Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych na terenie gminy (Szczekociny, Rokitno, Goleniowy, Drużykowa)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZEKOCINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398735
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Senatorska 2
1.5.2.) Miejscowość: Szczekociny
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-445
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szczekociny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczekociny.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg gminnych na terenie gminy (Szczekociny, Rokitno, Goleniowy, Drużykowa)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5b6322e-5d27-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416853
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5b6322e-5d27-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W zakresie składania ofert - platforma e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
2. W zakresie komunikacji z Wykonawcami - poczta elektroniczna: zamowienia@szczekociny.pl
3. Adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f5b6322e-5d27-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 Prawa zamówień publicznych, przy użyciu Platformy e-Zamówienia („Platforma”), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej zamowienia@szczekociny.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty (wycofanie oferty) następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.
3. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert):
1) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@szczekociny.pl.
2) We wszelkiej korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania wskazanym w SWZ, tj. RR.271.1.13.2023.
3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektroniczne kopie dokumentów stworzonych w postaci papierowej) składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail zamowienia@szczekociny.pl
4) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej jako załączniki do wiadomości e-mailowej.
5) Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów
w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego e-mail: zamowienia@szczekociny.pl
4. Zamawiający lub Wykonawca przekazując oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, mogą zażądać od drugiej strony niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania.
5. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
6. Wykonawca zobowiązany jest w składanym Formularzu Oferty (załącznik nr 3 do SWZ) podać adres e-mail, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
7. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o wszelkiej zmianie adresu poczty elektronicznej podanego w ofercie.
8. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, podmiotowe środki dowodowe, two, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RR.271.1.13.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1- Remont dróg gminnych na terenie Gminy Szczekociny (Szczekociny, Rokitno, Goleniowy, Drużykowa) - Drużykowa obejmującej roboty budowlane polegające:
- cięcie piłą i mechaniczne rozebranie nawierzchni z mma,
- frezowanie – korekcyjne,
- mechaniczne ścinanie poboczy,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni jezdni emulsją asfaltową szybko – rozpadową w ilościach zgodnych z PN tj. 0,5 kg/m2,
- warstwa wyrównawczo – profilowa z betonu asfaltowego AC 16W, na bazie asfaltu 50/70 wg WT-2 z 2010 – KR2, śr. gr. 2 cm,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni jezdni emulsją asfaltową szybko – rozpadową w ilościach zgodnych z PN tj. 0,5 kg/m2,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, na bazie asfaltu 50/70 wg WT-2 z 2010 – KR2, gr. 4 cm,
- na całej długości drogi krawędzie zeskosować,
- pobocza z kruszywa kamiennego, szer. 0,75 mb z kruszywa kamiennego frakcji 0/31,5, gr. 10 cm,
- odwodnienie powierzchniowe spadkami poprzecznymi i podłużnymi na pobocza i przyległy teren,
- plantowanie i ukształtowanie przyległego terenu wzdłuż drogi wraz z obsianiem trawą.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. Cena
2. Punktacja w ramach kryteriów będzie przeliczana z dokładnością dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów
uzyskanych w kryteriach.
4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.
5. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu stanowią:
Cena (C) – waga 100 %,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Szczekociny (Szczekociny, Rokitno, Goleniowy, Drużykowa) - Goleniowy ul. Floriańska i ul. Strażacka
obejmującej zadania:
Zadanie 2.1. Remont dróg gminnych na terenie Gminy Szczekociny (Szczekociny, Rokitno, Goleniowy, Drużykowa) - Goleniowy ul. Floriańska
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie odcinka drogi gminnej obejmujące:
- cięcie piłą i mechaniczne rozebranie nawierzchni z mma,
- frezowanie – korekcyjne,
- mechaniczne ścinanie poboczy,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni jezdni emulsją asfaltową szybko – rozpadową w ilościach zgodnych z PN tj. 0,5 kg/m2,
- warstwa wyrównawczo – profilowa z betonu asfaltowego AC 16W, na bazie asfaltu 50/70 wg WT-2 z 2010 – KR2, śr. gr. 2 cm,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni jezdni emulsją asfaltową szybko – rozpadową w ilościach zgodnych z PN tj. 0,5 kg/m2,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, na bazie asfaltu 50/70 wg WT-2 z 2010 – KR2, gr. 4 cm,
- na całej długości drogi krawędzie zeskosować,
- pobocza z kruszywa kamiennego, szer. 0,75 mb z kruszywa kamiennego frakcji 0/31,5, gr. 10 cm,
- oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp,
- odwodnienie powierzchniowe spadkami poprzecznymi i podłużnymi na pobocza, przyległy teren i do istniejących rowów,
- plantowanie i ukształtowanie przyległego terenu wzdłuż drogi wraz z obsianiem trawą.,
Zadanie 2.2. Remont dróg gminnych na terenie Gminy Szczekociny (Szczekociny, Rokitno, Goleniowy, Drużykowa) - Goleniowy ul. Strażacka
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie odcinka drogi gminnej obejmujące:
- cięcie piłą i mechaniczne rozebranie nawierzchni z mma,
- frezowanie – korekcyjne,
- mechaniczne ścinanie poboczy,
- przełożenie krawężników betonowych,
- przełożenie kostki betonowej,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni jezdni emulsją asfaltową szybko – rozpadową w ilościach zgodnych z PN tj. 0,5 kg/m2,
- warstwa wyrównawczo – profilowa z betonu asfaltowego AC 16W, na bazie asfaltu 50/70 wg WT-2 z 2010 – KR2, śr. gr. 2 cm,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni jezdni emulsją asfaltową szybko – rozpadową w ilościach zgodnych z PN tj. 0,5 kg/m2,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, na bazie asfaltu 50/70 wg WT-2 z 2010 – KR2, gr. 4 cm,
- regulacja pionowa studni,
- na całej długości drogi krawędzie zeskosować,
- pobocza z kruszywa kamiennego, szer. 0,75 mb z kruszywa kamiennego frakcji 0/31,5, gr. 10 cm,
- oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp,
- odwodnienie powierzchniowe spadkami poprzecznymi i podłużnymi na pobocza, przyległy teren i do istniejących rowów,
- plantowanie i ukształtowanie przyległego terenu wzdłuż drogi wraz z obsianiem trawą.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. Cena
2. Punktacja w ramach kryteriów będzie przeliczana z dokładnością dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów
uzyskanych w kryteriach.
4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.
5. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu stanowią:
Cena (C) – waga 100 %,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Remont dróg gminnych na terenie Gminy Szczekociny (Szczekociny, Rokitno, Goleniowy, Drużykowa) - Szczekociny ul. Łąkowa
- cięcie piłą i mechaniczne rozebranie nawierzchni z mma,
- rozebranie krawężników i ław betonowych,
- rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 50x50 cm,
- rozebranie nawierzchni z bloczków betonowych gr. 15 cm,
- rozebranie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm,
- wykonanie robót ziemnych korytowych na chodnikach i zjazdach,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- ułożenie krawężników 15x30 cm i 15x22 cm na ławie betonowej z oporem,
- ułożenie oporników 12x25 cm na ławie betonowej z oporem – zjazdy,
- ułożenie obrzeży 30x8 cm na ławie betonowej z oporem – chodnik,
- wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa kamiennego 0/63: zjazdy – gr. 15 cm, chodnik – gr. 10 cm,
- wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa kamiennego 0/31,5: zjazdy – gr. 10 cm, chodnik – gr. 5 cm,
- nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej: zjazdy – gr. 8 cm (kolor), chodnik – gr. 8 cm (szara),
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni jezdni emulsją asfaltową szybko – rozpadową w ilościach zgodnych z PN tj. 0,5 kg/m2,
- warstwa wyrównawczo – profilowa z betonu asfaltowego AC 16W, na bazie asfaltu 50/70 wg WT-2 z 2010 – KR2, śr. gr. 2 cm,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni jezdni emulsją asfaltową szybko – rozpadową w ilościach zgodnych z PN tj. 0,5 kg/m2,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, na bazie asfaltu 50/70 wg WT-2 z 2010 – KR2, gr. 4 cm,
- regulacja pionowa studni, kratek i zaworów,
- plantowanie i ukształtowanie przyległego terenu wzdłuż drogi wraz z obsianiem trawą.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. Cena
2. Punktacja w ramach kryteriów będzie przeliczana z dokładnością dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów
uzyskanych w kryteriach.
4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.
5. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu stanowią:
Cena (C) – waga 100 %,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Remont dróg gminnych na terenie Gminy Szczekociny (Szczekociny, Rokitno, Goleniowy, Drużykowa) – Rokitno - Podlas
- usunięcie krzewów
- cięcie piłą i mechaniczne rozebranie nawierzchni z mma,
- mechaniczne ścinanie poboczy,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni jezdni emulsją asfaltową szybko – rozpadową w ilościach zgodnych z PN tj. 0,5 kg/m2,
- warstwa wyrównawczo – profilowa z betonu asfaltowego AC 16W, na bazie asfaltu 50/70 wg WT-2 z 2010 – KR2, śr. gr. 2 cm,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni jezdni emulsją asfaltową szybko – rozpadową w ilościach zgodnych z PN tj. 0,5 kg/m2,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, na bazie asfaltu 50/70 wg WT-2 z 2010 – KR2, gr. 4 cm,
- na całej długości drogi krawędzie zeskosować,
- pobocza z kruszywa kamiennego, szer. 1,00 mb z kruszywa kamiennego frakcji 0/31,5, gr. 10 cm,
- oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp,
- odwodnienie powierzchniowe spadkami poprzecznymi i podłużnymi na pobocza, przyległy teren i do istniejących rowów,
- plantowanie i ukształtowanie przyległego terenu wzdłuż drogi wraz z obsianiem trawą.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. Cena
2. Punktacja w ramach kryteriów będzie przeliczana z dokładnością dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów
uzyskanych w kryteriach.
4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.
5. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu stanowią:
Cena (C) – waga 100 %,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Prawa zamówień publicznych, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wzór w/w oświadczenia dołączony zostanie do wezwania w trybie art. 274 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 Prawa zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1
Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z dnia 15 kwietnia 2022 r. poz. 835).
Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wyżej wymienionej ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2) Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 257 pkt 1 Prawa zamówień publicznych, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.