„Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta i gminy Strzelce Krajeńskie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelce Krajeńskie
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-10-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Strzelce Krajeńskie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-10-02
  • Numer ogłoszenia595814-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 595814-N-2017 z dnia 2017-10-02 r.

Gmina Strzelce Krajeńskie: „Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta i gminy Strzelce Krajeńskie”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Krajeńskie, krajowy numer identyfikacyjny 21096676300000, ul. Al. Wolności  48 , 66500   Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7631130 w. 235, e-mail umigstrz@go.onet.pl, faks 957 633 294.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.strzelce.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miejski, al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Kraj., sekretariat - biuro nr 18

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta i gminy Strzelce Krajeńskie”
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu, które zostało podzielone na dwie części, tj.: Część I Danków Licheń Lubicz I Lubicz II Strzelce Krajeńskie ul. Kolejowa Strzelce Krajeńskie ul. Cmentarna Część I - Danków – „Remont drogi gminnej w m. Danków” - 1) remont drogi gminnej w działce nr ew. 184 obręb 0004 Danków o długości ok. 32,84 m po istniejącym śladzie komunikacyjnym, polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej; 2) utwardzenie pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wzdłuż całej długości remontowanego odcinka jezdni o szerokości 75 cm. Celem planowanej inwestycji jest poprawa stanu istniejącego drogi gminnej i pobocza co przyczyni się do wzrostu bezpieczeństwa i komfortu ruchu wszystkich uczestników drogi gminnej. - Licheń – „Remont drogi gminnej w m. Licheń” – 1) remont drogi gminnej w działce nr 44 obręb 0014 Licheń o długości ok. 67,47 m po istniejącym śladzie komunikacyjnym, polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej; 2) utwardzenie obustronne pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wzdłuż całej długości remontowanego odcinka jezdni o szerokości 75 cm; 3) ścięcie poboczy wraz z obsianiem trawą. Celem planowanej inwestycji jest poprawa stanu istniejącego drogi gminnej i pobocza co przyczyni się do wzrostu bezpieczeństwa i komfortu ruchu wszystkich uczestników drogi gminnej. - Lubicz I - „Remont drogi gminnej w m. Lubicz” – 1) remont drogi gminnej w działce nr 226 obręb 0006 Lubicz o długości 28,76 m, po istniejącym śladzie komunikacyjnym, polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej; 2) utwardzenie obustronnie pobocza kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wzdłuż całej długości remontowanego odcinka jezdni o szerokości 75 cm; 3) ścięcie prawostronnego pobocza wraz z humusowaniem i obsianiem trawą. Celem planowanej inwestycji jest poprawa stanu istniejącego drogi gminnej i pobocza co przyczyni się do wzrostu bezpieczeństwa i komfortu ruchu wszystkich uczestników drogi gminnej. - Lubicz II – „Remont drogi gminnej w m. Lubicz” – 1) remont drogi gminnej w działce nr ew. 196 obręb 0006 Lubicz o długości 49,28 m po istniejącym śladzie komunikacyjnym, polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej; 2) utwardzenie pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wzdłuż całej długości remontowanego odcinka jezdni o szerokości 75 cm; 3) ścięcie poboczy wraz z humusowaniem i obsianiem trawą. Celem planowanej inwestycji jest poprawa stanu istniejącego drogi gminnej i pobocza co przyczyni się do wzrostu bezpieczeństwa i komfortu ruchu wszystkich uczestników drogi gminnej. - ul. Kolejowa - „Remont drogi gminnej na działce nr 503/3 w m. Strzelce Krajeńskie oraz utwardzenie terenu działki budowlanej na działce nr 503/4 w m. Strzelce Krajeńskie” - 1) remont utwardzenia terenu działki budowlanej polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej na istniejącej nawierzchni w części betonowej w części żużlowej (jezdnia o nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,50 m wraz z poszerzeniami o promieniu R=6m przy włączaniu z ul. Przemysłową, odcinek remontowany od 0+000,00 do km 0+130,30 utwardzenie dz. budowlanej 503/4) wraz z obustronnym utwardzeniem kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie wzdłuż całej długości remontowanego odcinka utwardzenia; 2) remont drogi gminnej (ul. Przemysłowa) w działce nr ew. 503/3, obręb Strzelce Krajeńskie o długości ok. 6,52 m od km 0+130,30 do km 0+136,82 po istniejącym śladzie komunikacyjnym, polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej wraz z dowiązaniem do istniejącej ul. Przemysłowej wraz z obustronnym utwardzeniem pobocza kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie wzdłuż całej długości remontowanego odcinka jezdni. Celem planowanej inwestycji jest poprawa stanu istniejącego utwardzenia działki budowlanej nr 503/4 (przedłużenie ul. Kolejowej) oraz drogi gminnej i pobocza na działce nr 503/3 (ul. Przemysłowa). Planowana inwestycja przyczyni się do wzrostu bezpieczeństwa i komfortu ruchu wszystkich uczestników remontowanych działek. - ul. Cmentarna „Remont drogi gminnej w m. Strzelce Krajeńskie – ul. Cmentarna” - 1) remont drogi gminnej w działkach 593, 979 obręb 0017 Strzelce Krajeńskie o długości ok. 147,01 m po istniejącym śladzie komunikacyjnym, polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej. 2) Utwardzenie pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wzdłuż całej długości remontowanego odcinka jezdni o szerokości 75 cm; 3) poszerzenie części jezdni poprzez wykonanie koryta z ułożeniem kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie i wykonanie nawierzchni bitumicznej. Celem planowanej inwestycji jest poprawa stanu istniejącego drogi gminnej i pobocza co przyczyni się do wzrostu bezpieczeństwa i komfortu ruchu wszystkich uczestników drogi gminnej. Szczegółowy zakres zamówienia określa Umowa, przedmiary, STWiOR. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia, załączone do opisu przedmiotu zamówienia przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do wyceny. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (nie gorsze niż określone przez zamawiającego). W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone w SIWZ do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi zamawiającego (np. opisy, karty katalogowe, karty techniczne). Część II Strzelce Krajeńskie ul. Orzechowa Strzelce Krajeńskie ul. Wyszyńskiego - ul. Orzechowa i PCK - „Remont drogi gminnej w m. Strzelce Krajeńskie- ul. Orzechowa i PCK” 1) remont części drogi gminnej (w odcinku 1), w działce nr 410 obręb 0017 Strzelce Krajeńskie o długości ok. 40,81 m po istniejącym śladzie komunikacyjnym, polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej (skrzyżowanie ulic Orzechowej, Strumykowej i PCK); 2) remont części drogi gminnej (w odcinku 2) w działkach nr 335/3, 336, 337/6, 351/1, 371, 410 obręb 0017 Strzelce Krajeńskie o długości 348,55 m – od km 0+000,00 do km 0+348,55 po istniejącym śladzie komunikacyjnym, polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej; 3) poszerzeniu części jezdni poprzez wykonanie koryta z ułożeniem kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie i wykonaniu nawierzchni bitumicznej; 4) utwardzenie pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wzdłuż całej długości remontowanego odcinka jezdni o szerokości 75 cm. Celem planowanej inwestycji jest poprawa stanu istniejącego drogi gminnej i pobocza co przyczyni się do wzrostu bezpieczeństwa i komfortu ruchu wszystkich uczestników drogi gminnej. - ul. Wyszyńskiego – „Remont drogi gminnej w m. Strzelce Krajeńskie – ul. Ks. Stefana Wyszyńskiego” – 1) remont drogi gminnej w działkach nr 444/1 oraz 445/1 obręb Strzelce Krajeńskie o długości ok. 174 m po istniejącym śladzie komunikacyjnym polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej; 2) remont czterech zjazdów z drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej. Celem planowanej inwestycji jest poprawa stanu istniejącego drogi gminnej i zjazdów co przyczyni się do wzrostu bezpieczeństwa i komfortu ruchu wszystkich uczestników drogi gminnej. Szczegółowy zakres zamówienia określa Umowa, przedmiary, STWiOR. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia, załączone do opisu przedmiotu zamówienia przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do wyceny. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (nie gorsze niż określone przez zamawiającego). W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone w SIWZ do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi zamawiającego (np. opisy, karty katalogowe, karty techniczne). 3.2 Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 1. Zgodnie z §10 ust. 1 wzoru umowy, zamawiający żąda aby wykonawca lub podwykonawca w całym zakresie realizacji umowy zatrudnił, na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności, tj. wykonanie remontu nawierzchni mającej na celu prawidłowe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Gminy Strzelce Kraj. w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.) – każda zatrudniona na pełen etat- w zakresie robót asfaltowych. 2. Zgodnie z §10 ust. 2 wzoru umowy wykonawca, w dniu podpisania umowy, zobowiązany jest do złożenia w siedzibie zamawiającego oświadczenia, że warunek określony w §10 ust. 1 wzoru umowy jest dotrzymany. 3. Zgodnie z §10 ust. 3 wzoru umowy, dla udokumentowania faktu, o którym mowa w § 10 pkt 1 wykonawca przedstawi zamawiającemu w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego, wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą wykonywane. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace, Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. Forma zatrudnienia nowych osób nie może ulec zmianie. 4. Zgodnie z §9 ust. 1 pkt 5/. wzoru umowy wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne za każdy przypadek nie dopełnienia obowiązku wynikającego z §10 wzoru umowy – w wysokości 1% wartości wynagrodzenia umownego brutto (§7 ust. 1 umowy). 3.3 Termin gwarancji Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty i liczy się ona od dnia dokonania odbioru wykonanych robót. Minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego to 12 miesięcy, a wykonawca może wydłużyć okres gwarancji maksymalnie o 24 miesiące.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dotyczy wszystkich części: Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1(jednej) roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda. (Należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone). W przypadku wartości zamówień podanych w EURO Zamawiający przyjmuje równowartość według kursu średniego NBP z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania przetargowego. w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Dotyczy wszystkich części: Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami określonymi poniższej: Kierownik robót: - min. 1 rok praktyki zawodowej jako kierownik budowy lub robót w branży drogowej, - posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej lub równoważne. Osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika powinna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290, z późn. zm.) w specjalności właściwej do powierzonej funkcji lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów oraz przynależność do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b. Zgodnie z obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa krajowego, osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, na warunkach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz w ustawie z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1946, z późn. zm.): - mogą ubiegać się i uzyskać decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, po przeprowadzeniu postępowania przez właściwy organ samorządu zawodowego w Rzeczpospolitej Polskiej, - jeżeli posiadają kwalifikacje zawodowe inżyniera budownictwa i prowadzą zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim UE, mają prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu inżyniera budownictwa, tj. do świadczenia usług transgranicznych, bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych, po złożeniu pisemnego oświadczenia o zamiarze świadczenia danej usługi wraz z niezbędnymi dokumentami i uzyskaniu tymczasowego wpisu do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; świadczenie usług trans granicznych podlega każdorazowo indywidualnej ocenie dokonywanej przez właściwy organ samorządu zawodowego w Rzeczpospolitej Polskiej. Uwaga: Kierownik budowy i kierownicy robót budowlanych powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U.2013.1409 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz.U.2008.63.394 z późn. zm.)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty - wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z jednym wykonawcą
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany, z zastrzeżeniem § 2 niniejszej umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian w umowie i określa ich warunki: Dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji niniejszej umowy wyłącznie z przyczyn: błędów projektowych, niekorzystnych warunków geologicznych, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wystąpienia w czasie realizacji na terenie objętym czynnościami wykonawcy robót, klęski żywiołowej lub niekorzystnych warunków pogodowych. W przypadku wystąpienia niniejszych przesłanek termin realizacji wydłuża się maksymalnie o czas na jaki roboty zostały wstrzymane. Zamawiający dopuszcza konieczność wprowadzenia zmian wynikających ze zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego oraz zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. Dopuszcza się zmianę osób stanowiących kluczowy personel wykonawcy. Zmiana może nastąpić na wniosek wykonawcy, zawierający uzasadnienie zmiany oraz dokumenty potwierdzające, iż wskazana osoba spełnia warunki udziału w postępowaniu, w ramach którego wykonawcy udzielono niniejszego zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie robót zamiennych z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikającego z treści oferty.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-17, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I - Danków, Licheń, Lubicz I, Lubicz II, Strzelce Krajeńskie ul. Kolejowa, Strzelce Krajeńskie ul. Cmentarna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- Danków – „Remont drogi gminnej w m. Danków” - 1) remont drogi gminnej w działce nr ew. 184 obręb 0004 Danków o długości ok. 32,84 m po istniejącym śladzie komunikacyjnym, polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej; 2) utwardzenie pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wzdłuż całej długości remontowanego odcinka jezdni o szerokości 75 cm. Celem planowanej inwestycji jest poprawa stanu istniejącego drogi gminnej i pobocza co przyczyni się do wzrostu bezpieczeństwa i komfortu ruchu wszystkich uczestników drogi gminnej. - Licheń – „Remont drogi gminnej w m. Licheń” – 1) remont drogi gminnej w działce nr 44 obręb 0014 Licheń o długości ok. 67,47 m po istniejącym śladzie komunikacyjnym, polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej; 2) utwardzenie obustronne pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wzdłuż całej długości remontowanego odcinka jezdni o szerokości 75 cm; 3) ścięcie poboczy wraz z obsianiem trawą. Celem planowanej inwestycji jest poprawa stanu istniejącego drogi gminnej i pobocza co przyczyni się do wzrostu bezpieczeństwa i komfortu ruchu wszystkich uczestników drogi gminnej. - Lubicz I - „Remont drogi gminnej w m. Lubicz” – 1) remont drogi gminnej w działce nr 226 obręb 0006 Lubicz o długości 28,76 m, po istniejącym śladzie komunikacyjnym, polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej; 2) utwardzenie obustronnie pobocza kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wzdłuż całej długości remontowanego odcinka jezdni o szerokości 75 cm; 3) ścięcie prawostronnego pobocza wraz z humusowaniem i obsianiem trawą. Celem planowanej inwestycji jest poprawa stanu istniejącego drogi gminnej i pobocza co przyczyni się do wzrostu bezpieczeństwa i komfortu ruchu wszystkich uczestników drogi gminnej. - Lubicz II – „Remont drogi gminnej w m. Lubicz” – 1) remont drogi gminnej w działce nr ew. 196 obręb 0006 Lubicz o długości 49,28 m po istniejącym śladzie komunikacyjnym, polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej; 2) utwardzenie pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wzdłuż całej długości remontowanego odcinka jezdni o szerokości 75 cm; 3) ścięcie poboczy wraz z humusowaniem i obsianiem trawą. Celem planowanej inwestycji jest poprawa stanu istniejącego drogi gminnej i pobocza co przyczyni się do wzrostu bezpieczeństwa i komfortu ruchu wszystkich uczestników drogi gminnej. - ul. Kolejowa - „Remont drogi gminnej na działce nr 503/3 w m. Strzelce Krajeńskie oraz utwardzenie terenu działki budowlanej na działce nr 503/4 w m. Strzelce Krajeńskie” - 1) remont utwardzenia terenu działki budowlanej polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej na istniejącej nawierzchni w części betonowej w części żużlowej (jezdnia o nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,50 m wraz z poszerzeniami o promieniu R=6m przy włączaniu z ul. Przemysłową, odcinek remontowany od 0+000,00 do km 0+130,30 utwardzenie dz. budowlanej 503/4) wraz z obustronnym utwardzeniem kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie wzdłuż całej długości remontowanego odcinka utwardzenia; 2) remont drogi gminnej (ul. Przemysłowa) w działce nr ew. 503/3, obręb Strzelce Krajeńskie o długości ok. 6,52 m od km 0+130,30 do km 0+136,82 po istniejącym śladzie komunikacyjnym, polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej wraz z dowiązaniem do istniejącej ul. Przemysłowej wraz z obustronnym utwardzeniem pobocza kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie wzdłuż całej długości remontowanego odcinka jezdni. Celem planowanej inwestycji jest poprawa stanu istniejącego utwardzenia działki budowlanej nr 503/4 (przedłużenie ul. Kolejowej) oraz drogi gminnej i pobocza na działce nr 503/3 (ul. Przemysłowa). Planowana inwestycja przyczyni się do wzrostu bezpieczeństwa i komfortu ruchu wszystkich uczestników remontowanych działek. - ul. Cmentarna „Remont drogi gminnej w m. Strzelce Krajeńskie – ul. Cmentarna” - 1) remont drogi gminnej w działkach 593, 979 obręb 0017 Strzelce Krajeńskie o długości ok. 147,01 m po istniejącym śladzie komunikacyjnym, polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej. 2) Utwardzenie pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wzdłuż całej długości remontowanego odcinka jezdni o szerokości 75 cm; 3) poszerzenie części jezdni poprzez wykonanie koryta z ułożeniem kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie i wykonanie nawierzchni bitumicznej. Celem planowanej inwestycji jest poprawa stanu istniejącego drogi gminnej i pobocza co przyczyni się do wzrostu bezpieczeństwa i komfortu ruchu wszystkich uczestników drogi gminnej. Szczegółowy zakres zamówienia określa Umowa, przedmiary, STWiOR. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia, załączone do opisu przedmiotu zamówienia przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do wyceny. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (nie gorsze niż określone przez zamawiającego). W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone w SIWZ do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi zamawiającego (np. opisy, karty katalogowe, karty techniczne). Szczegółowy zakres zamówienia określa Umowa, przedmiary, STWiOR. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia, załączone do opisu przedmiotu zamówienia przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do wyceny. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (nie gorsze niż określone przez zamawiającego). W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone w SIWZ do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi zamawiającego (np. opisy, karty katalogowe, karty techniczne). Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 1. Zgodnie z §10 ust. 1 wzoru umowy, zamawiający żąda aby wykonawca lub podwykonawca w całym zakresie realizacji umowy zatrudnił, na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności, tj. wykonanie remontu nawierzchni mającej na celu prawidłowe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Gminy Strzelce Kraj. w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.) – każda zatrudniona na pełen etat- w zakresie robót asfaltowych. 2. Zgodnie z §10 ust. 2 wzoru umowy wykonawca, w dniu podpisania umowy, zobowiązany jest do złożenia w siedzibie zamawiającego oświadczenia, że warunek określony w §10 ust. 1 wzoru umowy jest dotrzymany. 3. Zgodnie z §10 ust. 3 wzoru umowy, dla udokumentowania faktu, o którym mowa w § 10 pkt 1 wykonawca przedstawi zamawiającemu w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego, wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą wykonywane. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace, Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. Forma zatrudnienia nowych osób nie może ulec zmianie. 4. Zgodnie z §9 ust. 1 pkt 5/. wzoru umowy wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne za każdy przypadek nie dopełnienia obowiązku wynikającego z §10 wzoru umowy – w wysokości 1% wartości wynagrodzenia umownego brutto (§7 ust. 1 umowy). Termin gwarancji Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty i liczy się ona od dnia dokonania odbioru wykonanych robót. Minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego to 12 miesięcy, a wykonawca może wydłużyć okres gwarancji maksymalnie o 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużenie okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Strzelce Krajeńskie ul. Orzechowa, Strzelce Krajeńskie ul. Wyszyńskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- ul. Orzechowa i PCK - „Remont drogi gminnej w m. Strzelce Krajeńskie- ul. Orzechowa i PCK” 1) remont części drogi gminnej (w odcinku 1), w działce nr 410 obręb 0017 Strzelce Krajeńskie o długości ok. 40,81 m po istniejącym śladzie komunikacyjnym, polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej (skrzyżowanie ulic Orzechowej, Strumykowej i PCK); 2) remont części drogi gminnej (w odcinku 2) w działkach nr 335/3, 336, 337/6, 351/1, 371, 410 obręb 0017 Strzelce Krajeńskie o długości 348,55 m – od km 0+000,00 do km 0+348,55 po istniejącym śladzie komunikacyjnym, polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej; 3) poszerzeniu części jezdni poprzez wykonanie koryta z ułożeniem kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie i wykonaniu nawierzchni bitumicznej; 4) utwardzenie pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wzdłuż całej długości remontowanego odcinka jezdni o szerokości 75 cm. Celem planowanej inwestycji jest poprawa stanu istniejącego drogi gminnej i pobocza co przyczyni się do wzrostu bezpieczeństwa i komfortu ruchu wszystkich uczestników drogi gminnej. - ul. Wyszyńskiego – „Remont drogi gminnej w m. Strzelce Krajeńskie – ul. Ks. Stefana Wyszyńskiego” – 1) remont drogi gminnej w działkach nr 444/1 oraz 445/1 obręb Strzelce Krajeńskie o długości ok. 174 m po istniejącym śladzie komunikacyjnym polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej; 2) remont czterech zjazdów z drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej. Celem planowanej inwestycji jest poprawa stanu istniejącego drogi gminnej i zjazdów co przyczyni się do wzrostu bezpieczeństwa i komfortu ruchu wszystkich uczestników drogi gminnej. Szczegółowy zakres zamówienia określa Umowa, przedmiary, STWiOR. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia, załączone do opisu przedmiotu zamówienia przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do wyceny. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (nie gorsze niż określone przez zamawiającego). W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone w SIWZ do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi zamawiającego (np. opisy, karty katalogowe, karty techniczne). Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 1. Zgodnie z §10 ust. 1 wzoru umowy, zamawiający żąda aby wykonawca lub podwykonawca w całym zakresie realizacji umowy zatrudnił, na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności, tj. wykonanie remontu nawierzchni mającej na celu prawidłowe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Gminy Strzelce Kraj. w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.) – każda zatrudniona na pełen etat- w zakresie robót asfaltowych. 2. Zgodnie z §10 ust. 2 wzoru umowy wykonawca, w dniu podpisania umowy, zobowiązany jest do złożenia w siedzibie zamawiającego oświadczenia, że warunek określony w §10 ust. 1 wzoru umowy jest dotrzymany. 3. Zgodnie z §10 ust. 3 wzoru umowy, dla udokumentowania faktu, o którym mowa w § 10 pkt 1 wykonawca przedstawi zamawiającemu w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego, wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą wykonywane. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace, Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. Forma zatrudnienia nowych osób nie może ulec zmianie. 4. Zgodnie z §9 ust. 1 pkt 5/. wzoru umowy wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne za każdy przypadek nie dopełnienia obowiązku wynikającego z §10 wzoru umowy – w wysokości 1% wartości wynagrodzenia umownego brutto (§7 ust. 1 umowy). Termin gwarancji Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty i liczy się ona od dnia dokonania odbioru wykonanych robót. Minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego to 12 miesięcy, a wykonawca może wydłużyć okres gwarancji maksymalnie o 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużenie okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Jestem zainteresowana wynajęciem odkurzacza piorącego - Gorzów Wielkopolski
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania30-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Jestem zainteresowana wynajęciem odkurzacza piorącego typu Karcher puzzi 10 / 1 na kilka godzin. Do wyprania narożnik i krzesła. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI