Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 090718C w ciągu ul. Piotra w Mroczy od km 0+000 do km 0+565
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MROCZA
1.3.) Oddział zamawiającego: Komórka ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350889
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac 1 Maja 20
1.5.2.) Miejscowość: Mrocza
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-115
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrocza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej nr 090718C w ciągu ul. Piotra w Mroczy od km 0+000 do km 0+565
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1721aa95-3400-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038219/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont drogi gminnej nr 090718C od km 0+000 do km 0+565 w ciągu ul. Piotra w Mroczy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski
lub informacje Wykonawcy przekazują elektronicznie za pomocą Platformy zakupowej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej
danego postepowania. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za
pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowienia@mrocza.pl (nie dotyczy składania ofert). Ofertę wykonawca składa za
pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę”.
Korzystanie z Platformy zakupowej przez Wykonawców jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym
na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, a także zapoznał i stosuje się do Instrukcji
składania ofert dostępnej pod adresem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Wszystkie instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dla wykonawców znajdują się pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/45-%20instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RO.271.3.9.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni po istniejącym śladzie
o szerokości 6 m – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr. 4 cm, warstwa wyrównawczej śr. Gr 3 cm z betonu
asfaltowego AC11W. Przed wykonywaniem prac bitumicznych należy wykonać frezowanie profilujące w celu uzyskania
odpowiedniego profilu podłużnego oraz spadków poprzecznych. Trasa w planie składa się z odcinków prostych i
krzywoliniowych – łuków o promieniach i parametrach podanych na rysunkach – plan sytuacyjny.
W ramach inwestycji przewidziano remont istniejących chodników - o spadku 2%
w kierunku jezdni, nawierzchnia kostka brukowa betonowa gr. 8 cm. Chodnik zramowany obrzeżem gr. 8 cm na ławie
betonowej z oporem (w przypadku gdy nie dochodzi chodnik do budynku lub ogrodzenia).
Pomiędzy istniejącymi murami obiektów, a projektowanym chodnikiem przewidziano izolacje pionową z folii PP wysokości
30 cm – niedopuszczenie do zawilgocenia budynków
i murów. Prze przejściami dla pieszych należy ułożyć płytki ostrzegawcze koloru żółtego
o wymiarach 30 x 30 cm gr. 8 cm z polimerobetonu, oraz płytki kierunkowe koloru żółtego
o wymiarach 30 x 30 cm gr. 8 cm z polimerobetonu.
W celu skomunikowania działek sąsiadujących z drogą zaprojektowano remont zjazdów na odcinku krawędź jezdni –
granica działki. Zjazdy o szerokości od 3.0 m do 5.0 m –
o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu ścięte skosem o proporcji
n : m, gdzie n = m ≥ 1,50 m, wyłącznie dla projektowanych relacji skrętnych.
W ramach zadania należy wykonać odtworzenie zjazdów publicznych oraz skrzyżowań.
Istniejące progi zwalniające należy rozebrać, a nawierzchnię odtworzyć w technologii:
➢ Warstwa ścieralna AC11S o gr. 4cm
➢ Warstwa wiążąca AC11W o gr. śr. 3cm
➢ Warstwa podbudowy AC22P o gr. 8cm
➢ Podbudowa z KŁSM 0/31 mm o gr. 8 cm
➢ warstwa wzmacniająca podłoże – z gruntu stabilizowanego cementem C1.5/2 MPa, o grubości 10 cm
Na odtworzonej nawierzchni należy zamontować progi płytowe z tworzywa sztucznego o wymiarach 180 x 200 cm w km
0+313.95 oraz w km 0+490.00.
Rozwiązanie wysokościowe:
Rozwiązanie wysokościowe nawiązuje do istniejących rzędnych nawierzchni jezdni i zjazdów.
Konstrukcja nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego:
➢ Warstwa ścieralna AC11S o gr. 4cm
➢ Warstwa wiążąca AC11W o gr. śr. 3cm
➢ Istniejąca nawierzchnia bitumiczna o gr. 8-12cm (do obliczeń przyjęto do dalszych obliczeń 4 cm ze względu na
konieczność wykonania frezowania istniejącej nawierzchni)
Konstrukcja nawierzchni jezdni i zjazdów z kostki brukowej betonowej:
➢ Kostka betonowa brukowa o gr. 8cm
➢ Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 o gr. 4cm
➢ Podbudowa z betonu cementowego C8/10 o gr. 20cm
➢ warstwa wzmacniająca podłoże – z gruntu stabilizowanego cementem C1.5/2 MPa, o grubości 10 cm
Konstrukcja nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej:
➢ Kostka betonowa brukowa o gr. 8cm
➢ Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 o gr. 4cm
➢ warstwa wzmacniająca podłoże – z gruntu stabilizowanego cementem C1.5/2 MPa, o grubości 10 cm
Konstrukcja nawierzchni jezdni i zjazdów z betonu asfaltowego:
➢ Warstwa ścieralna AC11S o gr. 4cm
➢ Warstwa wiążąca AC11W o gr. śr. 3cm
➢ Istniejąca nawierzchnia bitumiczna o gr. 8-12cm (należy wykonać frezowanie istniejącej nawierzchni w celu płynnego
włączenia do istniejącej nawierzchni)
Odwodnienie
Zachowany zostaje istniejący powierzchniowy system odwodnienia poprzez projektowane pochylenia podłużne i poprzeczne
nawierzchni na przyległy teren. Cała woda opadowa zostanie zagospodarowana w ramach działek drogowych inwestora. W
miejscach gdzie ze względu na przyległa zabudowę projektowany spadek podłużny jest mniejszy od 0.3 % zaprojektowano
odwodnienia liniowe D400 - głębokość wew. korytka min. 200 mm, szerokość zewnętrzna min. 160 mm ruszt żeliwny,
korytko betonowe beton C30/37 XD1, wraz z dylatacją taśmą bitumiczną od strony nawierzchni jezdni. Ławy pod
odwodnienie liniowe gr. 15 cm - beton C12/15.
W miejscu ścieków oraz rur spustowych z dachów – wykonać odwodnienia liniowe polipropylenowe z rusztem żeliwnym –
B125 - głębokość wew. korytka 40mm, szerokość zewnętrzna min. 120 mm. Ławy pod odwodnienie liniowe gr. 15 cm -
beton C12/15.
Na zjazdach w miejscach możliwych zastoisk wody opadowej wykonać odwodnienia liniowe wys. wewnętrzna min. 100 mm,
szerokość zewnętrzna min. 140 mm C250 korytko betonowe beton C30/37 XD1, ruszt żeliwny. Ławy pod odwodnienie
liniowe gr. 15 cm - beton C12/15.
Na odcinku od km 000.00 do km 0+010 str. L należy wykonać ściek przykrawężnikowy z 2 rzędów kostki brukowej
betonowej szer. 20 cm, na ławie betonowej C12/15 gr. 20 cm.
Istniejące włazy kanalizacji sanitarnej i deszczowej w jezdni należy wyregulować oraz obrobić 2 rzędami kostki granitowa
8/11 - spoina - piasek na bazie żywic reaktywnych, na betonie C16/20 gr. 20 cm. Dla studni rewizyjnych kanalizacji
deszczowej i sanitarnej w jezdni należy wykonać pierścienie odciążające pod płyta nastudzienną.
Zestawienie projektowanych powierzchni (m²) Jezdnia nawierzchnia AC11S 3361.58 m2
Zjazdy i skrzyżowania kostka brukowa 694.20 m2
chodniki 1 609.64 m2
Zjazdy bitumiczne 205.56 m2
Po stronie wykonawcy zadania leży obowiązek opracowania tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie uzgodnień i
pozwoleń w celu wdrożenia podczas realizacji przedmiotowego zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) „Cena oferty” - maksymalną liczbę punktów w kryterium „cena” otrzyma oferta z najniższą ceną.
Okres gwarancji” - maksymalną liczbę punktów w kryterium „okres gwarancji” otrzyma oferta z okresem gwarancji 72 m-c (min. okres
gwarancji wynosi 36 m-cy, natomiast max. okres gwarancji wynosi 72 m-c).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub
zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie,
wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie, które swoim
zakresem obejmowało roboty budowlane w zakresie budowy/przebudowy/remontu drogi polegającej na ułożeniu
nawierzchni bitumicznej o wartości min. 800 tys. zł.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku zamówień o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej porównywalnej
wartości.
b) dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia następującymi osobami:
- kierownik budowy – posiadający uprawnienia w zakresie specjalności drogowej bez ograniczeń
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
potwierdzający wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie budowy/przebudowy/remontu drogi polegającej na ułożeniu
nawierzchni bitumicznej o wartości min. 800 tys. zł wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na
rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór stanowi Załącznik nr 7 do
SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie
Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
potwierdzający wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie budowy/przebudowy/remontu drogi polegającej na ułożeniu
nawierzchni bitumicznej o wartości min. 800 tys. zł wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na
rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór stanowi Załącznik nr 7 do
SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w
kwocie: 18.000,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100 gr.).
Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
BS w Koronowo Oddział Mrocza, Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006.
W tytule przelewu należy podać numer i nazwę postępowania, tj. RO.271.3.8.2022.
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert
(decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, należy załączyć do oferty
w oryginale w postaci elektronicznej i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie
ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza.
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie
zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium
nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1
SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze względu na ograniczenia w ilości dozwolonych znaków, Zamawiający informuje, iż zmiany umowy zostały określone w
Istotnych postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-29 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-29 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni