Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej Nr 116001 R Jawornik Ruski – Żohatyn w km 1+100 do km 1+800”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bircza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900476
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ojca Św. Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Bircza
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-740
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166726091
1.5.8.) Numer faksu: 166725341
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@bircza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bircza.pl/asp/start,0
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej Nr 116001 R Jawornik Ruski – Żohatyn w km 1+100 do km 1+800”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ae25c8a-e869-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016737/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont drogi gminnej Nr 116001 R Jawornik Ruski – Żohatyn w km 1+100 do km 1+800
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/bircza3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bircza
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 20.1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej na stronie profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/bircza Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
a) w zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu prosi się o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer (22)1010202, cwk@platformazakupowa.pl, 20.2.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/bircza . Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/bircza do konkretnego wykonawcy. 20.3. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/bircza przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 20.4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki poprzez Platformę, dostępną pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/bircza .20.5. Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich doręczenia za pośrednictwem formularza zamieszczonego na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/bircza, w zakładce dedykowanej postępowaniu. 20.6. Zamawiający informuje, że posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a złożenie oferty w przetargu jest możliwe bez posiadania konta. 20.7. Na stronie Platformy znajduje się Instrukcja dla Wykonawców zawierająca: informacje ogólne, informacje dot. sposobu i formy złożenia oferty oraz sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert), 20.7.1. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
20.8. Zgodnie ze SWZ
20.9. Zgodnie ze SWZ
20.10. Zgodnie ze SWZ
20.11. Zgodnie ze SWZ
20.12. Zgodnie ze SWZ
20.13. Zgodnie ze SWZ
20.14. Zgodnie ze SWZ
20.15. Zgodnie ze SWZ
20.16. Zgodnie ze SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/bircza
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
30.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1/ administratorem danych osobowych przekazywanych przez Wykonawcę lub inne podmioty w ramach niniejszego postępowania jest Wójt Gminy Bircza, 37-740 Bircza, ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2,
2/ inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Bircza jest Adam Ziemiński, email adam.zieminski@cbi24.pl
3/ dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Remont drogi gminnej Nr 116001 R Jawornik Ruski – Żohatyn w km 1+100 do km 1+800”, prowadzonym w trybie podtsawowym,
4/ odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
5/ dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6/ obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
7/ konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
8/ w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
9/ podmioty, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu w ramach niniejszego postępowania posiadają:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do ich danych osobowych,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych ich dotyczących, z tym, ze skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników,
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy którykolwiek z podmiotów uznać, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO,
10/ podmiotom, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu w toku niniejszego postępowania nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Remont drogi gminnej Nr 116001 R Jawornik Ruski – Żohatyn w km 1+100 do km 1+800”.
Zakres robót od km 1+100 do km 1+800 tj.: 700,00 m
1. Zakres i cel robót
Niniejszy projekt ma charakter dokumentacji w celu uzyskania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, której celem jest określenie szczegółowego sposobu i zakresu wykonania remontu drogi gminnej Nr 116001 R Jawornik Ruski - Żohatyn na odcinku od km 1+100 do km 1+800. Droga objęta opracowaniem zlokalizowana jest na działkach ewidencyjnych: nr 385 obręb Jawornik Ruski, nr 164, nr 150 obręb Żohatyn, i stanowi połączenie komunikacyjne przyległych nieruchomości do drogi powiatowej, usytuowanej na działce nr 99.
Zakres remontu drogi obejmuje: odcinkową wymianę konstrukcji jezdni
na powierzchni występujących kolein i przełomów, wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej, wykonanie odcinkowego wzmocnienia istniejącej konstrukcji jezdni oraz wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jako warstwa wiążąca i warstwa ścieralna. Zakres remontu obejmuje również wykonanie utwardzenia poboczy
i uporządkowanie spływu wód opadowych poprzez wykonanie robót ziemnych związanych z odtworzeniem i oczyszczeniem rowów odwadniających.
Zgodnie z art. 29 obowiązującej ustawy Prawo budowlane, zgłoszenie w/w robót nie wymaga opracowania Projektu budowlanego, jak również uzyskania pozwolenia na budowę. W związku z powyższym opracowano skrócony materiał - projekt techniczno - wykonawczy, w formie materiałów do zgłoszenia robót budowlanych.
2. Opis stanu istniejącego
Celem opracowania jest poprawa komunikacji, zwiększenie nośności jezdni i poprawę bezpieczeństwa użytkowników drogi oraz zabezpieczenie jezdni i korpusu drogi przed zniszczeniem, na skutek możliwości wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych.
Istniejąca droga gminna jest drogą publiczną ( klasa D ) o kategorii ruchu KR1. Droga na odcinku objętym opracowaniem posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej o szerokości zmiennej 3,90 - 4,00 m. Stan techniczny nawierzchni jest odcinkowo zły, jezdnia posiada zniekształcenia w profilu podłużnym i poprzecznym, występują w niej ubytki masy bitumicznej, wyboje, lokalnie koleiny podłużne. Istniejący stan nawierzchni wskazuje na odcinkową słabą nośność konstrukcji. Pobocza drogi są zniszczone, rozmyte i wymagają odbudowy i utwardzenia. Spływ wód opadowych odbywa się powierzchniowo zgodnie z istniejącym ukształtowaniem terenu, tj. rowami drogowymi i istniejącymi przepustami pod zjazdami do istniejącego potoku „Jawornik”. Rowy drogowe są zamulone i wymagają oczyszczenia, a lokalnie odtworzenia. W linii rowów, spływ wód opadowych odbywa się istniejącymi odcinkami rowów krytych, które są drożne, lecz nieznacznie uszkodzone. Przepusty pod zjazdami są drożne i nie wymagają przebudowy. Stwierdzone zniszczenia nawierzchni mogą być spowodowane działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz występującego ruchu. Stan techniczny drogi wymaga wykonania robót remontowych nawierzchni, poboczy oraz uporządkowania spływu wód opadowych. Nawierzchnia jezdni wykonana jest z masy mineralno-bitumicznej, na podbudowie z kruszyw.
3. Parametry techniczne i opis rozwiązań sytuacyjnych
Planowana inwestycja związana z remontem drogi będzie wykonana w śladzie istniejącym korpusu drogowego, z drobną korektą łuków poziomych. Przystępując do opracowania dokumentacji przyjęto następujące parametry techniczne zgodnie z ustaleniami z inwestorem:
● Klasa drogi D (dojazdowa),
● Prędkość projektowa: Vp=50 km/h,
● Szerokość jezdni: 4,00 m,
● Pobocza utwardzone 0,30 m,
● Pobocza ziemne 0,45 m,
● Nawierzchnia bitumiczna,
● Rowy drogowe istniejące
Zaprojektowano remont drogi w śladzie istniejącym, polegającym na wykonaniu robót rozbiórkowych istniejącej nawierzchni bitumicznej (frezowanie) na wskazanych powierzchniach wymiany i wzmocnienia konstrukcji, wykonaniu warstwy wzmacniającej z kruszywa łamanego, skropieniu projektowanej podbudowy i nawierzchni emulsją asfaltową oraz wykonanie nowej dwuwarstwowej nawierzchni z betonu asfaltowego, jako warstwa wiążąca i ścieralna. Zaprojektowano również wykonanie utwardzenia poboczy przy krawędzi jezdni kruszywem łamanym, na pozostałej szerokości jako pobocza ziemne. Dla uporządkowania spływu wód opadowych zaprojektowano odcinkowe odtworzenie i oczyszczenie rowów drogowych. Istniejące przepusty pod zjazdami pozostają bez zmian, są drożne i nie wymagają przebudowy.
4. Przekrój normalny i konstrukcja nawierzchni
Konstrukcję remontu nawierzchni drogi zaprojektowano w oparciu o przeprowadzoną wizję
i pomiary w terenie oraz w oparciu o ustalenia zawarte z Zamawiającym. Zaprojektowano nawierzchnię jezdni bitumiczną o szerokości 4,00 m oraz obustronne pobocza utwardzone kruszywem o szerokości 0,30 m.
Przyjęto następujące konstrukcje:
4.1 Konstrukcja jezdni na odcinku: od km 1+100,00 do km 1+577,00
od km 1+660,00 do km 1+715,00
od km 1+784,00 do km 1+800,00
● warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
● warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
● skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM
● istniejąca konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej
4.2 Konstrukcja jezdni na odcinku od km 1+577,00 do km 1+660,00
od km 1+715,00 do km 1+784,00
● warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
● warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
● skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM
● podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm
● istniejąca konstrukcja jezdni
4.3 Konstrukcja jezdni na odcinkach wymagających wymiany konstrukcji (szerokość zmienna).
Szczegółowy obmiar powierzchni zawarto w przedmiarze robót.
● warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
●- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm
● skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM
● podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm
● podbudowa z pospółki 0/63 mm grub. 30 cm
4.4 Konstrukcja poboczy:
Pobocza na odcinku od km 1+100,00 do km 1+800,00
● 8 cm utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 mm, stabilizowanym mechanicznie,
● 15 cm utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0/63 mm, stabilizowanym mechanicznie
● istniejące pobocze ziemne.
Szczegóły rozwiązań konstrukcyjnych jezdni i poboczy zawarto w załącznikach graficznych
Zestawienie projektowanych elementów przebudowy drogi:
1) nawierzchnia bitumiczna jezdni drogi - 2 800,00 m2
2) przepust pod zjazdem z rur PP Ø 500 mm - 6,00 m
3) nawierzchnia na zjazdach z kruszywa łamanego - 24,00 m2
5. Przebieg niwelety w przekroju podłużnym i poprzecznym wraz
z odwodnieniem
Przebieg projektowanej niwelety jezdni został dostosowany do istniejącego stanu
i przebiegu drogi, z uwzględnieniem spadków przyległego terenu. Projekt nie przewiduje zmiany istniejącego pochylenia niwelety jezdni. Niweleta jezdni na całym odcinku podnosi się średnio o 8 - 20 cm .
Na remontowanym odcinku założenia projektowe przewidują osiągnięcie poprzecznego profilu jezdni ze spadkiem daszkowym o wartości na prostej 2%, a na łukach poziomych ze spadkiem jednostronnym o wartości 4% oraz na poboczach drogi uzyskanie spadku o wartości 4%.
System odwodnienia jezdni i korpusu drogi pozostaje bez zmian. Przy przebudowie drogi projektuje się odbudowę rowów, oczyszczenie i odmulenie istniejących rowów otwartych ziemnych, z zachowaniem spadków dna rowu w kierunku istniejących przepustów pod zjazdami i przepustu pod koroną drogi na potoku Jawornik. Podział spływu wód opadowych reguluje istniejące ukształtowanie terenu, gdzie wody opadowe z jezdni i poboczy kierowane są do otwartych rowów ziemnych i istniejącego potoku. Spływ wód w linii rowu odbywać się będzie poprzez istniejące pod zjazdami drogowymi przepusty rurowe.
Termin wykonania robót: do 100 dni od podpisania umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegać one będą na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni utwardzonych/ulepszonych dróg gminnych na terenie gminy Bircza w zakresie do 40 % ilości podanej w zamówieniu podstawowym. Wartość tych robót została uwzględniona przy obliczeniu całkowitej wartości zamówienia. Ewentualne zamówienia udzielone zostaną na podobnych warunkach umownych jak zamówienie podstawowe. Cena negocjowana będzie w oparciu o aktualny poziom cen rynkowych. Możliwość udzielenia zamówienia w trybie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego i nie stanowi żadnego wiążącego zobowiązania.
Roboty podobne dla robót drogowych będących przedmiotem postępowania przetargowego polegać będą na wykonaniu prac drogowych dotyczących m.in.
- wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi, grysowymi z mechanicznym obcieciem krawędzi, wycięcie uszkodzonych miejsc, rozdzielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w 1 lub 2 warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń - ubytków, wraz z oczyszczeniem miejsc z kurzu, zanieczyszczeń oraz odstających i wykruszających się wyboi, a także na wykonaniu robót rozbiórkowych istniejącej nawierzchni bitumicznej (frezowanie) na wskazanych powierzchniach wymiany i wzmocnienia konstrukcji, wykonaniu warstwy wzmacniającej z kruszywa łamanego, skropieniu projektowanej podbudowy i nawierzchni emulsją asfaltową oraz wykonanie nowej jednowarstwowej lub dwuwarstwowej nawierzchni z betonu asfaltowego, jako warstwa wiążąca i ścieralna, wykonanie utwardzenia poboczy przy krawędzi jezdni kruszywem łamanym, na pozostałej szerokości jako pobocza ziemne. Dla uporządkowania spływu wód opadowych konieczne może być odcinkowe odtworzenie i oczyszczenie rowów drogowych, a także oczyszczenia i/lub przebudowy przepustów pod zjazdami.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji / rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:a) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy która:
posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa
- która uczestniczyła przy realizacji co najmniej jednej zakończonej roboty w zakresie przedmiotu zamówienia przez cały okres jej trwania (tj. od momentu przekazania placu budowy do momentu dokonania odbioru końcowego robót),
Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz.U.
z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej wymienionym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r. poz. 220 t.j.).
Wszystkie w/w osoby kadry technicznej muszą posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego przez w/w osoby, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego bieżącego i symultanicznego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ),
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
19.5.1. Formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,19.5.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków w postępowaniu w zakresie wskazanym w pkt 19.2 SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ,
19.5.3. OŚWIADZCENIE podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału
w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy)
19.5.4. OŚWIADCZENIE wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy; wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy)
19.5.5. ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego zasoby wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy)
19.5.6. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 19.7.2 Warunek ten dotyczy również odpowiednio osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty.
19.5.7. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa; (jeżeli dotyczy).
19.5.8. WYKAZ ROZWIĄZAŃ RÓWNOWAŻNYCH wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami; (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców (współpartnerów) wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona, jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika (lidera)
do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania
2) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem (liderem)
3) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana, zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5) wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika – lidera lub jednego ze współpartnerów.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bircza
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-03 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Protokół, oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, powinien przekazać je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Zamawiający udostępni na wniosek zainteresowanego jawną część dokumentacji.19.13.1 Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem.
19.14 Wycofanie złożonej oferty
Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wycofać ofertę. W tym celu należy postępować zgodnie z Instrukcją dla Wykonawcy dostępnej na Platformie. Wykonawca po upływie składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofania ofert.
19.14.1 Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.