Remont drogi gminnej nr 250530K Szczurowa –Włoszyn -Dołęga nr 250530K Szczurowa –Włoszyn...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont drogi gminnej nr 250530K Szczurowa –Włoszyn -Dołęga nr 250530K Szczurowa –Włoszyn - Dołęga w km 2+100,00 do 3+574,00 w miejscowości Dołęga”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczurowa
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • ZamawiającyGMINA SZCZUROWA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00047475
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 250530K Szczurowa –Włoszyn -Dołęga nr 250530K Szczurowa –Włoszyn - Dołęga w km 2+100,00 do 3+574,00 w miejscowości Dołęga”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZUROWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660714

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Szczurowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-820

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146320949

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szczurowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczurowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka Samorządu Terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 250530K Szczurowa –Włoszyn -Dołęga nr 250530K Szczurowa –Włoszyn - Dołęga w km 2+100,00 do 3+574,00 w miejscowości Dołęga”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-733db955-ad91-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009699/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 remonty dróg gminnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szczurowa.ezamawiajacy.pl; https://szczurowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szczurowa.ezamawiajacy.pl; https://szczurowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Ofertaęwraz z załącznikami należy złożyć w postaci elektronicznej oraz podpisać kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Złożenieoferty wymaga zarejestrowania się i zalogowania na Platformie zakupowej dostępnej pod adresemhttps://szczurowa.ezamawiajacy.pl. 2. Zasady korzystania z Platformy; a)zgłoszenie do postępowaniawymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Szczurowa;https://szczurowa.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. b)Wykonawca po wybraniuopcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. c)Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Zaleca się uwzględnienie czasuniezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz zpotwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszeniaprocedury założenia konta. d)Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególnościzawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem PlatformyZakupowej. 3. W przypadku wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, należyskontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Szczurowa tel.+48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail:oneplace@marketplanet.pl.4.Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, b) dopuszcza się podpisaniedokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. Wzwiązku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plikz podpisem. 5.Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne tj.: a) Stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b)Komputer klasy PC lub MAC, onastępującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadkuInternet Explorer minimalnie wersja 10.0; d) Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany programAcrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 6. Wymagania sprzętowo-aplikacyjneumożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego: a) Rekomendowaną przeglądarką dozłożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta. b)Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownikasesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witrynyplatformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. c) Zainstalujdedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługęfunkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK możnapobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładowaćbieżącą stronę. d) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłączczytnik z kartą kryptograficzną do komputera.6. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików owielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif,tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje zawarto w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacje zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UG.I271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2000000,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 469125,60 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: Remont drogi gminnej nr 250530K Szczurowa –Włoszyn -Dołęga nr 250530K Szczurowa –Włoszyn - Dołęga w km 2+100,00 do 3+574,00 w miejscowości Dołęga”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje min.:- roboty pomiarowe,- odmulenie istniejących rowów oraz oczyszczanie przepustów z namułu,- roboty ziemne –wykop koryta pod obustronne wzmocnienie poboczy,- nawierzchnię z betonu asfaltowego,- utwardzanie poboczy,- oznakowanie pionowe.Przytoczony zakres odnosi się ogólnie do rodzaju robót, szczegółowy zakres prac określony został w dokumentacji oraz STWiORB. Elementy do wyceny dla poszczególnych etapów zostały ujęte w przedmiarze robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena zostanie dokonana na podstawie informacji wpisanych w formularzu oferty przez Wykonawców

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

oświadczenie wykonawcy - o treści zgodnej z zał nr 1 do SW, pełnomocnictwa - jeżeli dotyczą

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zakres zmian określono w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szczurowa.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-19

2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku usługowo-mieszkalnego - Tarnów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku usługowo-mieszkalnego w Tarnowie. Interesuje mnie postawienie do stanu surowego. Powierzchnia zabudowy około 300m2, całkowita około 600m2 (parter i piętro). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI