
Skrócenie terminu realizacji zamówienia 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany umowy oraz ich warunki są opisane w paragrafie 17 wzoru umowy (zał. nr 6 do SIWZ)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje ekipy do malowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub ekipy do malowania. Prace na terenie Krakowa (budynki użyteczności publicznej). Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI