Remont dróg gminnych na terenie Gminy Popielów w 2018 r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Popielów w 2018 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPopielów
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-05-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Popielów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-24
  • Numer ogłoszenia549927-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 549927-N-2018 z dnia 2018-04-24 r.

Gmina Popielów: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Popielów w 2018 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Popielów, krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Opolska  13 , 46-090   Popielów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. -, e-mail kancelaria@popielow.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.popielow.pl; www.popielow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.popielow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy w Popielowie ul. Opolska 13, 46-090 Popielów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Popielów w 2018 r.
Numer referencyjny: BOS.271.06.2018.BK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Popielów w 2018 r.” – z podziałem na części. 3.2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania częściowe podano poniżej: a) CZĘŚĆ I – Remonty dróg Przedmiot zamówienia dla tej części obejmuje odpowiednio wykonanie robót budowlanych - remontowych: L.p. Nazwa odcinka Zakres 1. Popielów – boczna od ul. Szenwalda: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z tłucznia kamiennego; nawierzchnia z frezowiny asfaltowej; 2. Popielów – Kabachy (przedłużenie ul. Kraszewskiego i Moniuszki): roboty pomiarowe – wznowienie granic na potrzeby wykonania nawierzchni utwardzonej; roboty pomiarowe – tyczenie; mechaniczne wykonanie koryta: roboty ziemne; mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z frezowiny asfaltowej; roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy; 3. Popielów – boczna od ul. Brzeskiej: roboty pomiarowe – tyczenie; mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z frezowiny asfaltowej; roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy; 4. Popielów – ul. Jakuba Kani: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z frezowiny asfaltowej; 5. Popielów – ul. Zielona, Kraszewskiego, Prusa, Moniuszki: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno – asfaltową; 6. Nowe Siołkowice – łącznik pomiędzy ul. Kupską i Wiejską: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z tłucznia kamiennego; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa; nawierzchnia gruntowa z mieszanek piaszczysto - gliniastych; humusowanie skarp z obsianiem; obsiane skarp w ziemi urodzajnej; 7. Stare Siołkowice – Wielopole (droga przez tzw. farskie pola): nawierzchnia z tłucznia kamiennego; nawierzchnia z frezowiny asfaltowej; 8. Stare Kolnie – ul. Podwale: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z tłucznia kamiennego; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa; roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy; 9. Stare Kolnie – ul. Partyzantów: roboty pomiarowe; mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z frezowiny asfaltowej; roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy; 10. Karłowice – ul. Bocznobrzeska: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z frezowiny asfaltowej; 11. Droga Stare Kolnie - Karłowice - Wapienniki: dostawa i wbudowanie w nawierzchniowe ubytki kamienia; 12. Karłowiczki (część gminna): dostawa i wbudowanie w nawierzchniowe ubytki kamienia; 13. Stobrawa – ul. Zielona: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z frezowiny asfaltowej; 14. Rybna – ul. Krótka (od ul. Wiejskiej do ul. Ogrodowej + do boiska): mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z tłucznia kamiennego; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa; roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy; 15. Rybna – ul. Ogrodowa (od ul. Rolniczej do skrzyżowania z ul. Krótką): mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z tłucznia kamiennego; 16. Ścieżka rowerowa Stare Siołkowice – Popielów: malowanie ścieżek rowerowych – piktogramy; projekt organizacji ruchu; b) CZĘŚĆ II – Remont parkingu przy kościele w m. Karłowice (zaprojektuj i wybuduj) Przedmiot zamówienia dla tej części obejmuje odpowiednio wykonanie robót budowlanych - remontowych: L.p. Nazwa odcinka Zakres 1. Karłowice – parking przy kościele: opracowanie dokumentacji celem uzyskania zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę; mechaniczne wykonanie koryta; roboty ziemne; roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy; mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; warstwy odsączające z piasku; podbudowa z kruszywa naturalnego; podbudowa z kruszywa łamanego; nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej; krawężniki betonowe; ława pod krawężniki z kruszywa łamanego; c) CZĘŚĆ III – Modernizacje dróg Przedmiot zamówienia dla tej części obejmuje odpowiednio wykonanie robót budowlanych - remontowych: L.p. Nazwa odcinka Zakres 1. Nowe Siołkowice – dojazd do ośrodka: roboty pomiarowe - tyczenie; nawierzchnia z tłucznia kamiennego; mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa; roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy; 2. Karłowice – ul. Cicha: roboty pomiarowe - tyczenie; nawierzchnia z tłucznia kamiennego; mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa; regulacja pionowa studzienek; wykonanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z dostawą i montażem znaków drogowych; 3. Kurznie – ul. Wodociągowa: mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża; nawierzchnia z tłucznia kamiennego; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa; roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy; 4. Nowe Siołkowice – most nad rzeką Fiszerką: roboty pomiarowe – tyczenie; wykopy oraz przekopy; ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża; podbudowa z kruszywa naturalnego; przepust betonowy prostokątny; podbudowa z kruszywa naturalnego; mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa; roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy; roboty pomiarowe – tyczenie stóp fundamentowych; roboty ziemne; stopy fundamentowe prostokątne żelbetowe; roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy stóp fundamentowych; d) CZĘŚĆ IV – Remont drogi gruntowej w m. Stobrawa (dz. nr 585 km 3) Przedmiot zamówienia dla tej części obejmuje odpowiednio wykonanie robót budowlanych - remontowych: L.p. Nazwa odcinka Zakres 1. Stobrawa – droga polna mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża; podbudowa z kruszywa łamanego (tłucznia kamiennego); roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy; 3.3. Szczegółowo wszystkie odcinki podlegające remontowi zostaną wskazane Wykonawcy przed przystąpieniem do robót. 3.4. Zamawiający informuje, że szczegółowy zakres robót oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót oraz STWiOR, stanowiące załączniki do SIWZ. 3.5. Wymagania dodatkowe: 1) Wizja lokalna – każdy z wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków terenu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do przygotowania oferty; koszt ewentualnej wizji lokalnej poniesie Wykonawca; 2) Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do 7 dni od podpisania umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego na podstawie kwoty przedstawionej w ofercie i na zasadach podanych w istotnych postanowieniach umowy (dotyczy części I i III) 3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej, łącznie z dostarczeniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 3 kpl. (jeżeli dotyczy), 4) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wykonanych robót; 5) Wykonawca odpowiada za organizację ruchu, oznakowanie budowy, zajęcie pasa drogowego wraz z kosztami z tym związanymi (jeżeli dotyczy); 6) Wykonawca wywiezie materiały rozbiórkowe i/lub odpady nie nadające się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami; 7) Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia wszystkich nawierzchni, w tym dróg, placów, posesji itp., na których realizowane będą prace związane z przedmiotem zamówienia; 8) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy; 3.6. Wykonawca zaakceptuje warunki zamówienia bez zastrzeżeń tj. zaakceptuje warunki umowy załączonej do SIWZ (oświadczenie zawarte w formularzu oferty). 3.7. Rozwiązania równoważne: 1) Jeżeli w SIWZ, STWiORB lub przedmiarze robót znajdują się wskazania przykładowych systemów, produktów, urządzeń czy typów rozwiązań materiałowych należy przyjąć że Zamawiający podając taki opis, dopuszcza zastosowanie innych produktów, które posiadają parametry techniczne i jakościowe równoważne ze wskazanymi w ww. opracowaniach 2) Jeżeli SIWZ, STWiORB lub przedmiar robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych produktów, materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w ww. opracowaniach. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, materiałów, produktów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ, STWiORB lub przedmiarze robót, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia, produkty bądź materiały wymienione w ww. opracowaniach mogą być zastąpione urządzeniami, produktami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów, produktów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały, produkty i urządzenia gwarantujące realizację robót zapewniając uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ, STWiORB oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty, materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3) Zgodnie z art. 30 ust 4. Ustawy Pzp Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp wskazuje, iż dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się wskazanymi odniesieniami Zamawiający po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformułowanie „lub równoważny” 4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów. 5) Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 6) W przypadku nie dołączenia dokumentów uwiarygadniających zastosowanie urządzeń, produktów i materiałów równoważnych Zamawiający uzna, że wykonawca przedstawił w ofercie urządzenia, produkty i materiały opisane w dokumentacji projektowej. 3.8. WYMAGANIA, O KTÓRYCH W ART. 29 UST. 3a ustawy PZP 3.8.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, o ile nie są wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej lub gdy Wykonawca lub podwykonawca samodzielnie wykonuje te czynności: 1) prace fizyczne 2) obsługa sprzętu budowlanego (np. operatorzy) 3.8.2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący ww. czynności będą w okresie wykonywania robot budowlanych zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 3.8.3. Szczegółowe uregulowanie kwestii zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców pracowników na podstawie umowy o pracę, zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. 3.9. WYMAGANIA, O KTÓRYCH W ART. 29 UST. 4 ustawy PZP 3.9.1. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o którym mowa w art. 29 ust. 4

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233200-1
45233223-8
45233142-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: DLA CZĘŚCI I: 1) Wykonawca musi wykazać udokumentowane zrealizowanie robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zrealizowanych (zakończonych), w tym co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni asfaltowej/bitumicznej/destrukt asfaltowy/tłuczeń na kwotę min. 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2) Wykonawca wykaże się że, dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia, na stanowiskach wymienionych poniżej: a) kierownik robót branży drogowej, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. DLA CZĘŚĆI II: 1) Wykonawca musi wykazać udokumentowane zrealizowanie robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zrealizowanych (zakończonych), w tym co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na utwardzeniu powierzchni kostką betonową na powierzchni min. 200 m2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. DLA CZĘŚĆI III: 1) Wykonawca musi wykazać udokumentowane zrealizowanie robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zrealizowanych (zakończonych), w tym co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni asfaltowej/bitumicznej na kwotę min. 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych). W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2) Wykonawca wykaże się że, dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia, na stanowiskach wymienionych poniżej: a) kierownik robót branży drogowej, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia oraz posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie (od uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy /robót W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. DLA CZĘŚĆI IV: 1) Wykonawca musi wykazać udokumentowane zrealizowanie robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zrealizowanych (zakończonych), w tym co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na remoncie, budowie lub przebudowie dróg na kwotę min. 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2) Wykonawca wykaże się że, dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia, na stanowiskach wymienionych poniżej: a) kierownik robót branży drogowej, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:  Kierownik budowy/robót powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;  Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65);  Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: www.nbp.pl.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
6.5.1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.5.2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.5.3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 6.5.4. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 z późn. zm.) – Załącznik nr 8 do SIWZ; 6.6. Wykonawca, terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 6.7. Informacje dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 6.7.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt od 6.5.1. do 6.5.4. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.7.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.7.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6.7.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.7.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.3.1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – Załącznik nr 6 do SIWZ Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; Wykaz robót oraz dowody dla ofert częściowych, o których mowa powyżej, mają dotyczyć robót budowlanych określonych rozdziale 5 pkt 5.3.3. SIWZ - dla konkretnej części: I, II, III lub IV. 6.3.2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 7 do SIWZ (nie dotyczy części II). Wykaz osób dla oferty częściowej, o których mowa powyżej, ma dotyczyć osób określonych rozdziale 5 pkt 5.3.3. SIWZ - dla konkretnej części: I, III lub IV.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
7.1. Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty częściowej sporządzonej na formularzu ofertowym (dot. konkretnej części: I, II, III lub IV): 1) oświadczenia, o których mowa w punkcie 6.1. (Załącznik nr 2 oraz nr 3 do SIWZ) 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik). Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału) – Załącznik nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 4) kosztorys ofertowy (dot. konkretnej części: I, II, III lub IV), 5) dokumenty rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
24.1. Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ (dot. konkretnej części). Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty częściowej Wykonawcy. 24.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy. Strony dopuszczają dokonywanie zmian treści umowy, w następujących okolicznościach: 1) Dopuszcza się wprowadzenie zmian i uzupełnień za zgodą Stron umowy, 2) Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę, 3) Zmiany umowy, o których mowa w pkt 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Pzp, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp. 24.3. Zmiany, o których mowa mogą dotyczyć: 1) wprowadzenia zmian, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp, 2) wystąpienia siły wyższej; 3) zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienie wyjątkowych okoliczności niezależnych od Stron umowy, których nie mogły one przewidzieć w chwili zawierania umowy, skutkujących możliwością niedotrzymania terminów zakończenia robót, b) wystąpienia uzasadnionych okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, które utrudniają lub uniemożliwiają prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy; c) konieczności przebudowy uzbrojenia podziemnego, które utrudnia lub uniemożliwia prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy, d) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, e) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej lub inne podmioty, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy g) konieczności prowadzenia prac archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót lub wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, h) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych norm, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy i) gdy którykolwiek z Członków Konsorcjum złożył wniosek o ogłoszenie upadłości i z tej przyczyny zajdzie konieczność wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia, wówczas termin realizacji może zostać przedłużony o czas trwania przerwy w robotach, przy czym czas ten nie będzie dłuższy niż czas niezbędny do załatwienia wszelkich spraw związanych z przejęciem robót przez pozostałych Partnerów Konsorcjum 4) zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający; jeżeli zmiana podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 5) zmiany kierownika budowy/robót; nowe osoby muszą spełniać wymagania określone w SIWZ dla danej funkcji; 6) zmiany podatku VAT w wyniku zmiany przepisów prawa, w takiej sytuacji do rozliczenia przyjęta zostanie kwota netto i naliczony podatek VAT wg obowiązujących przepisów; jeżeli wzrost stawki VAT nastąpi po wymaganym terminie realizacji, a wykonawca w wyniku zawinionego opóźnienia zobowiązany będzie naliczyć wyższą stawkę VAT koszty wzrostu wartości umowy obciążają Wykonawcę; 7) zmian przepisów prawa lub norm obowiązujących w budownictwie; 8) zmiany technologii oraz materiałów wykonania elementów robót, w szczególności konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji; zmiany, te nie mogą powodować zwiększenia całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy; 9) wystąpienia robót zamiennych mieszczących się w opisie przedmiotu zamówienia a polegających na zmianie sposobu wykonania lub zmianie cech elementu bez zmiany rodzaju i charakteru robót, a także bez zmiany celu jaki ma być w ich efekcie osiągnięty, których wartość nie zwiększa wynagrodzenia umownego 10) wystąpienia robót zaniechanych; 11) obniżenia wynagrodzenia umownego, pod warunkiem że zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia (roboty zaniechane); 12) zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) ustawy pzp, a tym samym zmiana terminu, wysokości wynagrodzenia lub innych istotnych postanowień umowy, które będą musiały być zmienione/dostosowane do wprowadzanej zmiany na podstawie ww. przepisów ustawy pzp; 13) wystąpienia innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy nie powodujących zmiany celu i istoty umowy; 14) zmiany zapisów umowy jeżeli podczas wykonania przedmiotu umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów Umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty umowy; 24.4. Za okoliczności niezależne od stron umowy, o których mowa w pkt 24.3.3) lit. a), rozumie się zdarzenia, których strony nie mogły przewidzieć, którym nie mogły zapobiec, ani którym nie mogą przeciwdziałać, w tym: 1) długotrwałe opady deszczu, śniegu, długotrwałe niskie temperatury, trąba powietrzna, huragan, powódź, trzęsienie ziemi oraz inne anormalne warunki atmosferyczne uniemożliwiające przez okres co najmniej 14-u dni kalendarzowych prawidłową realizację robót określonych w umowie, w szczególności ze względu na technologię ich wykonania przy zapewnieniu odpowiednich warunków atmosferycznych zgodnie z przyjętymi normami lub przepisami prawnymi, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; 2) wystąpienie realnych utrudnień nie wynikających z winy Wykonawcy, a powodujących brak możliwości realizacji robót budowlanych, w wyniku których zachodzi konieczność zmiany systemu pracy Wykonawcy, bądź konieczność odejścia od standardowo przyjętej technologii realizacji przedmiotu zamówienia; 3) działania osób trzecich lub instytucji uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 24.5. Zmiany, o których mowa w pkt 24.3. ppkt 5) mogą nastąpić w przypadku: 1) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, 2) gdy zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 3) na żądanie Zamawiającego jeżeli uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. 24.6. W przypadku zmiany o których mowa w pkt. 24.3. ppkt 7) w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego. 24.7. Zmiany, o których mowa w pkt 24.3. ppkt 8), ppkt 9) lub ppkt 10) muszą być nieistotne w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane; podstawę wprowadzenia zmian, będą stanowiły protokoły konieczności. 24.8. Zmiany mogą być zainicjowane przez Wykonawcę tylko poprzez złożenie pisemnego wniosku. Wniosek powinien zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zamiany; 24.9. Dokonanie zmian, wymaga podpisania aneksu do umowy. 24.10. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 2) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy – wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-10, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
23.1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej częściowej (brutto). 24.1. Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ (dot. konkretnej części). Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty częściowej Wykonawcy. 26.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 27.1. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich [PLN], w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. 28.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert tylko w języku polskim. 28.2. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. 29.1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 30.1. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 31.1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 32.1. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 33.1. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. 34.1. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Remonty dróg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dla tej części obejmuje odpowiednio wykonanie robót budowlanych - remontowych: L.p. Nazwa odcinka Zakres 1. Popielów – boczna od ul. Szenwalda: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z tłucznia kamiennego; nawierzchnia z frezowiny asfaltowej; 2. Popielów – Kabachy (przedłużenie ul. Kraszewskiego i Moniuszki): roboty pomiarowe – wznowienie granic na potrzeby wykonania nawierzchni utwardzonej; roboty pomiarowe – tyczenie; mechaniczne wykonanie koryta: roboty ziemne; mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z frezowiny asfaltowej; roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy; 3. Popielów – boczna od ul. Brzeskiej: roboty pomiarowe – tyczenie; mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z frezowiny asfaltowej; roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy; 4. Popielów – ul. Jakuba Kani: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z frezowiny asfaltowej; 5. Popielów – ul. Zielona, Kraszewskiego, Prusa, Moniuszki: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno – asfaltową; 6. Nowe Siołkowice – łącznik pomiędzy ul. Kupską i Wiejską: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z tłucznia kamiennego; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa; nawierzchnia gruntowa z mieszanek piaszczysto - gliniastych; humusowanie skarp z obsianiem; obsiane skarp w ziemi urodzajnej; 7. Stare Siołkowice – Wielopole (droga przez tzw. farskie pola): nawierzchnia z tłucznia kamiennego; nawierzchnia z frezowiny asfaltowej; 8. Stare Kolnie – ul. Podwale: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z tłucznia kamiennego; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa; roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy; 9. Stare Kolnie – ul. Partyzantów: roboty pomiarowe; mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z frezowiny asfaltowej; roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy; 10. Karłowice – ul. Bocznobrzeska: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z frezowiny asfaltowej; 11. Droga Stare Kolnie - Karłowice - Wapienniki: dostawa i wbudowanie w nawierzchniowe ubytki kamienia; 12. Karłowiczki (część gminna): dostawa i wbudowanie w nawierzchniowe ubytki kamienia; 13. Stobrawa – ul. Zielona: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z frezowiny asfaltowej; 14. Rybna – ul. Krótka (od ul. Wiejskiej do ul. Ogrodowej + do boiska): mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z tłucznia kamiennego; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa; roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy; 15. Rybna – ul. Ogrodowa (od ul. Rolniczej do skrzyżowania z ul. Krótką): mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; nawierzchnia z tłucznia kamiennego; 16. Ścieżka rowerowa Stare Siołkowice – Popielów: malowanie ścieżek rowerowych – piktogramy; projekt organizacji ruchu;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233200-1, 45233223-8, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Remont parkingu przy kościele w m. Karłowice (zaprojektuj i wybuduj)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dla tej części obejmuje odpowiednio wykonanie robót budowlanych - remontowych: L.p. Nazwa odcinka Zakres 1. Karłowice – parking przy kościele: opracowanie dokumentacji celem uzyskania zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę; mechaniczne wykonanie koryta; roboty ziemne; roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy; mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; warstwy odsączające z piasku; podbudowa z kruszywa naturalnego; podbudowa z kruszywa łamanego; nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej; krawężniki betonowe; ława pod krawężniki z kruszywa łamanego;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Modernizacje dróg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dla tej części obejmuje odpowiednio wykonanie robót budowlanych - remontowych: L.p. Nazwa odcinka Zakres 1. Nowe Siołkowice – dojazd do ośrodka: roboty pomiarowe - tyczenie; nawierzchnia z tłucznia kamiennego; mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa; roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy; 2. Karłowice – ul. Cicha: roboty pomiarowe - tyczenie; nawierzchnia z tłucznia kamiennego; mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa; regulacja pionowa studzienek; wykonanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z dostawą i montażem znaków drogowych; 3. Kurznie – ul. Wodociągowa: mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża; nawierzchnia z tłucznia kamiennego; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa; roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy; 4. Nowe Siołkowice – most nad rzeką Fiszerką: roboty pomiarowe – tyczenie; wykopy oraz przekopy; ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża; podbudowa z kruszywa naturalnego; przepust betonowy prostokątny; podbudowa z kruszywa naturalnego; mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa; roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy; roboty pomiarowe – tyczenie stóp fundamentowych; roboty ziemne; stopy fundamentowe prostokątne żelbetowe; roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy stóp fundamentowych;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233200-1, 45233223-8, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania dla części III: do dnia 26.07.2018 r. z tym, że poz. 1 i 4 z tej części należy wykonać do dnia 22.06.2018 r.


Część nr: 4 Nazwa: Remont drogi gruntowej w m. Stobrawa (dz. nr 585 km 3)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dla tej części obejmuje odpowiednio wykonanie robót budowlanych - remontowych: L.p. Nazwa odcinka Zakres 1. Stobrawa – droga polna mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża; podbudowa z kruszywa łamanego (tłucznia kamiennego); roboty pomiarowe – pomiar powykonawczy;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233200-1, 45233223-8, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - Krzanowice
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - 7m3 - za 3000 zł Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI