IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
okres gwarancji |
30,00 |
termin płatności faktury |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą stanowi załącznik nr 6 do niniejszejspecyfikacji. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy mogą nastąpić wyłącznie na podstawieprzepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważnościwymagają formy pisemnej. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewidujemożliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą wnastępujących okolicznościach: 1) zmiany Umowy w zakresie wykonania robót budowlanych –Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści ofertyna podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej zokoliczności wymienionych poniżej: a. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne, dokonaćtakich zmian jakości, ilości lub technologii robót lub ich części określonych w zamówieniu, jeżeliuzna, że są one niezbędne do uzyskania celu oznaczonego w Umowie, a Wykonawca powinienwykonać każde z poniższych poleceń: a) zmniejszyć ilość robót, b) pominąć poszczególne roboty, c)wykonać roboty zamienne. b. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia wnastępujących przypadkach: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym cenynetto określone w ofercie i umowie pozostaną niezmienne przez cały okres obowiązywania Umowy.Jeżeli w okresie obowiązywania Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, od chwili zmianypodatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmianyUmowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, b)wykonania mniejszego zakresu robót, niż zakres określony przez Zamawiającego na etapie ogłoszeniapostępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Zmniejszenie zakresu robót możewyniknąć w szczególności z ich zaniechania lub wystąpienia okoliczności, o których mowa wUmowie, c) wykonania robót zamiennych i wystąpieniu okoliczności o których mowa w Umowie, d)rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy. W takim przypadkuwynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci zawszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związkuz wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami, e) okoliczności związane z wystąpieniemCOVID-19, c. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania robót budowlanych wraz zeskutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynieokolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymizarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, co może nastąpić m. in. w przypadku: a)nieterminowego przekazania terenu budowy, b) opóźnień w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnieńitp. lub w dokonaniu bądź zaniechaniu określonych czynności przez właściwe organy administracjipaństwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c)niemożności realizacji robót z powodu braku dopuszczenia do ich wykonania lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, d) udzieleniezamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówieniapodstawowego, e) konieczność realizacji zamówień zamiennych, f) wystąpienia innych okolicznościpoza wynikającymi z uchybienia Wykonawcy lub za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, g) gdyUmowa nie może być realizowana z powodu siły wyższej lub z powodu następstw siły wyższej. Przeztermin „siła wyższa” rozumie się np. akt terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady,powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i innepodobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stronnie mogła zapobiec, h) wystąpienia zjawisk archeologicznych, niewybuchów lub niewypałów, o ilebędą one miały wpływ za dotrzymanie terminu wykonania robót, i) zmiany w uzbrojeniu inaniesieniach terenu w stosunku do danych w zasobach geodezyjnych, mających wpływ na terminrealizacji, j) jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają realizację robót zgodnie z harmonogramem,k) okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, d. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowieńUmowy w przypadku zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisaniaUmowy, wywołujących potrzebę zmiany Umowy ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, e.Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu UmowyPodwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez Podwykonawcę podwarunkiem, że kolejny Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie wymaganym przezZamawiającego na etapie postępowania o zamówienie publiczne – w takim przypadku nie makonieczności zmiany Umowy w drodze aneksu do Umowy, f. Zamawiający dopuszcza zmianępodmiotów trzecich na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunkówudziału w postępowaniu pod warunkiem, że kolejny podmiot trzeci wykaże spełnianie warunków wzakresie wymaganym przez Zamawiającego na etapie postępowania o zamówienie publiczne, g.Zamawiający dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi orazosób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, pod warunkiem, że zaproponowana przezWykonawcę na dane stanowisko osoba, wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niżZamawiający określił na etapie postępowania o zamówienie publiczne – w takim przypadku nie makonieczności zmiany Umowy w drodze aneksu do Umowy. Opisane wyżej postanowienia stanowiąkatalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązaniado wyrażenia takiej zgody. Zmiana Umowy w przypadkach.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-22, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: