Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Remont drogi powiatowej Nr 1319R Brzostek-Kamienica Górna-Smarżowa w km 4+640,00 - 6+230,00 oraz 7+630,00 - 11+200,00 wraz z remontem przepustu w km 7+812,00 w miejscowości Wola Brzostecka, (...)
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoDębica
WojewództwoPodkarpackie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-05-20
ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Dębicy
Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
Numer ogłoszenia2021/BZP 00045091
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045091 z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Remont drogi powiatowej Nr 1319R Brzostek-Kamienica Górna-Smarżowa w km 4+640,00 - 6+230,00 oraz 7+630,00 - 11+200,00 wraz z remontem przepustu w km 7+812,00 w miejscowości Wola Brzostecka, (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Dębicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8722128819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 28
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 680 31 55
1.5.8.) Numer faksu: 14 680 31 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@rde.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rde.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej Nr 1319R Brzostek-Kamienica Górna-Smarżowa w km 4+640,00 - 6+230,00 oraz 7+630,00 - 11+200,00 wraz z remontem przepustu w km 7+812,00 w miejscowości Wola Brzostecka, (...)
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003940/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont drogi powiatowej Nr 1319R Brzostek-Kamienica Górna-Smarżowa w km 4+640,00 - 6+230,00 oraz 7+630,00 - 11+200,00 wraz z remontem przepustu w km 7+812,00 w miejscowości Wola Brzostecka, (...)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_debica
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_debica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. wsprawiesposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówieniapublicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymaganiasprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieciInternet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAConastępującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowszawersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowszewersje,c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalniewersja 100.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lubinnyobsługujący format plików .pdf,f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętegowkomunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przezplatformęzakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnegoserwerasynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Zalecenia - szczegółowy opis rozdziałXIII.SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowychjest Zarząd Dróg Powiatowych w Dębicy z siedzibą w Dębicy przy ul. Parkowej 28, 39-200 Dębica,email: zdp@rde.pl;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można siękontaktować pod adresem e-mail: zdp@rde.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.4) odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiadaPani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmierniedużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 7500000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie remontu drogi powiatowej Nr 1319R Brzostek-Kamienica Górna-Smarżowa w km 4+640,00 – 6+230,00 oraz 7+630,00 – 11+200,00 wraz z remontem przepustu w km 7+812,00 w miejscowości Wola Brzostecka, Kamienica Górna, Bączałka i Smarżowa oraz remontu mostu na potoku Kamienica w ciągu drogi powiatowej Nr 1319R Brzostek-Kamienica Górna-Smarżowa w 8+769 w m. Bączałka.3. Asortyment robót budowlanych przewidzianych do wykonania: Roboty pomiarowe oraz przygotowawcze Roboty ziemne Remont mostu Remont przepustów pod koroną drogi i pod zjazdami Wykonanie podbudów Wykonanie nawierzchni Roboty wykończeniowe Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Do 30% wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu: Roboty pomiarowe oraz przygotowawcze Roboty ziemne Remont mostu Remont przepustów pod koroną drogi i pod zjazdami Wykonanie podbudów Wykonanie nawierzchni Roboty wykończeniowe Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodoweja) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi klasy minimum „L” obejmującą swym zakresem roboty bitumiczne w obrębie jezdni o wartości robót budowlanych minimum 3 000 000,00 zł brutto (słownie: trzy miliony złotych);b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie mostu lub wiaduktu lub kładki dla pieszych lub przepustu o świetle minimum 3 m o wartości robót budowlanych minimum 70 000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych);c) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń - kierownik budowy (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów).d) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności mostowej w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń - kierownik robót mostowych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów). 3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie ospełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania -zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertęczęściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniuniezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 doSWZ;2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;3. wykaz robót budowlanychporównywalnych z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia wykonanych oraz załączeniemdowodów określających czy te roboty zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa,są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego byływykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jestw stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy bądź inne dokumentypotwierdzające ich należyte wykonywanie - załącznik nr 5 do SWZ;4. wykazu osób,skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, atakże zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami oświadczenie wykonawcy, iż osoby skierowane do realizacjizamówienia posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 6 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;3. wykaz robót budowlanychporównywalnych z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia wykonanych oraz załączeniemdowodów określających czy te roboty zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa,są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego byływykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jestw stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy bądź inne dokumentypotwierdzające ich należyte wykonywanie - załącznik nr 5 do SWZ;4. wykazu osób,skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, atakże zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami oświadczenie wykonawcy, iż osoby skierowane do realizacjizamówienia posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 6 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczanie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadająwymagane uprawnienia określone w SWZ oraz są członkami właściwej izby wraz z orazposiadają aktualną, opłaconą składkę członkowską oraz aktualne, opłacone ubezpieczenie ododpowiedzialności cywilnej -załącznik nr 7 do SWZ2. Oświadczenie wykonawcy w zakresiewypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 złotych);2. Wadium wnosi się przedupływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilkunastępujących formach:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjachubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieśćprzelewem na konto w PKO BP 44 1020 4391 0000 6102 0200 5072 z dopiskiem "wadium dozamówienia publicznego na: „Remont drogi powiatowej Nr 1319R Brzostek-Kamienica Górna-Smarżowa w km 4+640,00 – 6+230,00 oraz 7+630,00 – 11+200,00”.UWAGA: Za termin wniesieniawadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancjilub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musiobejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przezWykonawcę określone w ustawie p.z.p. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikaćzobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne ibezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lubgwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszymdniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinnaznaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lubgwarancji jest: Powiat Dębicki – Zarząd Dróg Powiatowych w Dębicy ul. Parkowa 28, 39-200Dębica7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj.zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertęWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Ofertawykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymawadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium wprzypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona .7. Zasady zwrotuoraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treścioferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia okolicznościwskazanych w dziale VII, rozdział III ustawy Prawo Zamówień Publicznych i/lub wystąpienia conajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunkówich wprowadzenia.2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadkuwystąpienia następujących przypadków:a) klęsk żywiołowych,b) wyjątkowo niesprzyjającychwarunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac przez 7 kolejnych dni –temperatury wykraczające poza dopuszczalne przez producentów materiałów, ulewne opadydeszczu lub śniegu, huraganowy wiatr, które zostaną potwierdzone pisemnymi danymi IMiGW,c)niezależnych od wykonawcy okoliczności związanych z uzyskaniem zgód od gestorówuzbrojenia terenu (sieci telekomunikacyjnych, elektroenergetycznych, wod.-kan., gazowniczych)na rozpoczęcie i prowadzenie prac związanych z przełożeniem ww. sieci,d) w przypadkuopóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub opóźnienia Zamawiającego wpodpisaniu umowy,e) w przypadku wykonywania zamówień dodatkowych, których realizacja mawpływ na termin realizacji zamówienia – o czas ich realizacji; f) w przypadku opóźnieniaZamawiającego w przekazaniu placu budowy,g) w przypadku wystąpienia okolicznościniezależnych od wykonawcy na uzasadniony wniosek wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana tawynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i niejest przez niego zawiniona,h) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronieZamawiającego, i) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, j) Inneprzyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkująceniemożliwością prowadzenia prac.3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okolicznościwymienionych w ust. 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, oczas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużejjednak niż o okres trwania tych okoliczności.4. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia możenastąpić w przypadku: 1) Zmiany technologiczne i materiałowe, w szczególności: a. koniecznośćzrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązańtechnicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji w sytuacji, gdyby zastosowanieprzewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotuumowy,b. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznychlub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.c. konieczność zrealizowaniazamówienia przy zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż te przedstawione w ofercieprzetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. 5. Zamawiającydopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy koniecznościwykonania robót zamiennych (każdy taki przypadek wymaga pisemnej akceptacjiZamawiającego) w stosunku do przewidzianych dokumentacją przetargową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzytechnicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotuumowy.6. Zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy w następujących przypadkach: (...)Pozostałe warunki w załączniku nr 9 Wzór umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-20 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_debica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-20 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
Lokalizacja zleceniapodkarpackie
Data dodania22-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.