Remont dróg na terenie gminy Słupno – modernizacja infrastruktury drogowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont dróg na terenie gminy Słupno – modernizacja infrastruktury drogowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSłupno
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-04
  • ZamawiającyGMINA SŁUPNO
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00269094
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dróg na terenie gminy Słupno – modernizacja infrastruktury drogowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPNO

1.3.) Oddział zamawiającego: Wójt Gminy Słupno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015997

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Miszewska 8A

1.5.2.) Miejscowość: Słupno

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-472

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@slupno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg na terenie gminy Słupno – modernizacja infrastruktury drogowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7879da16-082f-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269094

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024504/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Remont dróg na terenie gminy Słupno - modernizacja infrastruktury drogowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej - www.ugslupno.bip.org.pl
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu ePUAPu lub poczty elektronicznej ug@slupno.eu umożliwiającej identyfikację podmiotów
przekazujących te dokumenty elektroniczne oraz ustalenie dokładnego czasu i daty ich odbioru. Wykonawca składa ofertę za
pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania
oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu ePUAPu lub poczty elektronicznej
ug@slupno.eu umożliwiającej identyfikację podmiotów przekazujących te dokumenty elektroniczne oraz ustalenie dokładnego czasu
i daty ich odbioru.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać
konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
5) Zamawiający przekazuje ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na
Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.
6)Dokumenty elektroniczne, składane są przez wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej.
7) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.
9) Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.271.1.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

– Część 1 – Droga wewnętrzna Cekanowo do bazy magazynowej Miszewko Strzałkowskie należącej do Grupy PERN.
Zakres prac obejmuje
- Mechaniczne lub ręczne profilowanie (korytowanie) istniejącej korony drogi (jeżeli będzie zachodziła konieczność),
- Frezowanie nawierzchni asfaltowej – średnia głębokość frezowania 3cm (jeżeli będzie zachodziła konieczność),
- Zagęszczenie istniejącej korony drogi (jeżeli będzie zachodziła konieczność),
- Ścinanie poboczy po obu stronach jezdni,
- Regulacja wysokościowa studni i zasuw (jeżeli będzie zachodziła konieczność),
- Ułożenie siatki szklanej 50x50
- Ułożenie warstwa wiążąca grubość 3cm, szerokości 5m
- Ułożenie warstwa ścieralna grubość 3cm, szerokości 5m
- Ułożenie poboczy szerokości 0,50m z kruszywa łamanego o grubości 15cm po obu stronach
- Mechaniczne zagęszczenie ułożonej warstwy asfaltowej (walec, zagęszczarka).
Wymagania sprzętowe
- Rozkładarka mas asfaltowych,
- Koparka/koparko ładowarka z łyżką umożliwiającą wykonanie koryta,
- Samochód lub samochody samowyładowcze,
- Walec umożliwiający prawidłowe zagęszczenie mieszanki asfaltowej,
- Zagęszczarka.
Wymagania materiałowe
Mieszanka którą należy użyć do wykonania prac to beton asfaltowy AC11. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży dla danej partii potwierdzone za zgodność z oryginałem recepty, atesty na materiały oraz wyniki badań mieszanki mineralno-asfaltowej produkowanej w otaczarce.
Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym prawidłowe wbudowanie oraz zagęszczenie masy asfaltowej.
Czas na realizację
- do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Opis robót
Mechaniczne profilowanie (korytowania) istniejącej korony drogi przy pomocy równiarki, koparko-ładowarki, koparki lub ręcznie oraz zagęszczenie przy pomocy walca lub zagęszczarki. Wykonanie niezbędnych robót przygotowawczych - ścinanie poboczy po obu stronach jezdni i regulacja wysokościowa studni i zasuw. Frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno przy użyciu frezarki i odwiezienie ścinki na plac zamawiającego na odległości 5 km. Ułożenie siatki szklanej i warstwy asfaltowej – grubości, zagęszczenie i szerokości – zgodnie z opisem. Dodatkowo należy wykonać istniejące zjazdy do posesji i krzyżujących się dróg. Każda partia materiału musi być dopuszczona do wbudowania przez inspektora nadzoru lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. Ułożona warstwa powinna być odpowiednio wyprofilowana.
Za prawidłowość wykonanych prac odpowiada wykonawca.
Zakres robót
Zamawiający przewiduje następujące ulice na terenie gminy do utwardzenia mieszanko asfaltowo-mineralną:
Cekanowo droga wewnętrzna – 1 600m długości, 5m szerokości,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

