Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych w miejscowościach Łężyny, Gorzyce, Nienaszów, Łysa Góra, Stary Żmigród, Kąty, Sadki, Mytarz, Toki oraz utwardzenie działki w miejscowości Makowiska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Żmigród
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Żmigród
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-230
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowyzmigrod.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyzmigrod.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg gminnych w miejscowościach Łężyny, Gorzyce, Nienaszów, Łysa Góra, Stary Żmigród, Kąty, Sadki, Mytarz, Toki oraz utwardzenie działki w miejscowości Makowiska
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4b60a9f-b9fa-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002434/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont dróg gminnych na terenie Gminy Nowy Żmigród
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 p.z.p., zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Dziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (podpis zaufany - składany za pomocą profilu zaufanego) lub podpisem osobistym (podpis osobisty składany za pomocą dowodu osobistego - e- dowodu). W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: /8asbg540wk/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej: gmina@nowymigrod.eu (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IOŚ.271.1.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Remont drogi gminnej na dz. nr ewid. 1452/2 w miejscowości Łężyny.
Zakres robót
- odtworzenie rowów przydrożnych, ścinanie poboczy i wykonanie robót ziemnych,
- mechanicznie wykonanie koryta w korpusie drogi,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych,
- mechaniczna rozbiórka i frezowanie nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie ścieków liniowych z prefabrykatów betonowych,
- regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
- wykonanie poboczy z kruszyw łamanych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert .
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji jakości (G) – waga kryterium 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Remont drogi gminnej na dz. nr ewid. 268 w miejscowości Gorzyce.
Zakres robót
- odtworzenie rowów przydrożnych, ścinanie poboczy i wykonanie robót ziemnych,
- mechanicznie wykonanie koryta w korpusie drogi,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych,
- mechaniczna rozbiórka i frezowanie nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie ścieków liniowych z prefabrykatów betonowych,
- regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
- wykonanie poboczy z kruszyw łamanych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert .
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji jakości (G) – waga kryterium 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Remont drogi gminnej na dz. nr ewid. 1772 w miejscowości Nienaszów.
Zakres robót
- odtworzenie rowów przydrożnych, ścinanie poboczy i wykonanie robót ziemnych,
- mechanicznie wykonanie koryta w korpusie drogi,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych,
- mechaniczna rozbiórka i frezowanie nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie ścieków liniowych z prefabrykatów betonowych,
- regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
- wykonanie poboczy z kruszyw łamanych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert .
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji jakości (G) – waga kryterium 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Remont drogi gminnej na dz. nr ewid. 9 w miejscowości Łysa Góra oraz na dz. nr ewid. 964 w miejscowości Stary Żmigród.
Zakres robót
- odtworzenie rowów przydrożnych, ścinanie poboczy i wykonanie robót ziemnych,
- mechanicznie wykonanie koryta w korpusie drogi,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych,
- mechaniczna rozbiórka i frezowanie nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie ścieków liniowych z prefabrykatów betonowych,
- regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
- wykonanie poboczy z kruszyw łamanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert .
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji jakości (G) – waga kryterium 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Remont drogi gminnej na dz. nr ewid. 1537 w miejscowości Kąty.
Zakres robót
- odtworzenie rowów przydrożnych, ścinanie poboczy i wykonanie robót ziemnych,
- mechanicznie wykonanie koryta w korpusie drogi,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych,
- mechaniczna rozbiórka i frezowanie nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie ścieków liniowych z prefabrykatów betonowych,
- regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
- wykonanie poboczy z kruszyw łamanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert .
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji jakości (G) – waga kryterium 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Remont drogi gminnej na dz. nr ewid. 240/3 w miejscowości Sadki.
Zakres robót
- odtworzenie rowów przydrożnych, ścinanie poboczy i wykonanie robót ziemnych,
- mechanicznie wykonanie koryta w korpusie drogi,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych,
- mechaniczna rozbiórka i frezowanie nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie ścieków liniowych z prefabrykatów betonowych,
- regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
- wykonanie poboczy z kruszyw łamanych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert .
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji jakości (G) – waga kryterium 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Remont drogi gminnej na dz. nr ewid. 777/1, 777/2 w miejscowości
Mytarz.
Zakres robót
- odtworzenie rowów przydrożnych, ścinanie poboczy i wykonanie robót ziemnych,
- mechanicznie wykonanie koryta w korpusie drogi,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych,
- mechaniczna rozbiórka i frezowanie nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie ścieków liniowych z prefabrykatów betonowych,
- regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
- wykonanie poboczy z kruszyw łamanych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert .
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji jakości (G) – waga kryterium 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: Remont drogi gminnej na dz. nr ewid. 250 w miejscowości Toki.
Zakres robót
- odtworzenie rowów przydrożnych, ścinanie poboczy i wykonanie robót ziemnych,
- mechanicznie wykonanie koryta w korpusie drogi,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych,
- mechaniczna rozbiórka i frezowanie nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie ścieków liniowych z prefabrykatów betonowych,
- regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
- wykonanie poboczy z kruszyw łamanych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert .
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji jakości (G) – waga kryterium 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9: Zagospodarowanie terenu, utwardzenie działki nr ewid. 261
w miejscowości Makowiska.
Zakres robót
- odtworzenie rowów przydrożnych, ścinanie poboczy i wykonanie robót ziemnych,
- mechanicznie wykonanie koryta w korpusie drogi,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych,
- mechaniczna rozbiórka i frezowanie nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie ścieków liniowych z prefabrykatów betonowych,
- regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
- wykonanie poboczy z kruszyw łamanych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert .
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji jakości (G) – waga kryterium 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Dziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki
dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :
DLA CZĘŚCI 1: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 2 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 3 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 4 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 5 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 6 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 7: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 8: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 9: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
DLA CZĘŚCI 1: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 2 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 3 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 4 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 5 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 6 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 7: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 8: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 9: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
DLA CZĘŚCI 1: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 2 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 3 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 4 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 5 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 6 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 7: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 8: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
DLA CZĘŚCI 9: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
c) zdolności technicznej lub zawodowej:
DLA CZĘŚCI 1:
- Kierownik budowy – posiadający uprawnienia do kierowania robotami
w specjalności drogowej i min. 3 lata doświadczenia.
DLA CZĘŚCI 2:
- Kierownik budowy – posiadający uprawnienia do kierowania robotami
w specjalności drogowej i min. 3 lata doświadczenia.
DLA CZĘŚCI 3:
- Kierownik budowy – posiadający uprawnienia do kierowania robotami
w specjalności drogowej i min. 3 lata doświadczenia.
DLA CZĘŚCI 4:
- Kierownik budowy – posiadający uprawnienia do kierowania robotami
w specjalności drogowej i min. 3 lata doświadczenia.
DLA CZĘŚCI 5:
- Kierownik budowy – posiadający uprawnienia do kierowania robotami
w specjalności drogowej i min. 3 lata doświadczenia.
DLA CZĘŚCI 6:
- Kierownik budowy – posiadający uprawnienia do kierowania robotami
w specjalności drogowej i min. 3 lata doświadczenia.
DLA CZĘŚCI 7:
- Kierownik budowy – posiadający uprawnienia do kierowania robotami
w specjalności drogowej i min. 3 lata doświadczenia.
DLA CZĘŚCI 8:
- Kierownik budowy – posiadający uprawnienia do kierowania robotami
w specjalności drogowej i min. 3 lata doświadczenia.
DLA CZĘŚCI 9:
- Kierownik budowy – posiadający uprawnienia do kierowania robotami
w specjalności drogowej i min. 3 lata doświadczenia.
UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Dziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.