Remont dróg powiatowych powiatu krakowskiego z podziałem na zadania.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont dróg powiatowych powiatu krakowskiego z podziałem na zadania.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBatowice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatu Krakowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-15
  • Numer ogłoszenia584186-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 584186-N-2020 z dnia 2020-09-15 r.

Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego: Remont dróg powiatowych powiatu krakowskiego z podziałem na zadania.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 35157927000000, ul. Karola Wojtyły   106 , 32-086  Batowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126 221 010, , e-mail sekretariat@zdpk.krakow.pl, , faks 12-622-10-12.
Adres strony internetowej (URL): www.zdpk.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/zdpkrakowskiego,m,329559,zamowienia-publiczne-o-wartosci-powyzej-30-000-euro.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać w zamkniętej kopercie.
Adres:
Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, 32-086 Batowice, ul. Karola Wojtyły 106, pok. 20 (punkt obsługi klienta).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg powiatowych powiatu krakowskiego z podziałem na zadania.
Numer referencyjny: ZP/271/54/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest:- Zadanie nr 1: Remont drogi powiatowej nr 1940K ul. Radziszowska w m. Skawina oraz remont drogi powiatowej nr 1992K ul. Bruchnalskiego w m. Świątniki Górne w km 0+048 do km 0+546. Drogi objęte przedmiotowym zamówieniem posiadają kategorię ruchu KR3.- Zadanie nr 2: Remont drogi powiatowej nr 2121K w m. Frywałd, gm. Krzeszowice, remont drogi powiatowej nr 2189K w m. Cholerzyn, gm. Liszki, oraz remont drogi powiatowej nr 2192K w m. Morawica gm. Liszki. Drogi objęte przedmiotowym zamówieniem posiadają kategorię ruchu KR3.- Zadanie nr 3: Remont drogi powiatowej nr 2126K w m. Czubrowice gm. Jerzmanowice-Przeginia, remont drogi powiatowej nr 2131K w m. Wierzchowie, gm. Wielka Wieś, remont drogi powiatowej nr 2135K w m. Pieskowa Skała, gm. Sułoszowa, oraz remont drogi powiatowej nr 2152K w m. Masłomiąca gm. Michałowice. Drogi objęte przedmiotowym zamówieniem posiadają kategorię ruchu KR3.- Zadanie nr 4: Remont drogi powiatowej nr 1268K w m. Czulice gm. Kocmyrzów-Luborzyca, remont drogi powiatowej nr 2137K w m. Poręba Laskowska, gm. Skała, remont drogi powiatowej nr 2142K w m. Januszowice, Zagaje Smrokowskie, gm. Słomniki, oraz remont drogi powiatowej nr 2154K – ul. Kielnik w m. Goszcza, gm. Kocmyrzów-Luborzyca. Drogi objęte przedmiotowym zamówieniem posiadają kategorię ruchu KR3.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233140-2
45233220-7
45232452-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP : - na Zadaniu nr 2: na DP 2189K – do 15% wartości zamówienia podstawowego;- na Zadaniu nr 3: na DP 2131K – do 100% wartości zamówienia podstawowego, na DP 2135K – do 15% wartości zamówienia podstawowego;- na Zadaniu nr 4: na DP 2137K – do 25% wartości zamówienia podstawowego; polegających na powtórzeniu zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia podstawowego i zgodnych z nim. Zakres możliwych do udzielenia zamówień, może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w szczególności gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia poprzez wykonanie robót budowlanych dla tego samego wykonywanego obiektu lub jego otoczenia, w obszarze zakładanego jego oddziaływania. Roboty te mogą polegać w szczególności na robotach przygotowawczych, robotach w zakresie wykonania poszczególnych warstw nawierzchni dróg, robotach wykończeniowych, oraz innych robotach ujętych w załączonych tabelach elementów rozliczeniowych. Warunki umowne na jakich zostaną udzielone ewentualne zamówienia na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy PZP: podstawą do negocjacji warunków udzielania zamówienia będzie wzór umowy nie odbiegający istotnie od postanowień wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże: 1) że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu warstw jezdnych drogi z betonu asfaltowego. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży Wykaz robót - załącznik nr 4 SIWZ wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2) że dysponuje kierownikiem budowy/ kierownikiem robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami drogowymi. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wykaz osób załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 3 SIWZ. (W przypadku wykazania osób udostępnionych Wykonawcy przez inne podmioty należy dołączyć do w/w załącznika pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia tych osób) 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - załącznik nr 4 SIWZ, wraz z załączeniem dowodów, określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane w należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie robót, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w niniejszym punkcie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Formularz oferty wg. załączonego wzoru. 2. Wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych - Załączniki nr 1.1 -1.4 do SIWZ. 3. kopia dowodu wpłaty lub poręczeń bądź gwarancji zabezpieczenia wadium. 4. Załącznik nr 7 do SIWZ - Podwykonawcy (jeżeli dotyczy) 5. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: Zadanie nr 1: 4 000,00 PLN; Zadanie nr 2: 6 000,00 PLN; Zadanie nr 3: 10 000,00 PLN; Zadanie nr 4: 12 0000,00 PLN.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 144 ustawy Pzp.2. Na podstawie przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminu wykonania umowy, za obopólną zgodą stron, tylko w następujących przypadkach: 1) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej zrealizowanie zamówienia w terminie przewidzianym umową; siłę wyższą należy rozumieć jako zdarzenie zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia, o charakterze nagłym, niezależne od woli stron i działalności ludzkiej, w szczególności: działanie żywiołów o skutku katastrofalnym - w postaci powodzi, huraganu, uderzenia pioruna, gradobicia itp.,2) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających – ze względu na technologię wykonania niektórych robót - prowadzenie prac budowlanych,3) wystąpienia robót dodatkowych,4) protestów, petycji, listów itp., powodujących konieczność czasowego wstrzymania robót. 5) przedłużających się uzgodnień projektu organizacji ruchu oraz innych uzgodnień wymaganych do prawidłowej realizacji zamówienia.3. Dopuszcza się zmiany treści umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania umowy o okres wynikający z czasu trwania siły wyższej, o której mowa w ust. 2 pkt 1 lub wystąpienia warunków, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 5, jak również o okres konieczny do usunięcia lub ustąpienia ich skutków.4. Dopuszcza się zmianę treści umowy w zakresie dotyczącym:1) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego/ Wykonawcy, o których mowa w § 11 umowy, 2) zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy,3) rezygnacji z części robót (tylko z przyczyn niezależnych od Zamawiającego) i w związku z tym obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 2 umowy. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Remont dróg powiatowych powiatu krakowskiego – Zadanie nr 1, obejmujące: Remont drogi powiatowej nr 1940K ul. Radziszowska w m. Skawina oraz remont drogi powiatowej nr 1992K ul. Bruchnalskiego w m. Świątniki Górne.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Zakres robót obejmuje : - Zadanie nr 1 – w zakresie remontu drogi powiatowej nr 1940K:1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;2) frezowanie nawierzchni;3) regulacja ścieku ulicznego z z dwóch rzędów kostki betonowej; 4) rozbiórka starego krawężnika;5) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki6) regulacja pionowa studzienek wodościekowych;7) regulacja wysokościowa włazów studni rewizyjnych;8) regulacja wysokościowa zaworów wodnych;9) wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowegoBA AC16W KR 3; 10) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;11) wykonanie przykanalika z rur PVC;12) ułożenie nowych krawężników betonowych;13) humusowanie i plantowanie ziemi wraz z obsianiem mieszanką traw;14) wykonanie rowów odwadniających;15) malowanie linii farbą chlorokauczukową (mechaniczne);16) wymiana znaku A-30 - w zakresie remontu drogi powiatowej nr 1992K:1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;2) frezowanie nawierzchni;3) regulacja ścieku ulicznego z dwóch rzędów kostki betonowej; 4) rozbiórka starych krawężników;5) ścięcie obustronne poboczy;6) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki7) regulacja pionowa studzienek wodościekowych;8) regulacja wysokościowa włazów studni rewizyjnych;9) wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowegoBA AC16W KR 3; 10) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;11) wykonanie przykanalika z rur PVC;12) wymiana pokryw włazów kanalizacji typu ciężkiego;13) wymiana kratki na studzience wodościekowej;14) ułożenie nowych krawężników betonowych;15) dostosowanie istniejącej nawierzchni chodnika z płyt oraz zatoki postojowej; 16) malowanie linii farbą chlorokauczukową (mechaniczne);17) wymiana znaków pionowych.18) uzupełnienie poboczy frezem bitumicznym stabilizowanych mechanicznie.Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania na każdym zadaniu został określony w „tabeli elementów rozliczeniowych” i w Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót (ST).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233140-2, 45233220-7, 45232452-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Remont dróg powiatowych powiatu krakowskiego – Zadanie nr 2, obejmujące: Remont drogi powiatowej nr 2121K w m. Frywałd, gm. Krzeszowice, remont drogi powiatowej nr 2189K w m. Cholerzyn, gm. Liszki, oraz remont drogi powiatowej nr 2192K w m. Morawica gm. Liszki.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje : - Zadanie nr 2 – w zakresie remontu drogi powiatowej nr 2121K:1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;2) frezowanie nawierzchni;3) ścięcie gruntowych poboczy;4) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3; 5) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;6) wykonanie poboczy z recykliny wraz ze skropieniem emulsją i grysami;7) malowanie linii segregacyjnych cienkowarstwowych. - w zakresie remontu drogi powiatowej nr 2189K:1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;2) frezowanie nawierzchni;3) ścięcie gruntowych poboczy;4) rozebranie, oczyszczenie i ułożenie na nowo kostki na wjazdach;5) przełożenie ścieku z kostki; 6) rozebranie i ponowny montaż krawężnika;7) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki8) regulacja wysokościowa studzienek wodościekowych;9) regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych10) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3; 11) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;12) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni tarczy skrzyżowania z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;13) wykonanie poboczy z recykliny wraz ze skropieniem emulsją i grysami;14) wykonanie rowów odwadniających;15) malowanie linii segregacyjnych cienkowarstwowych;16) odtworzenie pasów wibracyjno-akustycznych. - w zakresie remontu drogi powiatowej nr 2192K:1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;2) frezowanie nawierzchni;3) ścięcie gruntowych poboczy;4) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3; 5) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;6) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni tarczy skrzyżowania z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;7) wykonanie poboczy z recykliny wraz ze skropieniem emulsją i grysami;8) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki;9) regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych;10) wykonanie rowów odwadniających;11) malowanie linii segregacyjnych cienkowarstwowych.Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania na każdym zadaniu został określony w „tabeli elementów rozliczeniowych” i w Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót (ST).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233140-2, 45233220-7, 45232452-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Remont dróg powiatowych powiatu krakowskiego – Zadanie nr 3, obejmujące: Remont drogi powiatowej nr 2126K w m. Czubrowice gm. Jerzmanowice-Przeginia, remont drogi powiatowej nr 2131K w m. Wierzchowie, gm. Wielka Wieś, remont drogi powiatowej nr 2135K w m. Pieskowa Skała, gm. Sułoszowa, oraz remont drogi powiatowej nr 2152K w m. Masłomiąca gm. Michałowice.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje : - Zadanie nr 3 – w zakresie remontu drogi powiatowej nr 2126K:1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;2) frezowanie nawierzchni;3) ścięcie gruntowych poboczy;4) regulacja wysokościowa studzienek wodościekowych;5) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3; 6) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;7) wykonanie poboczy z recykliny wraz ze skropieniem emulsją i grysami;8) malowanie linii segregacyjnych cienkowarstwowych; - w zakresie remontu drogi powiatowej nr 2131K:1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;2) frezowanie nawierzchni;3) ścięcie gruntowych poboczy;4) rozebranie, oczyszczenie i ułożenie na nowo kostki na wjazdach;5) rozebranie i ponowny montaż krawężnika;6) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki7) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3; 8) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;9) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni tarczy skrzyżowania z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;10) wykonanie poboczy z recykliny wraz ze skropieniem emulsją i grysami;11) wykonanie rowów odwadniających;12) malowanie linii segregacyjnych cienkowarstwowych. - w zakresie remontu drogi powiatowej nr 2135K:1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;2) frezowanie nawierzchni;3) ścięcie gruntowych poboczy;4) rozebranie, oczyszczenie i ułożenie na nowo kostki na wjazdach;5) rozebranie i ponowny montaż krawężnika;6) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki7) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3; 8) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;9) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni tarczy skrzyżowania z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;10) wykonanie poboczy z recykliny wraz ze skropieniem emulsją i grysami;11) wykonanie rowów odwadniających;12) malowanie linii segregacyjnych cienkowarstwowych. - w zakresie remontu drogi powiatowej nr 2152K:1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;2) frezowanie nawierzchni;3) ścięcie gruntowych poboczy;4) rozebranie, oczyszczenie i ułożenie na nowo kostki na wjazdach;5) rozebranie i ponowny montaż krawężnika;6) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki7) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowegoBA AC16W KR 3; 8) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;9) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni tarczy skrzyżowania z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;10) wykonanie poboczy z recykliny wraz ze skropieniem emulsją i grysami;11) wykonanie rowów odwadniających;12) malowanie linii segregacyjnych cienkowarstwowych.Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania na każdym zadaniu został określony w „tabeli elementów rozliczeniowych” i w Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót (ST).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233140-2, 45233220-7, 45232452-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Remont dróg powiatowych powiatu krakowskiego – Zadanie nr 4, obejmujące: Remont drogi powiatowej nr 1268K w m. Czulice gm. Kocmyrzów-Luborzyca, remont drogi powiatowej nr 2137K w m. Poręba Laskowska, gm. Skała, remont drogi powiatowej nr 2142K w m. Januszowice, Zagaje Smrokowskie, gm. Słomniki, oraz remont drogi powiatowej nr 2154K – ul. Kielnik w m. Goszcza, gm. Kocmyrzów-Luborzyca.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje :- Zadanie nr 4 – w zakresie remontu drogi powiatowej nr 1268K:1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;2) frezowanie nawierzchni;3) ścięcie gruntowych poboczy;4) rozebranie, oczyszczenie i ułożenie na nowo kostki na wjazdach;5) przełożenie ścieku z kostki; 6) rozebranie i ponowny montaż krawężnika;7) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki8) regulacja wysokościowa studzienek wodościekowych;9) regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych10) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3; 11) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;12) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni tarczy skrzyżowania z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;13) wykonanie poboczy z recykliny wraz ze skropieniem emulsją i grysami;14) wykonanie rowów odwadniających;15) malowanie linii segregacyjnych cienkowarstwowych;16) odtworzenie pasów wibracyjno-akustycznych. - w zakresie remontu drogi powiatowej nr 2137K:1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;2) frezowanie nawierzchni;3) ścięcie gruntowych poboczy;4) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki5) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3; 6) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;7) wykonanie poboczy z recykliny wraz ze skropieniem emulsją i grysami;8) wykonanie rowów odwadniających;9) malowanie linii segregacyjnych cienkowarstwowych. - w zakresie remontu drogi powiatowej nr 2142K:1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;2) frezowanie nawierzchni;3) ścięcie gruntowych poboczy;4) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki5) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3; 6) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;7) wykonanie poboczy z recykliny wraz ze skropieniem emulsją i grysami;8) wykonanie rowów odwadniających;9) malowanie linii segregacyjnych cienkowarstwowych. - w zakresie remontu drogi powiatowej nr 2154K:1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;2) frezowanie nawierzchni;3) ścięcie gruntowych poboczy;4) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki5) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3; 6) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;7) wykonanie poboczy z recykliny wraz ze skropieniem emulsją i grysami;8) wykonanie rowów odwadniających.Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania na każdym zadaniu został określony w „tabeli elementów rozliczeniowych” i w Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót (ST).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233140-2, 45233220-7, 45232452-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę do tynków maszynowych gipsowych - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę do tynków maszynowych gipsowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI