Remont drogi gminnej : Trzetrzewina Koło Lorka Stara Szkoła w km 0+010-0+480; Ubiad...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont drogi gminnej : Trzetrzewina Koło Lorka Stara Szkoła w km 0+010-0+480; Ubiad do stadionu 0+000-0+550; „Do Szumali” w m. Naściszowa 0+005-0+191; ul. Kwiatowej w Chełmcu w km 0+000-0+310
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChełmiec
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-12
  • ZamawiającyWójt Gminy Chełmiec
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00041512
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej : Trzetrzewina Koło Lorka Stara Szkoła w km 0+010-0+480; Ubiad do stadionu 0+000-0+550; „Do Szumali” w m. Naściszowa 0+005-0+191; ul. Kwiatowej w Chełmcu w km 0+000-0+310

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Chełmiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892127

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Papieska 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-395

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 185480219

1.5.8.) Numer faksu: 185480243

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej : Trzetrzewina Koło Lorka Stara Szkoła w km 0+010-0+480; Ubiad do stadionu 0+000-0+550; „Do Szumali” w m. Naściszowa 0+005-0+191; ul. Kwiatowej w Chełmcu w km 0+000-0+310

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-807f64c8-a740-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002894/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont drogi gminnej Trzetrzewina Koło Lorka Stara Szkoła w km 0+010-0+480

1.1.2 Remont drogi Ubiad do stadionu 0+000-0+550

1.1.3 Remont drogi gminnej "Do Szumali" w m. Naściszowa 0+005-0+191

1.1.4 Remont ul. Kwiatowej w Chełmcu w km 0+000-0+310

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/chelmiec

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/chelmiec

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć: - kwalifikowanym podpisem elektronicznym; podpisem zaufanym, - lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO: Zgodnie z art. 13ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016roku wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że:1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Chełmiec, ul. Papieska 2, 33-395Chełmiec2. Pana/Pani dane nie podlegają współ administrowaniu, 3. Zamawiający powołał inspektoraochrony danych osobowych, którym jest Artur Boruta – email: iod@chelmiec.pl 4. Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr postępowania: WPR.271.1.2021 pn.„cz. 1Remont drogi gminnej Trzetrzewina Koło Lorka Stara Szkoła w km 0+010-0+480; cz. 2 Remont drogi Ubiad do stadionu 0+000-0+550; cz. 3 Remont drogi Gminnej „Do Szumali” w m. Naściszowa 0+005-0+191; cz. 4 Remont ul. Kwiatowej w Chełmcu w km 0+000-0+310” 5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych, 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie zart. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy; 7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z ustawy Pzp, 8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzjenie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, 9. posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) napodstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **, c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***, d) prawo do wniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 10. Wykonawca składa do ofertyoświadczenie zawarte w formularzu ofertowym w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnychprzewidzianych wart. 13 lub art. 14 RODO. 11. W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danychosobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązkuinformacyjnego,stosownie do art. 13 ust.4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nieskłada(usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). ** Wyjaśnienie: skorzystanie zprawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie możenaruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczeniaprzetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnieniakorzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art.6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WPR.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn cz. 1 Remont drogi gminnej Trzetrzewina Koło Lorka Stara Szkoła w km 0+010-0+480;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium pierwsze – „Cena”: W kryterium „Cena” ilość punktów zostanie obliczona oddzielnie dla każdej części oferty, według poniższego wzoru: K1 = ( CN / CB ) x 60 K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Cena” CN – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych) CB - cena w ofercie badanej W tym kryterium jako „cena” przyjęta zostanie „wartość brutto zamówienia” podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Kryterium drugie – „Rękojmia za wady”: W kryterium „Rękojmia za wady” ilość punktów zostanie obliczona oddzielnie dla każdej części oferty, według poniższego wzoru: K2 = ( RN / RB ) x 40 K2 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Rękojmia za wady” RN – najdłuższy termin udzielonej rękojmi za wady spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych) RB – termin rękojmi za wady zaoferowany w ofercie badanej Zamawiający wymaga wpisania w ofercie konkretnej liczby pełnych miesięcy na jaki udziela rękojmi za wady. Wykonawca może zaoferować termin rękojmi za wady nie krótszy niż 36 msc i nie dłuższy niż 60 msc. W przypadku zaoferowania terminu rękojmi za wady na okres dłuższy niż 60 msc, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. Wzór końcowy do obliczenia całkowitej ilości punktów przyznanych ofercie w badanej części: PC = K1 + K2 PC – całkowita ilość punktów dla oferty badanej K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „ Cena” K2 - punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Rękojmia za wady”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryterium pierwsze – „Cena”: W kryterium „Cena” ilość punktów zostanie obliczona oddzielnie dla każdej części oferty, według poniższego wzoru: K1 = ( CN / CB ) x 60 K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Cena” CN – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych) CB - cena w ofercie badanej W tym kryterium jako „cena” przyjęta zostanie „wartość brutto zamówienia” podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Kryterium drugie – „Rękojmia za wady”: W kryterium „Rękojmia za wady” ilość punktów zostanie obliczona oddzielnie dla każdej części oferty, według poniższego wzoru: K2 = ( RN / RB ) x 40 K2 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Rękojmia za wady” RN – najdłuższy termin udzielonej rękojmi za wady spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych) RB – termin rękojmi za wady zaoferowany w ofercie badanej Zamawiający wymaga wpisania w ofercie konkretnej liczby pełnych miesięcy na jaki udziela rękojmi za wady. Wykonawca może zaoferować termin rękojmi za wady nie krótszy niż 36 msc i nie dłuższy niż 60 msc. W przypadku zaoferowania terminu rękojmi za wady na okres dłuższy niż 60 msc, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. Wzór końcowy do obliczenia całkowitej ilości punktów przyznanych ofercie w badanej części: PC = K1 + K2 PC – całkowita ilość punktów dla oferty badanej K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „ Cena” K2 - punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Rękojmia za wady”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. cz. 2 Remont drogi Ubiad do stadionu 0+000-0+550;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium pierwsze – „Cena”: W kryterium „Cena” ilość punktów zostanie obliczona oddzielnie dla każdej części oferty, według poniższego wzoru: K1 = ( CN / CB ) x 60 K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Cena” CN – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych) CB - cena w ofercie badanej W tym kryterium jako „cena” przyjęta zostanie „wartość brutto zamówienia” podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Kryterium drugie – „Rękojmia za wady”: W kryterium „Rękojmia za wady” ilość punktów zostanie obliczona oddzielnie dla każdej części oferty, według poniższego wzoru: K2 = ( RN / RB ) x 40 K2 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Rękojmia za wady” RN – najdłuższy termin udzielonej rękojmi za wady spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych) RB – termin rękojmi za wady zaoferowany w ofercie badanej Zamawiający wymaga wpisania w ofercie konkretnej liczby pełnych miesięcy na jaki udziela rękojmi za wady. Wykonawca może zaoferować termin rękojmi za wady nie krótszy niż 36 msc i nie dłuższy niż 60 msc. W przypadku zaoferowania terminu rękojmi za wady na okres dłuższy niż 60 msc, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. Wzór końcowy do obliczenia całkowitej ilości punktów przyznanych ofercie w badanej części: PC = K1 + K2 PC – całkowita ilość punktów dla oferty badanej K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „ Cena” K2 - punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Rękojmia za wady”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryterium pierwsze – „Cena”: W kryterium „Cena” ilość punktów zostanie obliczona oddzielnie dla każdej części oferty, według poniższego wzoru: K1 = ( CN / CB ) x 60 K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Cena” CN – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych) CB - cena w ofercie badanej W tym kryterium jako „cena” przyjęta zostanie „wartość brutto zamówienia” podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Kryterium drugie – „Rękojmia za wady”: W kryterium „Rękojmia za wady” ilość punktów zostanie obliczona oddzielnie dla każdej części oferty, według poniższego wzoru: K2 = ( RN / RB ) x 40 K2 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Rękojmia za wady” RN – najdłuższy termin udzielonej rękojmi za wady spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych) RB – termin rękojmi za wady zaoferowany w ofercie badanej Zamawiający wymaga wpisania w ofercie konkretnej liczby pełnych miesięcy na jaki udziela rękojmi za wady. Wykonawca może zaoferować termin rękojmi za wady nie krótszy niż 36 msc i nie dłuższy niż 60 msc. W przypadku zaoferowania terminu rękojmi za wady na okres dłuższy niż 60 msc, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. Wzór końcowy do obliczenia całkowitej ilości punktów przyznanych ofercie w badanej części: PC = K1 + K2 PC – całkowita ilość punktów dla oferty badanej K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „ Cena” K2 - punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Rękojmia za wady”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. cz. 3 Remont drogi Gminnej „Do Szumali” w m. Naściszowa 0+005-0+191;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium pierwsze – „Cena”: W kryterium „Cena” ilość punktów zostanie obliczona oddzielnie dla każdej części oferty, według poniższego wzoru: K1 = ( CN / CB ) x 60 K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Cena” CN – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych) CB - cena w ofercie badanej W tym kryterium jako „cena” przyjęta zostanie „wartość brutto zamówienia” podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Kryterium drugie – „Rękojmia za wady”: W kryterium „Rękojmia za wady” ilość punktów zostanie obliczona oddzielnie dla każdej części oferty, według poniższego wzoru: K2 = ( RN / RB ) x 40 K2 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Rękojmia za wady” RN – najdłuższy termin udzielonej rękojmi za wady spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych) RB – termin rękojmi za wady zaoferowany w ofercie badanej Zamawiający wymaga wpisania w ofercie konkretnej liczby pełnych miesięcy na jaki udziela rękojmi za wady. Wykonawca może zaoferować termin rękojmi za wady nie krótszy niż 36 msc i nie dłuższy niż 60 msc. W przypadku zaoferowania terminu rękojmi za wady na okres dłuższy niż 60 msc, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. Wzór końcowy do obliczenia całkowitej ilości punktów przyznanych ofercie w badanej części: PC = K1 + K2 PC – całkowita ilość punktów dla oferty badanej K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „ Cena” K2 - punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Rękojmia za wady”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryterium pierwsze – „Cena”: W kryterium „Cena” ilość punktów zostanie obliczona oddzielnie dla każdej części oferty, według poniższego wzoru: K1 = ( CN / CB ) x 60 K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Cena” CN – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych) CB - cena w ofercie badanej W tym kryterium jako „cena” przyjęta zostanie „wartość brutto zamówienia” podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Kryterium drugie – „Rękojmia za wady”: W kryterium „Rękojmia za wady” ilość punktów zostanie obliczona oddzielnie dla każdej części oferty, według poniższego wzoru: K2 = ( RN / RB ) x 40 K2 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Rękojmia za wady” RN – najdłuższy termin udzielonej rękojmi za wady spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych) RB – termin rękojmi za wady zaoferowany w ofercie badanej Zamawiający wymaga wpisania w ofercie konkretnej liczby pełnych miesięcy na jaki udziela rękojmi za wady. Wykonawca może zaoferować termin rękojmi za wady nie krótszy niż 36 msc i nie dłuższy niż 60 msc. W przypadku zaoferowania terminu rękojmi za wady na okres dłuższy niż 60 msc, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. Wzór końcowy do obliczenia całkowitej ilości punktów przyznanych ofercie w badanej części: PC = K1 + K2 PC – całkowita ilość punktów dla oferty badanej K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „ Cena” K2 - punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Rękojmia za wady”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. cz. 4 Remont ul. Kwiatowej w Chełmcu w km 0+000-0+310

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium pierwsze – „Cena”: W kryterium „Cena” ilość punktów zostanie obliczona oddzielnie dla każdej części oferty, według poniższego wzoru: K1 = ( CN / CB ) x 60 K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Cena” CN – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych) CB - cena w ofercie badanej W tym kryterium jako „cena” przyjęta zostanie „wartość brutto zamówienia” podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Kryterium drugie – „Rękojmia za wady”: W kryterium „Rękojmia za wady” ilość punktów zostanie obliczona oddzielnie dla każdej części oferty, według poniższego wzoru: K2 = ( RN / RB ) x 40 K2 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Rękojmia za wady” RN – najdłuższy termin udzielonej rękojmi za wady spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych) RB – termin rękojmi za wady zaoferowany w ofercie badanej Zamawiający wymaga wpisania w ofercie konkretnej liczby pełnych miesięcy na jaki udziela rękojmi za wady. Wykonawca może zaoferować termin rękojmi za wady nie krótszy niż 36 msc i nie dłuższy niż 60 msc. W przypadku zaoferowania terminu rękojmi za wady na okres dłuższy niż 60 msc, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. Wzór końcowy do obliczenia całkowitej ilości punktów przyznanych ofercie w badanej części: PC = K1 + K2 PC – całkowita ilość punktów dla oferty badanej K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „ Cena” K2 - punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Rękojmia za wady”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryterium pierwsze – „Cena”: W kryterium „Cena” ilość punktów zostanie obliczona oddzielnie dla każdej części oferty, według poniższego wzoru: K1 = ( CN / CB ) x 60 K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Cena” CN – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych) CB - cena w ofercie badanej W tym kryterium jako „cena” przyjęta zostanie „wartość brutto zamówienia” podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Kryterium drugie – „Rękojmia za wady”: W kryterium „Rękojmia za wady” ilość punktów zostanie obliczona oddzielnie dla każdej części oferty, według poniższego wzoru: K2 = ( RN / RB ) x 40 K2 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Rękojmia za wady” RN – najdłuższy termin udzielonej rękojmi za wady spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych) RB – termin rękojmi za wady zaoferowany w ofercie badanej Zamawiający wymaga wpisania w ofercie konkretnej liczby pełnych miesięcy na jaki udziela rękojmi za wady. Wykonawca może zaoferować termin rękojmi za wady nie krótszy niż 36 msc i nie dłuższy niż 60 msc. W przypadku zaoferowania terminu rękojmi za wady na okres dłuższy niż 60 msc, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. Wzór końcowy do obliczenia całkowitej ilości punktów przyznanych ofercie w badanej części: PC = K1 + K2 PC – całkowita ilość punktów dla oferty badanej K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „ Cena” K2 - punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Rękojmia za wady”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ◦ w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: • art. 108 ust. 1 pkt. 1 uPzp • art. 108 ust. 1 pkt. 2 uPzp • art. 108 ust. 1 pkt 3 uPzp, • art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, • art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, • art. 108 ust. 1 pkt 6 uPzp, • art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170), • art. 109 ust. 1 pkt. 4 uPzp • art. 109 ust. 1 pkt. 6 uPzp.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje obowiązku składania przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- zaparafowany wzór umowy , - kosztorys ofertowy, - oświadczenie o aktualnościach składanych oświadczeń, - w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie, o którym mowa w ust. 10 pkt. 2

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oświadczenia i dokumenty Wykonawców występujących wspólnie: a) Wykonawcyustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówieniaalbo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.W związku z tym należy wskazane pełnomocnictwo złożyć wraz z ofertą. b) Wodniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lubzawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać nazdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których tezdolności są wymagane. W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlanewykonają poszczególni wykonawcy. c) Wykonawcy występujący wspólnie powinni złożyćoświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ, z tym, że oświadczeniewstępne wymienione w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącegozałącznik nr 2 do SWZ) składa każdy Wykonawca z osobna, natomiast oświadczeniapotwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającegomogą być składane wspólnie. d) Dokument o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziałuSWZ(oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) powinien potwierdzaćspełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. e) Zamawiający nie zastrzegaobowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia publicznego kluczowych zadań dotyczących przedmiotowegozamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 Zamawiający informuje, że dopuszczalna jest zmiana umowy bezprzeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia: 1)niezależnie od wartości tejzmiany, o ile została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, wpostaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, które mogąobejmować postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości ceny, jeżelispełniają one łącznie następujące warunki: a)określają rodzaj i zakres zmian, b)określająwarunki wprowadzenia zmian, c)nie przewidują takich zmian, które modyfikowałyby ogólnycharakter umowy; Powyższe zostało określone szczegółowo w Rozdziale XXII SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://chelmiec.pl/strona/platforma-zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-12 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-10

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający wskazuje, że w celu ograniczenia liczby wykonawców zapraszanych do negocjacjiofert, zamierza zastosować kryterium ,,Ceny” oraz kryterium ,,Rękojmia za wady” wedługzasad,wag i wzorów przyznawania punktacji określonych w rozdziale XIX. Przy czymmaksymalnie 3wykonawców zostanie zaproszonych do negocjacji ofert z zastrzeżeniem ust. 6.
2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekipy do montażu bram i stolarki - b2b - Brzesko
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekipy do montażu bram i stolarki - b2b Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI