Remont dróg gminnych przy użyciu płyt jomb na terenie Gminy Miastko pow. bytowski,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont dróg gminnych przy użyciu płyt jomb na terenie Gminy Miastko pow. bytowski, woj. pomorskie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiastko
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-30
  • ZamawiającyGmina Miastko
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00349469
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych przy użyciu płyt jomb na terenie Gminy Miastko pow. bytowski, woj. pomorskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 1

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.cichosz@um.miastko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych przy użyciu płyt jomb na terenie Gminy Miastko pow. bytowski, woj. pomorskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d79d506-34d8-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349469

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005969/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Utwardzenie dróg gminnych płytami jumbo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/um_miastko

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/um_miastko

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z opisem w Rozdziale X swz- informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 9 do swz.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z załącznikiem nr 9 do swz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRG.271.7.2022.KC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Remont dróg w sołectwach Pasieka, Przęsin-Zadry, Piaszczyna, Popowice.

Zakres robót:
1. Pasieka, miejscowość Pasieka (dz. nr 347/3 obr. Pasieka ) o łącznej długości ok.120 mb:

1) Nawiązanie nowobudowanej nawierzchni z istniejącą nawierzchnią z płyt jumbo;
2) Korytowanie i wyrównanie nawierzchni drogi pod płyty jumbo o szerokości 3,5 m i długości 120 m;
3) Ułożenie i zagęszczenie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na długości 120 m i szerokości 3,5 m;
4) Ułożenie warstwy wyrównawczej, podsypki piaskowej o grubości 5 cm pod płyty jumbo;
5) Ułożenie w trzech rzędach nowych nieużywanych płyt jumbo w ilości 458 szt. na długości 120 m;
6) Wykonanie poboczy z kruszywa 0-31,5 mm o szerokości 2 x 1 m na odcinku 100 m i grubości po zagęszczeniu 12,5cm;
7) Zamulenie piaskiem wbudowanych płyt jumbo;
8) Spadek dostosować do ukształtowania terenu;
9) Prace porządkowe.
- z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót (pomocniczych, tymczasowych i towarzyszących (m.in. pomiary i badania) w tym: obsługi geodezyjnej - łącznie z inwentaryzacją powykonawczą, robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi dot. istniejących nawierzchni, ziemnymi, badaniami, próbami, itp.

2. Przęsin-Zadry, miejscowość Przęsin dz.nr 63 obr.Przęsin o łącznej długości ok. 40 mb

1) Nawiązanie do istniejących płyt (włączenie);
2) Korytowanie i wyrównanie nawierzchni drogi pod płyty jumbo o szerokości 3 m i długości 40 m;
3) Ułożenie i zagęszczenie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na długości 40 m i szerokości 3,0 m;
4) Ułożenie warstwy wyrównawczej, podsypki piaskowej o grubości 5 cm pod płyty jumbo;
5) Ułożenie śladowo nowych nieużywanych płyt jumbo w ilości 162 szt. na długości 40 m;
6) Wypełnienie przestrzeni między płytami i zagęszczenie kruszywem 0-31,5 mm na długości 40 m, szerokości 0,8 m i grubości 12,5 cm;
7) Wykonanie poboczy z kruszywa 0-31,5 mm o szerokości 2 x 0,5 m na odcinku 40 m i grubości po zagęszczeniu 12,5cm;
8) Zamulenie piaskiem wbudowanych płyt jumbo;
9) Spadek dostosować do ukształtowania terenu;
10) Prace porządkowe.

- z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót (pomocniczych, tymczasowych i towarzyszących (m.in. pomiary i badania) w tym: obsługi geodezyjnej - łącznie z inwentaryzacją powykonawczą, robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi dot. istniejących nawierzchni, ziemnymi, badaniami, próbami, itp.


3.Sołectwo Piaszczyna, miejscowość Znakowo dz. nr 140 obr. Piaszczyna o łącznej długości ok.100 mb

1) Korytowanie i wyrównanie nawierzchni drogi pod płyty jumbo o szerokości 3 m i długości 100 m;
2) Ułożenie i zagęszczenie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na długości 100 m i szerokości 3,0 m;
3) Ułożenie warstwy wyrównawczej, podsypki piaskowej o grubości 5 cm pod płyty jumbo;
4) Ułożenie śladowo nowych nieużywanych płyt jumbo w ilości 250 szt. na długości 100 m;
5) Wypełnienie przestrzeni między płytami i zagęszczenie kruszywem 0-31,5 mm na długości 100 m, szerokości 0,8 m i grubości 12,5 cm;
6) Wykonanie poboczy z kruszywa 0-31,5 mm o szerokości 2 x 0,5 m na odcinku 100 m i grubości po zagęszczeniu 12,5cm;
7) Zamulenie piaskiem wbudowanych płyt jumbo;
8) Spadek dostosować do ukształtowania terenu;
9) Prace porządkowe.
- z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót (pomocniczych, tymczasowych i towarzyszących (m.in. pomiary i badania) w tym: obsługi geodezyjnej - łącznie z inwentaryzacją powykonawczą, robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi dot. istniejących nawierzchni, ziemnymi, badaniami, próbami, itp.

4.Sołectwo Popowice, miejscowość Popowice dz. nr 25/3 obr. Popowice o łącznej długości ok. 50 mb

1) Nawiązanie do istniejących płyt;
2) Korytowanie i wyrównanie nawierzchni drogi pod płyty jumbo o szerokości 3 m i długości 50 m;
3) Ułożenie i zagęszczenie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na długości 50 m i szerokości 3,0 m;
4) Ułożenie warstwy wyrównawczej, podsypki piaskowej o grubości 5 cm pod płyty jumbo;
5) Ułożenie śladowo nowych nieużywanych płyt jumbo w ilości 125 szt. na długości 50 m;
6) Wypełnienie przestrzeni między płytami i zagęszczenie kruszywem 0-31,5 mm na długości 50 m, szerokości 0,8 m i grubości 12,5 cm;
7) Wykonanie poboczy z kruszywa 0-31,5 mm o szerokości 2 x 0,5 m na odcinku 50 m i grubości po zagęszczeniu 12,5cm;
8) Zamulenie piaskiem wbudowanych płyt jumbo;
9) Spadek dostosować do ukształtowania terenu;
10) Prace porządkowe.


- z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót (pomocniczych, tymczasowych i towarzyszących (m.in. pomiary i badania) w tym: obsługi geodezyjnej - łącznie z inwentaryzacją powykonawczą, robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi dot. istniejących nawierzchni, ziemnymi, badaniami, próbami, itp.


Zakres objęty przedmiotem zamówienia wg załącznika nr 10 do swz (zakres przedmiotu zamówienia).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryteria , tj.: ocena oferty i okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, w sposób opisany w swz.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.2. Część 2: Remont dróg w sołectwach Świerzenko, Dretynek-Trzcinno, Dretyń, Turowo, Żabno.
Zakres robót:
1.Sołectwo Świerzenko, miejscowość Świerzenko (dz. nr 119/6 obręb Świerzenko) o łącznej długości
ok. 40 m –śladowo i 80 m²- płyty ułożone na całej długości


1) Rozebranie płyt drogowych w ilości 3 szt. w miejscu zjazdu z drogi powiatowej na działkę komunalną gminną oraz przetransportowanie we wskazane miejsce na odległość 1 km;
2) Korytowanie i wyrównanie nawierzchni pod płyty jumbo:
a. powierzchni 80 m2 od zjazdu w kierunku budynku mieszkalnego nr 39;
b. oraz szerokości 3 m i długości 40 mwzdłuż budynku wielorodzinnego nr 39
3) Ułożenie i zagęszczenie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm:
a. na powierzchni 80 m2
b. na odcinku 40 m i szerokości 3,0 m;
4) Ułożenie warstwy wyrównawczej, podsypki piaskowej o grubości 5 cm pod płyty jumbo;
5) Ułożenie śladowo nowych nieużywanych płyt jumbo w ilości 106 szt. na długości 40 m wzdłuż budynku wielorodzinnego nr 39;
6) Ułożenie po całości na pow. 80 m2 płyt jumbo w ilości 104 szt;
7) Wypełnienie przestrzeni między płytami i zagęszczenie kruszywem 0-31,5 mm na długości 40 m, szerokości 0,8 m i grubości 12,5 cm;
8) Zamulenie piaskiem wbudowanych płyt jumbo;
9) Spadki dostosować do ukształtowania terenu;
10) Prace porządkowe.
- z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót (pomocniczych, tymczasowych i towarzyszących (m.in. pomiary i badania) w tym: obsługi geodezyjnej - łącznie z inwentaryzacją powykonawczą, robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi dot. istniejących nawierzchni, ziemnymi, badaniami, próbami, itp.


2.Sołectwo Dretynek-Trzcinno ,miejscowość Dretynek (dz. nr 62 obręb Dretynek) o łącznej
długości ok. 60 m

1) Korytowanie i wyrównanie nawierzchni drogi pod płyty jumbo o szerokości 3m i długości 60m;
2) Ułożenie i zagęszczenie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na długości 60 m i szerokości 3,0 m;
3) Ułożenie warstwy wyrównawczej, podsypki piaskowej o grubości 5 cm pod płyty jumbo;
4) Ułożenie śladowo nowych nieużywanych płyt jumbo w ilości 158 szt. na długości 60 m;
5) Wypełnienie przestrzeni między płytami i zagęszczenie kruszywem 0-31,5 mm na długości 60m, szerokości 0,8m i grubości 12,5 cm;
6) Wykonanie poboczy z kruszywa 0-31,5 mm o szerokości 2 x 0,5m na odcinku 60 m i grubości po zagęszczeniu 12,5cm;
7) Zamulenie piaskiem wbudowanych płyt jumbo;
8) Spadek dostosować do ukształtowania terenu;
9) Prace porządkowe.

- z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót (pomocniczych, tymczasowych i towarzyszących (m.in. pomiary i badania) w tym: obsługi geodezyjnej - łącznie z inwentaryzacją powykonawczą, robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi dot. istniejących nawierzchni, ziemnymi, badaniami, próbami, itp.


3.Sołectwo Dretyń, miejscowość Dretyń (dz. nr 666 obręb Dretyń) o łącznej długości ok. 85 m

1) Rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt drogowych na odcinku 85 m i istniejącego wzdłuż tej nawierzchni chodnika z płytek betonowych oraz przetransportowanie we wskazane miejsce przez Zamawiającego;
2) Korytowanie i wyrównanie nawierzchni drogi pod płyty jumbo o szerokości 3 m i długości 85 m;
3) Ułożenie i zagęszczenie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na długości 85 m i szerokości 3,0 m;
4) Ułożenie warstwy wyrównawczej, podsypki piaskowej o grubości 5 cm pod płyty jumbo;
5) Ułożenie śladowo nowych nieużywanych płyt jumbo w ilości 222 szt. na długości 85 m;
6) Wypełnienie przestrzeni między płytami i zagęszczenie kruszywem 0-31,5 mm na długości 85 m, szerokości 0,8 m i grubości 12,5 cm;
7) Wykonanie poboczy z kruszywa 0-31,5 mm o szerokości 2 x 1,0 m na odcinku 85 m i grubości po zagęszczeniu 12,5cm;
8) Zamulenie piaskiem wbudowanych płyt jumbo;
9) Spadek dostosować do ukształtowania terenu;
10) Prace porządkowe.
- z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót (pomocniczych, tymczasowych i towarzyszących (m.in. pomiary i badania) w tym: obsługi geodezyjnej - łącznie z inwentaryzacją powykonawczą, robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi dot. istniejących nawierzchni, ziemnymi, badaniami, próbami, itp.

4.Sołectwo Turowo, miejscowość Turowo (dz. nr 40 obr. Turowo ) o łącznej długości ok. 50m

1) Korytowanie i wyrównanie nawierzchni drogi pod płyty jumbo o szerokości 3 m i długości 50 m;
2) Ułożenie i zagęszczenie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na długości 50 m i szerokości 3,0 m;
3) Ułożenie warstwy wyrównawczej, podsypki piaskowej o grubości 5 cm pod płyty jumbo;
4) Ułożenie śladowo nowych nieużywanych płyt jumbo w ilości 132 szt. na długości 50 m;
5) Wypełnienie przestrzeni między płytami i zagęszczenie kruszywem 0-31,5 mm na długości 50 m, szerokości 0,8 m i grubości 12,5 cm;
6) Wykonanie poboczy z kruszywa 0-31,5 mm o szerokości 2 x 0,5 m na odcinku 50 m i grubości po zagęszczeniu 12,5cm;
7) Zamulenie piaskiem wbudowanych płyt jumbo;
8) Spadek dostosować do ukształtowania terenu;
9) Prace porządkowe.

- z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót (pomocniczych, tymczasowych i towarzyszących (m.in. pomiary i badania) w tym: obsługi geodezyjnej - łącznie z inwentaryzacją powykonawczą, robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi dot. istniejących nawierzchni, ziemnymi, badaniami, próbami, itp.


5.Sołectwo Żabno, miejscowość Żabno (dz. nr 9 obr. Role – Żabno) o łącznej długości ok. 60 m

1) Korytowanie i wyrównanie nawierzchni drogi pod płyty jumbo o szerokości 3 m i długości 62 m;
2) Ułożenie i zagęszczenie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na długości 60 m i szerokości 3,0 m;
3) Ułożenie warstwy wyrównawczej, podsypki piaskowej o grubości 5 cm pod płyty jumbo;
4) Ułożenie śladowo nowych nieużywanych płyt jumbo w ilości 162 szt. na długości 60 m;
5) Wypełnienie przestrzeni między płytami i zagęszczenie kruszywem 0-31,5 mm na długości 60 m, szerokości 0,8 m i grubości 12,5 cm;
6) Wykonanie poboczy z kruszywa 0-31,5 mm o szerokości 2 x 0,5 m na odcinku 60 m i grubości po zagęszczeniu 12,5cm;
7) Zamulenie piaskiem wbudowanych płyt jumbo;
8) Spadek dostosować do ukształtowania terenu;
9) Prace porządkowe.
- z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót (pomocniczych, tymczasowych i towarzyszących (m.in. pomiary i badania) w tym: obsługi geodezyjnej - łącznie z inwentaryzacją powykonawczą, robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi dot. istniejących nawierzchni, ziemnymi, badaniami, próbami, itp.


Zakres objęty przedmiotem zamówienia wg załącznika nr 11 do swz (zakres przedmiotu zamówienia).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryteria , tj.: ocena oferty i okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, w sposób opisany w swz.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej
W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że skieruje do realizacji zamówienia osobę lub osoby posiadające łącznie uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej – do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia.

Warunek opisany wyżej dotyczy łącznie części 1, 2 zamówienia, tj. będzie spełniony jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia jedną minimum osobę o wymaganych kwalifikacjach niezależnie od ilości części zamówienia wskazanych w ofercie.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XVI poz. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika podział realizacji przedmiotu zamówienia przez poszczególnych wykonawców.
4. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 8 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie przedłużenia terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy
i uwarunkowane jest:
1) niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonywanie robót zgodnie
z technologią i harmonogramem rzeczowo-finansowym, wymuszającymi wstrzymanie robót do czasu ich ustąpienia przez okres nie krótszy niż 10 dni. Wówczas okres realizacji zamówienia zostanie wydłużony o dwukrotność ilości dni, w których warunki te występowały;
2) nie wywiązaniem się kontrahentów wykonawcy z terminowego dostarczenia zamówionych wyrobów budowlanych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w okolicznościach,
za które wykonawca nie odpowiada np. jednostronne wycofanie się dostawców z przyjętych zobowiązań wobec wykonawcy w tym zakresie, w opisanych okolicznościach przedłużenie terminu wykonania umowy nastąpi o udokumentowaną wydłużoną ilość dni oczekiwania na dostarczenie zamówionych wyrobów z uwzględnieniem niezbędnego czasu na wykonanie prac montażowo-budowlanych;
3) zmiany personelu Wykonawcy lub Zamawiającego spowodowanymi względami organizacyjnymi stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-30 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/um_miastko

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-30 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace ciesielskie - Chojnice
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace ciesielskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI