Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku nawałnicy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku nawałnicy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrusy
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-06-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Brusy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-18
  • Numer ogłoszenia560697-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 560697-N-2018 z dnia 2018-05-18 r.

Gmina Brusy: Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku nawałnicy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brusy, krajowy numer identyfikacyjny 9235125100000, ul. ul. Na Zaborach  1 , 89632   Brusy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 523 969 302, e-mail zp@brusy.pl, faks 523 969 303.
Adres strony internetowej (URL): brusy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.brusy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.brusy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, Biuro interesanta, pok. Nr 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku nawałnicy
Numer referencyjny: Nr ZP.271.15.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku nawałnicy”, w tym: Część I Czarnowo: 1) Remont drogi gminnej 206016G Małe Chełmy – Brusy–Jaglie (dz. nr 850, 60, 52, 441, cz. 142) w km od 0+000 do 4+350, 2) Remont drogi gminnej 206015G Wielkie Chełmy – Czapiewice (dz. nr 480, 19, 8, 240) w km od 0+000 do 3+650, 3) Remont drogi gminnej Czarnowo - od drogi powiatowej nr 2622G do ul. Ogrodowej w Czyczkowach (dz. nr 17 i 62/3, 88/2) w km 0+000 do 2+390, 4) Remont drogi gminnej Czarnowo – Wielkie Chełmy (od drogi Czarnowo/ Czyczkowy) (dz. nr 449, 54, 57) w km od 0+000 do 2+890, Część II Zalesie: 1) Remont drogi gminnej Leśno – przedłużenie ul. Brzozowej – Zalesie (dz. nr 336/2, 236) w km od 0+250 do 3+420, 2) Remont drogi gminnej nr 206006G Leśno – Zalesie (dz. nr 361/1, 47, cz. dz. 48/2) w km od 1+000 do 2+970, 3) Remont drogi gminnej 206007G Czapiewice – Czapiewice – Wyb. 17 (dz. nr cz. 57/2) w km 0+400 do 2+070, 4) Remont drogi gminnej Czarnowo – od asfaltu do posesji nr 7 (dz. nr 88/3, 111) w km od 0+000 do 1+370, Część III Leśno: 1) Remont drogi gminnej Leśno – Cegielnia (dz. nr 155/1) w km 0+000 do 0+600, 2) Remont drogi gminnej nr 206002G i 206003G Leśno – Główczewice (dz. nr cz. 413/1, 104/1, 213, 211/1) w km 0+000 do 3+350 3) Remont drogi gminnej Leśno – Leśno – Wyb. (pod Przymuszewo) (dz. nr 6/1) w km 0+000 do 1+500, 4) Remont drogi gminnej Leśno – Dystelnik (dz. nr 78) w km od 0+000 do 0+450, Część IV Czapiewice: 1) Remont drogi gminnej Czapiewice – Warszyn (dz. nr 195) w km od 0+200 do 1+960, 2) Remont drogi gminnej Czapiewice – Rolbik (dz. nr 212/2, 247, 200, 199, 198, 598, 197, 266) w km od 0+000 do 5+950, 3) Remont drogi gminnej Rolbik – Widno (dz. nr 134/1) w km od 0+000 do 1+610 Część V Huta: 1) Remont odcinka drogi gminnej od drogi Huta/Broda – Młynki (dz. nr 103, 124) w km 0+000 do 1+860, 2) Remont drogi gminnej Rudziny – Dąbrowa (dz. nr 528/3) w km od 0+000 do 0+920, 3) Remont drogi gminnej Huta – Dąbrowa (dz. nr 107/7, 107/8, 13, 6, 56) w km od 0+000 do 4+770, 4) Remont drogi gminnej Huta – Małe Gliśno (do drogi Kosobudy – Broda) (dz. nr 144, 124, 139, 133) w km od 0+000 do 3+785, Część VI Czyczkowy: 1) Remont drogi gminnej 206019G Czyczkowy – Czernica (dz. nr 376/1, 300 i 522) w km od 0+200 do 4+090, 2) Remont drogi gminnej 206035G Męcikał, ul. Mylofska (dz. nr 526, 292/1, 530) w km od 1+760 do 3+690, 3) Remont drogi gminnej 206020G Czyczkowy – Krównia (dz. nr cz. 220, cz. 402) w km od 0+040 do 3+040, 4) Remont drogi gminnej Wielkie Chełmy – Asmus (dz. nr 341/2, cz. 341/3, 369, cz. 365/1) w km od 0+000 do 3+135, 5) Remont drogi gminnej 206018G Krównia – Czernica (dz. nr cz. 402, cz. dz. 434) w km 0+000 do 0+940, 2. Roboty budowlane swoim zakresem obejmują: Część I: 1) dostarczenie do 19.127 t kruszywa mineralnego łamanego o granulacji 0-31,5 mm; 2) wykonanie koryta do 15 cm głębokości, rozciąganie i uwałowanie w/w kruszywa mineralnego łamanego na drogach wskazanych w ust. 1 o łącznej długości ok. 13,28 km, na szerokości pasa jezdni:  5,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 1),  4,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 2),  4,5 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 3) oraz pkt 4), i grubości nasypu do 15 cm po zagęszczeniu; 3) wykonanie poboczy o szerokości 0,50 m po obu stronach drogi z gruntu rodzimego pozyskanego z wykopu. Część II: 1) dostarczenie do 11.134 t kruszywa mineralnego łamanego o granulacji 0-31,5 mm; 2) wykonanie koryta do 15 cm głębokości, rozciąganie i uwałowanie w/w kruszywa mineralnego łamanego na drogach wskazanych w ust. 1 o łącznej długości ok.8,18 km, na szerokości pasa jezdni:  4,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 1) oraz pkt 3),  5,5 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 2),  3,5 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 4), i grubości nasypu do 15 cm po zagęszczeniu; 3) wykonanie poboczy o szerokości 0,50 m po obu stronach drogi z gruntu rodzimego pozyskanego z wykopu. Część III: 1) dostarczenie do 8.576 t kruszywa mineralnego łamanego o granulacji 0-31,5 mm; 2) wykonanie koryta do 15 cm głębokości, rozciąganie i uwałowanie w/w kruszywa mineralnego łamanego na drogach wskazanych w ust. 1 o łącznej długości ok.5,9 km, na szerokości pasa jezdni:  4,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 1), w pkt 3) i 4),  5,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 2), i grubości nasypu do 15 cm po zagęszczeniu; 3) wykonanie poboczy o szerokości 0,50 m po obu stronach drogi z gruntu rodzimego pozyskanego z wykopu. Część IV: 1) dostarczenie do 12.809 t kruszywa mineralnego łamanego o granulacji 0-31,5 mm; 2) wykonanie koryta do 15 cm głębokości, rozciąganie i uwałowanie w/w kruszywa mineralnego łamanego na drogach wskazanych w ust. 1 o łącznej długości ok.9,32 km, na szerokości pasa jezdni:  4,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 1) i 3),  4,5 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 2), i grubości nasypu do 15 cm po zagęszczeniu; 3) wykonanie poboczy o szerokości 0,50 m po obu stronach drogi z gruntu rodzimego pozyskanego z wykopu. Część V: 1) dostarczenie do 13.530 t kruszywa mineralnego łamanego o granulacji 0-31,5 mm; 2) wykonanie koryta do 15 cm głębokości, rozciąganie i uwałowanie w/w kruszywa mineralnego łamanego na drogach wskazanych w ust. 1 o łącznej długości ok.11,34 km, na szerokości pasa jezdni:  3,5 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 1),  4,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 2) oraz pkt 3),  3,5 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 4), i grubości nasypu do 15 cm po zagęszczeniu; 3) wykonanie poboczy o szerokości 0,50 m po obu stronach drogi z gruntu rodzimego pozyskanego z wykopu. Część VI: 1) dostarczenie do 18.905 t kruszywa mineralnego łamanego o granulacji 0-31,5 mm; 2) wykonanie koryta do 15 cm głębokości, rozciąganie i uwałowanie w/w kruszywa mineralnego łamanego na drogach wskazanych w ust. 1 o łącznej długości ok. 12,90 km, na szerokości pasa jezdni:  5,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 1), pkt 3) oraz w pkt 5)  4,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 2) oraz w pkt 4), i grubości nasypu do 15 cm po zagęszczeniu; 3) wykonanie poboczy o szerokości 0,50 m po obu stronach drogi z gruntu rodzimego pozyskanego z wykopu. 3. Kruszywo musi spełniać obowiązujące normy dla kruszyw drogowych, a w szczególności spełniać wymagania normy PN-EN 13242 oraz posiadać analizę granulometryczną wg PN-EN 933-1. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek kruszyw przeznaczonych do wbudowania na koszt Wykonawcy, w każdym przypadku, gdy zajdzie podejrzenie, iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań. Uwagi: 1) Materiał drogowy z korytowania należy przewieźć i wbudować w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 5 km od terenu budowy. 2) Planowana ilość kruszywa do dostarczenia i wbudowania może ulec zmniejszeniu o nie więcej niż 20% dla każdej części. 3) Wykonawca będzie wykonywał w okresie gwarancji bieżącą konserwację nawierzchni (równanie i wałowanie nawierzchni 2 razy do roku). 4. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 6 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233220-7
44113733-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 5 do SIWZ). 3) Kserokopia dowodu wniesienia wadium 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:  Część I: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100);  Część II: 11.000,00 zł (Słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100);  Część III: 9.000,00 zł (Słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100);  Część IV: 13.000,00 zł (Słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100);  Część V: 14.000,00 zł (Słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100);  Część VI: 19.000,00 zł (Słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: „Wadium nr sprawy ZP.271.15.2018 Część ….” (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem, że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby:  Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;  Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) dokładne określenie przedmiotu postępowania, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności, e) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w art.144 ustawy Pzp oraz: 1) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, 2) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 3) wystąpienia siły wyższej, tj. wyjątkowego wydarzenia lub okoliczności a) na którą Strony nie miały wpływu, b) przeciw której Strony nie mogły się zabezpieczyć przed zawarciem umowy, c) której nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub przezwyciężyć, d) której nie można uznać za wywołaną w znaczącym stopniu przez żadną ze Stron. 4) sądowej waloryzacji zamówienia, 5) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcę w przypadku zmian organizacyjnych lub wynikłych z przyczyn losowych. 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne tj. opady ciągłe oraz temperatura poniżej 0oC trwające powyżej 7 dni, uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, e) braku możliwości niezwłocznego zawarcia umowy z Wykonawcą, 3. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużenia terminu zakończenia robót lub zmiany wynagrodzenia, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmian umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 4. Wniosek, o którym mowa w ust. 3. powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 5. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany i przechowywania jej na terenie budowy. 6. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w ust. 3. Zamawiający jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadności, do kontroli dokumentacji, o której mowa w ust. 5 i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bieżącej uzasadniającej żądanie zmiany. 7. W terminie 140 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 8. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności,. 9. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany: a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, b) danych teleadresowych, c) danych rejestrowych, d) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy. 10. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 11. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: 1) wprowadzenia podwykonawcy, 2) zmiany podwykonawcy, 3) rezygnacji podwykonawcy, 4) zmiany wartości lub zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawców. 12. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może Wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. 13. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 14. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Każda zmiana umowy musi nastąpić w formie pisemnej, w formie aneksu pod rygorem nieważności takiego oświadczenia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-04, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Czarnowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku nawałnicy”, w tym: Część I Czarnowo: 1) Remont drogi gminnej 206016G Małe Chełmy – Brusy–Jaglie (dz. nr 850, 60, 52, 441, cz. 142) w km od 0+000 do 4+350, 2) Remont drogi gminnej 206015G Wielkie Chełmy – Czapiewice (dz. nr 480, 19, 8, 240) w km od 0+000 do 3+650, 3) Remont drogi gminnej Czarnowo - od drogi powiatowej nr 2622G do ul. Ogrodowej w Czyczkowach (dz. nr 17 i 62/3, 88/2) w km 0+000 do 2+390, 4) Remont drogi gminnej Czarnowo – Wielkie Chełmy (od drogi Czarnowo/ Czyczkowy) (dz. nr 449, 54, 57) w km od 0+000 do 2+890, 2. Roboty budowlane swoim zakresem obejmują: Część I: 1) dostarczenie do 19.127 t kruszywa mineralnego łamanego o granulacji 0-31,5 mm; 2) wykonanie koryta do 15 cm głębokości, rozciąganie i uwałowanie w/w kruszywa mineralnego łamanego na drogach wskazanych w ust. 1 o łącznej długości ok. 13,28 km, na szerokości pasa jezdni:  5,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 1),  4,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 2),  4,5 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 3) oraz pkt 4), i grubości nasypu do 15 cm po zagęszczeniu; 3) wykonanie poboczy o szerokości 0,50 m po obu stronach drogi z gruntu rodzimego pozyskanego z wykopu. 3. Kruszywo musi spełniać obowiązujące normy dla kruszyw drogowych, a w szczególności spełniać wymagania normy PN-EN 13242 oraz posiadać analizę granulometryczną wg PN-EN 933-1. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek kruszyw przeznaczonych do wbudowania na koszt Wykonawcy, w każdym przypadku, gdy zajdzie podejrzenie, iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233220-7, 44113733-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zalesie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku nawałnicy”, w tym: Część II Zalesie: 1) Remont drogi gminnej Leśno – przedłużenie ul. Brzozowej – Zalesie (dz. nr 336/2, 236) w km od 0+250 do 3+420, 2) Remont drogi gminnej nr 206006G Leśno – Zalesie (dz. nr 361/1, 47, cz. dz. 48/2) w km od 1+000 do 2+970, 3) Remont drogi gminnej 206007G Czapiewice – Czapiewice – Wyb. 17 (dz. nr cz. 57/2) w km 0+400 do 2+070, 4) Remont drogi gminnej Czarnowo – od asfaltu do posesji nr 7 (dz. nr 88/3, 111) w km od 0+000 do 1+370, 2. Roboty budowlane swoim zakresem obejmują: Część II: 1) dostarczenie do 11.134 t kruszywa mineralnego łamanego o granulacji 0-31,5 mm; 2) wykonanie koryta do 15 cm głębokości, rozciąganie i uwałowanie w/w kruszywa mineralnego łamanego na drogach wskazanych w ust. 1 o łącznej długości ok.8,18 km, na szerokości pasa jezdni:  4,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 1) oraz pkt 3),  5,5 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 2),  3,5 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 4), i grubości nasypu do 15 cm po zagęszczeniu; 3) wykonanie poboczy o szerokości 0,50 m po obu stronach drogi z gruntu rodzimego pozyskanego z wykopu. 3. Kruszywo musi spełniać obowiązujące normy dla kruszyw drogowych, a w szczególności spełniać wymagania normy PN-EN 13242 oraz posiadać analizę granulometryczną wg PN-EN 933-1. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek kruszyw przeznaczonych do wbudowania na koszt Wykonawcy, w każdym przypadku, gdy zajdzie podejrzenie, iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233220-7, 44113733-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Leśno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku nawałnicy”, w tym: Część III Leśno: 1) Remont drogi gminnej Leśno – Cegielnia (dz. nr 155/1) w km 0+000 do 0+600, 2) Remont drogi gminnej nr 206002G i 206003G Leśno – Główczewice (dz. nr cz. 413/1, 104/1, 213, 211/1) w km 0+000 do 3+350 3) Remont drogi gminnej Leśno – Leśno – Wyb. (pod Przymuszewo) (dz. nr 6/1) w km 0+000 do 1+500, 4) Remont drogi gminnej Leśno – Dystelnik (dz. nr 78) w km od 0+000 do 0+450, 2. Roboty budowlane swoim zakresem obejmują: Część III: 1) dostarczenie do 8.576 t kruszywa mineralnego łamanego o granulacji 0-31,5 mm; 2) wykonanie koryta do 15 cm głębokości, rozciąganie i uwałowanie w/w kruszywa mineralnego łamanego na drogach wskazanych w ust. 1 o łącznej długości ok.5,9 km, na szerokości pasa jezdni:  4,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 1), w pkt 3) i 4),  5,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 2), i grubości nasypu do 15 cm po zagęszczeniu; 3) wykonanie poboczy o szerokości 0,50 m po obu stronach drogi z gruntu rodzimego pozyskanego z wykopu. 3. Kruszywo musi spełniać obowiązujące normy dla kruszyw drogowych, a w szczególności spełniać wymagania normy PN-EN 13242 oraz posiadać analizę granulometryczną wg PN-EN 933-1. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek kruszyw przeznaczonych do wbudowania na koszt Wykonawcy, w każdym przypadku, gdy zajdzie podejrzenie, iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233220-7, 44113733-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Czapiewice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku nawałnicy”, w tym: Część IV Czapiewice: 1) Remont drogi gminnej Czapiewice – Warszyn (dz. nr 195) w km od 0+200 do 1+960, 2) Remont drogi gminnej Czapiewice – Rolbik (dz. nr 212/2, 247, 200, 199, 198, 598, 197, 266) w km od 0+000 do 5+950, 3) Remont drogi gminnej Rolbik – Widno (dz. nr 134/1) w km od 0+000 do 1+610 2. Roboty budowlane swoim zakresem obejmują: Część IV: 1) dostarczenie do 12.809 t kruszywa mineralnego łamanego o granulacji 0-31,5 mm; 2) wykonanie koryta do 15 cm głębokości, rozciąganie i uwałowanie w/w kruszywa mineralnego łamanego na drogach wskazanych w ust. 1 o łącznej długości ok.9,32 km, na szerokości pasa jezdni:  4,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 1) i 3),  4,5 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 2), i grubości nasypu do 15 cm po zagęszczeniu; 3) wykonanie poboczy o szerokości 0,50 m po obu stronach drogi z gruntu rodzimego pozyskanego z wykopu. 3. Kruszywo musi spełniać obowiązujące normy dla kruszyw drogowych, a w szczególności spełniać wymagania normy PN-EN 13242 oraz posiadać analizę granulometryczną wg PN-EN 933-1. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek kruszyw przeznaczonych do wbudowania na koszt Wykonawcy, w każdym przypadku, gdy zajdzie podejrzenie, iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233220-7, 44113733-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Huta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku nawałnicy”, w tym: Część V Huta: 1) Remont odcinka drogi gminnej od drogi Huta/Broda – Młynki (dz. nr 103, 124) w km 0+000 do 1+860, 2) Remont drogi gminnej Rudziny – Dąbrowa (dz. nr 528/3) w km od 0+000 do 0+920, 3) Remont drogi gminnej Huta – Dąbrowa (dz. nr 107/7, 107/8, 13, 6, 56) w km od 0+000 do 4+770, 4) Remont drogi gminnej Huta – Małe Gliśno (do drogi Kosobudy – Broda) (dz. nr 144, 124, 139, 133) w km od 0+000 do 3+785, 2. Roboty budowlane swoim zakresem obejmują: Część V: 1) dostarczenie do 13.530 t kruszywa mineralnego łamanego o granulacji 0-31,5 mm; 2) wykonanie koryta do 15 cm głębokości, rozciąganie i uwałowanie w/w kruszywa mineralnego łamanego na drogach wskazanych w ust. 1 o łącznej długości ok.11,34 km, na szerokości pasa jezdni:  3,5 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 1),  4,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 2) oraz pkt 3),  3,5 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 4), i grubości nasypu do 15 cm po zagęszczeniu; 3) wykonanie poboczy o szerokości 0,50 m po obu stronach drogi z gruntu rodzimego pozyskanego z wykopu. 3. Kruszywo musi spełniać obowiązujące normy dla kruszyw drogowych, a w szczególności spełniać wymagania normy PN-EN 13242 oraz posiadać analizę granulometryczną wg PN-EN 933-1. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek kruszyw przeznaczonych do wbudowania na koszt Wykonawcy, w każdym przypadku, gdy zajdzie podejrzenie, iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233220-7, 44113733-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Czyczkowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku nawałnicy”, w tym: Część VI Czyczkowy: 1) Remont drogi gminnej 206019G Czyczkowy – Czernica (dz. nr 376/1, 300 i 522) w km od 0+200 do 4+090, 2) Remont drogi gminnej 206035G Męcikał, ul. Mylofska (dz. nr 526, 292/1, 530) w km od 1+760 do 3+690, 3) Remont drogi gminnej 206020G Czyczkowy – Krównia (dz. nr cz. 220, cz. 402) w km od 0+040 do 3+040, 4) Remont drogi gminnej Wielkie Chełmy – Asmus (dz. nr 341/2, cz. 341/3, 369, cz. 365/1) w km od 0+000 do 3+135, 5) Remont drogi gminnej 206018G Krównia – Czernica (dz. nr cz. 402, cz. dz. 434) w km 0+000 do 0+940, 2. Roboty budowlane swoim zakresem obejmują: Część VI: 1) dostarczenie do 18.905 t kruszywa mineralnego łamanego o granulacji 0-31,5 mm; 2) wykonanie koryta do 15 cm głębokości, rozciąganie i uwałowanie w/w kruszywa mineralnego łamanego na drogach wskazanych w ust. 1 o łącznej długości ok. 12,90 km, na szerokości pasa jezdni:  5,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 1), pkt 3) oraz w pkt 5)  4,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 2) oraz w pkt 4), i grubości nasypu do 15 cm po zagęszczeniu; 3) wykonanie poboczy o szerokości 0,50 m po obu stronach drogi z gruntu rodzimego pozyskanego z wykopu. 3. Kruszywo musi spełniać obowiązujące normy dla kruszyw drogowych, a w szczególności spełniać wymagania normy PN-EN 13242 oraz posiadać analizę granulometryczną wg PN-EN 933-1. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek kruszyw przeznaczonych do wbudowania na koszt Wykonawcy, w każdym przypadku, gdy zajdzie podejrzenie, iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233220-7, 44113733-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI