Remont dróg i szlaków leśnych w Nadleśnictwie Leżajsk w 2022 roku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont dróg i szlaków leśnych w Nadleśnictwie Leżajsk w 2022 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLeżajsk
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-06-27
  • ZamawiającyNADLEŚNICTWO LEŻAJSK
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00203156
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dróg i szlaków leśnych w Nadleśnictwie Leżajsk w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690026999

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tomasza Michałka 48

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 242-61-45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lezajsk@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lezajsk.krosno.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg i szlaków leśnych w Nadleśnictwie Leżajsk w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3665de1-e87f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203156

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00276676/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont dróg i szlaków leśnych w Nadleśnictwie Leżajsk w 2022 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lezajsk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lezajsk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu platformy zakupowej Open Nexus - platformazakupowa.pl (dalej: „Platforma”): https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lezajsk lub przy użyciu poczty elektronicznej: lezajsk@krosno.lasy.gov.pl , z zastrzeżeniem, że złożenie oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą następuje wyłącznie przy użyciu Platformy. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, zmiany i wycofania oferty, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” oraz w Regulaminie korzystania z Platformy, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także
innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynosi 10 plików lub spakowanych folderów, przy maksymalnej wielkości pojedynczego pliku 150 MB. Podczas komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod wskazanym wyżej linkiem, w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący, a ponadto powinien zapoznać się z Instrukcją składania ofert/wniosków dostępną pod wskazanym wyżej linkiem, i stosować do niej. Komunikacja ustna jest dopuszczalna w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia oraz ofert, o ile jej treść jest udokumentowana. Szczegółowo zasady komunikacji zostały zapisane w rozdziale 8 SWZ. Ofertę oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i inne dokumenty składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa RODO), stosownie do wymogów wynikających z art. 13 ust. 1 i ust. 2 tego aktu prawnego informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Nadleśnictwo Leżajsk z siedzibą przy ul. Tomasza Michałka 48 w miejscowości Leżajsk, 37-300 Leżajsk. Przedstawicielem administratora jest: CompNet Sp. z o.o. ul. Leszczynowa 33a, 62 - 500 Konin.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Udostępnianie protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z
wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3–6, stosuje się odpowiednio. (art. 74 ust. 4 ustawy Pzp)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.1.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont dróg i szlaków leśnych w Nadleśnictwie Leżajsk w 2022 roku”
Część 1: Remont dróg leśnych obręb Dąbrówki
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań:
a) uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg i szlaków leśnych kruszywem łamanym wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem,
b) wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego na zjazdach, placach składowych w ciągu szlaków leśnych,
c) wykonanie recyklingu (frezowania wgłębnego) na głębokość średnio 15 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem nawierzchni tłuczniowej walcem samojezdnym (dotyczy dróg leśnych),
d) wykonanie robót ziemnych polegających na mechanicznym profilowaniu nawierzchni dróg i szlaków leśnych, uzupełnianie wyrw,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys ofertowy załącznik nr 12 oraz specyfikacja techniczna odbioru robót załącznik nr 13 do niniejszej SWZ.
Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu własnego sprzętu i materiałów. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp dalej („Opcja”) - zakres i forma wykonania robót budowlanych na zasadach opisanych w rozdziale 3 pkt. 23.
Wskazane w SWZ ilości robót budowlanych wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy, a wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część oferty, mają charakter szacunkowy. Ilość robót budowlanych zleconych do wykonania w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w kosztorysie ofertowym, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres robót mniejszy niż wskazany w SWZ, jednakże nie mniej niż: 80 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 7 ust. 1 umowy w zakresie remontu dróg leśnych. W ramach realizacji Umowy Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne jak opisane w SWZ („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót budowlanych objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Przedmiotem Opcji będą roboty budowlane analogiczne, jak opisane w SWZ. Roboty budowlane będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 50 % Wartości Przedmiotu Umowy dla danej części (pakietu) określonej zgodnie z § 7 ust. 1 umowy. Podstawą określenia wartości robót budowlanych zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych robót budowlanych zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zlecanie robót budowlanych będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji Umowy Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne jak opisane w SWZ („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót budowlanych objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Przedmiotem Opcji będą roboty budowlane analogiczne, jak opisane w SWZ. Roboty budowlane będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 50 % Wartości Przedmiotu Umowy dla danej części (pakietu) określonej zgodnie z § 7 ust. 1 umowy. Podstawą określenia wartości robót budowlanych zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych robót budowlanych zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zlecanie robót budowlanych będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy. Wykonawca zobowiąże się do wykonania robót budowlanych na terenie Nadleśnictwa Leżajsk na swój koszt i ryzyko.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
1. Cena - 60%
2. Okres gwarancji - 40%
W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać maksymalnie 100 pkt, co po przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „okres gwarancji” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.
W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru: C=(Cmin/Co) x 100 pkt. x 0,60
gdzie:
C - liczba punktów w ramach kryterium „Cena”
Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej

W ramach kryterium „Okres gwarancji - G” oceniane będzie okres Gwarancji na roboty budowlane liczony od dnia odbioru końcowego robót poświadczonego protokołem odbioru końcowego bez usterek. Okres gwarancji liczony jest w miesiącach (minimalnie 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót poświadczonego protokołem odbioru końcowego bez usterek). Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji zadeklarowany w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:
G = (Go/Gmax) x 100 pkt. x 0,40
gdzie:
G - liczba punktów w kryterium „Okresu gwarancji”
Go - długość okresu gwarancji podana w ocenianej ofercie
Gmax - największa długość okresu gwarancji ze wszystkich ofert podlegających badaniu
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem: O = C + G

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont dróg i szlaków leśnych w Nadleśnictwie Leżajsk w 2022 roku”
Część 2: Remont dróg leśnych obręb Leżajsk i Kuryłówka
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań:
a) uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg i szlaków leśnych kruszywem łamanym wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem,
b) wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego na zjazdach, placach składowych w ciągu szlaków leśnych,
c) wykonanie recyklingu (frezowania wgłębnego) na głębokość średnio 15 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem nawierzchni tłuczniowej walcem samojezdnym (dotyczy dróg leśnych),
d) wykonanie robót ziemnych polegających na mechanicznym profilowaniu nawierzchni dróg i szlaków leśnych, uzupełnianie wyrw,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys ofertowy załącznik nr 12 oraz specyfikacja techniczna odbioru robót załącznik nr 13 do niniejszej SWZ.
Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu własnego sprzętu i materiałów. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp dalej („Opcja”) - zakres i forma wykonania robót budowlanych na zasadach opisanych w rozdziale 3 pkt. 23.
Wskazane w SWZ ilości robót budowlanych wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy, a wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część oferty, mają charakter szacunkowy. Ilość robót budowlanych zleconych do wykonania w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w kosztorysie ofertowym, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres robót mniejszy niż wskazany w SWZ, jednakże nie mniej niż: 80 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 7 ust. 1 umowy w zakresie remontu dróg leśnych. W ramach realizacji Umowy Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne jak opisane w SWZ („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót budowlanych objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Przedmiotem Opcji będą roboty budowlane analogiczne, jak opisane w SWZ. Roboty budowlane będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 50 % Wartości Przedmiotu Umowy dla danej części (pakietu) określonej zgodnie z § 7 ust. 1 umowy. Podstawą określenia wartości robót budowlanych zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych robót budowlanych zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zlecanie robót budowlanych będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji Umowy Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne jak opisane w SWZ („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót budowlanych objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Przedmiotem Opcji będą roboty budowlane analogiczne, jak opisane w SWZ. Roboty budowlane będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 50 % Wartości Przedmiotu Umowy dla danej części (pakietu) określonej zgodnie z § 7 ust. 1 umowy. Podstawą określenia wartości robót budowlanych zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych robót budowlanych zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zlecanie robót budowlanych będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy. Wykonawca zobowiąże się do wykonania robót budowlanych na terenie Nadleśnictwa Leżajsk na swój koszt i ryzyko.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
1. Cena - 60%
2. Okres gwarancji - 40%
W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać maksymalnie 100 pkt, co po przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „okres gwarancji” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.
W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru: C=(Cmin/Co) x 100 pkt. x 0,60
gdzie:
C - liczba punktów w ramach kryterium „Cena”
Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej

W ramach kryterium „Okres gwarancji - G” oceniane będzie okres Gwarancji na roboty budowlane liczony od dnia odbioru końcowego robót poświadczonego protokołem odbioru końcowego bez usterek. Okres gwarancji liczony jest w miesiącach (minimalnie 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót poświadczonego protokołem odbioru końcowego bez usterek). Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji zadeklarowany w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:
G = (Go/Gmax) x 100 pkt. x 0,40
gdzie:
G - liczba punktów w kryterium „Okresu gwarancji”
Go - długość okresu gwarancji podana w ocenianej ofercie
Gmax - największa długość okresu gwarancji ze wszystkich ofert podlegających badaniu
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem: O = C + G

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont dróg i szlaków leśnych w Nadleśnictwie Leżajsk w 2022 roku”
Część 3: Remont szlaków leśnych obręb Dąbrówki
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań:
a) uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg i szlaków leśnych kruszywem łamanym wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem,
b) wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego na zjazdach, placach składowych w ciągu szlaków leśnych,
c) wykonanie robót ziemnych polegających na mechanicznym profilowaniu nawierzchni dróg i szlaków leśnych, uzupełnianie wyrw,
d) montaż przepustów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys ofertowy załącznik nr 12 oraz specyfikacja techniczna odbioru robót załącznik nr 13 do niniejszej SWZ.
Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu własnego sprzętu i materiałów. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp dalej („Opcja”) - zakres i forma wykonania robót budowlanych na zasadach opisanych w rozdziale 3 pkt. 23.
Wskazane w SWZ ilości robót budowlanych wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy, a wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część oferty, mają charakter szacunkowy. Ilość robót budowlanych zleconych do wykonania w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w kosztorysie ofertowym, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres robót mniejszy niż wskazany w SWZ, jednakże nie mniej niż: 70 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 7 ust. 1 umowy w zakresie remontu szlaków leśnych. W ramach realizacji Umowy Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne jak opisane w SWZ („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót budowlanych objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Przedmiotem Opcji będą roboty budowlane analogiczne, jak opisane w SWZ. Roboty budowlane będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 50 % Wartości Przedmiotu Umowy dla danej części (pakietu) określonej zgodnie z § 7 ust. 1 umowy. Podstawą określenia wartości robót budowlanych zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych robót budowlanych zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zlecanie robót budowlanych będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji Umowy Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne jak opisane w SWZ („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót budowlanych objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Przedmiotem Opcji będą roboty budowlane analogiczne, jak opisane w SWZ. Roboty budowlane będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 50 % Wartości Przedmiotu Umowy dla danej części (pakietu) określonej zgodnie z § 7 ust. 1 umowy. Podstawą określenia wartości robót budowlanych zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych robót budowlanych zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zlecanie robót budowlanych będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy. Wykonawca zobowiąże się do wykonania robót budowlanych na terenie Nadleśnictwa Leżajsk na swój koszt i ryzyko.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
1. Cena - 60%
2. Okres gwarancji - 40%
W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać maksymalnie 100 pkt, co po przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „okres gwarancji” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.
W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru: C=(Cmin/Co) x 100 pkt. x 0,60
gdzie:
C - liczba punktów w ramach kryterium „Cena”
Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej

W ramach kryterium „Okres gwarancji - G” oceniane będzie okres Gwarancji na roboty budowlane liczony od dnia odbioru końcowego robót poświadczonego protokołem odbioru końcowego bez usterek. Okres gwarancji liczony jest w miesiącach (minimalnie 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót poświadczonego protokołem odbioru końcowego bez usterek). Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji zadeklarowany w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:
G = (Go/Gmax) x 100 pkt. x 0,40
gdzie:
G - liczba punktów w kryterium „Okresu gwarancji”
Go - długość okresu gwarancji podana w ocenianej ofercie
Gmax - największa długość okresu gwarancji ze wszystkich ofert podlegających badaniu
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem: O = C + G

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont dróg i szlaków leśnych w Nadleśnictwie Leżajsk w 2022 roku”
Część 4: Remont szlaków leśnych obręb Leżajsk i Kuryłówka
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań:
a) uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg i szlaków leśnych kruszywem łamanym wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem,
b) wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego na zjazdach, placach składowych w ciągu szlaków leśnych,
c) wykonanie robót ziemnych polegających na mechanicznym profilowaniu nawierzchni dróg i szlaków leśnych, uzupełnianie wyrw,
d) montaż przepustów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys ofertowy załącznik nr 12 oraz specyfikacja techniczna odbioru robót załącznik nr 13 do niniejszej SWZ.
Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu własnego sprzętu i materiałów. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp dalej („Opcja”) - zakres i forma wykonania robót budowlanych na zasadach opisanych w rozdziale 3 pkt. 23.
Wskazane w SWZ ilości robót budowlanych wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy, a wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część oferty, mają charakter szacunkowy. Ilość robót budowlanych zleconych do wykonania w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w kosztorysie ofertowym, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres robót mniejszy niż wskazany w SWZ, jednakże nie mniej niż: 70 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 7 ust. 1 umowy w zakresie remontu szlaków leśnych. W ramach realizacji Umowy Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne jak opisane w SWZ („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót budowlanych objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Przedmiotem Opcji będą roboty budowlane analogiczne, jak opisane w SWZ. Roboty budowlane będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 50 % Wartości Przedmiotu Umowy dla danej części (pakietu) określonej zgodnie z § 7 ust. 1 umowy. Podstawą określenia wartości robót budowlanych zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych robót budowlanych zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zlecanie robót budowlanych będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji Umowy Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne jak opisane w SWZ („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót budowlanych objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Przedmiotem Opcji będą roboty budowlane analogiczne, jak opisane w SWZ. Roboty budowlane będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 50 % Wartości Przedmiotu Umowy dla danej części (pakietu) określonej zgodnie z § 7 ust. 1 umowy. Podstawą określenia wartości robót budowlanych zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych robót budowlanych zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zlecanie robót budowlanych będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy. Wykonawca zobowiąże się do wykonania robót budowlanych na terenie Nadleśnictwa Leżajsk na swój koszt i ryzyko.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
1. Cena - 60%
2. Okres gwarancji - 40%
W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać maksymalnie 100 pkt, co po przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „okres gwarancji” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.
W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru: C=(Cmin/Co) x 100 pkt. x 0,60
gdzie:
C - liczba punktów w ramach kryterium „Cena”
Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej

W ramach kryterium „Okres gwarancji - G” oceniane będzie okres Gwarancji na roboty budowlane liczony od dnia odbioru końcowego robót poświadczonego protokołem odbioru końcowego bez usterek. Okres gwarancji liczony jest w miesiącach (minimalnie 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót poświadczonego protokołem odbioru końcowego bez usterek). Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji zadeklarowany w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:
G = (Go/Gmax) x 100 pkt. x 0,40
gdzie:
G - liczba punktów w kryterium „Okresu gwarancji”
Go - długość okresu gwarancji podana w ocenianej ofercie
Gmax - największa długość okresu gwarancji ze wszystkich ofert podlegających badaniu
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem: O = C + G

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
1) Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie warunku dot. zdolności ekonomicznej.
2) W zakresie sytuacji finansowej
Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje w okresie nie krótszym niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż:
dla części nr 1: 50 000.00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100),
dla części nr 2: 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100),
dla części nr 3: 25 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych i 00/100),
dla części nr 4: 25 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych i 00/100).

W zakresie zdolności technicznej i zawodowej:
1) W zakresie doświadczenia
Wykonawca udokumentuje minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie dróg wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów dotyczących roboty budowlanej w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia na wartość min.:
dla części nr 1: 140 000.00 zł brutto (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych i 00/100),
dla części nr 2: 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych i 00/100),
dla części nr 3: 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100),
dla części nr 4: 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100).
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.

2) W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia
osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdział 5 pkt. 4. ppkt. 3:
- co najmniej 1 osobą z uprawnieniami do obsługi koparki,
- co najmniej 1 osobą z uprawnieniami do obsługi walca,
- co najmniej 1 osobą z uprawnieniami do obsługi samochodu o ładowności co najmniej 12 t.

3) W zakresie dysponowania potencjałem technicznym
Warunek w zakresie potencjału technicznego zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże, że dysponuje:
- jedną koparką podsiębierną o pojemności łyżki co najmniej 0,25 m3,
- jednym walcem samojezdnym o masie własnej min 10 t,
- jednym samochodem samowyładowczym o ładowności co najmniej 12 t.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe, które na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy Pzp oraz art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
b) oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086),(wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ).
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w:
1) art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy,
2) art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
3) art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
4) art. 108 ust. 1 pkt. 6 ustawy,
5) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.),
6) art. 109 ust. 1 pkt 5, 8, 10 PZP.
(wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe, które na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącej zdolności finansowej, technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 4. pkt 1) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w zakresie wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 4. pkt. 2) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
c) Wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 4. pkt. 3) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ).
d) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego odpowiednio w rozdziale 6 ust. 1 oraz w rozdziale 5 ust. 2, ust. 3 i ust. 4 SWZ. Oświadczenie to stanowić będzie dowód, potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, o którym mowa w pkt. 1), musi złożyć każdy z Wykonawców. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Wypełniony kosztorys ofertowy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty „Oświadczenie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy” - jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polegają na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają
roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ).
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji finansowej podmiotów udostępniających zasoby, ma obowiązek złożyć wraz z ofertą, „Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia” lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca
realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polegają na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SWZ).
Inne dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą.
W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawcy ma obowiązek złożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby lub Podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
dla części nr 1: 1 500,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych i 00/100),
dla części nr 2: 2 000,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100),
dla części nr 3: 600,00 zł brutto (słownie: sześćset złotych i 00/100),
dla części nr 4: 500,00 zł brutto (słownie: pięćset złotych i 00/100.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, gdy zawarto umowę (art. 98 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) albo unieważniono postępowanie (art. 98 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp) oraz złożono wniosek o zwrot wadium (art. 98 ust. 2 ustawy Pzp).
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Leżajsku nr rachunku 35 9187 0001 2001 0000 2352 0001 z dopiskiem na przelewie: „Remont dróg i szlaków leśnych – część nr ….”
6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został złożony wraz z ofertą.
8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
9. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
10. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia powinno w swej treści wskazywać Gwaranta/Poręczyciela, beneficjenta, termin obowiązywania, kwotę gwarancji oraz musi zawierać klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnić bezwarunkową wypłatę przez Gwaranta (Poręczyciela) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty.
11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1, w terminie określonym w ust. 2 lub w formie lub formach określonych w ust. 3, zostanie odrzucona.
Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na
którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za
przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
Wymagania wobec wadium szczegółowo opisano w rozdziale 11 SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, musi złożyć każdy z Wykonawców. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty „Oświadczenie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni
wykonawcy” - jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polegają na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ). W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawcy ma obowiązek złożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby lub Podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby.
Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu sporządzonego w postaci papierowej (elektronicznej kopii), poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę albo notarialnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany mogą być wprowadzone w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych we wzorze umowy okoliczności oraz gdy zostaną uwzględnione, wzór umowy stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-27 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lezajsk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-27 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Do formalności, jakie powinny zostać dopełnione przez Wykonawcę, którego ofertę wybrano, w celu zawarcia umowy (w formie pisemnej, pod rygorem nieważności) należą:
1) wskazanie osób umocowanych do zawarcia umowy.
2) dostarczenie Zamawiającemu potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii umowy regulującej współpracę podmiotów składających wspólną ofertę - dotyczy Wykonawców, którzy wspólnie uzyskali zamówienie, w przypadku wygrania przetargu Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę – tzw. konsorcjum (list intencyjny), zawierający, co najmniej: zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres realizacji robót budowlanych.
3) przedłożenie Zamawiającemu umów o pracę osób wykonujących czynności związane z zamówieniem. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników/zleceniobiorców, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, przy czym imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, a także informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania lub najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży oświadczenie o wypełnieniu powyższego obowiązku lub przedłożenie Zamawiającemu dokumentów wskazanych w § 4 ust. 2 pkt 2 Umowy, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ (wzoru umowy) oraz oświadczenie dotyczące osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zatrudnionych na postawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj.: Dz.U. z 2021 r. poz. 1162, ze zm.).
4) przedłożenie Zamawiającemu projektu umowy, jaką Wykonawca zamierza zawrzeć z podwykonawcą celem jej akceptacji – jeżeli Wykonawca wskazał w ofercie, że część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcy.
Niedopełnienie wskazanych formalności będzie traktowane jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję zrobić zacisk kabli internetowych - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuję zrobić zacisk kabli internetowych. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI