Remont dróg w mieście i gminie Nowa Dęba w roku 2021r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont dróg w mieście i gminie Nowa Dęba w roku 2021r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Dęba
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-01
  • ZamawiającyGmina Nowa Dęba
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00049419
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dróg w mieście i gminie Nowa Dęba w roku 2021r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Dęba

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rzeszowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 846 26 71

1.5.8.) Numer faksu: 15 846 51 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowadeba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowadeba.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg w mieście i gminie Nowa Dęba w roku 2021r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3531e2e-b156-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049419

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010454/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa dróg: Lipowa, Różana, Sportowa, Kanałowa, Drozdowska, na osiedlu w Alfredówce, Boczna Kamyczkowa, Budowa parkingu przy ul A. Krzywoń, Budowa łącznika ul. Kolejowa - Górka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.nowadeba.pl/bip/przetargi/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniuoudzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przyużyciuminiPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,dostępnegopodadresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:gmina@nowadeba.pl;(niedotyczy składania ofert).Adres strony internetowej postepowania http://www.nowadeba.pl/bip/przetargi/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowewtymoświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 p.z.p.,zobowiązaniepodmiotuudostępniającegozasoby, pełnomocnictwa sporządza się w postacielektronicznej, wogólniedostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,.doc, .docx, .odt.Ofertę,atakże oświadczenie ojakim mowa w Dziale X ust. 1 SWZ składa się, podrygorem nieważności,wformie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lubwpostacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (podpis zaufany - składany zapomocąprofiluzaufanego) lub podpisem osobistym(podpis osobisty składany za pomocą dowoduosobistego -edowodu).Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanychformularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza dokomunikacji”wynosi150MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.wsprawieochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawieswobodnegoprzepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie oochroniedanych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”,informuję,że:1)Administratorem Pani/Panadanychosobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta iGminy NowaDębajest Burmistrz Miasta iGminy Nowa Dęba, adres: ul. Rzeszowska 3, 39-460 NowaDęba, tel. +4815846 26 71, adres email:gmina@nowadeba.pl.2) W Urzędzie Miasta i Gminy NowaDębazostałwyznaczony InspektorOchrony Danych, adres: ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, tel. :+4815 84626 71, adres email:iod@nowadeba.pl.3) Dane osobowe będą przetwarzane w celuzwiązanymzpostępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego. 4) Dane osobowe będąprzetwarzaneprzezokres zgodnie z art.78ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.–Prawozamówieńpublicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019 ze zm.), zwanej dalej PZP, przez okres 4 latoddniazakończenia postępowania oudzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza4lata,okres przechowywania obejmujecały czas obowiązywania umowy.5) Podstawąprawnąprzetwarzaniadanych jest art. 6 ust. 1 lit. c)ww.Rozporządzenia w związku z przepisamiPZP.6)OdbiorcamiPani/Pana danych będą osoby lubpodmioty, którym udostępnionazostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art.74ust. 4 PZP.7) Obowiązek podaniaprzezPanią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiemustawowymokreślonym wprzepisach PZP, związanym z udziałemwpostępowaniu o udzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z PZP. 8) Osoba,której danedotyczą maprawo do: - dostępu do treści swoich danych orazmożliwości ichpoprawiania,sprostowania,ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdyprzetwarzanie danychodbywa się znaruszeniemprzepisów Rozporządzenia służy prawowniesieniaskargi do organunadzorczego tj.Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, ul. Stawki2, 00-193Warszawa,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RL.271.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont dróg w mieście i gminie Nowa Dęba w 2021 roku. 2. Drogi przeznaczone do remontu:• Alfredówka dz. nr ewid. 359/68 i 359/67,• Chmielów ul. Zaciszna,• Chmielów łącznik ul. Kolejowa – ul. Górka,• Cygany boczna drogi Kamyczkowej,• Jadachy Na Piasek,• Jadachy droga Podleśnictwo,• Jadachy boczna drogi Zagroble,• Nowa Dęba ul. Kanałowa obręb Poręby Dębskie,• Nowa Dęba ul. Sportowa,• Nowa Dęba ul. Drozdowska.Zakres robót:• Alfredówka dz. nr ewid. 359/68 i 359/67,- Roboty przygotowawcze,- Podbudowy i nawierzchnia,- Pobocze,- Roboty wykończeniowe,• Chmielów ul. Zaciszna,• Jadachy Na Piasek,• Jadachy droga Podleśnictwo,• Jadachy boczna drogi Zagroble,- Roboty pomiarowe,- Podbudowy i nawierzchnia,- Pobocze, • Chmielów łącznik ul. Kolejowa – ul. Górka,• Nowa Dęba ul. Kanałowa obręb Poręby Dębskie,• Cygany boczna drogi Kamyczkowej,- Roboty pomiarowe,- Podbudowa i nawierzchnia,- Pobocze,- Roboty wykończeniowe,• Nowa Dęba ul. Sportowa,- Roboty pomiarowe,- Roboty rozbiórkowe,- Podbudowa i nawierzchnia,- Odwodnienie,- Roboty wykończeniowe,• Nowa Dęba ul. Drozdowska.- Roboty przygotowawcze,- Roboty ziemne,- Odwodnienie,- Podbudowa i nawierzchnie. 1) Zakres robót zawierają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do SWZ, oraz załącznik nr 6 do SWZ. 2) Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją, w tym wykonanie projektów wykonawczych w uzgodnieniu z inwestorem, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania całości zadania oraz uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz gwarancji.3) Wbudowane i dostarczone przez Wykonawcę materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lub aprobatę techniczną.4) Wykonawca wykona przedmiot umowy z własnych materiałów. 5) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi min 2 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. 6) Uwaga : Zamawiający zgadza się na zastosowanie innych materiałów niż przyjęte w projekcie pod warunkiem zastosowania kompletnych systemów o parametrach nie gorszych niż przyjęte w projekcie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie siękierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Okres gwarancji(G) –waga kryterium 40 %. I - Cena (znaczenie w ocenie 60% = 60 pkt)Sposób dokonywania ocenywg wzoru: C = Cn / Cb x 60 pkt gdzie Cn – cena najniższa, Cb – cena badanej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zdolności techniczne: - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udowodni iż w okresie pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał jedno zamówienie polegające na rozbudowie, budowie, remoncie, przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 800 000,00 zł brutto (osiemset tysięcy złotych brutto).• Zdolności zawodowe: Wykonawca skieruje do realizacji osobę o następujących uprawnieniach: Kierownik budowy dysponujący uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w następujących branżach: : ogólnobudowlana lub drogowa,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem informującym o nie podleganiu wykluczeniu z art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 – załącznik nr 4 do SWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ;2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 10 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenia, o których mowa w Dziale X ust. 1 SWZ – załącznik nr 2 do SWZ;2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Dziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);3) dowód wniesienia wadium;4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wyłoniona, jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedstawić następujące dokumenty:1) kosztorys ofertowy sporządzony metoda kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej2) wykaz osób skierowanych do realizacji zadania zatrudnionych na podstawie umowy o pracę,3) oświadczenie dotyczące sposobu składania faktur VAT za zrealizowane, odebrana roboty budowlane ze wskazaniem sposobu tradycyjnego (faktura w formie papierowej), lub w formie elektronicznej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu – przelewem na konto zamawiającego w Banku PEKAO S.A. Nr 88 1240 2744 1111 0010 7170 20402) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 p.z.p.6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniualbo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Dziale X ust. 1 SWZ,składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczeniaora z spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazujespełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brakpodstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności, które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być:1) zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług;2) niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. opady deszczu, silny wiatr, temperatura powietrza), przy których niedopuszczalne jest prowadzenie robót drogowych (np. powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy;3) działanie siły wyższej;4) okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej;5) zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa;6) udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy;7) wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału); 8) wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe;9) wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu;10) wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy:a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;b) działania siły wyższej (m.in. klęski żywiołowe, katastrofy);c) wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego, które będzie miało istotny wpływ na termin zakończenia zadania; d) pomimo dołożenia należytej staranności i wystąpienia z odpowiednim wyprzedzeniem, Wykonawca nie uzyska uzgodnień, opinii, warunków technicznych lub decyzji pozwalających ukończyć w terminie przedmiot umowy e) nastąpi zmiana statusu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mająca wpływ na realizację przedmiotu niniejszej umowy;f) wystąpi konieczność zmiany zakresu niniejszej umowy lub wykonania prac dodatkowych lub uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć i działań powiązanych z przedmiotem umowy;g) w toku wykonywania przedmiotu umowy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klęski żywiołowe; warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; warunki pogodowe uniemożliwiające, ze względów technologicznych prowadzenia robót – pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane.- W przedstawionych w pkt. 10 przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalają nowe terminy realizacji, z tym że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju.- Fakt ten winien być odnotowany przez Kierownika Budowy w Dzienniku Budowy i potwierdzony przez właściwego inspektora nadzoru oraz przedstawiciela Zamawiającego.2. Okoliczności określone w ust. 1 stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającą między innymi: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany, opis wpływu zmiany na harmonogram rzeczowo-finansowy i termin wykonania umowy.4. Zmiana umowy może nastąpić również w przypadku: a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy; b) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonania czynności, zmiana danych teleadresowych, określonych w niniejszej umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-30

2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Generalny Wykonawca zleci wykonanie prac brukarskich, asfaltowych - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Przystępując do realizacji inwestycji przez STRABAG Sp. Z o.o. zadania pn. "Budowa Nowego Centrum Rozwojowego" przy Ul. Hofmanowej w Rzeszowie, zwracam się z uprzejmą prośbą o przedstawienie kompleksowej oferty cenowej na wykonanie nawierzchni wg dokumentacji z załącznika oraz zestawienia orientacyjnego w załączniku. Wycenę proszę przedstawić w dwóch opcjach : -Kompleksowo z materiałami brukarskimi tj kostka, krawężniki, obrzeża -Kompleksowo podbudowy bez materiałów brukarskich. -Dodatkowo proszę o wycenę odtworzenia nawierzchni asfaltowych w ilości około 200m2(roboty naprawcze) Termin składania ofert: 2024-05-24 Planowany termin rozpoczęcia lipiec 2024. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI