Remont dróg w Gminie Kaliska

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont dróg w Gminie Kaliska
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKaliska
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kaliska
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-07
  • Numer ogłoszenia594534-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 594534-N-2020 z dnia 2020-10-07 r.

Gmina Kaliska: Remont dróg w Gminie Kaliska
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kaliska, krajowy numer identyfikacyjny 19167569800000, ul. ul. Nowowiejska  2 , 83-260  Kaliska, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 889 201, e-mail b.sikora@kaliska.pl, faks 585 889 206.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kaliska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.kaliska.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.kaliska.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
drogą pocztową lub osobiście
Adres:
Gmina Kaliska, ul. Nowowiejska 2, 83-260 Kaliska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg w Gminie Kaliska
Numer referencyjny: RR.271.12.2020.II
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) CZĘŚĆ I: „Utwardzenie drogi gminnej ul.Wiklinowa w miejscowości Frank wraz z odwodnieniem”. Zakres modernizacji dla Części I – zgodniez załącznikiem nr 9 do SIWZ. 2) CZĘŚĆ II: „Utwardzenie ul. Bursztynowej w miejscowości Frank”.Zakres modernizacji dla Części II – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 3) CZĘŚĆ III:„Utwardzenie ul. Słonecznej w miejscowości Iwiczno” Zakres modernizacji dla Części III – zgodnie zzałącznikiem nr 9 do SIWZ 4) CZĘŚĆ IV: „Utwardzenie drogi gminnej ul. Świerkowa wmiejscowości Studzienice” Zakres modernizacji dla Części IV – zgodnie z załącznikiem nr 9 doSIWZ. 5) CZĘŚĆ V: „Utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Kazub” Zakres modernizacji dlaCzęści V – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 6) CZĘŚĆ VI: „Utwardzenie ul. Kolejowej wmiejscowości Kaliska” Zakres modernizacji dla Części VI – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 7)CZĘŚĆ VII: „Utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Dąbrowa w kierunku miejscowości Strych”Zakres modernizacji dla Części VII – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 8) CZĘŚĆ VIII: „Utwardzenie ul. Zachodniej w miejscowości Piece” Zakres modernizacji dla Części VIII – zgodnie zzałącznikiem nr 9 do SIWZ. 9) CZĘŚĆ IX: „Utwardzenie parkingu i budowa chodnika przy ul.Gulgowskiego” Zakres modernizacji dla Części IX– zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 10)CZĘŚĆ X: „Modernizacja chodnika ul. Starowiejska w Kaliskach” Zakres modernizacji dla Części X–zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawemobowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawemochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz Ustawą o drogach publicznych, Ustawą oodpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie inadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia.Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: KODYCPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45000000-7 Roboty budowlane 45233222-1Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 34953300-5 Chodniki 45111000 –8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45112000 – 5 Roboty w zakresie usuwania gleby

II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45112000-5
45000000-7
45233222-1
34953300-5
45111000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-18

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna że Wykonawca spełnia ww.warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lubprzedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wykwalifikowanych,zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane, upoważniające wświetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robót: Wymagane osoby to:Kierownik budowy – posiadający następujące kwalifikacje: - Minimum jedną osobę posiadającąuprawnienia budowlane, kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bezograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej wydane na podstawie przepisów PrawaBudowlanego lub które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego ObszaruGospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisówustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych wpaństwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U z 2018 r., poz. 2272 ze zm.), niezależnie odilości części na które składa ofertę. Doświadczenie Wykonawcy. • Część I - Zamawiający uznawarunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: Zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wtym okresie, co najmniej jedno zamówienia o wartości nie mniejszej niż 15. 000,00 zł brutto(potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, żeroboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) opodobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego postępowania, • Część II -Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: Zrealizował (zakończył) wokresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienia o wartości nie mniejszejniż 20.000,00 zł brutto (potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należytyoraz wskazujących, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej iprawidłowo ukończone) o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszegopostępowania, • Część III - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:Zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienia owartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto (potwierdzone dowodami, że roboty te zostaływykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że roboty te zostały wykonane zgodnie zzasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) o podobnym charakterze i złożoności coprzedmiot niniejszego postępowania, • Część IV - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeliWykonawca wykaże że: Zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniejjedno zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto (potwierdzone dowodami, żeroboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że roboty te zostały wykonanezgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) o podobnym charakterze izłożoności co przedmiot niniejszego postępowania, • Część V - Zamawiający uzna warunek zaspełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: Zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, co najmniej jedno zamówienia o wartości nie mniejszej niż 45.000,00 zł brutto(potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) opodobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego postępowania, • Część VI -Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: Zrealizował (zakończył) wokresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienia o wartości nie mniejszejniż 110.000,00 zł brutto (potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposóbnależyty oraz wskazujących, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej iprawidłowo ukończone) o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszegopostępowania, • Część VII - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykażeże: Zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienia owartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (potwierdzone dowodami, że roboty te zostaływykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że roboty te zostały wykonane zgodnie zzasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) o podobnym charakterze i złożoności coprzedmiot niniejszego postępowania, • Część VIII - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeliWykonawca wykaże że: Zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniejjedno zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto (potwierdzone dowodami, żeroboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że roboty te zostały wykonanezgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) o podobnym charakterze izłożoności co przedmiot niniejszego postępowania, • Część IX - Zamawiający uzna warunek zaspełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: Zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, co najmniej jedno zamówienia o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto(potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, żeroboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) opodobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego postępowania, • Część X -Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: Zrealizował (zakończył) wokresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienia o wartości nie mniejszejniż 20.000,00 zł brutto (potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należytyoraz wskazujących, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej iprawidłowo ukończone) o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszegopostępowania. W przypadku ubiegania się o zamówienie na kilka części, należy spełnić warunki określone dla tych części łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzeczktórych roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te robotybudowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczynyo obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – innedokumenty, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że roboty tezostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ; wzór wykazurobót stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty na kilka części Zamawiającydopuszcza, aby Wykonawca posłużył się tymi samymi dokumentami. W przypadku ubiegania się ozamówienie na kilka części, należy spełnić warunki określone dla tych części łącznie. 2) wykazosób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadkuskładania oferty na kilka części Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca posłużył się tymisamymi dokumentami. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców oudzielenie zamówienia warunek można spełniać łącznie).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca (każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), wterminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej (www.bip.kaliska.pl)informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemuoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którejmowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ).Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymWykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie oniepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ, aktualne na dzień składaniaofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ,zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzeniaspełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, któregowzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, Pełnomocnictwa: -w przypadku, gdy Wykonawcęreprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu.Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy-w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Do oferty należyzałączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginalelub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
okres gwarancji 30,00
termin płatności faktury 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą stanowi załącznik nr 6 do niniejszejspecyfikacji. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy mogą nastąpić wyłącznie na podstawieprzepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważnościwymagają formy pisemnej. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewidujemożliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą wnastępujących okolicznościach: 1) zmiany Umowy w zakresie wykonania robót budowlanych –Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści ofertyna podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej zokoliczności wymienionych poniżej: a. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne, dokonaćtakich zmian jakości, ilości lub technologii robót lub ich części określonych w zamówieniu, jeżeliuzna, że są one niezbędne do uzyskania celu oznaczonego w Umowie, a Wykonawca powinienwykonać każde z poniższych poleceń: a) zmniejszyć ilość robót, b) pominąć poszczególne roboty, c)wykonać roboty zamienne. b. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia wnastępujących przypadkach: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym cenynetto określone w ofercie i umowie pozostaną niezmienne przez cały okres obowiązywania Umowy.Jeżeli w okresie obowiązywania Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, od chwili zmianypodatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmianyUmowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, b)wykonania mniejszego zakresu robót, niż zakres określony przez Zamawiającego na etapie ogłoszeniapostępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Zmniejszenie zakresu robót możewyniknąć w szczególności z ich zaniechania lub wystąpienia okoliczności, o których mowa wUmowie, c) wykonania robót zamiennych i wystąpieniu okoliczności o których mowa w Umowie, d)rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy. W takim przypadkuwynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci zawszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związkuz wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami, e) okoliczności związane z wystąpieniemCOVID-19, c. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania robót budowlanych wraz zeskutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynieokolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymizarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, co może nastąpić m. in. w przypadku: a)nieterminowego przekazania terenu budowy, b) opóźnień w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnieńitp. lub w dokonaniu bądź zaniechaniu określonych czynności przez właściwe organy administracjipaństwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c)niemożności realizacji robót z powodu braku dopuszczenia do ich wykonania lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, d) udzieleniezamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówieniapodstawowego, e) konieczność realizacji zamówień zamiennych, f) wystąpienia innych okolicznościpoza wynikającymi z uchybienia Wykonawcy lub za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, g) gdyUmowa nie może być realizowana z powodu siły wyższej lub z powodu następstw siły wyższej. Przeztermin „siła wyższa” rozumie się np. akt terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady,powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i innepodobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stronnie mogła zapobiec, h) wystąpienia zjawisk archeologicznych, niewybuchów lub niewypałów, o ilebędą one miały wpływ za dotrzymanie terminu wykonania robót, i) zmiany w uzbrojeniu inaniesieniach terenu w stosunku do danych w zasobach geodezyjnych, mających wpływ na terminrealizacji, j) jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają realizację robót zgodnie z harmonogramem,k) okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, d. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowieńUmowy w przypadku zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisaniaUmowy, wywołujących potrzebę zmiany Umowy ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, e.Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu UmowyPodwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez Podwykonawcę podwarunkiem, że kolejny Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie wymaganym przezZamawiającego na etapie postępowania o zamówienie publiczne – w takim przypadku nie makonieczności zmiany Umowy w drodze aneksu do Umowy, f. Zamawiający dopuszcza zmianępodmiotów trzecich na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunkówudziału w postępowaniu pod warunkiem, że kolejny podmiot trzeci wykaże spełnianie warunków wzakresie wymaganym przez Zamawiającego na etapie postępowania o zamówienie publiczne, g.Zamawiający dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi orazosób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, pod warunkiem, że zaproponowana przezWykonawcę na dane stanowisko osoba, wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niżZamawiający określił na etapie postępowania o zamówienie publiczne – w takim przypadku nie makonieczności zmiany Umowy w drodze aneksu do Umowy. Opisane wyżej postanowienia stanowiąkatalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązaniado wyrażenia takiej zgody. Zmiana Umowy w przypadkach.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-22, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych - Słupsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI