Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
„Remont drogi gminnej nr 215015G i 215016G ulicy Kasztanowej w Kulicach”
1.1.14 Remont drogi gminnej ul. Kasztanowa w Kulicach
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Przedmiot zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont drogi gminnej nr 215015G i 215016G ulicy Kasztanowej w Kulicach”.
1.1 Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania kompleksowych robót remontowych dla zadania pn.: Remont drogi gminnej nr 215015G i 215016G ulicy Kasztanowej w Kulicach. Przedmiot zamówienia zrealizowany ma zostać na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji projektowej oraz na podstawie zgłoszenia wykonania robót budowlanych nr WB.6743.2.126.2022 z dnia 07.06.2022 r.
1.2 Zakres planowanych robót remontowych obejmuje m. in. (szczegółowy zakres zawiera dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SWZ):
sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość do 4 cm z nadaniem profilu podłużnego i spadków poprzecznych,
ułożenie warstwy wzmacniającej z siatki z włókien szklanych przesączonej asfaltem,
ułożenie warstwy wyrównawczej gr. 4 cm bitumicznej z betonu asfaltowego AC16W,
ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm bitumicznej z betonu asfaltowego AC11S,
remont nawierzchni istniejących zjazdów: wymiana na nową,
remont nawierzchni istniejącego chodnika: wymiana na nową,
remont betonowych krawężników, oporników i obrzeży - wymiana na nowe,
uzupełnienie podbudowy istniejącego chodnika i zjazdów,
regulacja wysokościowa nawierzchni istniejących zjazdów na posesje z istniejącego materiału,
remont istniejących poboczy polegający na uzupełnieniu nawierzchni poboczy z destruktu pochodzącego z frezowania nawierzchni jezdni,
regulacja wysokościowa istniejących urządzeń zlokalizowanych w nawierzchni jezdni, zjazdów i chodnika takich jak: włazy studni kanalizacyjnych, obudowy zaworów wodociągowych, hydranty, kratki ściekowe ulicznych wpustów deszczowych,
odtworzenie terenów zielonych w granicach robót w pasie drogowym.
2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
a) Zapewnienie obsługi geodezyjnej całego procesu robót;
b) Zabezpieczenie robót w okresie trwania robót.
c) Przygotowanie i realizacja projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz zabezpieczenia robót w okresie trwania robót, a następnie uzyskanie jego zatwierdzenia przez odpowiedni zarząd drogi oraz organ zarządzający ruchem;
d) Należyte zabezpieczenie terenu robót wraz z dostarczeniem i obsługą wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, bariery, światła ostrzegawcze, poręcze, ogrodzenia itp., zapewniając tym samym bezpieczeństwo pojazdów i pieszych.
e) Po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, naprawa zaistniałych szkód i ewentualna wypłata właścicielom stosownego odszkodowania za niemożność użytkowania bądź inne trwałe szkody. Naprawa i wypłata odszkodowania powinny być potwierdzone protokołem stwierdzającym iż właściciel nie rości już żadnych pretensji do Wykonawcy.
f) Przed rozpoczęciem robót budowlanych wykonanie dokumentacji fotograficznej budynków oraz innych obiektów budowlanych znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji w celu uniknięcia niesłusznych roszczeń odszkodowawczych ze strony właścicieli nieruchomości.
g) Przed rozpoczęciem robót sporządzenie dokumentacji stanu technicznego istniejących dróg znajdujących się w najbliższym sąsiedztwie inwestycji oraz w dalszej odległości, które będą wykorzystywane do ciężkiego transportu przez Wykonawcę. Nieodłączną częścią dokumentacji będą zdjęcia skatalogowane w sposób niebudzący wątpliwości co do momentu ich wykonania oraz obiektu który dokumentują.
h) Wykonawca będzie mógł transportować materiały i wyposażenie na i z terenu budowy wyłącznie po drogach, których stan został zinwentaryzowany w w/w sposób. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt.
2.1 W terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu Harmonogram rzeczowo-finansowy wraz z kosztorysem ofertowym.
2.2 Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową/powykonawczą zaakceptowaną przez Inspektora nadzoru najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego.
2.3 Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio wykwalifikowany zespół, legitymujący się odpowiednimi kwalifikacjami i uprawnieniami umożliwiającymi i zezwalającymi na realizację przedmiotu zamówienia (w zakresie konkretnej jego części) zgodnie z obowiązującymi przepisami.
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Budowa domów od podstaw
Sierakowice (pomorskie)
Instalacje przeciwpożarowe
Gdańsk (pomorskie)
Wymiana instalacji elektrycznych
Gdańsk (pomorskie)
Instalacje domofonu
Gdańsk (pomorskie)
Instalacje alarmów
Gdańsk (pomorskie)
Monitoring
Gdańsk (pomorskie)
Instalacje elektryczne
Gdańsk (pomorskie)
Układanie paneli
Objazda (pomorskie)
Gładzie gipsowe
Objazda (pomorskie)