IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część I: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100); Część II: 11.000,00 zł (Słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100); Część III: 9.000,00 zł (Słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100); Część IV: 13.000,00 zł (Słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100); Część V: 14.000,00 zł (Słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100); Część VI: 19.000,00 zł (Słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: „Wadium nr sprawy ZP.271.15.2018 Część ….” (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem, że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby: Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) dokładne określenie przedmiotu postępowania, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności, e) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w art.144 ustawy Pzp oraz: 1) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, 2) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 3) wystąpienia siły wyższej, tj. wyjątkowego wydarzenia lub okoliczności a) na którą Strony nie miały wpływu, b) przeciw której Strony nie mogły się zabezpieczyć przed zawarciem umowy, c) której nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub przezwyciężyć, d) której nie można uznać za wywołaną w znaczącym stopniu przez żadną ze Stron. 4) sądowej waloryzacji zamówienia, 5) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcę w przypadku zmian organizacyjnych lub wynikłych z przyczyn losowych. 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne tj. opady ciągłe oraz temperatura poniżej 0oC trwające powyżej 7 dni, uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, e) braku możliwości niezwłocznego zawarcia umowy z Wykonawcą, 3. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużenia terminu zakończenia robót lub zmiany wynagrodzenia, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmian umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 4. Wniosek, o którym mowa w ust. 3. powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 5. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany i przechowywania jej na terenie budowy. 6. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w ust. 3. Zamawiający jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadności, do kontroli dokumentacji, o której mowa w ust. 5 i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bieżącej uzasadniającej żądanie zmiany. 7. W terminie 140 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 8. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności,. 9. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany: a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, b) danych teleadresowych, c) danych rejestrowych, d) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy. 10. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 11. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: 1) wprowadzenia podwykonawcy, 2) zmiany podwykonawcy, 3) rezygnacji podwykonawcy, 4) zmiany wartości lub zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawców. 12. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może Wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. 13. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 14. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Każda zmiana umowy musi nastąpić w formie pisemnej, w formie aneksu pod rygorem nieważności takiego oświadczenia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-06-04, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Czarnowo |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku nawałnicy”, w tym: Część I Czarnowo: 1) Remont drogi gminnej 206016G Małe Chełmy – Brusy–Jaglie (dz. nr 850, 60, 52, 441, cz. 142) w km od 0+000 do 4+350, 2) Remont drogi gminnej 206015G Wielkie Chełmy – Czapiewice (dz. nr 480, 19, 8, 240) w km od 0+000 do 3+650, 3) Remont drogi gminnej Czarnowo - od drogi powiatowej nr 2622G do ul. Ogrodowej w Czyczkowach (dz. nr 17 i 62/3, 88/2) w km 0+000 do 2+390, 4) Remont drogi gminnej Czarnowo – Wielkie Chełmy (od drogi Czarnowo/ Czyczkowy) (dz. nr 449, 54, 57) w km od 0+000 do 2+890, 2. Roboty budowlane swoim zakresem obejmują: Część I: 1) dostarczenie do 19.127 t kruszywa mineralnego łamanego o granulacji 0-31,5 mm; 2) wykonanie koryta do 15 cm głębokości, rozciąganie i uwałowanie w/w kruszywa mineralnego łamanego na drogach wskazanych w ust. 1 o łącznej długości ok. 13,28 km, na szerokości pasa jezdni: 5,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 1), 4,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 2), 4,5 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 3) oraz pkt 4), i grubości nasypu do 15 cm po zagęszczeniu; 3) wykonanie poboczy o szerokości 0,50 m po obu stronach drogi z gruntu rodzimego pozyskanego z wykopu. 3. Kruszywo musi spełniać obowiązujące normy dla kruszyw drogowych, a w szczególności spełniać wymagania normy PN-EN 13242 oraz posiadać analizę granulometryczną wg PN-EN 933-1. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek kruszyw przeznaczonych do wbudowania na koszt Wykonawcy, w każdym przypadku, gdy zajdzie podejrzenie, iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233220-7, 44113733-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zalesie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku nawałnicy”, w tym: Część II Zalesie: 1) Remont drogi gminnej Leśno – przedłużenie ul. Brzozowej – Zalesie (dz. nr 336/2, 236) w km od 0+250 do 3+420, 2) Remont drogi gminnej nr 206006G Leśno – Zalesie (dz. nr 361/1, 47, cz. dz. 48/2) w km od 1+000 do 2+970, 3) Remont drogi gminnej 206007G Czapiewice – Czapiewice – Wyb. 17 (dz. nr cz. 57/2) w km 0+400 do 2+070, 4) Remont drogi gminnej Czarnowo – od asfaltu do posesji nr 7 (dz. nr 88/3, 111) w km od 0+000 do 1+370, 2. Roboty budowlane swoim zakresem obejmują: Część II: 1) dostarczenie do 11.134 t kruszywa mineralnego łamanego o granulacji 0-31,5 mm; 2) wykonanie koryta do 15 cm głębokości, rozciąganie i uwałowanie w/w kruszywa mineralnego łamanego na drogach wskazanych w ust. 1 o łącznej długości ok.8,18 km, na szerokości pasa jezdni: 4,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 1) oraz pkt 3), 5,5 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 2), 3,5 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 4), i grubości nasypu do 15 cm po zagęszczeniu; 3) wykonanie poboczy o szerokości 0,50 m po obu stronach drogi z gruntu rodzimego pozyskanego z wykopu. 3. Kruszywo musi spełniać obowiązujące normy dla kruszyw drogowych, a w szczególności spełniać wymagania normy PN-EN 13242 oraz posiadać analizę granulometryczną wg PN-EN 933-1. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek kruszyw przeznaczonych do wbudowania na koszt Wykonawcy, w każdym przypadku, gdy zajdzie podejrzenie, iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233220-7, 44113733-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku nawałnicy”, w tym: Część III Leśno: 1) Remont drogi gminnej Leśno – Cegielnia (dz. nr 155/1) w km 0+000 do 0+600, 2) Remont drogi gminnej nr 206002G i 206003G Leśno – Główczewice (dz. nr cz. 413/1, 104/1, 213, 211/1) w km 0+000 do 3+350 3) Remont drogi gminnej Leśno – Leśno – Wyb. (pod Przymuszewo) (dz. nr 6/1) w km 0+000 do 1+500, 4) Remont drogi gminnej Leśno – Dystelnik (dz. nr 78) w km od 0+000 do 0+450, 2. Roboty budowlane swoim zakresem obejmują: Część III: 1) dostarczenie do 8.576 t kruszywa mineralnego łamanego o granulacji 0-31,5 mm; 2) wykonanie koryta do 15 cm głębokości, rozciąganie i uwałowanie w/w kruszywa mineralnego łamanego na drogach wskazanych w ust. 1 o łącznej długości ok.5,9 km, na szerokości pasa jezdni: 4,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 1), w pkt 3) i 4), 5,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 2), i grubości nasypu do 15 cm po zagęszczeniu; 3) wykonanie poboczy o szerokości 0,50 m po obu stronach drogi z gruntu rodzimego pozyskanego z wykopu. 3. Kruszywo musi spełniać obowiązujące normy dla kruszyw drogowych, a w szczególności spełniać wymagania normy PN-EN 13242 oraz posiadać analizę granulometryczną wg PN-EN 933-1. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek kruszyw przeznaczonych do wbudowania na koszt Wykonawcy, w każdym przypadku, gdy zajdzie podejrzenie, iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233220-7, 44113733-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Czapiewice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku nawałnicy”, w tym: Część IV Czapiewice: 1) Remont drogi gminnej Czapiewice – Warszyn (dz. nr 195) w km od 0+200 do 1+960, 2) Remont drogi gminnej Czapiewice – Rolbik (dz. nr 212/2, 247, 200, 199, 198, 598, 197, 266) w km od 0+000 do 5+950, 3) Remont drogi gminnej Rolbik – Widno (dz. nr 134/1) w km od 0+000 do 1+610 2. Roboty budowlane swoim zakresem obejmują: Część IV: 1) dostarczenie do 12.809 t kruszywa mineralnego łamanego o granulacji 0-31,5 mm; 2) wykonanie koryta do 15 cm głębokości, rozciąganie i uwałowanie w/w kruszywa mineralnego łamanego na drogach wskazanych w ust. 1 o łącznej długości ok.9,32 km, na szerokości pasa jezdni: 4,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 1) i 3), 4,5 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 2), i grubości nasypu do 15 cm po zagęszczeniu; 3) wykonanie poboczy o szerokości 0,50 m po obu stronach drogi z gruntu rodzimego pozyskanego z wykopu. 3. Kruszywo musi spełniać obowiązujące normy dla kruszyw drogowych, a w szczególności spełniać wymagania normy PN-EN 13242 oraz posiadać analizę granulometryczną wg PN-EN 933-1. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek kruszyw przeznaczonych do wbudowania na koszt Wykonawcy, w każdym przypadku, gdy zajdzie podejrzenie, iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233220-7, 44113733-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku nawałnicy”, w tym: Część V Huta: 1) Remont odcinka drogi gminnej od drogi Huta/Broda – Młynki (dz. nr 103, 124) w km 0+000 do 1+860, 2) Remont drogi gminnej Rudziny – Dąbrowa (dz. nr 528/3) w km od 0+000 do 0+920, 3) Remont drogi gminnej Huta – Dąbrowa (dz. nr 107/7, 107/8, 13, 6, 56) w km od 0+000 do 4+770, 4) Remont drogi gminnej Huta – Małe Gliśno (do drogi Kosobudy – Broda) (dz. nr 144, 124, 139, 133) w km od 0+000 do 3+785, 2. Roboty budowlane swoim zakresem obejmują: Część V: 1) dostarczenie do 13.530 t kruszywa mineralnego łamanego o granulacji 0-31,5 mm; 2) wykonanie koryta do 15 cm głębokości, rozciąganie i uwałowanie w/w kruszywa mineralnego łamanego na drogach wskazanych w ust. 1 o łącznej długości ok.11,34 km, na szerokości pasa jezdni: 3,5 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 1), 4,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 2) oraz pkt 3), 3,5 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 4), i grubości nasypu do 15 cm po zagęszczeniu; 3) wykonanie poboczy o szerokości 0,50 m po obu stronach drogi z gruntu rodzimego pozyskanego z wykopu. 3. Kruszywo musi spełniać obowiązujące normy dla kruszyw drogowych, a w szczególności spełniać wymagania normy PN-EN 13242 oraz posiadać analizę granulometryczną wg PN-EN 933-1. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek kruszyw przeznaczonych do wbudowania na koszt Wykonawcy, w każdym przypadku, gdy zajdzie podejrzenie, iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233220-7, 44113733-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Czyczkowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku nawałnicy”, w tym: Część VI Czyczkowy: 1) Remont drogi gminnej 206019G Czyczkowy – Czernica (dz. nr 376/1, 300 i 522) w km od 0+200 do 4+090, 2) Remont drogi gminnej 206035G Męcikał, ul. Mylofska (dz. nr 526, 292/1, 530) w km od 1+760 do 3+690, 3) Remont drogi gminnej 206020G Czyczkowy – Krównia (dz. nr cz. 220, cz. 402) w km od 0+040 do 3+040, 4) Remont drogi gminnej Wielkie Chełmy – Asmus (dz. nr 341/2, cz. 341/3, 369, cz. 365/1) w km od 0+000 do 3+135, 5) Remont drogi gminnej 206018G Krównia – Czernica (dz. nr cz. 402, cz. dz. 434) w km 0+000 do 0+940, 2. Roboty budowlane swoim zakresem obejmują: Część VI: 1) dostarczenie do 18.905 t kruszywa mineralnego łamanego o granulacji 0-31,5 mm; 2) wykonanie koryta do 15 cm głębokości, rozciąganie i uwałowanie w/w kruszywa mineralnego łamanego na drogach wskazanych w ust. 1 o łącznej długości ok. 12,90 km, na szerokości pasa jezdni: 5,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 1), pkt 3) oraz w pkt 5) 4,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 2) oraz w pkt 4), i grubości nasypu do 15 cm po zagęszczeniu; 3) wykonanie poboczy o szerokości 0,50 m po obu stronach drogi z gruntu rodzimego pozyskanego z wykopu. 3. Kruszywo musi spełniać obowiązujące normy dla kruszyw drogowych, a w szczególności spełniać wymagania normy PN-EN 13242 oraz posiadać analizę granulometryczną wg PN-EN 933-1. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek kruszyw przeznaczonych do wbudowania na koszt Wykonawcy, w każdym przypadku, gdy zajdzie podejrzenie, iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233220-7, 44113733-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: