Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubichowo - Urząd Gminy Lubichowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zblewska 8
1.5.2.) Miejscowość: Lubichowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-240
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48585885226
1.5.8.) Numer faksu: +48585885340
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@lubichowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubichowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg gminnych w podziale na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-284c34c2-a1d9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002001/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont dróg gminnych w podziale na części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lubichowo3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lubichowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenia o jakich mowa w Rozdziale XIV ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub elektronicznym kwalifikowanym podpisem. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lubichowo. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/lubichowo
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że: 1) administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Wójt Gminy Lubichowo, ul. Zblewska 8, 83-240 Lubichowo, email: ug.lubichowo@wp.pl, 58 58 85 221. 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych: Jacek Kędzierski, email: iod@lubichowo.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) a podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa; 11) platformazakupowa.pl przetwarza Pani/Pana dane osobowe. Operatorem platformazakupwa.pl jest Open Nexus Sp. z o. o.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPP.271.2.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Remont drogi gminnej nr 226050G – Ocypel, ul. BagiennaUłożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 33 m. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej na odcinku 33 m.b. w Ocyplu na ul. Bagiennej działka nr 345 w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej szutrowej na nawierzchnię z płyt drogowych ażurowych typu YOUMB. Zakres umieszczony na załączniku graficznym.Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni szutrowej, wykonanie koryta, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie płyt betonowych ażurowych na jezdni, umocnienie poboczy. Projektowane odcinki drogi posiada nawierzchnię ziemną okresowo profilowaną. Jezdnia gruntowa częściowo utwardzona tłuczniem kamiennym. W pasie dróg projektowanych istnieje infrastruktura podziemna. Zadnie obejmuje wykonanie jezdni o szerokości 3,0 m. z płyt zbrojonych ażurowych YOUMB 100x75x12,5cm o nośności min. 50 KN wraz z obustronnymi poboczami umocnionymi kruszywami o szerokości 0,5m. Odcinki dróg z płyt YOUMB o długości 33 m.b. o szerokości 3,0 m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. W każdej Części przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych do wartości określonej procentowo - 200% zamówienia podstawowego (dotyczy wszystkich części i zadań). Zakres zamówienia podobnego obejmuje wykonanie remontu drogi w zakresie wykonania tego samego asortymentu robót, co w przedmiotowym postępowaniu. Warunki udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w pkt. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp: a) Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie zamówienie podstawowe, b) Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w pkt. 214 ust. 1 pkt 7 w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania zamówienia podstawowego.c) W ramach prowadzonych negocjacji, Zamawiający i Wykonawca dojdą do porozumienia odnośnie ceny i terminu wykonania.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 1. Cena oferty - waga kryterium 60 pkt. 2. Okres gwarancji - waga kryterium - 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 1. Cena oferty - waga kryterium 60 pkt. 2. Okres gwarancji - waga kryterium - 40 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2. Remont drogi gminnej nr 226007G - Mościska Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 163 m. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej na odcinku 163 m.b. w Mościskach działki nr 74 w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej szutrowej na nawierzchnię z płyt drogowych ażurowych typu YOUMB. Zakres umieszczony na załączniku graficznym.Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni szutrowej, wykonanie koryta – 10 cm, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie płyt betonowych ażurowych na jezdni, umocnienie poboczy.Projektowane odcinki drogi posiada nawierzchnię ziemną okresowo profilowaną. Jezdnia gruntowa częściowo utwardzona tłuczniem kamiennym. W pasie dróg projektowanych istnieje infrastruktura podziemna. Zadnie obejmuje wykonanie jezdni o szerokości 3,0 m. z płyt zbrojonych ażurowych YOUMB 100x75x12,5cm o nośności min. 50 KN wraz z obustronnymi poboczami umocnionymi kruszywami o szerokości 0,5m.Odcinki dróg z płyt YOUMB o długości 163 m.b. o szerokości 3,0 m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. W każdej Części przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych do wartości określonej procentowo - 200% zamówienia podstawowego (dotyczy wszystkich części i zadań). Zakres zamówienia podobnego obejmuje wykonanie remontu drogi w zakresie wykonania tego samego asortymentu robót, co w przedmiotowym postępowaniu. Warunki udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w pkt. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:a) Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie zamówienie podstawowe,b) Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w pkt. 214 ust. 1 pkt 7 w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania zamówienia podstawowego.c) W ramach prowadzonych negocjacji, Zamawiający i Wykonawca dojdą do porozumienia odnośnie ceny i terminu wykonania.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 1. Cena oferty - waga kryterium 60 pkt. 2. Okres gwarancji - waga kryterium - 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 1. Cena oferty - waga kryterium 60 pkt. 2. Okres gwarancji - waga kryterium - 40 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3. Remont drogi gminnej nr 226005G - Lipinki KrólewskieUłożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 97 m. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej na odcinku 97 m.b. w Lipinkach Królewskich działki nr 141 w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej szutrowej na nawierzchnię z płyt drogowych ażurowych typu YOUMB. Zakres umieszczony na załączniku graficznym.Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni szutrowej, wykonanie koryta, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie płyt betonowych ażurowych na jezdni, umocnienie poboczy. Projektowane odcinki drogi posiada nawierzchnię ziemną okresowo profilowaną. Jezdnia gruntowa częściowo utwardzona tłuczniem kamiennym. W pasie dróg projektowanych istnieje infrastruktura podziemna. Zadnie obejmuje wykonanie jezdni o szerokości 3,0 m. z płyt zbrojonych ażurowych YOUMB 100x75x12,5cm o nośności min. 50 KN wraz z obustronnymi poboczami umocnionymi kruszywami o szerokości 0,5m.Odcinki dróg z płyt YOUMB o długości 97 m.b. o szerokości 3,0 m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. W każdej Części przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych do wartości określonej procentowo - 200% zamówienia podstawowego (dotyczy wszystkich części i zadań). Zakres zamówienia podobnego obejmuje wykonanie remontu drogi w zakresie wykonania tego samego asortymentu robót, co w przedmiotowym postępowaniu. Warunki udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w pkt. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp: a) Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie zamówienie podstawowe, b) Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w pkt. 214 ust. 1 pkt 7 w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania zamówienia podstawowego.c) W ramach prowadzonych negocjacji, Zamawiający i Wykonawca dojdą do porozumienia odnośnie ceny i terminu wykonania.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 1. Cena oferty - waga kryterium 60 pkt. 2. Okres gwarancji - waga kryterium - 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 1. Cena oferty - waga kryterium 60 pkt. 2. Okres gwarancji - waga kryterium - 40 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4. Remont drogi gminnej - Smolniki. Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 40 m. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej na odcinku 40 m.b. w Smolnikach działka nr 235/1 w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej szutrowej na nawierzchnię z płyt drogowych ażurowych typu YOUMB. Zakres umieszczony na załączniku graficznym. Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni szutrowej, wykonanie koryta – 10 cm, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie płyt betonowych ażurowych na jezdni, umocnienie poboczy.Projektowane odcinki drogi posiada nawierzchnię ziemną okresowo profilowaną. Jezdnia gruntowa częściowo utwardzona tłuczniem kamiennym. W pasie dróg projektowanych istnieje infrastruktura podziemna. Zadnie obejmuje wykonanie jezdni o szerokości 3,0 m. z płyt zbrojonych ażurowych YOUMB 100x75x12,5cm o nośności min. 50 KN wraz z obustronnymi poboczami umocnionymi kruszywami o szerokości 0,5m.Odcinki dróg z płyt YOUMB o długości 40 m.b. o szerokości 3,0 m. Dodatkowym elementem zadania jest uzupełnienie kruszywa między dwoma płytami w istniejącej drodze na długości 95 m.b. i szerokości 0,5 m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. W każdej Części przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych do wartości określonej procentowo - 200% zamówienia podstawowego (dotyczy wszystkich części i zadań). Zakres zamówienia podobnego obejmuje wykonanie remontu drogi w zakresie wykonania tego samego asortymentu robót, co w przedmiotowym postępowaniu. Warunki udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w pkt. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp: a) Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie zamówienie podstawowe, b) Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w pkt. 214 ust. 1 pkt 7 w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania zamówienia podstawowego.c) W ramach prowadzonych negocjacji, Zamawiający i Wykonawca dojdą do porozumienia odnośnie ceny i terminu wykonania.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 1. Cena oferty - waga kryterium 60 pkt. 2. Okres gwarancji - waga kryterium - 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 1. Cena oferty - waga kryterium 60 pkt. 2. Okres gwarancji - waga kryterium - 40 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 Remont drogi gminnej nr 226117G - Osowo LeśneUłożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 84 m. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej na odcinku 84 m.b. w Osowie Leśnym działki nr 466 w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej szutrowej na nawierzchnię z płyt drogowych ażurowych typu YOUMB. Zakres umieszczony na załączniku graficznym. Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni szutrowej, wykonanie koryta, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie płyt betonowych ażurowych na jezdni, umocnienie poboczy. Projektowane odcinki drogi posiada nawierzchnię ziemną okresowo profilowaną. Jezdnia gruntowa częściowo utwardzona tłuczniem kamiennym. W pasie dróg projektowanych istnieje infrastruktura podziemna. Zadnie obejmuje wykonanie jezdni o szerokości 3,0 m. z płyt zbrojonych ażurowych YOUMB 100x75x12,5cm o nośności min. 50 KN wraz z obustronnymi poboczami umocnionymi kruszywami o szerokości 0,5m. Odcinki dróg z płyt YOUMB o długości 84 m.b. o szerokości 3,0 m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. W każdej Części przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych do wartości określonej procentowo - 200% zamówienia podstawowego (dotyczy wszystkich części i zadań). Zakres zamówienia podobnego obejmuje wykonanie remontu drogi w zakresie wykonania tego samego asortymentu robót, co w przedmiotowym postępowaniu. Warunki udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w pkt. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp: a) Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie zamówienie podstawowe, b) Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w pkt. 214 ust. 1 pkt 7 w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania zamówienia podstawowego.c) W ramach prowadzonych negocjacji, Zamawiający i Wykonawca dojdą do porozumienia odnośnie ceny i terminu wykonania.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 1. Cena oferty - waga kryterium 60 pkt. 2. Okres gwarancji - waga kryterium - 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 1. Cena oferty - waga kryterium 60 pkt. 2. Okres gwarancji - waga kryterium - 40 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6. Remont drogi gminnej nr 226083G – Lubichowo, ul. Wdecka Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 104 m. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej na odcinku 104 m.b. w Lubichowie na ul. Wdeckiej, działki nr 339/11, 339/17 w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej szutrowej na nawierzchnię z płyt drogowych ażurowych typu YOUMB. Zakres umieszczony na załączniku graficznym.Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni szutrowej, wykonanie koryta, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie płyt betonowych ażurowych na jezdni, umocnienie poboczy.Projektowane odcinki drogi posiada nawierzchnię ziemną okresowo profilowaną. Jezdnia gruntowa częściowo utwardzona tłuczniem kamiennym. W pasie dróg projektowanych istnieje infrastruktura podziemna. Zadnie obejmuje wykonanie jezdni o szerokości 4,0 m. z płyt zbrojonych ażurowych YOUMB 100x75x12,5cm o nośności min. 50 KN wraz z obustronnymi poboczami umocnionymi kruszywami o szerokości 0,5m.Odcinki dróg z płyt YOUMB o długości 104 m.b. o szerokości 4,0 m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. W każdej Części przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych do wartości określonej procentowo - 200% zamówienia podstawowego (dotyczy wszystkich części i zadań). Zakres zamówienia podobnego obejmuje wykonanie remontu drogi w zakresie wykonania tego samego asortymentu robót, co w przedmiotowym postępowaniu. Warunki udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w pkt. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:a) Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie zamówienie podstawowe,b) Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w pkt. 214 ust. 1 pkt 7 w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania zamówienia podstawowego.c) W ramach prowadzonych negocjacji, Zamawiający i Wykonawca dojdą do porozumienia odnośnie ceny i terminu wykonania.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 1. Cena oferty - waga kryterium 60 pkt. 2. Okres gwarancji - waga kryterium - 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 1. Cena oferty - waga kryterium 60 pkt. 2. Okres gwarancji - waga kryterium - 40 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4