– CZĘŚĆ 2 – Droga gminna nr 291206W w Cekanowie – ulica Mazowiecka
Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej nr 291206W w miejscowości Cekanowo o długości ca 950m. Okres realizacji zadania - 4 miesiące od podpisania umowy. Zakres remontu obejmuje następujące elementy:
1. Zjazd od km 0+000 do km 0+006
a. Frezowanie korekcyjne
b. Wykonie dwóch warstw nawierzchni asfaltowej grubość 4+4 cm
c. Wykonie poboczy szerokości 0,5m z kruszywa łamanego 0/31,5 grubość 15cm
2. Jezdnia w km od 0+006 do km 0+850
a. Frezowanie nawierzchni asfaltowej
b. Korytowanie pod warstwy konstrukcyjne
c. Stabilizacja RM 2,5 MPa grubość 10 cm
d. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 grubość 15cm
e. Wykonie dwóch warstw nawierzchni asfaltowej grubość 4+4 cm
f. Wykonie poboczy szerokości 0,5m z kruszywa łamanego 0/31,5 grubość 15cm
3. Jezdnia w km od 0+850 do km 0+950
a. Wykonie dwóch warstw nawierzchni asfaltowej grubość 4+4 cm
b. Wykonie poboczy szerokości 0,5m z kruszywa łamanego 0/31,5 grubość 15cm
Należy wykonać tyczenie pasa drogowego przez uprawnioną jednostkę geodezyjną. Wykonać regulację wysokościową studni i zasuw. Rzędną drogi należy dostosować do istniejących urządzonych zjazdów. Istniejące nieurządzone zjazdy należy wykonać do granic pasa drogowego z kruszywa łamanego
Inwestycja znajduje się w obszarze terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, zagrodowej i usługowej. Droga ma znaczenie lokalne i umożliwia dojazd do posesji i do gruntów rolnych. Odwodnienie odbywa się powierzchniowo na przyległy teren (w granicach pasa drogowego).
Roboty realizowane będą w granicach istniejącego pasa drogowego.
Przewidziane parametry techniczne i geometryczne:
• klasa drogi (ulicy) – D
• kategoria ruchu - KR 1
• prędkość projektowa - 40 km/h
Przewidziane parametry geometryczne:
• szerokość jezdni 5m
• szerokość poboczy 0,50m
Przewidziana konstrukcja jezdni, układ warstw, grubości oraz typu nawierzchni:
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
• warstwa ścieralna AC11S KR1- 4cm
• warstwa wiążąca AC11W KR1 - 4cm
• podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 – 15cm
• Stabilizacja RM 2,5 MPa grubość 10 cm
Wymagania materiałowe
Wszelkie materiały użyte do wbudowania powinny posiadać atesty recepty i certyfikaty potwierdzające przydatność do wbudowania. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży dla danej partii potwierdzone za zgodność z oryginałem recepty, atesty na materiały oraz wyniki badań.
Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym prawidłowe wbudowanie wszelkich użytych materiałów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

– CZĘŚĆ 3 – Szeligi droga gminna 291209W, Mijakowo droga gminna 291210W, Barcikowo - Święcieniec droga wewnętrzna, Sambórz droga gminna 291207W, Bielino - Rydzyno droga gminna 291215W,
Zakres prac obejmuje
- Mechaniczne lub ręczne profilowanie (korytowanie) istniejącej korony drogi,
- Frezowanie nawierzchni asfaltowej – średnia głębokość frezowania 3cm (jeżeli zachodzi konieczność)
- Zagęszczenie istniejącej korony drogi,
- Regulacja wysokościowa studni i zasuw (jeżeli zachodzi konieczność),
- Ułożenie warstwy asfaltowej – grubości (zgodnie z opisem) po zagęszczeniu,
- Mechaniczne zagęszczenie ułożonej warstwy asfaltowej (walec, zagęszczarka)
- Wykonanie obustronnych poboczy 0,5m z kruszywa łamanego o grubości 5cm.
Wymagania sprzętowe
- Rozkładarka mas asfaltowych,
- Koparka/koparko ładowarka z łyżką umożliwiającą wykonanie koryta,
- Samochód lub samochody samowyładowcze,
- Walec umożliwiający prawidłowe zagęszczenie mieszanki asfaltowej,
- Zagęszczarka.
Wymagania materiałowe
Mieszanka którą należy użyć do wykonania prac to beton asfaltowy AC11. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży dla danej partii potwierdzone za zgodność z oryginałem recepty, atesty na materiały oraz wyniki badań mieszanki mineralno-asfaltowej produkowanej w otaczarce.
Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym prawidłowe wbudowanie oraz zagęszczenie masy asfaltowej.
Czas na realizację
- do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Opis robót
Mechaniczne profilowanie (korytowania) istniejącej korony drogi przy pomocy równiarki, koparko-ładowarki, koparki lub ręcznie oraz zagęszczenie przy pomocy walca lub zagęszczarki. Wykonanie niezbędnych robót przygotowawczych – regulacja wysokościowa studni i zasuw. Frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno przy użyciu frezarki i odwiezienie ścinki na plac zamawiającego na odległości 5 km. Ułożenie warstwy asfaltowej – grubości, zagęszczenie i szerokości – zgodnie z opisem. Wykonanie obustronnych poboczy 0,5m z kruszywa łamanego o grubości 5cm. Dodatkowo należy wykonać istniejące zjazdy do posesji i krzyżujących się dróg. Każda partia materiału musi być dopuszczona do wbudowania przez inspektora nadzoru lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. Ułożona warstwa powinna być odpowiednio wyprofilowana.
Za prawidłowość wykonanych prac odpowiada wykonawca.
Zakres robót
Zamawiający przewiduje następujące ulice na terenie gminy do utwardzenia mieszanko asfaltowo-mineralną:
Szeligi droga gminna 291209W – 860m długości, istniejąca szerokość - 4m i 6cm grubości, powierzchnia 3440m2
Mijakowo droga gminna 291210W – 1500m długości, istniejąca szerokość - 4,5m i 6cm grubości, powierzchnia 6750m2
Barcikowo - Święcieniec droga wewnętrzna – 870m długości, istniejąca szerokość - 5m i 6 cm grubości, powierzchnia 4350m2
Sambórz droga gminna 291207W – 1250m długości, istniejąca szerokość - 4m i 6cm grubości, powierzchnia 5000m2
Bielino - Rydzyno droga gminna 291215W – 900m długości, istniejąca szerokość - 4,5m i 6 cm grubości, powierzchnia 4050m2
W sumie jest do wykonania 23 590m2 nawierzchni drogi z asfaltu i 5 380m2 obustronnych poboczy z kruszywa łamanego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

– CZĘŚĆ 4 – Ulica Senatorska, Ulica Zagłoby, Ulica Rzędziana, Ulica Basztowa i Ulica Kmicica, Ulica Basztowa, Ulica Podbipięty, Ulica Szlachecka, Ulica Chocimska, Ulica Biedronki i Ulica Letnia, Słupno droga gminna 291235W
Zakres prac obejmuje
- Tyczenie geodezyjne osi drogi,
- Mechaniczne lub ręczne profilowanie (korytowanie) istniejącej korony drogi,
- Ułożenie kruszywa łamanego grubości 15cm
- Zagęszczenie istniejącej korony drogi,
- Regulacja wysokościowa studni i zasuw,
- Ułożenie warstwy asfaltowej – grubości (zgodnie z opisem) po zagęszczeniu,
- Mechaniczne zagęszczenie ułożonej warstwy asfaltowej (walec, zagęszczarka).
Wymagania sprzętowe
- Rozkładarka mas asfaltowych,
- Koparka/koparko ładowarka z łyżką umożliwiającą wykonanie koryta,
- Samochód lub samochody samowyładowcze,
- Walec umożliwiający prawidłowe zagęszczenie mieszanki asfaltowej,
- Zagęszczarka.
Wymagania materiałowe
Mieszanka którą należy użyć do wykonania prac to beton asfaltowy AC11. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży dla danej partii potwierdzone za zgodność z oryginałem recepty, atesty na materiały oraz wyniki badań mieszanki mineralno-asfaltowej produkowanej w otaczarce.
Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym prawidłowe wbudowanie oraz zagęszczenie masy asfaltowej.
Czas na realizację
- do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Opis robót
Zakres robót obejmuje tyczenie osi drogi przez uprawnionego geodetę. Nie wymagana jest inwentaryzacja geodezyjna.
Mechaniczne profilowanie (korytowania) istniejącej korony drogi przy pomocy równiarki, koparko-ładowarki, koparki lub ręcznie oraz zagęszczenie przy pomocy walca lub zagęszczarki. Wykonanie niezbędnych robót przygotowawczych – regulacja wysokościowa studni i zasuw. Frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno przy użyciu frezarki i odwiezienie ścinki na plac zamawiającego na odległości 5 km. Ułożenie kruszywa łamanego o grubości 15cm. Ułożenie warstwy asfaltowej – grubości, zagęszczenie i szerokości – zgodnie z opisem. Dodatkowo należy wykonać zjazdy do każdej posesji i każdej krzyżującej się drogi. Każda partia materiału musi być dopuszczona do wbudowania przez inspektora nadzoru lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. Ułożona warstwa powinna być odpowiednio wyprofilowana.
Za prawidłowość wykonanych prac odpowiada wykonawca.
Zakres robót
Zamawiający przewiduje następujące ulice na terenie gminy do utwardzenia mieszanko asfaltowo-mineralną:
Ulica Senatorska – 350m długości, 4m szerokości i 6cm grubości, powierzchnia 1400m2
Ulica Zagłoby – 700m długości, 4m szerokości i 6cm grubości, powierzchnia 2800m2, wykonanie na odcinku 75mb podbudowy z kruszywa łamanego
Ulica Rzędziana – 130m długości, 4m szerokości i 6cm grubości, powierzchnia 520m2
Ulica Basztowa i Ulica Kmicica – 290m długości, 4m szerokości i 6cm grubości, powierzchnia 1160m2
Ulica Basztowa – 150m długości, 4m szerokości 6 cm grubości, powierzchnia 600m2
Ulica Podbipięty – 870m długości, 4m szerokości i 6cm grubości, powierzchnia 3480m2, wykonanie na odcinku 250mb podbudowy z kruszywa łamanego
Ulica Szlachecka – 260m długości, 4m szerokości i 6cm grubości, powierzchnia 1040m2
Ulica Chocimska – 255m długości, 4m szerokości i 6cm grubości, powierzchnia 1020m2
Cekanowo ulica Biedronki i ulica Letnia – 260m + 180m (440m) długości, 4m szerokości i 6cm grubości, powierzchnia 1760m2
Słupno droga gminna 291235W – 300m długości, 4m szerokości i 8cm grubości, powierzchnia 1200m2
W sumie jest do wykonania 14 980 m2 nawierzchni drogi z asfaltu i 1 300m2 podbudowy z kruszywa łamanego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga:
a)
- dla części 1 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej o powierzchni minimum 5.000,00m2,
- dla części 2 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej o powierzchni minimum 3.000,00m2,
- dla części 3 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej o powierzchni minimum 3.000,00m2,
- dla części 4 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej o powierzchni minimum 5.000,00m2.
b) aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego osobę odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, tj: jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej - kierownik budowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
- dla części 1 : 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych),
- dla części 2: 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych),
- dla części 3: 1.500,00zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych),
- dla części 4 : 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych),
do upływu terminu składania ofert.
Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część, wnosi wadium odpowiednio dla każdej z nich.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający udzieli wykonawcy zaliczki w kwocie nie mniejszej niż 5 % wynagrodzenia umownego, przy czym zaliczka, będzie dokonana przelewem na rachunek wykonawcy nie później niż w terminie 30 dni od podpisania umowy.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały przewidziane w SWZ - projektowanych postanowieniach umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-04 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-02

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady zbrojarskiej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady zbrojarskiej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI