Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej- ul. Droga na Wierch w m. Kościelisko, Gmina Kościelisko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIELISKO
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych, Utrzymania Dróg i Gospodarki Komunalnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Podhalańskich 44
1.5.2.) Miejscowość: Kościelisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-511
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182079100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetragi@gminakoscielisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej- ul. Droga na Wierch w m. Kościelisko, Gmina Kościelisko
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-707c0e9e-04b6-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158037
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003236/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont drogi gminnej- ul. Droga na Wierch w m. Kościelisko, Gmina Kościelisko
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 18.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana in-formacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wyko-nawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
18.2. Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie do-stępnych formatach danych, w szczególności w formatach pdf, .doc, .docx, .txt, .rtf, .odt., xps, xls, xlsx. Ofertę, a także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warun-ków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub pod-pisem osobistym.
18.3. Zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmio-tów realizujących zadania publiczne, podpis zaufany to podpis elektroniczny, którego au-tentyczność i integralność są zapewniane przy użyciu pieczęci elektronicznej ministra wła-ściwego do spraw informatyzacji, zawierający dane identyfikujące osobę tj. imię (imiona), nazwisko, PESEL, ustalone na podstawie środka identyfikacji elektronicznej, identyfikator środka identyfikacji elektronicznej, przy użyciu którego został złożony, czas jego złożenia.
18.4. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 roku o dowodach osobistych podpis osobi-sty to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia Parla-mentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z 23 lipca 2014 roku w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku we-wnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
18.5. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
drogą elektroniczną: przetargi@gminakoscielisko.pl
poprzez system: miniPortal adresem: hhttps://miniportal.uzp.gov.pl
18.6. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się nu-merem przedmiotowego postępowania - ZP.271.16.2021
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiot zamówienia – przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wy-konaniu remontu drogi gminnej- ul. Droga Na Wierch w m. Kościelisko, Gmina Kościelisko w km 0+000 – 0+250.
3.1.1. Zakres robót obejmuje:
kompleksową obsługę geodezyjną łącznie z wykonaniem inwentaryzacji powykonaw-czej
roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe
roboty rozbiórkowe ( rozebranie podbudowy, korytowanie , krawężniki z ławą, ogrodzenie)
podbudowy (warstwa wzmacniająca z geowłókniny, kruszywo naturalne, tłuczeń)
remont istniejącej kanalizacji (regulacja studzienek)
roboty nawierzchniowe (oczyszczenie i skropienie, warstwa przeciwspekaniowa, mieszanka mineralno- bitumiczna, tłuczeń- pobocza)
niezbędne próby technologiczne,
wykonanie tymczasowej organizacja ruchu na czas prowadzenia robót,
sporządzenie kosztorysu powykonawczego robót
3.1.2. UWAGA! - Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót ujęty został w załączniku nr 7 do SIWZ – dokumentacja, przy czym należy przyjąć kategorię ruchu KR 3-4,.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym na zasadach określonych w ustawie prawo zamówień publicznych.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zmawiający wybierze tę ofertę spośród ofert nie odrzuconych, która uzyska najwyższą liczbę punktów zgodnie ze wskazanymi kryteriami. Liczba punktów będzie zaokrąglona do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się według wzoru:
P= KC + KG
gdzie:
P - liczba punktów uzyskanych przez wykonawcę
KC - liczba punktów uzyskanych za kryterium cena brutto
KG- liczba punktów uzyskanych za kryterium okres udzielonych gwarancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonych gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
FORMULARZ OFERTOWY - załącznik nr 1 do SWZ
OŚWIADCZENIE o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania sporządzone wg załącznika nr 2 do SWZ.
OŚWIADCZENIE Wykonawcy, stanowiące wstępne potwierdzenie, że spełnia warunki udzia-łu w postępowaniu sporządzone wg załącznika nr 3 do SWZ.
Ew. PEŁNOMOCNICTWO w przypadku, gdy:
Ew. OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZAMÓWIENIE - załącznik nr 4 do SWZ
Ew. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU TRZECIEGO - potwierdzające, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi
wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ
KOSZTORYS OFERTOWY – zgodny z załączonym w dokumentacji (załącznik nr 7 do SWZ) przed-miarem robót
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przystępując do postepowania Wykonawcy zobowiązani są przed upływem terminu składa-nia ofert wnieść wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 0/100).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
17.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wyko-nawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do repre-zentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
17.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświad-czenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub kry-teriów selekcji składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wy-kazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
17.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświad-czenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy bądź usługi wykonają poszcze-gólni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 76do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu systemu miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-08 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-07
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
4.1. Wymagany termin wykonania robót budowlanych – max. 45 dni od dnia zawarcia umowy,
4.2. Wymagany termin na przedłożenie dokumentacji powykonawczej – max. 20 dni od umownego zakończenia robót budowlanych.