Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej ul. Strzeleckiej i części ul. Lipowej w Nogowczycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ujazd
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sławięcicka
1.5.2.) Miejscowość: Ujazd
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-143
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774048757
1.5.8.) Numer faksu: 774048763
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ujazd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej ul. Strzeleckiej i części ul. Lipowej w Nogowczycach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7c20f2f-b477-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003242/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont drogi gminnej ul. Strzeleckiej i części ul. Lipowej w Nogowczycach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ujazd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ujazd
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ujazd W uzasadnionych przypadkach np. awarii platformy dopuszczalna jest komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy wskazane poniżej, z zastrzeżeniem, że ofertę składa się tylko za pośrednictwem platformy. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip; .7Z; Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć wewnętrznym podpisem XAdES. Jeśli Wykonawca opatrzy plik zewnętrznym podpisem powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale 13 SWZ -INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 15 ust. 1 i 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018. Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale 24 SWZ – OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH ZEBRANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W TOKU POSTĘPOWANIA
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GT.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Zakres robót obejmuje: • drogę gminną nr 105753 O ul. Strzelecką , na odc. długości 426,00 m – dz. nr 1/3 , 1/4 , 1/5 , 1/6 , 179/5, 178/4 i cz. 188/5,• drogę gminną nr 105752 O ul. Lipową , na odc. długości 209,00 m – dz. nr 179/5 , 192/6 , 192/5 , 192/4, 192/3, 175 i cz. 188/5,• drogę powiatową nr 1461 O Sieroniowice – Ujazd , ul. Strzelecka – w obrębie skrzyżowania z DP ul. Strzelecką – dz. nr 1/1 (uzgodnienie nr DP.6852.171.2020.RW z dnia 16.12.2020 r.).W zakres robót wchodzi:-Remont konstrukcji dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej;-Uzupełnienie i profilowanie poboczy gruntowych i korpusu drogi;Początek przeznaczonego do remontu odcinka drogi gminnej nr 105753 O ul. Strzeleckiej w m. Nogowczyce – km 0+000 - umiejscowiony jest w obrębie skrzyżowania z drogą gminną nr 105752 O ul. Lipową na granicy działek nr 178/4 i 175 na których zlokalizowane są drogi. Odcinek początkowy przeznaczonej do remontu drogi gminnej nr 105753 O ul. Strzeleckiej w m. Nogowczyce umiejscowiony jest w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1461 O Sieroniowice 2 – Ujazd ul. Strzelecka w m. Nogowczyce , na krawędzi nawierzchni jezdni - działka nr 1/1 , na której zlokalizowana jest droga powiatowa będąca w zarządzie Powiatu Strzeleckiego – w celu dowiązania się istniejącej niwelety nawierzchni jezdni drogi powiatowej ul. Strzeleckiej i projektowanej niwelety nawierzchni jezdni drogi gminnej ul. Strzeleckiej oraz ze względu na stan nawierzchni drogi gminnej - liczne spękania , wykruszenia , wysadziny , deformacje , ubytki i obłamane krawędzie - zaprojektowano: * przebudowę istniejącej nawierzchni drogi gminnej - ul. Strzeleckiej poprzez całkowite rozebranie konstrukcji jezdni drogi w obrębie istniejącego skrzyżowania , stabilizację gruntu cementem i wykonanie nowej konstrukcji jezdni drogi, bez ingerencji w konstrukcję nawierzchni jezdni drogi powiatowej. Koniec przeznaczonego do remontu odcinka drogi gminnej nr 105753 O ul. Strzeleckiej w m. Nogowczyce – km 0+426,00 - umiejscowiony jest w obrębie skrzyżowania z drogą gminną nr 105752 O ul. Lipową na granicy działek nr 1/5 i 192/5 na których zlokalizowane są drogi gminne. Początek przeznaczonego do remontu odcinka drogi gminnej nr 105752 O ul. Lipowej w m. Nogowczyce – km 0+000 - umiejscowiony jest w obrębie skrzyżowania z drogą gminną nr 105753 O ul. Strzelecką na granicy działek nr 192/5 i 1/5 na których zlokalizowane są drogi gminne. Koniec przeznaczonego do remontu odcinka drogi gminnej nr 105752 O ul. Lipowej w m. Nogowczyce – km 0+209,00 - umiejscowiony jest w jej ciągu , w obrębie wjazdu na działkę nr 188/6 będącej w zarządzie Inwestora, na której zlokalizowany jest kompleks rekreacyjno – sportowy. Powierzchnie gruntu działek na których projektowane są remonty dróg zlokalizowane są nie w całości na terenie będącym własnością Inwestora. Zaprojektowano wymianę i wzmocnienie podbudowy na przedmiotowych odcinkach. Drogi posiadają na odcinkach objętych opracowaniem: -obustronnie pobocze gruntowe o szerokości zmiennej od 0,50m - 3,50m. Szczegółowy zakres robót jest ujęty w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych, przedmiarze robót (przedmiar robót należy traktować pomocniczo) oraz SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni